collapse

Auteur Topic: Augustus 2011  (gelezen 113107 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

anna23

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #25 Gepost op: 17 november 2010, 08:48:23 »
Oooh Florida lijkt me super!! Ga je meteen na jullie bruiloft of zitten er een paar daagjes tussen?? En is het een luxe relax vakantie of gaan jullie veel doen?? Ben nieuwsgierig :biggrin::D

Wij moeten nog een reisje boeken, maar hebben als budget 1000 euro voor ons beiden dus kunnen niet echt super ver... gelukkig willen  we maar 8 daagjes weg (ik en lif hebben niet meer vakantiedagen ivm bruiloft in het buitenland). Waarschijnlijk wordt het TunesiĆ«, maar wij gaat het in Januari boeken.

Daydreamy

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #26 Gepost op: 17 november 2010, 08:57:43 »
We gaan de 18eweg (trouwen op de 13e) dus niet meteen na de bruiloft

We gaan met ons zoontje (die is dan bijna 3) dus een erg luxe relax vakantie zal het niet worden
We zullen naar veel pretparken gaan (meer voor mij dan voor de kleine ) en af en toe een relax dagje ertussen
Maar we gaan wel een villa huren voor 2 weken en een wat luxer hotel bij aankomst (in Miami)

8 dagen heerlijk luxe is toch ook lekker dan is 1000 de man volgens mij wel voldoende hoor



<update>
Net even een kapper/Visagiste geregeld, althans m'n moeder, het is een vriendin van haar en zij doet alles (proef make-up & kapsel & op de dag zelf aan huis, make-up & kapsel) voor 100 euro!! :biggrin: zo blij! (had er bijna 1 geregeld voor 250 euro!)
« Laatst bewerkt op: 17 november 2010, 15:31:34 door Daydreamy »

Linda(L)

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #27 Gepost op: 19 november 2010, 13:22:42 »
ik wil best een foto plaatsen... moet ik wel ff kijken hoe het moet..

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2011
« Reactie #28 Gepost op: 19 november 2010, 15:21:36 »
Wij houden ons feest in augustus 2011 en ik kwam vandaag tot de onprettige ontdekking dat iemand ook heeft bedacht dat Lowlands in dat weekend gaat plaatsvinden. Wij zouden onze Save the dates pas bij de kerstkaarten verzenden, maar omdat de kaartverkoop eerder opent om de BTW-verhoging van het kabinet voor te zijn (26 november 2010 start de verkoop) heb ik vandaag de vaste Lowlandsgangers van onze gastenlijst maar vast een mailtje gezonden...
« Laatst bewerkt op: 19 november 2010, 15:21:54 door stimpy »

Faith

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #29 Gepost op: 19 november 2010, 16:01:48 »
Wij ook in augustus, vrijdag de 19e.

Momenteel nog niks geregeld behalve datum bij gemeente en kerk geprikt. En ik heb mijn jurk al! Ik moet er alleen nog trouwschoenen bij.
« Laatst bewerkt op: 1 december 2010, 22:32:59 door Faith »

anna23

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #30 Gepost op: 20 november 2010, 12:37:51 »
@stimpy: Dat is balen zeg!! en nu maar hopen dat de Lowlandsfans wel gewoon naar jouw trouwfeest komen (vast wel toch??) :blink:

Wedding2011

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #31 Gepost op: 23 november 2010, 11:40:20 »
Jaaa.. ik trouw ook in Augustus!!!
Wij hebben de 'grote' zaken al geregeld; trouwlocatie, trouwvervoer, ringen, band, bezig met de catering, zijn ook bezig met de kaart (althans mijn broertje) en de bloemen heb ik ook al iemand voor, afgelopen zaterdag heb ik jurken gepast. Mijn droomjurk gevonden, maar... te duur  :sad: Nu ben ik bezig met een winkel in Duitsland waar de jurken dus echt een stuk goedkoper zijn! Althans, de mijne wel.. scheelt zo al 450 euro en krijg ook nog eens korting omdat ik van ver kom en ze nu de winkel aan het promoten zijn! Ik ben verliefd geworden op een jurk van Maggie, maar ze hebben ook ladybird, san patrick.. Ja, noem maar op! DrukDrukDruk dus.. Maar wel allemaal eruuggg leuk... :biggrin:  :biggrin:  :biggrin:

Daydreamy

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #32 Gepost op: 29 november 2010, 10:09:41 »
Leuk! nog een augustus bruidje :)
Je hebt al aardig wat zaakjes geregeld! :wink:

Spannend met je jurk, vind het ook zooo moeilijk, gelukkig heb ik 2 jurken gevonden binnen mijn budget, nu nog ff kiezen :tongue:


Wedding2011

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #33 Gepost op: 29 november 2010, 10:54:51 »
@: Daydreamy: Wat heb jij al allemaal geregeld?

Ik heb mijn jurk inmiddels gevonden. Gisteren gepast en mocht hem meteen meenemen!! Helemaal super!

Daydreamy

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #34 Gepost op: 29 november 2010, 10:59:03 »
Cool! super dat je je jurk al hebt :) foto? :wink:

Wij hebben tot nu toe geregeld:

- Locatie
- Videograaf
- Visagiste/Kapster

In onderhandeling:

- Fotograaf
- DJ
- Jurk

Wedding2011

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #35 Gepost op: 29 november 2010, 20:26:49 »
Nee ik heb geen foto. Durf hem ook niet zo goed op het forum te zetten, omdat ik wat mensen ken die ook op het forum zitten! Sorry!!
Jij wel een foto over de jurk waarover je in onderhandeling bent? Leuk he, om alles te regelen? Jij zo te lezen ook al lekker bezig!!! Waar gaan jullie trouwen?

Daydreamy

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #36 Gepost op: 30 november 2010, 09:16:04 »
Nee ik heb geen foto. Durf hem ook niet zo goed op het forum te zetten, omdat ik wat mensen ken die ook op het forum zitten! Sorry!!
Jij wel een foto over de jurk waarover je in onderhandeling bent? Leuk he, om alles te regelen? Jij zo te lezen ook al lekker bezig!!! Waar gaan jullie trouwen?

Geeft niet :wink:
De jurk waar ik mee bezig ben staat op de 1e pagina van dit topic :wink:

Wij trouwen in Kasteel Wijenburg te Echteld, echt helemaal blij mee! :biggrin:

Wedding2011

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #37 Gepost op: 30 november 2010, 16:42:12 »
Okee... sorry had ik niet gezien! Je ziet er echt super mooi uit!
Veel plezier met alle voorbereidingen!!!

Daydreamy

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #38 Gepost op: 30 november 2010, 16:52:15 »
Okee... sorry had ik niet gezien! Je ziet er echt super mooi uit!
Veel plezier met alle voorbereidingen!!!

Dank je :) jij ook veel plezier/succes :biggrin:
En je kunt alle updates hier kwijt :wink:

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2011
« Reactie #39 Gepost op: 3 december 2010, 15:22:48 »
Wij hebben een paar dagen geleden de pennen besteld waarmee we onze getuigen willen vragen! Als het goed is zit er een zwarte vulling in, zodat er ook nog mee getekend kan worden. We hebben de pennen besteld bij Vistaprint, en voor de pennen, het doosje + verzendkosten zijn we nog geen 60 euro kwijt, dus we zijn dik tevreden.
Als het goed is komen de pennen de 21e aan, zodat ze nog onder de kerstboom kunnen. Mijn as wil zijn broers vragen, en ik wil mijn zus en mijn schoonzus vragen.
Hierbij ook een voorbeeldje!
Aangezien ik mijn jongste zusje niet als getuigen kan vragen, wil ik haar vragen de ringen te komen brengen. Mijn as en ik gaan samen op zoek naar een ring van rond de 15 euro, die we een doosje gaan doen, met een briefje erbij of zij de ringen wil brengen :) Ik heb van de week stiekem mijn ring om haar vinger gedaan, en die paste ze, dus weet ik ook naar welke maat ik op zoek moet :biggrin:
Ik ben heel erg benieuwd naar hun reacties, en die zal ik ook zeker hier laten weten :biggrin:

Daydreamy

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #40 Gepost op: 3 december 2010, 18:05:29 »
Mooie pennen Risje! :biggrin:
Ben benieuwd hoe ze reageren :)

En leuk idee van die ring :wink: zal ze vast erg leuk vinden! :biggrin:

Wedding2011

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #41 Gepost op: 4 december 2010, 22:24:31 »
Super leuk idee! Ben benieuwd naar de reacties!!
Wij trouwen ook op 26-08-2011 :wink:

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2011
« Reactie #42 Gepost op: 5 december 2010, 10:17:51 »
Je ziet het op de foto niet heel goed, maar we trouwen de 25e :wink:
Ik schrok al, dat ik het niet goed had gedaan, maar na ff checken staat het er toch goed :)

Wedding2011

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #43 Gepost op: 5 december 2010, 11:32:49 »
Sorry, ben niet zo goed in kleine lettertjes!!
Maar goed, dan trouw je een dag voor ons..:wink:

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2011
« Reactie #44 Gepost op: 5 december 2010, 11:52:47 »
Haha, is nog steeds in de buurt. Wij wilden niet de 26e, omdat mijn schoonvader dan jarig is.. Vonden wij een beetje apart, trouwen op de verjaardag van mijn schoonvader.. Bovendien is mijn neef 2 jaar geleden op de 26e getrouwd, waardoor die datum toch echt afviel. Mijn as wilde graag op een donderdag trouwen, en de dag van het aanzoek valt volgend jaar mooi op een donderdag :)

Wedding2011

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #45 Gepost op: 5 december 2010, 21:23:03 »
Is inderdaad nog dicht bij elkaar :)
Ik zie dat jullie je 25 augustus 2010 hebben verloofd. Wij 26 augustus, trouwen we ook precies een jaar na het aanzoek. En onze eerste date was ook op 26 augustus, alleen dan in 2007. Heeft as goed over nagedacht :wink:

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2011
« Reactie #46 Gepost op: 6 december 2010, 13:44:54 »
Haha wat toevallig!
Bij mijn as zat er niet heel veel denkwerk achter, was gewoon toeval :wink: Hij wilde mij graag vragen op het strand, na/tijdens een zonsondergang, dus toen ik die wilde fotograferen heeft hij het doosje met de ring meegesmokkeld, haha.
Aangezien wij op vakantie nooit besef van data & dagen hebben, was het dus gewoon puur toeval.
Maar wij hebben ook als verkeringsdatum maar gewoon een datum geprikt, omdat we niet wisten wanneer het nou echt 'aan' was. Wat dat betreft valt alles wel mooi in de lijn van onze relatie :biggrin:

anna23

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #47 Gepost op: 8 december 2010, 10:23:18 »
Hallo allemaal!

Ik ben weer terug van mijn vakantie en wil jullie even up to date houden!

Ik was dus twee weken in het buitenland om daar dingen te regelen voor ons huwelijk in juli 2011, maar ik heb ook de ringen daar laten maken en ik ben er zoooo blij mee!! (hopelijk lukt t met de foto). Verder hebben lief en ik nog bedankkaartjes besteld bij Visaprint en die zijn inmiddels ook binnen en passen helemaal binnen ons thema (rode rozen staan erop). Deze kaartjes zijn bedoeld voor bij de miniflesjes wijn.

Verder heb ik tig jurken gepast in het buitenland, een keuze maken was super moeilijk. Heb wel leuke jurken gezien, maar nog niet DE jurk. Dus mijn zoektocht gaat verderd. Vind het sowieso lastig om trouwjurken te kijken aangezien ik nog aan het afvallen ben (ben al 5 kg kwijt maar er gaat nog minstens 10 kg af...). Dus eigenlijk stel ik het steeds uit....wachtend totdat ik weer op mijn gewicht ben....

Verder heb ik voor ons 'augustushuwelijk' niet zo veel geregeld, was dus druk bezig met ons 'julifeest'!!

Oh en die pennen die hierboven geshowd zijn, zijn super mooi!!

HIeronder de ringen:
Mijn vriend heeft gewoon goud (roodgoud) en ik witgoud met 3 brilianten erin. Allebei dus door mijn oom ontworpen en gemaakt.
« Laatst bewerkt op: 8 december 2010, 10:23:37 door anna23 »

Wedding2011

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #48 Gepost op: 8 december 2010, 19:53:28 »
@ Risje: Haha, ik ben ook op het strand gevraagd.. Hihi.. super lieff!!
@ Anna23: Ringen zien er mooi uit! En heel bijzonder dat je oom ze heeft gemaakt! Overigens erg knap dat je al zoveel afgevallen bent. Ik ga denk ik maar in het nieuwe jaar beginnen :wink:

Daydreamy

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #49 Gepost op: 13 december 2010, 09:40:40 »
Hey Meiden!

Hier weer even een update:
De fotograaf staat vast! we hebben er eindelijk eentje gevonden waar we meteen een klik mee hadden en erg tevreden zijn over de foto's :biggrin:
Nu alleen nog even de DJ vast zetten en dan zjn we klaar met de belangrijkste dingen :biggrin:


@Anna23: Mooie ringen hoor! :) wij moeten ze nog steeds uitzoeken...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards