collapse

Auteur Topic: Juni 2011  (gelezen 107354 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

twijfeltje

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #425 Gepost op: 23 juni 2011, 17:17:37 »
Veel plezier morgen!

KarinB

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #426 Gepost op: 23 juni 2011, 19:18:27 »
Geniet van je dag morgen!!

Marretje

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #427 Gepost op: 23 juni 2011, 19:24:03 »
Heel veel plezier morgen Jnine en GENIET!!!!
Weer of geen weer, je lief  en jij zullen zeker stralen hoor..

Bride-77

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #428 Gepost op: 23 juni 2011, 21:06:12 »
Jnine: heel veel plezier morgen en laat je dag niet verpesten door dat rottige weer hoor!
Foto's met een bewolkte lucht kunnen overigens ook heel mooi uitpakken.

Veel succes samen morgen en GENIET!

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Juni 2011
« Reactie #429 Gepost op: 24 juni 2011, 08:20:54 »
bruidjes van vandaag geniet er van.

jnine vanmorgen toen ik de gordijnen open deed was er zon ik hoop bij jou ook aangezien je niet ver weg woon.

Daydreamy

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #430 Gepost op: 24 juni 2011, 10:06:48 »
Hier een bruidje bij ons in de straat! er staat nu een gele Amerikaanse taxi voor onze deur te wachten :biggrin:
Stijl is New York zo te zien (zelfs stropdassen en t-shirts in die stijl :wink:
Hopelijk een mooie dag qua weer, want het begint nu wel te waaien :sad:

Andere bruidjes vandaag ook heel veel plezier en geniet ervan! :biggrin:

Bride-77

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #431 Gepost op: 24 juni 2011, 10:27:18 »
Ik woon ook in de buurt van Jnine, en hier is ook nog steeds zon. Er komt nu wel een grauwe lucht aan, maar duimen/hopen dat die over waait!

MichelleJ

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #432 Gepost op: 27 juni 2011, 15:54:26 »
Hi juni dames!

Ik ben 2 weken afwezig geweest, lekker wezen zeilen in Griekenland, maar wat ik zo heb vernomen was het weer hier afgelopen weken niet helemaal geweldig. Zo te lezen is dat ook onderwerp nummer 1 geweest in dit topic!
Ik ben benieuwd hoe de bruidjes van afgelopen weken het hebben gehad.
Volgens mij ook niets vernomen van Bride van Nijkerk??

Fee

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #433 Gepost op: 1 juli 2011, 16:31:05 »
Ik ben ook weer terug van onze huwelijksreis naar Rome.

Wij hebben de 23e een prachtige dag gehad!!
's ochtends scheen de zon en hebben we lekker buiten foto's kunnen maken. In de auto naar kasteel Heeswijk begon het te regenen, maar bij aankomst was het droog. De daggasten stonden ons op de brug op te wachten. Ik heb geen idee of het tijdens de ceremonie heeft geregend (was toch al in de mooie Wapenzaal gepland), maar de duiven hebben we ook met een lekker zonnetje kunnen loslaten.
Het taart snijden en de receptie was helaas wel binnen, te veel risico op af en toe een bui. Collega's van M hadden 20 heliumbalonnen meegenomen. De CM heeft goed naar buiten gekeken, om tijdens de receptie een droog tijdstip te vinden om ze los te laten. - Helaas hebben we nog geen kaartjes terug ontvangen. Aan het einde van de receptie hebben we een dummiboeket en kousenband gegooid, ook dat kon gelukkig buiten, met een lekker avondzonnetje.
Na het hele diner mochten we in een huwelijksbootje (roeibootje) om het kasteel varen. Ook toen was het gelukkig droog.

Er is een Italiaans gezegde die zegt dat regen op je bruiloft geluk brengt, maar de weergoden hebben ons goed geholpen, want we hebben minimaal last gehad van deze regen.
Een wat uitgebreider verslag komt nog wel (we zijn nu nog steeds aan het nagenieten van deze fantastische dag). Hierbij alvast één foto

Charley

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #434 Gepost op: 2 juli 2011, 07:36:01 »
Wat een prachtig stel zijn jullie Fee. En wat een bijzondere, mooie jurk heb je gekozen. Gefeliciteerd!

Suuuus

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #435 Gepost op: 3 juli 2011, 12:07:08 »
Wij zijn intussen ook ruim een week verder! We hebben heerlijk genoten en echt op een wolk geleefd!
Het is zo'n fijn gevoel om getrouwd te zijn! Ik was al heel gelukkig maar de vlinders zijn weer helemaal terug! Iedere keer als ik hem zie zwijmel ik weer helemaal! :)

Qua weer hebben wij het ook enorm getroffen! We hadden tijdens het foto's maken wat spetters maar we hebben gewoon onder kunnen staan zonder nat te worden!

De dag was echt super en we hebben alles heel bewust mee gemaakt en enorm genoten!

Jalikaatje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 121
Juni 2011
« Reactie #436 Gepost op: 3 juli 2011, 19:35:29 »
Hier intussen ook een getrouwde vrouw!! (wat klinkt dat toch gek, haha).

Onze dag was heerlijk, het regende alleen een beetje als wij binnen waren en verder veel zon. Maar mijn Zwitserse gasten zeiden dat regen op de bruiloft een goed huwelijk betekent, dus dat zit wel snor, haha. Wel veel wind, af en toe moest mijn man mijn sluier vasthouden op de foto's.

Alles ging volgens plan en er zijn op de dag zelf geen vervelende dingen gebeurd. We hebben het als een droom meegemaakt en het is nog niet echt tot ons doorgedrongen dat we nu man en vrouw zijn en samenwonen. Daar hebben we heerlijk 6 wittebroodsweken de tijd voor :tongue:

Helaas nog 1 vervelende reactie achteraf waar we nog erg verdrietig over zijn geweest (iemand was heel boos over het bedrag van de bedankjes, hij vond het veel te laag), maar dat proberen we nu los te laten. We gaan genieten van ons huwelijk!!

twijfeltje

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #437 Gepost op: 4 juli 2011, 22:34:05 »
Gefeliciteerd Jalikaatje, Suuus en Fee.
Dat de regen jullie veel geluk mag brengen!
 
Mooie kleur jurk Fee en Jalikaatje, maak jezelf niet te druk.

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Juni 2011
« Reactie #438 Gepost op: 5 juli 2011, 17:49:14 »
Dag alle getrouwde dames! :laugh:

Mijn verslag staat inmiddels in het getrouwd topic en HIER zijn alvast wat foto's te vinden.
We hebben echt een geweldige dag gehad, en de regen viel reuze mee! Alleen 's ochtends 2 kleine buitjes, voor de rest zon!

Wauw Fee, mooie jurk!!!

Jalikaatje: Huh!? Bedoel je dat een gast de bedankjes te goedkoop vond?  :blink:  :blink: :blink:

MichelleJ

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #439 Gepost op: 6 juli 2011, 16:50:14 »

Jalikaatje: Huh!? Bedoel je dat een gast de bedankjes te goedkoop vond?  :blink:  :blink: :blink:


Ja dat vroeg ik me ook al af. Bedoel je soms de fooi die je personeel hebt gegeven?
Hoe dan ook, welke van de 2 het ook is ik vind het echt belachelijk! Beseffen sommige mensen niet hoe duur een bruiloft is??

@Jnine89, ik had je verslag gelezen/foto's gezien. Fijn dat het zo'n mooie dag was!!

Suuuus

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #440 Gepost op: 7 juli 2011, 22:34:29 »
Wat moet je dan? Een duur bedankje dat vaak toch weggegooit wordt na verloop van tijd?

Ik ben juist VOOR goedkope bedankjes! Wij hadden een duur bedankje exact nagemaakt! Niet te onderscheiden maar wel €1,50 per bedankje goedkoper!!!

Jalikaatje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 121
Juni 2011
« Reactie #441 Gepost op: 9 juli 2011, 18:08:02 »
Het ging om een bedankje omdat iemand ons had geholpen op de bruiloft (ga liever niet te diep op de details in, weet niet wie er mee leest en wil mensen niet persoonlijk in verlegenheid brengen). Hij doet het wel vaker op bruiloften en vraagt nooit een vergoeding, maar het is gebruikelijk een klein bedankje te geven. Wij hadden een iris-cheque gegeven, maar hij vond het bedrag niet in vergelijking staan met de moeite die hij had gedaan (vrij nemen, etc.) Het verdrietige is dat we dachten dat hij een vriend was en het als een eer zag. Maar kennelijk zag hij dit anders... Hij wilde namelijk wel een vergoeding (na zoveel bruiloften dat niet te vragen, we snappen het echt niet  :blink: ) en was boos dat we dit niet hadden gemerkt.

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
Juni 2011
« Reactie #442 Gepost op: 12 juli 2011, 15:21:19 »
Hoi Dames ik ben er ook weer!
Binnenkort even een verslagje van mijn trouwdag en uiteraard foto's (het laaste ben ik zelf nu nog even druk aan het hamsteren).
Ik kan jullie al wel vertellen dat we een geweldige dag hebben gehad!

@jalikaatje mmm ja dat doet zeer! Maar als deze persoon niet tegen jullie gezegd heeft dat hij een vergoeding wou moet hij daar ook niet van uitgaan je kan het immers niet ruiken.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards