collapse

Auteur Topic: Mijn Vrijgezellenfeestje!  (gelezen 4420 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bloemetje82

  • Gast
Mijn Vrijgezellenfeestje!
« Gepost op: 1 november 2010, 10:57:54 »
Afgelopen weekend was het dan eindelijk zover. Om 8.30 zouden onze vrijgezellenfeesten beginnen!  :blink: We wisten het al i.v.m de kids, dus we stonden dan ook netjes om 8.30 uur klaar. Ik werd opgehaald door een vriendin om naar mam thuis te gaan en mijn AS vrijgezellengroepje verzamelde zich bij ons thuis voor een ontbijt. AS werd meteen aangekleed in een mooie zwarte blouse en groene overal met een rastamutsje en ik werd onder luid gelach bij mam thuis aangekleed als baby   :dry:  Ik had eigenlijk gehoopt dat ons die gekkigheid gespaard was gebleven, maar ik had ook beter kunnen weten, met mam en mijn broer die het organiseren...  :wink:

Om 9 uur werd ik in de auto geduwt en toen we ons dorp inreden, kreeg ik al hartkloppingen....als we maar niet naar de markt gaan ....Maar wel dus...op de markt moest ik proberen kerstballen te verkopen! Ik moet zeggen, dat het mannen-volk behoorlijk vriendelijk is tegen een volwassen vrouw verkleed als baby, en aan hun heb ik dan ook mijn ballen versleten   :biggrin:  Om half 10 werd ik weer in de wagen geduwd en reden we richting Duitsland, waar een ontbijt voor ons klaar stond bij een boerderij. Mam had zelfs aan champagne gedacht!

Toen de dames heerlijk aan het roereitje zaten, waren de heren onderweg naar Valkenswaard, naar het Eurocircuit, waar de Dakar proloog was. AS vond dit uiteraard helemaal geweldig! Zijn opdracht was om met 10 dames op de foto te gaan en ze in zijn vriendenboekje te laten schrijven. Helaas viel het weer een beetje tegen, maar dat mocht de pret niet drukken!!

Om 12 uur moest ik de auto weer in, en werd de reis voortgezet. Ik had al vrij snel in de gaten dat we richting Arcen ( thermaalbad ) zouden gaan. Een vriendin van me had deze week namelijk een bikini bij me " geleend " maar vrijdagavond laat begon ik dat dus toch wel een vreemd idee te vinden, en heb dus snel mijn nieuwe bikini in de tas gestopt. Een verrassing voor de dames dus!  We hebben het prima naar onze zin gehad in het thermaalbad. Lekker gezwommen, gebubbeld en in de sauna gezeten. Lekker thee gedronken en nog een stukje pizza gegeten. Om 5 uur stonden we weer aangekleed en wel buiten en gingen we weer terug.

AS was ondertussen ook weer op de terugweg en om 6 uur kwamen we allemaal samen bij de het restaurant waar we heerlijk hebben gegeten! We hadden de grootste lol om elkaar en hadden elkaar ook veel te vertellen! Om ongeveer 21.00 uur zijn we richting huis gereden en hebben we ons omgekleed om met een paar dames en heren nog eventjes naar de stad te gaan om ons feestje af te sluiten. Om 3 uur in de nacht ( oude tijd...) vielen we uitgeput, een tikkeltje dronken  :wink:  , maar heel voldaan in ons bedje!

We hebben het enorm naar onze zin gehad! En onze vrienden ook!

KarinB

  • Gast
Mijn Vrijgezellenfeestje!
« Reactie #1 Gepost op: 1 november 2010, 17:40:43 »
Hey Bloemetje! Wat leuk te horen dat jullie een leuke dag hebben gehad.

Imana

  • Gast
Mijn Vrijgezellenfeestje!
« Reactie #2 Gepost op: 10 november 2010, 09:49:54 »
Klinkt naar een heel gezellig dagje. Maar ik kan voorstellen dat je aan het einde van de dag goed in slaap kunt vallen. Maar dit was een feestje die een leven lang in gedachte blijvt en van die men later zijn kinderen van vertelt.  :biggrin:

Lotusbloempje

  • Gast
Mijn Vrijgezellenfeestje!
« Reactie #3 Gepost op: 8 december 2010, 10:40:08 »
Jeetje lange dag hoor, hoop neit dat het bij mij zo lang wordt. Dan kunnen ze me om 11 uur al afvoeren haha. Wel lekker hoor, dat thermaal bad.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards