collapse

Auteur Topic: Mijn Vrijgezellenfeest  (gelezen 3711 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Elisa

  • Gast
Mijn Vrijgezellenfeest
« Gepost op: 28 september 2010, 15:43:23 »
Hoi allemaal!

Afgelopen zaterdag heb ik mijn vrijgezellenfeestje gehad. Het was superleuk! 's Middags kwamen ineens 11 vriendinnen mijn huis binnenstormen. Ze zagen er superleuk uit! Allemaal zwart met rood gekleed. Dit bleek bij mijn thema te passen, want ik moest verkleed als Roodkapje inclusief mand (met spulletjes die ik moest verkopen). Ze hebben me meegenomen en toen bleek dat we een solextour gingen doen door het Groningse landschap. Was echt heel gaaf! Al die meiden op hoge hakjes en zo'n enorme leren jas met leren mutsje! Daarna even opgewarmd met warme chocomel en toen bleek dat we ook nog een buikdansworkshop kregen! Was ook grappig om te doen.

Daarna gingen we weer richting Groningen (waar ik woon) en zijn we naar de pizzeria geweest waar nog een vriendin op mij wachtte. Zij is hoogzwanger dus had het middaggedeelte overgeslagen. Daarna zijn we nog naar mijn 3 favoriete kroegen in de stad geweest tot half 5 's nachts. Echt enorm gezellig! En super om al je vriendinnen bij elkaar te hebben!

Voor degene die het nog te wachten staat: geniet ervan!

wievie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 732
  • Geslacht: Vrouw
Mijn Vrijgezellenfeest
« Reactie #1 Gepost op: 28 september 2010, 21:40:27 »
Nou dat klinkt als een geweldige dag!!
Lijkt me wel een grappig gezicht: roodkapje op een solex :laugh:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards