collapse

Auteur Topic: Augustus 2011  (gelezen 113119 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Daydreamy

  • Gast
Augustus 2011
« Gepost op: 25 oktober 2010, 12:41:46 »
Hoi allemaal!

Zoals de titel al zegt, gaat dit topic over bruiloften in Augustus 2011 :wink:
Wij zullen trouwen op 13 Aug 2011, wie trouwt er nog meer deze maand? en wat hebben jullie allemaal al geregeld?

Het enige wat wij nu geregeld hebben is de locatie (staat ook al helemaal vast) en de videograaf,
we zijn in onder handeling met fotograven en moeten nog even een DJ zoeken.

Als het goed is (wacht nog even op bevestiging) , zal ik a.s. zaterdag voor het eerst jurken gaan passen, best wel spannend! :)

We zijn wel al in ondertrouw en hebben een soort van verlovingsfeestje gehad, nu zijn we druk bezig met de gastenlijst ivm de 'Save the date'-kaarten
aangezien on huwelijk midden in de zomervakantie valt :)




anna23

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #1 Gepost op: 25 oktober 2010, 15:19:01 »
Ik trouw ook in augustus, de 20ste om precies te zijn.

Wij hebben al een locatie, vorige week in ondertrouw gegaan, kapster en de uitnodigingen zijn ook al bijna klaar.

Verder heb ik een optie genomen op de volgende dingen:

- fotograaf (moet volgend jaar een afspraak plannen om alles door te nemen);
- visagist;
- buffet;
- trouwvervoer;

moet nog een dj en bloemen en andere kleine dingen regelen. Ringen gaan we in november laten maken, en ook dan pas ga ik op zoek naar mijn trouwjurk (als het goed is laat ik het in het buitenland maken, tenzij ik er toch voor kies om een jurk van Blue by Enzoani te kopen (maar die zijn zoooo duur!)

Dus toch best veel geregeld, termijn ik nog ong. 11 maanden te gaan heb :biggrin:

Veel succes!

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2011
« Reactie #2 Gepost op: 25 oktober 2010, 15:20:13 »
Ikke! Ik trouw op 25 augustus!
We hebben het stadhuis en de trouwlocatie al geregeld.

Ook hebben we al de ringen (ik weet het, heel vroeg), maar we werden gewoon verliefd erop ;-) De juwelier vond het heel slim, want hij verwacht dat de ringen volgend jaar het dubbele kosten! :blink:

We zijn nog druk bezig met de fotograaf en de DJ, maar ik ga er vanuit dat het goed gaat komen. Vrijdag ga ik kijken voor een jurk, ben benieuwd!

De save de date mailtjes zijn bij ons de deur al uit, omdat mijn as mij op vakantie ten huwelijk heeft gevraagd, en we dus niet iedereen hadden gebeld. Het bleek dat het nieuws nog niet de heel de familie door was, dus vandaar.  :rolleyes:

Ingepinge87

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2011
« Reactie #3 Gepost op: 25 oktober 2010, 15:48:39 »
Ik trouw ook in augustus en wel op 12e. Wij zijn geloof ik niet zo snel met alles regelen, dus we zijn nog lang niet zo ver als de rest in dit topic.
De gemeente moet nog een besluit nemen over onze locatie. Ik ben vandaag gebeld door de babs omdat zij nog wat vragen had. Ik hoop dat we deze week nog uitsluitsel krijgen. Echt zo spannend! Als deze locatie niet goedgekeurd wordt weet ik echt niet waar ik dan zou willen trouwen.
Verder heb ik wel al mijn jurk dus dat is wel lekker op tijd, maar dat kwam omdat de bruidszaak in de buurt opheffingsuitverkoop had en dat wilde ik natuurlijk niet missen. Ik moet nog wel schoenen hebben.
De trouwauto is ook bekend want dat wordt onze eigen auto, tenminste als hij het nog volhoudt totaan de bruiloft.

Ik las dat iemand zei dat de prijzen van ringen erg zouden stijgen volgend jaar? Misschien dat dat dan het volgende is waar we naar opzoek gaan. Ik heb niet echt zin om het dubbele van de prijzen van nu te gaan betalen. Het is allemaal al duur genoeg tenslotte.
Het feest 's avonds ga ik pas regelen als de locatie zeker is.

Leuk dat dit topic er is en ik hou jullie op de hoogte over de vorderingen.

FaeSarah

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #4 Gepost op: 25 oktober 2010, 15:51:11 »
[font="Century Gothic"]Wij trouwen ook in augustus 2011, maandag 8 Augustus om precies te zijn..

Wat we al geregeld hebben zijn;
                Uur en datum vastgelegd bij gemeentehuis
                Uur en datum vastgelegd bij kerk
                Feest locatie (incl Diner en Avond feest voor onze gasten)
                DJ    
                Kapper & Visagiste

.... en ik heb ookal mijn jurk! Toevallig tegen aangelopen en meteen gekocht!

Er is natuurlijk nog veel te regelen!   :biggrin:
Onlangs in Antwerpen naar een Trouwbeurs geweest en daar goede ideeen opgedaan vwb fotograaf, ringen en uitnodigingen.

Wij denken er ook aan om Save The Date kaartjes uit te sturen..

Sturen jullie die naar iedereen? Of enkel naar de mensen waarvan je heel graag wil dat ze erbij zijn?


@Risje; Wat voor soort ringen hebben jullie? (Welk materiaal, brede ringen, met of zonder briljantje?) Hoop niet dat jullie juwelier gelijk krijgt, dat zou niet goed zijn voor onze voorziene budget  :blink:

Geniet van de voorbereidingen allemaal!!   :cool:
[/font]

Daydreamy

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #5 Gepost op: 25 oktober 2010, 16:21:28 »
Leuk al die reacties al :)
Iedereen is er al druk mee bezig! leuk hoor :biggrin:

[font="Century Gothic"]Sturen jullie die naar iedereen? Of enkel naar de mensen waarvan je heel graag wil dat ze erbij zijn?
[/font]

Wij sturen ze naar iedereen die willen uitnodigen, zodat ze ruim van tevoren weten dat ze zijn uitgenodigd en er eventueel rekening mee kunnen houden :)

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2011
« Reactie #6 Gepost op: 25 oktober 2010, 17:14:09 »
[font="Century Gothic"]
@Risje; Wat voor soort ringen hebben jullie? (Welk materiaal, brede ringen, met of zonder briljantje?) Hoop niet dat jullie juwelier gelijk krijgt, dat zou niet goed zijn voor onze voorziene budget  :blink:
[/font]

Wij hebben een combi van wit en geel goud, met een briljantje bij mij. Het zijn vrij smalle ringen, omdat mijn as en ik vrij kleine handen/vingers hebben als je het vergelijkt met het gemiddelde. Het merk van de ringen hanteert nu nog de prijzen van 2008, waardoor ze nu nog relatief goedkoop zijn. De juwelier verwachtte dat ze dus per 1 jan 2011 de prijzen gaan aanpassen.

Succes!

Daydreamy

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #7 Gepost op: 26 oktober 2010, 20:23:21 »
Jaaaa a.s. zaterdag ga ik jurken passen! ben zooo benieuwd en best zenuwachtig
Ben helemaal verliefd op de Sincerity jurken, hopelijk staan mij deze ook en passen ze in m'n budget :)

Daydreamy

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #8 Gepost op: 31 oktober 2010, 07:25:54 »
Ben gister wezen passen en helemaal verliefd op een jurk geworden!!
ipv Sincerity is het een laybird geworden die precis in mijn budget past :biggrin:
Nu nog heel hard gaan nadenken of ik deze moet nemen, het is zooo moeilijk!

M'n moeder, schoonmoeder en schoonzus waren mee en die vonden em ook alle 3 helemaal top.
keuzes, keuzes, keuzes...

Verder hebben we afgelopen vrijdag de Save the date kaarten uitgestuurd en erg leuke reacties gekregen! :)

Iemand anders nog updates? :wink:

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2011
« Reactie #9 Gepost op: 1 november 2010, 11:36:28 »
ik ben vrijdag gaan kijken voor een jurk, en ik heb twee kanshebbers! Alleen zijn ze beiden veeelsteveel boven budget, dus nu is het idee om een afspraak te maken bij Anastasi om een van de jurken na te maken. Ook moet ik dan nog een keuze maken welke jurk het gaat worden, maar ik heb al een aardig idee. Eerst maar even laten bezinken en afwachten wanneer ik bij Anastasi terecht kan :-)

anna23

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #10 Gepost op: 1 november 2010, 16:11:03 »
Ik heb een DJ geregeld voor ons trouwfeest! Dus dat kan weer van ons lijstje af. Ook is de tekst van de uitnodigingen goedgekeurd, over twee weken zijn die dan klaar.

Ben nu voornamelijk bezig met de versiering en de bedankjes. Ik weet nog niet precies wat ik wil, ik heb al hele leuke foto's gezien van mooie tafeldecoraties, maar aangezien wij een buffet hebben, kunnen wij niet zoveel doen met borden en/of glazen. Zit nu te denken om een loper te leggen op tafel, of rozenblaadjes te strooien. En ook nog bloemen, of toch misschien kandelaars...keuzes keuzes keuzes...iemand nog ideeen?

Oh en onze thema is wit met een vleugje rood (lkkr klassiek dus :biggrin:)

En even off topic: mijn vriend en ik gaan waarschijnlijk ook nog een appartementje kopen voor ons bruiloft :biggrin: lkkr druk dus! We zitten midden in ons overleg met de bank en als alles goed gaat, kunnen we in januari verhuizen. Spannend!!

Ik houd jullie op de hoogte.

Daydreamy

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #11 Gepost op: 2 november 2010, 14:46:32 »
@Risje: Super dat je een jurk gevonden hebt, heel slim dat je het bij Anastasi laat doen,
heb er al veel goede verhalen over gelezen hier en zo heb je toch je droomjurk voor een betaalbare prijs

@Anna23: Lekker dat de DJ al geregeld is! Wij zijn nog op zoek, erg lastig vind ik persoonlijk..
Als versiering staan erbij ons al kandelaars op tafel (van de locatie zelf), maar ik denk ook dat wij een loper en rozenblaadjes erbij leggen,
wordt het lekker romantisch van
(onze thema-kleuren zijn creme met een vleugje Bordeaux, dus ook vrij klassiek )
Spannend dat jullie een appartement gaan kopen! hopelijk verloopt het gesprek bij de bank zoals jullie willen en verhuizen jullie in januari
Succes in ieder geval!

Ik ben vandaag toch nog even wezen kijken bij een andere bruidszaak, waar ze wel de Sincerity jurk hebben die ik al heel lang voor ogen had,
toen ik em aanhad werden m'n moeder en ik beide heel stil, wat is ie mooi!!
Hij is in het echt nog mooier dan op de officiele site van Sincerity!
Maar wat is het toch moeilijk om die knoop door te hakken! het is een totaal andere jurk dan die van de afgelopen pasbeurt en ben zo bang dat m'n vriend al die kraaltjes/pareltjes niet mooi vindt, dat heeft die andere jurk minder, maar die vind ik ook minder... moeilijk moeilijk!

Toch maar even een fotootje plaatsen, wat vinden jullie? (de jurk is te groot en de halter zit niet goed, maar het gaat om het idee )
« Laatst bewerkt op: 2 november 2010, 14:48:24 door Daydreamy »

anna23

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #12 Gepost op: 5 november 2010, 12:43:46 »
Mooi jurk hoor Daydreamy! Niet mijn smaak, maar kleur past precies bij jouw huidskleur! En als jij je helemaal lekker voelt in jouw jurk, dan zal jouw vriend het ook super mooi vinden (ervaring is dat de mannen kleine details toch niet zien  :rolleyes:  )

Mbt tot ons huwelijk: heb ook al alles geregeld mbt het huren van tenten, tafels en stoelen. Visagie is ook al rond en ook het buffet (had eerst alleen een optie, maar is nu ook daadwerkelijk geregeld). Ik ga over 2 weken naar het buitenland op zoek naar mn jurk en acc. en ook de ringen worden daar gemaakt.

Heb dus eigenlijk nog maar kleine dingen die ik moet regelen na november...oh ja en het pak van lief  :biggrin: Maar die is gelukkig niet zo kieskeurig hahaha.

Zitten jullie nog allemaal binnen budget ofniet? Bij ons hangt het echt af van de kleding, anders zitten we precies goed met het budget. Hopelijk heb ik de kosten van de kleding goed ingeschat....Ons budget is 8000 euro, waarvan wij 2000 van familie krijgen (zelf hoeven we dus maar 6000 euro bij te leggen ). Oorspronkelijk was ons budget 6000 euro, maar dat was echt niet haalbaar en daarom verhoogd. Ons budget voor feest in het buitenland is wel 6000 euro, maar mijn ouders betalen dat grotendeels.  

groetjes!

Ingepinge87

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2011
« Reactie #13 Gepost op: 5 november 2010, 14:38:43 »
Wat zijn jullie allemaal al ver! Echt waar, als ik het zo lees lopen wij hopeloos achter haha!
Vandaag hebben we dan toch eindelijk te horen gekregen dat de locatie is goedgekeurd en dat ons plan door kan gaan. Echt mega fijn! Ik kan nu aan niets anders meer denken geloof ik en mijn lief wordt er nu al gek van (hij is nu net een uurtje thuis). Maar goed, het wordt nu toch echt tijd om eens over de feestlocatie na te denken en offertes te vragen. We hebben echt nog geen idee hoe we het aan willen pakken. Tent? Zoja, waar dan? Of toch misschien een locatie waar je lekker kan dineren en feesten? We vinden een tent eigenlijk wel het leukst, maar waar zetten we die dan neer?

Wat het budget betreft zal het allemaal wel loslopen geloof ik. We zo'n 5000 euro te besteden en ja meer is er niet dus we zullen er niet zomaar overheen gaan denk ik. Het is niet zo veel, maar ik voorzie nog niet echt problemen.

Maar goed, nog een hoop te regelen dus en dat met een man die over alles eerst rustig na wil denken. Eigenlijk ook wel handig natuurlijk, maar voor mij soms wel een beetje lastig.

Vind het wel leuk om zo te lezen hoe ver iedereen is met de voorbereidingen. Het herinnert mij aan de dingen die ik ook nog moet doen.

Veel plezier met de voorbereidingen allemaal!

anna23

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #14 Gepost op: 10 november 2010, 13:49:14 »
Heb nog een paar dingen geregeld deze week:

-de uitnodigingen zijn over 2 dagen klaar!! Ik kan niet wachten  :biggrin:
-lief en ik hebben ook al de bedankjes gekocht ( i know, een beetje vroeg, maar het was in de aanbieding!) Het zijn van die mini wijnflesjes van J.P. Chenet! Ik ga ze volgend jaar nog mooi inpakken en een strikje eromheen en voila! Super blij zijn we ermee.

Wij vinden het fijn om de kosten te spreiden, zodat we niet alles volgend jaar hoeven te betalen. Dat scheelt weer namelijk.

Hoe is het met jullie? Ik heb het gevoel dat de augustus 2011 bruidjes minder actief zijn dan de rest van de bruidjes :huh: hahaha

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2011
« Reactie #15 Gepost op: 11 november 2010, 07:45:47 »
Ik heb 3 dagen geklust aan een trouwkaart, ondanks dat ik aan mijn schoonzus en zwager heb gevraagd of zij hem willen maken. Ik kon gewoon niet stilzitten, vind het veelste leuk! Waarschijnlijk als ik hun resultaat zie, dat mijn ontwerp vervaagd, zij zijn nogal creabea

We hebben onze DJ deze week definitief gemaakt, en we gaan volgende week nog bij een fotograaf kijken. Mijn as wil dat graag, ondanks dat ik al een keus gemaakt heb ;-)

In januari ga ik naar Anastasi, dus ik ben heel benieuwd. Dat had wel eerder gekund, maar ik wil graag dat mn tante mee gaat, en die is over 2 weken bijna een maand op vakantie. In dat geval was 14 jan de eerste optie. Nog even geduld nog dus :-)

Make-up heb ik ook geregeld. Nou ja, een nichtje van mijn moeder heeft zo'n opleiding gedaan voor visagie, en die had aangeboden om mijn make-up te doen, als kado  :biggrin: scheelt weer in de kosten. Ze wil ook mijn haar proberen, maar daar heeft ze niet heel veel ervaring mee. Mocht ik dat dus niet helemaal mooi vinden, kan ik altijd nog naar een ander. (vond ze ook niet erg :))

Verder is het vrij rustig. Ben ook wel alvast een beetje aan het rondkijken wat voor gastenboek ik wil, en ben constant alle muziek op de pc aan het beluisteren voor een mooi nummer wat we misschien kunnen gebruiken.

Daydreamy

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #16 Gepost op: 11 november 2010, 09:55:44 »
Citaat
Hoe is het met jullie? Ik heb het gevoel dat de augustus 2011 bruidjes minder actief zijn dan de rest van de bruidjes hahaha

Hahaha dat gevoel heb ik ook een beetje
Misschien omdat het voor ons nog zover weg is? (althans voor mij nog 9 maanden en 2 dagen!! )

We wijn niet echt verder gegaan met de bruiloft, hebben waarschijnlijk wel een fotograaf gevonden (broer van collega )
we zijn nog in onderhandeling

En ik heb vrij geregeld voor de huwelijksreis! lekker 4 weken lang geen werk! heeeerlijk!
Nu nog even boeken lekker 3 weken naar Florida!

@Anna: we zitten nog steeds binnen het budget alleen nog meer bezuinigen zou wel prettig zijn, zodat we meer op huwelijksreis kunnen uitgeven
« Laatst bewerkt op: 11 november 2010, 09:56:22 door Daydreamy »

Linda(L)

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #17 Gepost op: 12 november 2010, 09:34:35 »
Hallo,

Hier nog een augustus 2011 bruidje ! We gaan trouwen op 05-08-2011 !

anna23

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #18 Gepost op: 12 november 2010, 11:50:49 »
Vandaag kan ik de uitnodiginen ophalen!! Ik scan ze zodra ik ze heb!!

Daydreamy

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #19 Gepost op: 12 november 2010, 14:47:56 »
@Linda; Welkom! en leuk dat je ook in Augustus trouwt :) al druk bezig met de voorbereidingen?

@Anna; Spannend! ben benieuwd :wink:




anna23

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #20 Gepost op: 13 november 2010, 11:21:08 »
@Daydreamy: Ik heb ze al gescand en ze staan in de topic over uitnodigingen (onder "het huwelijk").

Daydreamy

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #21 Gepost op: 13 november 2010, 13:52:51 »
Mooie kaart Anna, precies mijn smaak! :biggrin:
zijn ze helemaal naar jullie zin?

Ben vandaag weer even wezen shoppen voor de Bruiloft, heb wat spulletjes gekocht om ons nichtje als bruidsmeisje (ze is dan 7) te vragen,
o.a een klein nep boeketje en wat speelsieraden :)
Ben heel benieuwd hoe ze zal reageren! :)

Verder niet veel nieuws, vooral bezig met het ontwerp van onze trouwkaart :biggrin:

Linda(L)

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #22 Gepost op: 15 november 2010, 21:30:08 »
Ja ... We hebben de zaal geregeld en de DJ..
De gemeente en de kerk staat vast..
Ik heb de JURK :):)

Verder lekker nog overal kijken ...

anna23

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #23 Gepost op: 16 november 2010, 07:57:46 »
@Linda: Ben wel benieuwd naar jouw jurk...foto?  :biggrin:  Ik ga namelijk volgende week op zoek naar een jurk....

Daydreamy

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #24 Gepost op: 16 november 2010, 22:43:07 »
@Linda; ik ben ook wel benieuwd naar de Jurk :wink: foto?

Wij hebben nog even een update:
Vluchten voor de huwelijkreis zijn zojist geboekt!!! :biggrin:
19 dagen naar Florida!! heeerlijk vooruitzicht zeg :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards