collapse

Auteur Topic: Augustus 2011  (gelezen 113096 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2011
« Reactie #50 Gepost op: 13 december 2010, 11:18:11 »
Hee meiden,
Vanuit deze kant de volgende update: we hebben een ring gekocht voor mijn jongste zusje, waarmee we tijdens kerst willen vragen of ze de ringen wil brengen bij ons huwelijk. Afgelopen weken al stiekum gekeken welke maat ze zou moeten hebben, en zaterdag hebben we er eentje uitgekozen! Nu moeten we alleen nog even verzinnen hoe we er een kaartje bij gaan doen, want de ring is al ingepakt..
Helaas hebben we de pennen nog niet binnen voor de getuigen. Verwachte leverdatum is de 21e, dus ik hoop dat ze geen vertraging oplopen!
Verder zijn we ook zaterdag naar de ikea gegaan, mede om te kijken naar de potjes die ik in gedachten had voor de bedankjes. Ze vallen alleen wat groter uit dan bedacht.. Ik ben dus bang dat ik even op zoek moet naar een nieuw glazen potje, helaas..

anna23

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #51 Gepost op: 13 december 2010, 17:57:43 »
Wij wilden eerst ook de potjes van de ikea, maar de meesten waren of te klein of te groot....

Daydreamy

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #52 Gepost op: 15 december 2010, 10:21:17 »
@Risje: Ik weet niet hoe groot/klein de potjs moeten zijn, maar misschien hebben ze bij: Oraganza Zakjes iets dat je zoekt?
Ik heb al eens eerder bij ze besteld zonder enige problemen.




liesje230

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #53 Gepost op: 16 december 2010, 10:21:00 »
Hallo dames,

wij gaan ook in augustus trouwen! 19 aug 2011 om precies te zijn :-)

het volgende hebben we al geregeld:

-het gemeentehuis, daar trouwen we om 15:00 uur
-de fotograaf (komt in januari voor een gesprek)
-de feest en diner locatie
-de kapster en zij doet ook mijn make up
-de jurk van mijn dromen heb ik in de uitverkoop gekocht van Modeca :-)
-we trouwen in de mercedes van mijn vader
-iedereen die belangrijk voor ons is hebben we gebeld

wij moeten nog in ondertrouw en ambtenaar vragen, uitnodigingen bestellen, ringen kopen, dj regelen en bloemen.
mijn aanstaande gaat een pak met zijn ouders kopen.

een aantal vragen,weten jullie dit?
zouden we nu al uitnodigingen kunnen bestellen?
wanneer moet je de ambtenaar vragen ivm vakantieperiode?
wanneer zou je ringen het beste kunnen kopen?

veel liefs liesje

anna23

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #54 Gepost op: 17 december 2010, 11:11:14 »
Ah wat leuk, jullie trouwen 1 dag voor ons!!

Wij hebben de uitnodigingen al een maand :biggrin: Maar dat komt omdat we veel dingen moeten regelen en ik liever alles gespreid afhandel. Verder staat onze locatie vast (is op de boerderij van lief) die bijv. niet failliet gaat of iets dergelijks. Geen enkel risico voor ons dus.

En de ringen hebben we ook al, dus daar kun je wel naar op zoek gaan (houd kortingacties ed in de gaten!).

Veel succes!

Carmen

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #55 Gepost op: 17 december 2010, 17:44:27 »
wij gaan ook in augustus 2011 trouwen, om precies te zijn 26 augustus 2011...
gemeente, kerk, feest zijn al geregeld, ook de band al...
getuigen hebben we, CMs hebben we, fotograaf gaan we in januari achteraan
en in januari ga ik ook met mams shoppen voor een jurk....
auto moeten we nog vragen of we die mogen lenen, maar weten ook al welke...

allemaal eigenlijk heel snel gegaan, want 1 dec pas gevraagd....

liesje230

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #56 Gepost op: 17 december 2010, 19:26:36 »
haha wat grappig een dag na ons  :biggrin:
ik vind het ook veel fijner om de kosten te verdelen over de komende maanden...
wij hebben ook al proefexemplaren besteld van de uitnodigingen. nu maar hopen dat ze over komen
ivm de tnt staking haha!
ik heb al echt zin aan de grote dag, jammer dat het nog zo lang duurt..  :wink:
gaan jullie dames nog op huwelijksreis?

Wedding2011

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #57 Gepost op: 17 december 2010, 19:48:58 »
Zo, dan heb je al veel geregeld als je 1 december gevraagd bent!
En ik zie dat wij op dezelfde dag trouwen! Duurt nog lang he...:sad:
Wij hebben ook al veel geregeld, staat in dit topic beschreven.. :biggrin:

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2011
« Reactie #58 Gepost op: 21 december 2010, 11:30:20 »
Jippie! De pennen voor de getuigen heb ik net opgehaald! Ze zijn echt mooi geworden, en de pennen schrijven nog zwart ook  :applaus:
Enige nadeel is dat ik het doosje niet zo mooi vind waar ze in moeten, maar helaas. Het gaat toch om de pen :)
Ben benieuwd wat ze er van vinden!
Nu moet ik nog nadenken over een tekst bij de ring voor mn zusje, om te vragen of ze de ringen wil brengen..

anna23

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #59 Gepost op: 21 december 2010, 12:29:28 »
mooie pennen :biggrin:

Daydreamy

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #60 Gepost op: 22 december 2010, 10:38:45 »
@Liesje & Carmen: Welkom! :biggrin: wat hebben jullie al veel geregeld :wink:

@Risje: Mooie pennen :biggrin:

Update:
Wij hebben de fotograaf vastgezet! ben echt blij :biggrin:
In januari ga ik m'n jurk bestellen en hebben we een afspraak met de DJ.
De komende 2 weken doe ik even niets wat de bruiloft betreft, eerst even kerst en oudjaar vieren :biggrin: (is al druk genoeg! :wink: )


liesje230

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #61 Gepost op: 22 december 2010, 19:58:39 »
Bedankt we doen ons best om vast veel te regelen, dat scheel strax weer in het nieuwe jaar   :laugh:
Mooie pennen!
iedereen vast mooie feestdagen gewenst en proosten op een geweldig 2011!

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2011
« Reactie #62 Gepost op: 27 december 2010, 11:56:05 »
Dit weekend hebben we de pennen en de ring gegeven. Mijn zusje schoot meteen vol, die had het totaal niet verwacht dat ik haar als getuige zou vragen. Hierop schoot mijn moeder ook meteen vol.. :blink:
Mijn jongste zusje dacht dat ze bruidsmeisje mocht zijn, maar ze mag 'alleen' maar de ringen brengen. Ik weet niet of ze daar teleurgesteld over is, maar ze vond de ring die we gekocht hadden wel heel mooi. Ze heeft hem ook heel de dag vol trots omgehouden en is steeds bang dat ze hem kwijt raakt.

Bij de familie van mijn as was er een beetje verwarring, aangezien ze dachten dat mijn as 3 getuigen zou hebben. Waarop ik tegen schoonzus moest zeggen: nou ik zou het leuk vinden als jij mijn getuige bent, aangezien ik je ook de pen gegeven heb.. Had ze niet door.. Uiteindelijk vinden ze het allen erg leuk, (in ieder geval, dat zeggen ze :wink:)

Wat we voor ogen hadden is in ieder geval gelukt: we hebben iedereen verrast :)

anna23

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #63 Gepost op: 27 december 2010, 12:02:43 »
Wat leuk Risje, dat ze wel allemaal verrast waren!! En ik denkt heus wel dat ze het allemaal leuk vinden om getuige te zijn of om de ringen te brengen  :biggrin:

Nu dat achter de rug is, moet je nog veel regelen voor jullie huwelijk??

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2011
« Reactie #64 Gepost op: 27 december 2010, 12:44:00 »
Het voelt alsof we niet veel meer moeten doen, maar we moeten nog wel het een en ander doen:
Ondertrouw
Kaarten
Jurk + toebehoren
Pak + toebehoren
Bedankjes
Bloemen e.d.

Volgens mij is dit het wel, maar voor mn jurk heb ik al een afspraak staan, hij kan pas een pak uitzoeken als ik de jurk heb. De kaarten worden ontworpen door schoonzus en zwager, daar moeten we nog ff voor samenzitten, om te kijken wat we nu precies willen. Bedankjes hebben we al aardig in ons hoofd, nu de uitvoering nog.

Voor de ondertrouw moeten we nog ff een afspraak maken, maar dat gaat wel een dezer maanden gebeuren (moet van de gemeente waar we trouwen, min 4 maanden van tevoren...)

We 'moeten' ook nog een liedje hebben, voor bij binnenkomst in het stadhuis. Maar daar hebben we ook nog alle tijd voor :biggrin:

Hoe vlot het bij jullie?

anna23

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #65 Gepost op: 27 december 2010, 13:57:05 »
Wij hebben wel veel geregeld. We moeten nog:

-jurk en schoenen en acc.
-pak en schoenen
-bloemen ed
-versieringen
-enveloppendoos (wordt waarschijnlijk een oude melkkan, moet ik nog even op zoek op de boerderij van lief)

Dus valt wel mee :biggrin:

Moet nog wel een afspraak inplannen bij de fotograaf en trouwvervoer daadwerkelijk reserveren etc, maar dat zijn allemaal kleine dingen, aangezien we al wel weten wat we willen hahaha.

Vind het wel jammer dat al zoveel gedaan is...maar zo heb ik het wel minder druk volgend jaar!

Wij hebben nog geen lied voor de ceremonie, ik wil er eigenlijk ook geen maar ik vraag t even aan de Babs of dat wel slim is. Aan welke liedje zit jij te denken??

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2011
« Reactie #66 Gepost op: 27 december 2010, 15:14:32 »
We hebben nog geen idee welk liedje! Iedere keer als ik met iets kom, vind mn as het niets, of doet het hem denken aan iets wat niet met trouwen te maken heeft.. Lekker lastig dus! Gelukkig hebben we nog een hele tijd, dus kunnen er nog zat mooie nummers uitkomen!

We hebben de fotograaf wel vastgezet, maar nog niet doorgenomen hoe we het precies willen. We zijn ook van mening dat het geen zin heeft om dat nu al te doen, aangezien de fotograaf het dan misschien vergeten is.

We hebben ook nog niets voor de enveloppen, maar daar verzinnen we ook wel iets op, zat creatieve mensen in de familie :biggrin:

Nog maar een paar dagen en dan is het het jaar dat we gaan trouwen, jippie!

liesje230

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #67 Gepost op: 30 december 2010, 18:26:47 »
Ik lees hier veel enthousiaste augustus bruiden  :biggrin:
Het wordt vast een geweldig jaar voor ons, iedereen een goed uiteinde gewenst...
Hebben jullie trouwens ook minder leuke reacties gehad omdat jullie trouwen
in augustus? Wij best veel,omdat het in de vakantie periode is.... :huh:

Groetjes en happy new year!

anna23

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #68 Gepost op: 31 december 2010, 10:02:04 »
@Liesje: wij krijgen af en toe ook opmerkingen van 'en mijn vakantie dan??' etc...maja, we kunnen natuurlijk niet iedereen blij maken en wij kiezen voor de datum die het beste bij ons past....dus niets van aantrekken!!

Ook namens ons iedereen een gelukkig 2011 toegewenst!

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2011
« Reactie #69 Gepost op: 31 december 2010, 11:53:10 »
Wij hebben vrij snel na het aanzoek aan iedereen gemeld wat de datum is. Iedereen is dus al voor het boeken van vakanties op de hoogte. Mochten ze dan alsnog hun vakantie eroverheen boeken, dan weten we ook gelijk wat we voor die mensen betekenen :wink:

Aangezien bij ons de schoolvakanties net zijn afgelopen, komt dat juist mooi uit :biggrin:

Ook vanaf deze kant iedereen alvast een mooi en liefdevol 2011!

trouwenaug2011

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #70 Gepost op: 1 januari 2011, 15:40:26 »
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum. Zondag 19 december gevraagd door mijn as :) Wij hopen op vrijdag 19 augustus 2011 te trouwen (dan hebben we 15 jaar verkering)...we zijn al vanaf m'n 14e samen. Wij hebben nog niet veel geregeld. We zijn nu opzoek naar een locatie in de belgische Ardennen. Hadden een optie op een hele mooie locatie, maar gisteren te horen gekregen dat ze dubbel gereserveerd hadden. Balen dus, want we zagen het daar al helemaal voor ons. Alles op één locatie. Dus of we moeten de datum verzetten...maar ja..het is wel een speciale datum. Of hard opzoek naar een andere mooie locatie waar we met ongeveer 30 personen onze dag (met overnachting) kunnen beleven. Wat zouden jullie doen? Als ik het allemaal zo lees moeten we hard aan de bak om alles optijd te regelen, maar we zijn opzich wel altijd snel met dingen besluiten, dus komt vast wel goed.

Leuk om zo te lezen hoe ver iedereen is, ik ga even lekker op het forum verder lezen. Info te over. Heerlijk!

Groetjes, Miranda

anna23

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #71 Gepost op: 2 januari 2011, 12:28:04 »
Welkom Miranda!!

Balen zeg dat de locatie dubbel geboekt was...wil het ander stelletje mss niet een andere locatie/datum kiezen? Anders zou ik als ik jou was een andere locatie zoeken, aangezien jullie datum zo belangrijk is!

Maar verder veel plezier met het regelen van alles!!

Wedding2011

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #72 Gepost op: 4 januari 2011, 16:47:44 »
Wij hebben ook een speciale datum. Onze trouwdatum is de dag waarop ons eerste afspraakje was! En vanaf die dag is alles begonnen :wink:
De trouwlocatie die, eigenlijk vooral ik, in eerste instantie wilde was ook geboekt op onze datum. Aangezien de datum voor ons belangrijk was hebben we voor een andere trouwlocatie gekozen. En ik moet zeggen dat ik daar eigenlijk heel erg blij mee ben!

Ben ook benieuwd hoe het met de voorbereidingen staat van de andere bruidjes? Nog veel gedaan!? Wij eigenlijk vrij weinig, ivm de kerstdagen en zijn bezig met verhuizen.. Hoe staat het bij jullie?

trouwenaug2011

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #73 Gepost op: 4 januari 2011, 22:24:13 »
Goed nieuws! ik heb een te gekke nieuwe locatie gevonden die 19 augustus nog vrij is...we gaan maandag kijken. Spannend!

liesje230

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #74 Gepost op: 5 januari 2011, 20:27:22 »
Nee trek me er niets meer van aan...  :dry:
iedereen die we uit willen nodigen weten ervan en we zien wel of ze komen of niet.
19 augustus is een prachtige datum,welkom nieuwe bruid  :)
verder weinig geregeld afgelopen feestdagen. de komende tijd ook niet zoveel denk ik
omdat ik nog een dag in de week naar school ga. ik heb twee toetsen in het vooruitzicht,
veel leren dus pff!
ik ben dus echt blij dat ik vorig jaar al veel heb geregeld.
iedereen nog de beste wensen!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards