collapse

Auteur Topic: 18-09-2010  (gelezen 4419 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maidenofmay

  • Gast
18-09-2010
« Gepost op: 7 oktober 2010, 09:50:54 »
Net terug van een prachtige huwelijksreis naar Kreta kijken we terug op een prachtige dag, die ik jullie niet wil onthouden! Inclusief foto's natuurlijk, want daar houden we zo van  :)

Wij zijn getrouwd in het huis van mijn ouders, dus de avond ervoor kon ik lekker in mijn 'eigen' bed liggen. Twee vriendinnen waren blijven slapen voor als ik de zenuwen 's nachts niet de baas zou kunnen, maar het ging goed. De volgende ochtend rond half 8 opgestaan, mijn bruidsmeisje arriveerde toen ook. Daarna visagiste en kapper, alles lekker thuis, jurk aan, en drie kwartier te vroeg klaar... En dan maar wachten he! M'n lief was er al, die was de avond tevoren met zijn ouders in een hotel in de buurt blijven slapen, dus hij zat braaf te wachten in de studeerkamer terwijl de gasten binnendruppelden. Om half 11 was het zover: ik kwam de trap af! Dit had natuurlijk een bijzonder glamourous moment moeten zijn, maar ik bleef met die verrekte sleep en sluier steeds hangen... Maar m'n lief zag er prachtig uit, en het was wel fijn om hem weer te zien na een nacht alleen.

Vervolgens ging m'n man (hihi, man...) naar de huiskamer, waar de ceremonie werd gehouden, en werd ik binnengebracht door mijn vader op de tonen van de Wedding March van Queen. Dat was wel een emotioneel moment. De voltrekking liep prima, alleen suf dat de BABS mijn naam verkeerd uitsprak en er klopten een paar dingen niet aan haar verhaal, maar veel mensen vonden het erg leuk. Ringen, kus, op naar de taart met champagne! Daarna was er een high tea voor alle gasten, in een gigantische tent in de tuin. Helaas heb ik er zelf niks van geproefd, te bang om te knoeien  :tongue: . Toen hebben we een groepsfoto gemaakt met alle 150 gasten, daarna zijn wij vertrokken met de oldtimer Alfa van m'n schoonvader om zelf foto's te maken. In die tijd zijn de niet-daggasten weggegaan, en zijn de daggasten naar Chateau de Raay in Baarlo gereden (en wij daarna ook) voor de rest van het programma. We hadden voor iedereen een kamer gehuurd, zodat de mensen konden blijven slapen. Op mijn bruiloft geen BOB  :biggrin:

Eenmaal daar hebben we eerst nog wat foto's gemaakt, daarna had iedereen een paar uur 'vrij' voor het diner. In die tijd gingen mijn lief en ik even naar onze hotelkamer, en daar heb ik me door m'n bruidsmeisje uit m'n jurk laten hijsen. Heerlijk! Dat torselet uit, badjas aan, lekker even op bed gelegen en dimsum besteld (ik dacht, nu ik m'n buik niet hoef in te houden moet ik snel iets eten!) Helemaal verkwikt zijn we rond half 8 aan het diner verschenen. We hadden een sixties bandje, zodat er tijdens het diner gedanst kon worden. Onze openingsdans ging redelijk, maar de muziek was erg leuk en het eten heerlijk. Na 5 gangen met bijpassend wijnarrangement lag iedereen zowat onder tafel, maar ze moesten toch nog even naar buiten voor het vuurwerk om 12 uur. Daarna heeft mijn lief nog een afscheidsspeech gehouden en iedereen bedankt, en daarna zijn we mooi met z'n tweetjes naar onze kamer gegaan. De gasten (hoorden we de volgende dag) hebben nog tot 3 uur in de bar gezeten, tot ze de tap dichtgooiden.

De dag erna hebben we met onze (schoon)ouders op de kamer ontbeten, heerlijk rustig. Ik had geen zin om met mijn verlopen hoofd tussen alle gasten te gaan zitten terwijl ik de dag ervoor zo mooi was, vandaar. Het was een prachtige dag waar ik met veel plezier op terugkijk!
« Laatst bewerkt op: 10 mei 2012, 16:52:08 door Maidenofmay »

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
18-09-2010
« Reactie #1 Gepost op: 7 oktober 2010, 10:22:23 »
Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wat een leuk verslag. Helaas zijn je foto's wat klein en kan ik jullie niet heel goed zien, maar wat ik ervan kan zien, ziet er heel mooi uit!

doortje1

  • Gast
18-09-2010
« Reactie #2 Gepost op: 7 oktober 2010, 11:34:11 »
Leuk verslag, gefeliciteerd met jullie huwelijk!!!
Inderdaad zijn de foto's wat klein, kan dus jammer genoeg jullie kleding niet goed zien. maar van wat ik kan zien had je een erg mooie jurk.

Maidenofmay

  • Gast
18-09-2010
« Reactie #3 Gepost op: 7 oktober 2010, 14:19:38 »
Aah, ik kan de foto's niet meer veranderen! In plaats van een paar grotere staan er nu nog meer kleintjes... :sad:

Angélique1

  • Gast
18-09-2010
« Reactie #4 Gepost op: 7 oktober 2010, 16:42:41 »
hey! idd jammer van je foto's ik kan ze ook niet zien! ben wel heel benieuwd want volgens mij ben je prachtig!

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
18-09-2010
« Reactie #5 Gepost op: 7 oktober 2010, 17:08:46 »
Op de één na laatste kan ik je wel goed zien.. je ziet er mooi uit!

Maidenofmay

  • Gast
18-09-2010
« Reactie #6 Gepost op: 7 oktober 2010, 22:06:14 »
Dank voor jullie lieve reacties! Hier nog een poging met een wat grotere foto :)
« Laatst bewerkt op: 10 mei 2012, 16:52:40 door Maidenofmay »

Kippie

  • Gast
18-09-2010
« Reactie #7 Gepost op: 15 oktober 2010, 00:10:33 »
Gefeliciteerd! Zo te lezen hebben jullie een heerlijke dag gehad. De een-na-laatste foto van de eerste post is ook groot. Jullie zagen er echt prachtig uit!  :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards