collapse

Auteur Topic: Gekke fotoshoot na je bruiloft / thrash the dress  (gelezen 183048 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
Gekke fotoshoot na je bruiloft / thrash the dress
« Reactie #50 Gepost op: 15 maart 2011, 14:30:49 »
Wow!! Dat is echt prachtig!

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
Gekke fotoshoot na je bruiloft / thrash the dress
« Reactie #51 Gepost op: 15 maart 2011, 14:34:27 »
Ik zou het denk ik niet doen, zou de jurk dan met wat aanpassingen liever nog een (aantal) keer dragen op een fair ofzo.
Zou wel heel graag de fotograaf zijn die dit doet, kriebelt nou al bij me  :laugh:

11-06-2010

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4741
  • Geslacht: Vrouw
Gekke fotoshoot na je bruiloft / thrash the dress
« Reactie #52 Gepost op: 15 maart 2011, 14:38:53 »
Dat zijn wel hele mooie foto's idd! :biggrin:

Lotte09-09

  • Gast
Gekke fotoshoot na je bruiloft / thrash the dress
« Reactie #53 Gepost op: 15 maart 2011, 16:11:59 »
[font="Century Gothic"]Heel erg gaaf. Zeker om met je man te doen!
Ik zou dit op zich wel willen, maar dan wel met iets waarvan zeker is dat het de jurk niet beschadigd. [/font]

twijfeltje

  • Gast
Gekke fotoshoot na je bruiloft / thrash the dress
« Reactie #54 Gepost op: 15 maart 2011, 20:51:57 »
Mooie foto's.
Zou zo'n soort shoot (zonder water en paard) ook wel op de dag zelf willen.
Eigenlijk dus heel anders, maar wel deze stijl.
Lijkt me een goede fotograaf.

MichelleJ

  • Gast
Gekke fotoshoot na je bruiloft / thrash the dress
« Reactie #55 Gepost op: 16 maart 2011, 16:44:25 »
Lijkt mij ook twijfeltje! Zijn erg mooi bewerkt!

MaFo

  • Gast
Gekke fotoshoot na je bruiloft / thrash the dress
« Reactie #56 Gepost op: 31 maart 2011, 09:36:16 »
Als stukje aanvullende info: Mijn beroepscollega Melanie Rijkers is degene die de TTD later dit jaar in het Centerparks organiseert. Zij was ook de fotografe die vorig jaar 100 dames in hun jurk de Noordzee in heeft gejaagd :). Centerparks verleent alleen facilitair medewerking.
Het is bij een TTD nimmer nooit niet de bedoeling dat een jurk kapot gaat. Alhoewel ik de dames in juni ook laat tekenen dat ze mij niet verantwoordelijk kunnen stellen, mocht er iets stuk gaan. You never know...
De insteek bij een TTD is dat de jurk en (off course) de bruid smerig en nat worden. Maar niets dat een goede wasbeurt er niet uitkrijgt.
De link waar pepper naar verwijst (no offense...) is eigenlijk nog maar heel flauwtjes een idee van wat je kunt doen tijdens een TTD. Er is zoveel mogelijk, maar je moet er wel voor in zijn. De poses zijn anders, de uiteindelijke bewerkingen zijn volledig anders. Ik heb voor juni al 1 afzegging omdat ze meende dat er gewone standaard mooie romantische foto's gemaakt gaan worden. Dan heb je een heel verkeerd beeld van wat er bij een TTD mogelijk is. De mogelijkheden zijn namelijk onbeperkt, het is puur hoever je in creatief opzicht wilt gaan.

Pepper

  • Gast
Gekke fotoshoot na je bruiloft / thrash the dress
« Reactie #57 Gepost op: 31 maart 2011, 09:44:29 »
De link waar pepper naar verwijst (no offense...) is eigenlijk nog maar heel flauwtjes een idee van wat je kunt doen tijdens een TTD. Er is zoveel mogelijk, maar je moet er wel voor in zijn.

Ja duh, dat komt die fotograaf toch ook tegen? Hij zegt zelf ook dat alles mogelijk is. Het grote verschil, wat mij dus voornamelijk aanspreekt, is dat je niet met 100 andere bruiden op de foto gaat en je geen nummer bent. Want geef toe, het is meer voor de fotograaf dan voor jezelf. Of is het zo dat elke bruid nog de persoonlijke aandacht krijgt? Tuurlijk snap ik wel dat het voor die bruiden een beleving op zich is. Ik zou er echter niet op deze manier voor kiezen.
« Laatst bewerkt op: 31 maart 2011, 09:45:39 door Pepper »

Femke

  • Gast
Gekke fotoshoot na je bruiloft / thrash the dress
« Reactie #58 Gepost op: 31 maart 2011, 10:13:10 »
wauw, die foto's van eerder zijn echt prachtig met dat paard en t water!!!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Gekke fotoshoot na je bruiloft / thrash the dress
« Reactie #59 Gepost op: 31 maart 2011, 11:14:26 »
Echt prachtig :wub:

Anna Livia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3706
Gekke fotoshoot na je bruiloft / thrash the dress
« Reactie #60 Gepost op: 31 maart 2011, 11:27:00 »
Ahh, wow, wat mooi!  Dit vind ik duizend keer mooier dan honderd bruiden in de branding, sorry. :wink:

Yvie

  • Gast
Gekke fotoshoot na je bruiloft / thrash the dress
« Reactie #61 Gepost op: 31 maart 2011, 11:42:41 »
Geweldig die foto's op het paard en in het water... vooral die in het water... geweldig!!! ik weet niet of ik het zou aandurven, maar het lijkt me geweldig.

MaFo

  • Gast
Gekke fotoshoot na je bruiloft / thrash the dress
« Reactie #62 Gepost op: 31 maart 2011, 15:32:50 »
Ja duh, dat komt die fotograaf toch ook tegen? Hij zegt zelf ook dat alles mogelijk is. Het grote verschil, wat mij dus voornamelijk aanspreekt, is dat je niet met 100 andere bruiden op de foto gaat en je geen nummer bent. Want geef toe, het is meer voor de fotograaf dan voor jezelf. Of is het zo dat elke bruid nog de persoonlijke aandacht krijgt? Tuurlijk snap ik wel dat het voor die bruiden een beleving op zich is. Ik zou er echter niet op deze manier voor kiezen.

En bij deze ben ik het bij uitzondering eens helemaal met je eens! :)
'tuurlijk is een TTD voor een fotograaf ene uiting van creativeit. Maar het idee van 100 dames is mij ook te makkelijk. Hoera, lekker massaal? Het punt bij onze "collega" was dat zij andere fotografen uitnodigde om tegen betaling die dames te komen fotograferen en zelf de credits heeft.
In mijn creacrew zit een van de dames die vorig jaar heeft meegedaan, het was voor haar al een ergernis dat het zo open en massaal was. voor haar ook een reden om het daar niet meer te doen. Wel een wijze les voor juni. We houden het klein, groepsgewijs, maar ook individueel. Daarbij is het het besloten. Vreemde ogen niet toegestaan....

Pepper

  • Gast
Gekke fotoshoot na je bruiloft / thrash the dress
« Reactie #63 Gepost op: 31 maart 2011, 15:45:28 »
En bij deze ben ik het bij uitzondering eens helemaal met je eens! :)

vind ik een gekke opmerking. Dus je bent het bij voorbaat niet met mij eens, maar nu bij uitzondering wel?

Carmen

  • Gast
Gekke fotoshoot na je bruiloft / thrash the dress
« Reactie #64 Gepost op: 31 maart 2011, 16:01:00 »
wow, die met dat paard, echt cool....

& geen definitieve schade aan je trouwjurk/trouwpak...
« Laatst bewerkt op: 31 maart 2011, 16:01:37 door Carmen »

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Gekke fotoshoot na je bruiloft / thrash the dress
« Reactie #65 Gepost op: 31 maart 2011, 17:33:22 »
Je kan natuurlijk ook altijd nog met je eigen fotograaf afspreken om later nog een trash the dress te doen. Ik ben gek van dit werk:

http://www.banganimation.nl/blog/?p=21
Dat is echt heel gaaf zeg!

Sh@ron

  • Gast
Gekke fotoshoot na je bruiloft / thrash the dress
« Reactie #66 Gepost op: 1 april 2011, 10:48:36 »
Ik heb me aangemeld bij banganimation...  :biggrin:
Vind het een gaaf idee om onze figuurlijk in het water gevallen bruiloft een letterlijke versie te geven. En helemaal met dit resultaat :wub:

Thnx Pep!

Jalikaatje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 121
Gekke fotoshoot na je bruiloft / thrash the dress
« Reactie #67 Gepost op: 6 april 2011, 16:00:15 »
Wat een prachtige foto's in het water! Vooral waar bij je je haar naar achteren gooit en je de druppels nog ziet vliegen :)

Ik zou het lef niet hebben, gekke dingen doen met mijn jurk na de bruiloft. Stiekem hoop ik dat wij ooit een dochtertje mogen krijgen die de jurk eens wil passen ofzo.

Cendy

  • Gast
Gekke fotoshoot na je bruiloft / thrash the dress
« Reactie #68 Gepost op: 29 april 2011, 21:30:35 »
Wauw wat een gave foto's zeg!
Ik zit er zelf aan te denken om nadat we getrouwd zijn nog een fotoshoot te doen met de honden erbij.
Die zijn er namelijk niet bij als we trouwen, en die 2 kunnen een jurk wel aardig verzieken  :laugh:

Tarja

  • Gast
Gekke fotoshoot na je bruiloft / thrash the dress
« Reactie #69 Gepost op: 9 oktober 2011, 14:52:34 »
Zijn er nog ergens foto's te vinden van de TTD sessie in juni?
Ben wel benieuwd wat jullie er allemaal mee hebben gedaan!

Die vrouw in dat water vond ik errug mooi!
Dat zou ik ook nog wel durven, maar laatst zag ik bij een fotograaf
een bruidspaar dat verf naar elkaar gooit.
De foto was SUPER maar dat zou ik dan weer Nooit durven :tongue:

Rdw

  • Gast
Gekke fotoshoot na je bruiloft / thrash the dress
« Reactie #70 Gepost op: 17 november 2011, 10:11:28 »
Wij trouwen volgend jaar en hebben feest op het strand, en hebben best zitten dubben met de foto's. Wij hebben namelijk twee honden en een paard, en zouden heel graag met de dieren ook foto's willen maken. Het probleem is echter dat die hondjes van ons heel speels zijn, en ik denk echt dat het stressen wordt als je na de foto's nog helemaal ongeschonden naar het feest moet. Dus wij hebben er ook voor gekozen om op de trouwdag alleen fotos van de plechtigheid te laten maken, en zo een paar van het feest etc. en dan gaan we de volgende dag met de fotograaf, en de honden en heel misschien ook het paard lekker naar hetzelfde strand. kleren weer aan....en dan lekker ongedwongen foto;s maken.....natuurlijk ook in zee en zo....Ben heel benieuwd hoe dat zal zijn!

twijfeltje

  • Gast
Gekke fotoshoot na je bruiloft / thrash the dress
« Reactie #71 Gepost op: 17 november 2011, 13:05:46 »
Wat een leuk idee!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Gekke fotoshoot na je bruiloft / thrash the dress
« Reactie #72 Gepost op: 17 november 2011, 13:44:42 »
Lijkt me echt heel erg leuk om te doen! Je kunt altijd op de dag zelf ook nog een paar foto's schieten zonder de dieren :)

Cendy

  • Gast
Gekke fotoshoot na je bruiloft / thrash the dress
« Reactie #73 Gepost op: 17 november 2011, 14:24:27 »
Wij hebben ook afgesproken om na de trouwdag met de honden op de foto te gaan, wij hebben 2 van die kwijle bakken dus dan maakt het niet meer uit als er een klodder kwijl mn haar in vliegt of op mn jurk beland  :laugh:

Lien78

  • Gast
Gekke fotoshoot na je bruiloft / thrash the dress
« Reactie #74 Gepost op: 11 april 2012, 13:05:50 »
Die foto's met paard en in het water vind ik prachtig! Ik ga, denk ik, onze fotograaf vragen of we met mij in DE jurk eens foto's kunnen maken met mijn paard erbij. Fotograaf heeft zelf ook paarden, dus zij heeft vast wel elke ideetjes daarover. Alleen wat dat weer gaat kosten...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards