collapse

Auteur Topic: Onze Trouwdag 24-09  (gelezen 4313 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

w&ndy

  • Gast
Onze Trouwdag 24-09
« Gepost op: 21 oktober 2010, 11:59:26 »
Hoi meiden,

Beetje laat met mijn verslag maar zijn eerst lekker op honymoon geweest naar Bali!!

Onze dag begon om 7u in de ochtend,mijn moeder sliep bij mij en mijn toen nog as sliep bij zijn moeder.
Na een redelijk goede nacht met niet zo veel zenuwen dronken we eerst lekker een bakkie,we waren toch al eerder wakker als gepland.
Om 9u naar de kapper waar ik om 10.15 klaar was,mijn kapsel was super en zelfs nog mooier als met de proef!
Hierna weer naar huis waar de visasgiste al op mijn wachten,tussendoor tegen heug en meug een broodje gegeten want was inmiddels wel erg zenuwachtig geworden!
Inmiddels was de fotograaf ook geariveerd,waarna ik dus om half 12 mijn jurk aan kon doen,eindelijk moht hij dan aan!
Hierna even nog wat foto's gemaakt van mij alleen in mijn jurk en samen met mijn ouders. Mijn vader was erg trots en pinkte en traantje weg toen ik de trap af kwam,was en erg mooi moment! Inmiddels had mijn vader de voortuin versiert met een boog en zilver en witte balonnen zag er erg mooi uit.
om half 1 arriveerde as manlief,wat was dat spannend zeg! Toen ik de deur open deed tonden we elkaar echt even sprakenloos te bewonderen,wat was hij mooi!! Gelukkig vond hij mij ook prachtig (heeft hij wel 100x gezegd die dag,zo lief!).Mijn boeket was ook prachtig evenals zijn corsage en de bloemen op de auto.
Toen nog wat foto's gemaakt en op naar het gemeentehuis in onze trouwauto (audi a5 zwart). Hier stond iedereen ons al op te wachten,nu kwamen de zenuwen echt god los! Het weer was wonderbaarlijk erg goed bij aankomst (er was heel de dag regen voorspeld) de zon scheen en het was droog.
De ceremonie was erg mooi en persoonlijk,en er werden vele traantjes weggepinkt door fam en vrienden,ik heb het gelukkig droog kunnen houden. Mijn vader gaf mij weg op het nummer van hazes en roxanne 'wees zuinig op mn meisie', was echt een bijzonder en heel mooi moment.
Tijdens de ceremoie regende het even heel hard maar wonderbaarlijk bij het naar buiten gaan was het weer droog.
Hierna door naar geertruidenberg voor de foto's,hier had het gelukkig helemaal niet geregend dus foto's maken ging lekker en zonder blubber!
De shoot was erg leuk maar we wilde ook wel erg graag naar onze gasten dus we waren blij toen we we eindelijk klaar waren hiermee.
Toen we aankwamen bij de feestlocatie stond heel de fam al buiten klaar en de kindjes strooiden rijst naar ons,hierna door naar de felicitatie en de toost met prosecco rose (mmmm) hier waren we inmiddels ook wel aan toe. Na gezellig geborreld te hebben door naar het diner,wat was dat lekker zeg! Tijden het diner nog een feestgids gekregen waar wij en iedereen erg om hebben moeten lachen! Het dessert wat de bruidsijstaart dus deze netjes volgens traditie aangesneden samen.
Hierna even op gaan frissen op de hotelkamer en toen kon het feest beginnen. De vondgasten arriveerden en na heel veel handjes schudden kwam het volgende zenuwslopende moment,de openingsdans! We hadden salsa lessen genomen en danste op de salsa versie van "geef mij nu je angst" gelukkig ging de dans goed en na een hard applaus party time! Tussendoor nog 2 liedjes van collega's en fam. (zo grappig!) Verder heel de avond gedanst net zoals bijna al onz gasten. We hebben een top feest gehad,iedereen vrolijk en lekker op de dansvloer,zelfs al onze gasten in de polonaise.
Het was gewoon jammer dat het opeens half 2 was en het feest ten einde was.
Manlief en ik hebben gewoon niet geslapen van alle indrukken die dag,en wat een mooie en lieve kado's we hebben gekregen! Sommige echt veel te gek maar zo lief!
De maandag erna zijn we vertrokken naar Bali waar we nog veel en lang hebben nagenoten en geklets over onze dag. Zo jammer dat het maar 1 dag is,zou hem zo nog 100x over willen doen! Nu aan het wachten op het fotoboek,en ondertussen stromen de foto's en video's binnen van de feestavond. Mooie en leuke herrineringen aan een SPROOKJESACHTIGE trouwdag!

probeer wat foto's te uploaden maar bestanden zijn te groot,hoe verklein ik die?iemand?

Maewyn

  • Gast
Onze Trouwdag 24-09
« Reactie #1 Gepost op: 21 oktober 2010, 13:25:22 »
Allereerst: Gefeliciteerd!

Ik ben heel benieuwd naar je foto's, dus hierbij een paar hints!

Je kunt je foto openen in Paint en dan 50% (ofzo) verkleinen! Doe dit wel met een kopietje, natuurlijk, en niet het origineel!

Om precies te zien hoe groot je foto is:
1. ga naar de map waar je foto's staan
2. Klink met de RECHTER muisknop op de foto die je wilt uploaden
3. onderaan het pop-upmenuutje wat je dan ziet, staat Eigenschappen/ Properties
4. Klik dat aan en je ziet informatie over je foto, waaronder de grote in KB's of MB's
5. Indien dit groter is dan 256 kb, kun je hem verkelinen in Paint

Dit gaat zo:

Let op: kopieer je foto en pas hem dan pas aan! Het is anders niet meer ongedaan te maken, wanneer je 'm hebt opgeslagen!
1. RECHTERKLIK op de foto voor het pop-upmenuutje
2. Kies 'Openen met...'
3. Kies op de lijst die je krijgt, Paint
4. Je foto is nu geopend in Paint, hier kun je hem verkleinen. Als je Windows 7 hebt, is er bovenaan een knop die heet 'Resize', in het NL 'Vergroten/verkelinen' denk ik
5. Schat hoeveel procent voor je foto afmoet voor je aan 256 kb komt. Vaak is eerst 50% een goede schatting\
6. Sla je foto op en je kunt uploaden!
7. Tip: als je meer foto's wilt uploaden, moeten ze erdeeld worden over 256k, dus moeten ze per stuk kleiner zijn!

Ik hoop dat het lukt!!
« Laatst bewerkt op: 21 oktober 2010, 13:26:14 door Maewyn »

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Onze Trouwdag 24-09
« Reactie #2 Gepost op: 21 oktober 2010, 19:31:22 »
Gefeliciteerd zo te lezen was het echt jullie droomdag!!

w&ndy

  • Gast
Onze Trouwdag 24-09
« Reactie #3 Gepost op: 22 oktober 2010, 10:50:41 »
dank je!

ik krijg de foto's helaas niet klein genoeg,ook als ik ze verklein naar 30% dan nog pakt hij ze niet..
ik blijf het nog wel ff proberen..

lots

  • Gast
Onze Trouwdag 24-09
« Reactie #4 Gepost op: 22 oktober 2010, 22:00:15 »
download easyresize dit is een gratis progje dat de foto's automatisch verkleind voor pagina's zoals deze even google en klaar is w&ndy

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards