collapse

Auteur Topic: September 2011!  (gelezen 89780 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

leentje1980

  • Gast
September 2011!
« Reactie #50 Gepost op: 21 december 2010, 20:32:03 »
Hey Allemaal


Wat is iedereen lekker bezig met regelen...
Wij hebben kerstkaarten laten maken met daarop de vooraankondiging voor 2 september. Morgen komen ze binnen! ben benieuwd!

En volgend jaar( in januari) op pad voor de jurk! Heb er zin in!

Wij gaan pas in December op honeymoon. We willen 2 maanden naar Australie en dan komt dat qua werk etc goed uit. Moet dus nog ff geduld hebben.

en ook ik vind de bedankjes lastig.. Maar onze bruiloft wordt toch al een beetje anders dus ik denk dat we dat overslaan...

Fijne feestdagen allemaal
« Laatst bewerkt op: 21 december 2010, 20:32:32 door leentje1980 »

suzel

  • Gast
September 2011!
« Reactie #51 Gepost op: 21 december 2010, 21:24:34 »
Hoi allemaal,

Wat leuk om weer wat updates en de verhaaltjes van de nieuwe septemberbrides te lezen! :) Ik las iets over bedankjes.. Zelf vind ik het ook een beetje overbodig ofzo. Heb altijd het gevoel dat iedereen het doet dus dat het er een soort van bijhoort... Ik twijfel nog een beetje. Als we wat doen dan doen we waarschijnlijk tulpenbollen in een organzazakje. Dat is ook niet zo heel erg duur.. De tulp is iets wat een beetje een soort thema wordt omdat ze oorspronkelijk uit Turkije komen (waar mijn vriend vandaan komt) en ze ook symbool van Nederland zijn. Ik vind het idee dat je iets plant waar iets uit groeit ook wel mooi passen bij een huwelijk omdat dat ook een nieuw begin is. Ik had een keertje bij een (wat alternatief) concert een bedankje gehad wat ik wel leuk vond. Het is een bordeauxrood organzazakje met kleine nepherfstblaadjes erin, een wierookkegeltje en een eikeltje die je moest planten. Vond die nepherfstblaadjes wel leuk ook omdat we toch in de herfst trouwen!

Dan nog even een update :-)
- we hebben toestemming gekregen dat we mogen trouwen dus we kunnen nu in ondertrouw. Dit gaan we pas in maart doen, het leek ons wel leuk om het op onze verlovingsdag (16maart) te doen. We wachten ook nog op het bewijs van ongehuwdheid uit Turkije. Als het goed is heeft zijn moeder deze van de week op de post gedaan.
- en ben begonnen met de uitnodigingen. Deze maak ik zelf, tot aan de envelop toe. Konden niet echt wat vinden wat we echt helemaal mooi vonden en vind het ook wel leuk om creatief bezig te zijn. Hier komt ook weer de tulp terug :-) (scheelt ook weer wat kosten trouwens om het zelf te maken :wink: )
- en we hebben de kerstkaart / save the dates verstuurd.

En als laatste wil ik jullie allemaal hele fijne kerstdagen wensen en een gelukkig en liefdevol 2011!
« Laatst bewerkt op: 9 januari 2011, 18:29:23 door suzel »

Volleybal

  • Gast
September 2011!
« Reactie #52 Gepost op: 23 december 2010, 17:48:04 »
Wij doen ook geen bedankjes om dezelde reden als Vero.

De huwelijksreis gaan we morgen boeken: 16 dagen all in naar de Dominicaanse Republiek. Ondanks het orkaanseizoen. Het reisbureau raadde het ons niet af en mocht er een grote orkaan in aankomst zijn dan kun je je vakantie alsnog omboeken.

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
September 2011!
« Reactie #53 Gepost op: 27 december 2010, 23:16:55 »
Ik heb hele mooie oorbellen gekregen!! Ik bewaar ze voor september. Voor mijn verjaardag vraag ik een kettinkje met hetzelfde hangertje. Ik heb Dan alles bij elkaar gesprokkelt :) nou nog alleen ondergoed maar dat haal ik pas in april.

Nou is het sparen sparen en nog meer sparen...

tamara

  • Gast
September 2011!
« Reactie #54 Gepost op: 31 december 2010, 00:21:46 »
hallo allemaal ,

wij trouwen ook 9 september as!!
En hebben inmiddels volgende geregeld...

getuigen gevraagd
ringen gekocht!
geboorteakte voor mijn vriend opgevraagd heeft naemlijk een buitenlandse nationaliteit nog...zodat we in januari in ondertrouw kunnen
save to date kaartjes besteld!
al het een en ander uitgezocht voor de bedankjes
en de trouwkaart uitgezocht (nog niet besteld)

gr

Gonda

  • Gast
September 2011!
« Reactie #55 Gepost op: 2 januari 2011, 11:18:17 »
Jeetje wat is er al veel geregeld, op zich hebben wij wel een optie staan op de locatie maar moeten
daar binnenkort nog even om de tafel het definitief te maken en in elk geval wat te onderhandelen.
Band wel gereserveerd. Verder van de week ringen gekocht omdat de 2e gratis was  :wink:
Liepen we toevallig tegen aan. Fotograaf hebben we ook geregeld want als voor 31 dec was kreeg je 100 euro korting en wisten toch al dat ze het zou worden dus maar gelijk geregeld :biggrin:  Kun je weer leuke andere dingen voor doen toch? Qua Kleding zijn we er nog niet uit wat het precies wordt. Verder geen idee wat we qua bedankjes, bloemen enzo doen. Vervoer wouden we een Citroen traction huren maar waar we zouden huren
heeft hem ineens verkocht  :blink: Andere in de buurt was al verhuurd voor 9 sep en verder komen overal veel kosten erover omdat ze ver weg komen en uren dan toch wel prijzig gaan worden. Kortom we hebben nog wel wat om over na te deken maar grootste dingen zijn gebeurd (o ja in ondertrouw gegaan 9 december :wink: ) Hebben jullie zelf een ambtenaar gekozen of laat je 1 aanwijzen? en hoe heb je gekozen?

loesje1983

  • Gast
September 2011!
« Reactie #56 Gepost op: 2 januari 2011, 19:58:28 »
1 september 2011 is onze grote dag!
Dan ben ik jarig! hahahaha
Mijn vriendin trouwt 9 sep 2011 ik ben dan ceremoniemeester en ik ben 10 sept 2010 getrouwd!

kolliebollie

  • Gast
September 2011!
« Reactie #57 Gepost op: 5 januari 2011, 17:33:29 »
9 september is de dag.. vandaag de datum bij het stadhuis laten vastzetten! Super veel zin in :biggrin:

Wij doen ook geen bedankjes om dezelde reden als Vero.

De huwelijksreis gaan we morgen boeken: 16 dagen all in naar de Dominicaanse Republiek. Ondanks het orkaanseizoen. Het reisbureau raadde het ons niet af en mocht er een grote orkaan in aankomst zijn dan kun je je vakantie alsnog omboeken.

Ja voor het orkaan/regen seizoen hoeft men zich niet echt druk te maken. Bij regenseizoen (richting azie) regent het dan wel, maar dat is dan gewoon om de dag een goede bui van 3 uurtjes. En orkaan seizoen zal ook niet echt kwaad kunnen.Afgelopen oktober naar cuba gegaan (einde orkaanseizoen) en ze zeggen dat daar gemiddeld 1 keer in de 2 jaar een orkaan langs komt. Maar de kans dat die komt als je daar bent in september is klein. De meeste zijner in augustug en dan heb je nog tijd om je honeymoon te veranderen. Dus boek gewoon wat je mooi/leuk en relxed lijkt :)
Wij weten het nog echt niet.. Ik heb mijn as alle vrijheid gegeven iets moois te vinden. Ben benieuwd wat het gaat worden :)

En voor leuke bedankjes kan je ook nog kijken op bedankjes.nl Erg leuk wij zitten aan gastendoekjes te denken. Die zijn zo gevouwen dat het taartjes lijken.
« Laatst bewerkt op: 5 januari 2011, 17:36:03 door kolliebollie »

Monique112

  • Gast
September 2011!
« Reactie #58 Gepost op: 6 januari 2011, 08:54:25 »
Hoi allemaal!

Ook ik wil me even melden in dit topic. Mijn vriend verloofde en ik gaan trouwen op 16 september 2011. Op dit moment hebben we het burgerlijk- en kerkelijk huwelijk geregeld. Ook de datum voor de ondertrouw (11-08-2011) staat al vast. Komende woensdag gaan we een aantal feestlocaties bekijken, dus dat is waarschijnlijk ook op korte termijn rond. De muziek wordt verzorgd door het broertje van mijn vriend: hij is DJ.

Van de fotograaf heb ik gisteren een offerte gekregen, en we gaan ook met hem zo snel mogelijk een afspraak maken. 12 februari ga ik met mijn moeder voor het eerst trouwjurken passen! Zin in!

Wat we dan nog op korte termijn willen regelen/vastleggen:

- Kapper (wordt waarschijnlijk mijn vaste kapster, maar moet nog vragen of ze wil/kan)
- Pak voor mijn vriend (daar bemoei ik me niet mee, dat gaat 'ie met zijn vader kopen)
- Visagiste
- Trouwauto (we kunnen waarschijnlijk de auto van mijn vriend's oom daarvoor gebruiken, maar dat wil ik even duidelijk afstemmen)
- Bruidstaart
- Ringen
- Uitnodigingen bekijken en uitzoeken

Binnenkort gaan we een lijstje maken met de wat 'kleinere' dingen die we dan nog moeten regelen.
« Laatst bewerkt op: 6 januari 2011, 11:14:46 door Monique112 »

Volleybal

  • Gast
September 2011!
« Reactie #59 Gepost op: 6 januari 2011, 16:54:18 »
Yes, ik heb vandaag mijn jurk gevonden! Ben helemaal verliefd  :wub: Nu maanden wachten tot de eerste pasafspraak. En op zoek naar schoenen en lingerie.

stevenenlinda

  • Gast
September 2011!
« Reactie #60 Gepost op: 6 januari 2011, 20:08:17 »
meld me ook even aan, wij trouwen op 2-9 en hebben nog niet veel geregeld, wel uitbesteed. Wij trouwen in Italie en is ook gelijk onze honeymoon, wij verblijven totaal 5 dagen, wel kort maar ja, we houden er ook van om tussendoor nog weekendjes weg te gaan.

Voor ons is de locatie geregeld en de B&B waar dan 5 dagen verblijven. In maart gaan we richting Italie om daar de rest door te spreken zoals auto, boeket e.d.

A.s. zondag heb ik een pas afspraak bij Honeymoonshop in R'dam. Ben benieuwd of ik zal slagen, vind het best moeilijk, maar iedereen zegt dat je het zeker weet als je DE jurk hebt gevonden, dus ben benieuwd!

Ondertrouw en notaris e.d. (trouwen op huwelijkse voorwaarden) dat regelen we pas allemaal in mei zo'n beetje. Alles op zijn tijd voor ons!

pinkbride

  • Gast
September 2011!
« Reactie #61 Gepost op: 6 januari 2011, 20:45:20 »
ik meld me ook ff aan 20 september gaan wij trouwen dag dat we wat met elkaar kregen
zelf zou ik kiezen voor 8 september ben ik namelijk jarig maar 20 vonden we samen toch speciaal
verder niet echt veel geregeld gemeente kerk en 26 januari ga ik jurken passen spannend allemaal

Lotte09-09

  • Gast
September 2011!
« Reactie #62 Gepost op: 8 januari 2011, 17:53:15 »
Hallo allemaal,

Ik geloof dat ik me bij een grote groep mag rekenen.
Ik en mijn ventje trouwen op 09-09-2011
Dit omdat wij graag nog rond de zomer wilde trouwen en wij op 09-12-2004 'verkering' hebben gekregen.
Mijn lieve mannetje (to be) heeft mij heel lief op 11-09 gevraagd... en we zijn volop bezig.
We zijn 09-12-2010 in ondertrouw gegaan. Ik had al vrij snel een jurk (want ja, het was hem gewoon). De lokatie was vrij snel geregeld.
Ook hebben we de getuigen, ceremoniemeester(es)<-- super goede vriend van mijn as en een hele goede vriendin van mij.
Ook heb ik mijn neefje (dan 1.5jr) gevraagd om ringen te dragen, en dat zal ondersteunt worden door mijn nichtje (18jr) die als bruidsmeisje mag fungeren.
Wij willen wel graag bedankjes geven, maar maken ze zelf waardoor het niet heel duur wordt. En geven wel iets waarvan het later ook nog gebruikt kan worden.
Wat hebben we veder geregeld... ooh, de fotograaf.
Er zijn dus al best wat dingen geregeld, maar er is ook nog genoeg te doen.

We gaan binnenkort naar art object (maakt alles zelf) om daar ringen te kijken, en we zorgen dat we plaatjes bij hebben van wat we ong. willen. Omdat hun alles zelf maken kunnen ze misschien iets regelen dat helemaal voor ons is.
Ook lopen er wat verzoekjes voor de taart (vrienden en andere contacten die kijken wat ze kunnen betekenen)
Ook voor de auto zijn we bezig, maar wij hebben maar een klein budget, dus we willen de dingen niet al te duur maken.

Ik heb er zo onwijs veel zin in, en iedere dag komt er wel een nieuw idee in mij op.
Ook is mijn omgeving er onwijs leuk mee bezig... vriendinnen met tips en vragen waardoor ik nog meer ideeën krijg..

09-09-2011 zal super worden, daar ben ik van overtuigd!

Gonda

  • Gast
September 2011!
« Reactie #63 Gepost op: 9 januari 2011, 19:10:08 »
,

Ik geloof dat ik me bij een grote groep mag rekenen.
Ik en mijn ventje trouwen op 09-09-2011
Dit omdat wij graag nog rond de zomer wilde trouwen en wij op 09-12-2004 'verkering' hebben gekregen.
Mijn lieve mannetje (to be) heeft mij heel lief op 11-09 gevraagd... en we zijn volop bezig.
We zijn 09-12-2010 in ondertrouw gegaan.
09-09-2011 zal super worden, daar ben ik van overtuigd!

grappig ik trouw dus oook 09-09, mijn vriend heeft me een paar dagen eerder gevraag 8-9-10 :)
maar zijn ook op 9-12-10 in ondertrouw gegaan  :biggrin:

Lotte09-09

  • Gast
September 2011!
« Reactie #64 Gepost op: 9 januari 2011, 20:56:18 »
Dat is inderdaad grappig...

Had de 09-12 voor jullie ook nog een betekenis, of is dat echt toevallig...

En meiden... het aftellen is écht bezig... nog 8 maanden!

celinejm

  • Gast
September 2011!
« Reactie #65 Gepost op: 9 januari 2011, 21:47:57 »
Hoi Allemaal!

Allemaal nog de beste wensen! Op naar onze mooiste dag van ons leven! (of een van dan...)
Ben pas net teurg van een goede maand Zuid Afrika, helemaal ff lekker eruit. De bruiloftstress begint wel weer op te komen, als ik bedenk dat ik nog geen fotograa of band heb, en hoe populair 9-9 is...
Wel lekker dat ik me weer met bruiloft dingen kan bezig houden, blijft toch leuk die voorbereiding. En heerlijk om alle verhalen hier weer te lezen! Fijn om alles te kunnen delen!

Succes nog even allemaal, tot snel spreeks weer!

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
September 2011!
« Reactie #66 Gepost op: 10 januari 2011, 09:59:06 »
ja het gaat nou snel...
HEEEEEL snel!

En ik dacht vorig jaar mei nog pffff dat duurt nog zo lang maar eerlijk gezegd gaat het me nou wat snel allemaal!!

suzel

  • Gast
September 2011!
« Reactie #67 Gepost op: 10 januari 2011, 13:43:44 »
Aan de dames die zich onlangs hebben toegevoegd, van harte gefeliciteerd en welkom op ons septemberdraadje

Het gaat inderdaad best snel eh.. Ik dacht toen we de locatie boekten 'pff nog een jaar..' en nu is het alweer 8 maanden (iets meer voor mij nog). Zit eerlijk gezegd wel een beetje op een punt dat ik niet zo goed weet wat ik nu kan doen.. Alle grote dingen zijn klaar (locatie, fotograaf, band, documenten voor ondertrouw, jurk) en de kaarten vorderen ook. Een kennis doet mijn haar en make-up enzo doe ik zelf. Qua versiering hoeven we ook niet zo veel te doen omdat de locatie zelf al erg sfeervol is vind ik, we trouwen op een kasteel en zijn daar de hele dag. Voel me wat dat betreft wel onrustig, heb het gevoel wat te moeten doen maar weet niet zo goed wat Kennen jullie dat?

Gonda

  • Gast
September 2011!
« Reactie #68 Gepost op: 11 januari 2011, 13:43:11 »
Dat is inderdaad grappig...

Had de 09-12 voor jullie ook nog een betekenis, of is dat echt toevallig...


Niet echt een speciale betekenins maar we vonden het gewoon een hele mooie datum voor in ondertrouw gaan..

Ik heb trouwens ook dat ik van alles wil doen en het gevoel dat ik veel moet doen maar weet ook niet goed wat
ook al moet er best veel nog gebeuren  :wink:
Maar moet ook oppassen dat er nog andere gespreksvoorwerpen zijn ... Hebben jullie dat ook dat het toch heel vaak over trouwen gaat?

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
September 2011!
« Reactie #69 Gepost op: 11 januari 2011, 15:56:00 »
ja!
Ik moet er vooral bij mijn vriend op letten...
Hij wordt echt gek van me..

suzel

  • Gast
September 2011!
« Reactie #70 Gepost op: 11 januari 2011, 19:03:42 »
Jaa ik zou het er ook de hele tijd over willen hebben maar probeer het een beetje te vermijden.. wacht meestal af tot anderen erover beginnen.. gelukkig is mijn familie er net zo mee bezig als ik :) en vriendinnen vragen er gelukkig ook vaak naar. Gelukkig kunnen we hier onbeperkt over onze trouwdag zwijmelen.... :)

Wij gaan trouwens zondag naar de Weddingfair in Naarden. Zijn er meer van jullie die daarheen gaan? Ben benieuwd! Komen we in ieder geval (lees mijn vriend) lekker in de sfeer :)

Lotte09-09

  • Gast
September 2011!
« Reactie #71 Gepost op: 11 januari 2011, 19:29:30 »
[font="Century Gothic"]Hallo meiden,

Bij ons wordt ook behoorlijk over 'de dag' gepraat, maar gelukkig niet continu.
Mijn vriend is er zelf ook best flink mee bezig, zodat het niet is dat ik allemaal spui en hij maar heeft te volgen.
Mijn vrienden zijn vooral enthousiast en degene die al getrouwd zijn komen regelmatig met tips (handig)
Een van de twee CM's is ook erg enthousiast... de ander is wat meer afwachtend... maar het is allemaal heel tof...

Daarbij loop ik op het moment mijn afstudeer stage, toen ik daar begon had mijn vriend me net 2 weken daarvoor gevraagd.. Ik vond het toen erg gek om te vertellen dat we gaan trouwen. Nu komt het er op neer dat ik het nu gek vind, omdat we het al zolang weten... Kortom, op stage weet niemand van onze plannen.
Eigenlijk is dat wel prettig, want dat houdt in dat ik er daar totaal niet aan denk:) En ik ben daar toch in juni klaar, dat vond ik zo ver van september af, dat ik denk dat ik die mensen daarna zelden zal zien, en ze dus ook niet uitnodig..

Op mijn werk weten ze het wel (al ben ik er nu zelden, omdat het gewoon te druk is...) maar daar is allemaal ellende met vader met longkanker (is opgegeven), moeder is dement is en schoondochter met baarmoederhalskanker (nog niet bekend in welke staat). Dat betekend voor mij dat als ik er ben, vooral mijn bazin ondersteun in haar ellende... voor mijn enthousiasme is nu even geen plaats. Dit is ook niet erg, want ja... haar ellende wint het nu echt wel van mijn voorbereidingsplezier.

dit zorgt er allemaal wel voor dat ik veel ook met andere dingen bezig ben...
Oooh in de voorbereiding, gisteren heb ik op vistaprint visitekaartjes besteld om aan de bedankjes te doen..
Als je er 250 besteld zijn ze gratis. Het enige wat ik (nou ja, wij) heb gedaan is €2,- betalen om de achterkant onbedrukt te laten, want anders komt erop te staan dat het een gratis ding is van vistaprint. Ik heb er een kaartjeshouder bij gekregen (vond ik wel makkelijk voor het bewaren) die ook gratis was. En kon er nog een stempel bij krijgen (ook gratis, maar hogere bezorgkosten). Kortom, 250 kaartjes + houder voor nog geen €10,-
Stukken goedkoper dan mee laten komen bij zo'n bedankjessite... Nu zijn onze bedankjes in totaal €56.50 voor 150 mensen... dat is prima toch?

Oef... lang verhaal... ik hoop dat het boeiend genoeg was om jullie geboeid te houden..

Hoe loopt het bij jullie?[/font]
« Laatst bewerkt op: 11 januari 2011, 19:30:04 door Lotte09-09 »

syrae

  • Gast
September 2011!
« Reactie #72 Gepost op: 12 januari 2011, 15:40:14 »
Ik sluit me ook graag aan! Ik ben 2 weken geleden gevraagd en we trouwen op 23 september. Ondertussen geregeld:

Gemeentehuis, Feest, DJ, Visagie, CM, Getuigen, Bruidsmeisje, Trouwsite, Haarfrutsels, Dure oude mooie armband uit de erfenis van oma.

De 17e gaan we in ondertrouw. Ik ben ondertussen ook al 2 keer wezen passen, morgen ga ik weer :)

Bedankjes hebben we al uitgezocht, moeten die enkel nog bestellen. Ik zit op foto's te wachten van een kennis die net is gestart met fotografie, en ik wil nog een andee kennis vragen (die kunstenaar is) voor wat aparte artsie foto's.

We hebben al een voorlopige gasten lijst (ongeveer 90 man)

Over 1 week naar de lingeriewinkel van een kennis voor een goed torselet.

Wat nog geregeld moet worden is een diner lokatie en een trouwpak voor mn lief :) maar dat regelt hij met zijn ouders.
Ik moet nog bedenken of ik handschoenen en een sluier wil en zo ja wat voor. Ook moeten we nog nadenken over eventuele versieringen... we trouwen in een soort van bruine kroeg dus het moet wel passen.
« Laatst bewerkt op: 12 januari 2011, 15:41:45 door syrae »

Klingel

  • Gast
September 2011!
« Reactie #73 Gepost op: 12 januari 2011, 16:38:49 »
Hey meiden,

Even een puntje waar ik een beetje mee zit.

Zijn er bij jullie ook mensen die niet komen omdat ze niet zo ver 'durven' te rijden?

Bij ons dus wel, mijn opa en oma notabene!

K baal dr echt van!

Wat moet ik daar nou mee???

Volgend weekend mag ik jurken passen!! K ben benieuwd..
Moet ik nog iets bijzonders aantrekken of meenemen?

Liefs

suzel

  • Gast
September 2011!
« Reactie #74 Gepost op: 12 januari 2011, 17:37:11 »
Syrae, gefeliciteerd! En welkom :-)

@Klingel: Wij trouwen best ver van onze woonplaats maar dat probleem heb ik niet zo, hebben wel hotel naast de locatie die mensen kunnen boeken. Mijn oma van echt ver komt heen met soort regiotaxi en rijdt terug met familie. Is dat misschien een optie voor jouw opa en oma? Mijn andere
oma woont heel dichtbij maar durft sowieso weinig uitstapjes meer aan. Vind het wel erg dat ze niet kan komen.

Spannend eh, jurken passen. Ik had niets speciaals meegenomen. Ik kreeg een torselet en schoenen van daar.
« Laatst bewerkt op: 12 januari 2011, 17:51:10 door suzel »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards