collapse

Auteur Topic: Oktober 2011!  (gelezen 232290 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Gepost op: 8 november 2010, 20:50:03 »
Wie gaat er nog meer trouwen in oktober 2011?
Het is nog ver weg, maar wij gaan in ieder geval dan trouwen! Hopelijk komen er nog meer mensen bij;)

Simone Teubel

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #1 Gepost op: 9 november 2010, 22:17:52 »
Wie gaat er nog meer trouwen in oktober 2011?
Het is nog ver weg, maar wij gaan in ieder geval dan trouwen! Hopelijk komen er nog meer mensen bij;)


Vrijdag 7 oktober 2011 gaan wij trouwen. Vorige week in ondertrouw gegaan, dus nu staat de datum die we op het oog hadden echt vast. Spannend!

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #2 Gepost op: 10 november 2010, 14:10:59 »
wat leuk! nog iemand die in oktober gaat trouwen:) en ook al in ondertrouw, dat is snel! hebben jullie verder al dingen geregeld of alleen de datum?

Andrea

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #3 Gepost op: 21 november 2010, 19:13:54 »
Wij gaan op 1 oktober 2011 trouwen, 5 november 2010 zijn we in ondertrouw gegaan.
De locatie is ook al geboektm moet alleen nog helemaal uitgewerkt worden.

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #4 Gepost op: 21 november 2010, 22:24:51 »
jullie allebei dus al in ondertrouw, lopen wij toch op achter dan:P
wij zijn nu druk bezig de fotograaf te regelen, echt enorm veel keuze zeg!
wel hebben wij al onze diner/feestlocatie geregeld:)

we zullen anders alvast een trouwlijstje gaan maken:
01 oktober 2011 - Guest_Andrea_*
07 oktober 2011 - Simone Teubel
14 oktober 2011 - elsbeth86

hopelijk komen er snel meer bij!

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #5 Gepost op: 22 november 2010, 20:44:41 »
Hier nog een oktober bruidje....

01 oktober 2011 - Guest_Andrea_*
07 oktober 2011 - Simone Teubel
08 oktober 2011 - Kastanjaa
14 oktober 2011 - elsbeth86


@Simone Teubel heb jij toevallig een fotograaf uit Amersfoort?

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #6 Gepost op: 1 december 2010, 20:53:13 »
Hallo,

Wij trouwen ook in Oktober.

21-10-2011 word onze dag!!
Wij hebben net afgelopen week de fotograag geregeld.
De tijden van het trouwen in gemeentehuis, kerk, receptie en feestje staan allemaal al vast.
Hier is het gebruikelijk om ong. 6 weken van te voren in ondertrouw te gaan.
9-9-2011 gaan we in ondertrouw.

Groetjes Karin

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #7 Gepost op: 1 december 2010, 23:27:07 »
Leuk dat je ook gaat trouwen karin! Bij deze voeg ik je ook even aan het lijstje toe!

01 oktober 2011 - Guest_Andrea_*
07 oktober 2011 - Simone Teubel
08 oktober 2011 - Kastanjaa
14 oktober 2011 - elsbeth86
21 oktober 2011 - kaaatje

Wij hebben inmiddels ook de fotograaf geregeld, nu gaan we zaterdag kijken naar trouwauto's! ik vind de tijd zo ondertussen toch al hard gaan, nog maar 10 maanden te gaan;) zijn jullie ook zo druk met al het uitzoekwerk en geregel?

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #8 Gepost op: 5 december 2010, 14:03:24 »
Bij ons staat het even stil. Hebben een DJ, fotograaf en de locatie. Meer nog niet....

Ben nu eerst druk met de bruiloft van vriendinnetje van mij. Ik ben haar cm! Ze trouwt klein, dus heel veel hoef ik niet te doen! Maar wel leuk, want als zij dan getrouwd is (4 feb 2011) dan is het nog maar 8mnd voor mij :tongue:

15 januari gaan we trouwens nog wel bij de DJ kijken, dan draait hij op een bruiloft.

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #9 Gepost op: 20 december 2010, 11:13:13 »
wij zijn inmiddels druk met de trouwauto's, de prijs viel ons nog best wel tegen! we willen graag een witte rolls royce/bentley, en bij 1 bedrijf zouden we voor 6 uurtjes uitkomen op 700euro, best veel vonden wij! maar blijkt bij andere bedrijven bijna net zo duur te zijn...nu kent onze cm iemand die ook witte rolls royces heeft en er af en toe als vriendendienstje in rijdt en daar hoeven we maar totaal 450 euro te betalen:) we gaan woensdag kijken, ben benieuwd. zou wel mooi zijn als we 250 euro konden besparen!

hebben jullie dat ook al dat die begroting alleen maar groter aan het worden is? alles valt toch net steeds weer iets duurder uit! wij begonnen met 7000/8000 euro maar is nu al 9000 euro geworden. Ik hoop toch echt dat het niet meer gaat worden;) maar we zien wel!

Andrea

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #10 Gepost op: 23 december 2010, 15:07:19 »
Onze begroting is idd ook stiekem aan het groeien, hopelijk valt het allemaal nog mee!
Ik vind een dj zo duur... had er 250 euro voor begroot.. misschien niet helemaal rieel maar de eerste die we vroegen was 650 euro... dat vinden we nog al wat.
Dus zijn nu verder aan het zoeken.

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #11 Gepost op: 23 december 2010, 15:18:16 »
ja de prijzen die ik idd tegenkom voor dj's zijn 500/600euro, dat had ik dan gelukkig weer wel goed begroot:p
je kan het op zich wel wat goedkoper vinden maar tis maar net wat je wil, of je een mooie draaitafel wil of niet, wel/geen lampen etc

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #12 Gepost op: 4 januari 2011, 15:10:10 »
Dag dames,

We kunnen dan nu eindelijk zeggen dat we dit jaar gaan trouwen!!!! :biggrin:  :applaus:
Heerlijk om dat te kunnen zeggen. Daardoor lijkt Oktober nog wat minder verder weg.
Heb uitzoeken van mijn trouwjurk staat gepland op 29 Januari dus dat duurd niet lang meer.
Hoop alleen dat het door kan gaan. Ben van de trap gevallen en heb nogal een zeer stuitje.
Ff afwachten dus.We gaan 14 of 15 Januari naar de vakantiebeurs opzoek naar een leuke locatie voor de huwelijksreis.

Hoe staat het met jullie?? Ook al weer verder met alles plannen?
« Laatst bewerkt op: 4 januari 2011, 15:10:47 door kaaatje »

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #13 Gepost op: 4 januari 2011, 15:47:23 »
ja heerlijk he dat we niet meer volgend jaar hoeven te zeggen:)
hier loopt alles volgens planning, eindelijk ook onze trouwauto geregeld en nu bezig met dj, die we misschien bijna gratis kunnen krijgen via via, dat zou echt super zijn!
trouwjurk uitzoeken doe ik voorlopig nog niet, ben begonnen met afvallen en wil dus nog even wachten met m'n trouwjurk uitkiezen! maar leuk dat jij het al bijna gaat doen kaaatje!
leuk de vakantiebeurs:) wij moeten nog even kijken wat we gaan doen als vakantie, hangt er ook beetje vanaf hoeveel geld we gaan over houden;)

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #14 Gepost op: 4 januari 2011, 17:45:13 »
Onze trouwauto kunnen we als het goed is regelen via mijn zwager. Gaat erg in de kosten schelen.
Bij ons word het budget ook telkens btje bij gesteld. Ben erg benieuwd wat het nu uiteindelijk gaat kosten.
Wij zitten te denken om in Europa te blijven. Canarische eilanden is in Oktober nog lekker warm en niet zo heel ver.
We hadden naar de Nederlandse Antillen gewild, maar je zit dan midden in het orkaan seizoen. Dus daar zien we van af.

Ik moet eigenlijk ook nog een paar kilo's eraf, er zijn er in korte tijd aardig wat bij gekomen. Ben weer met goede moed begonnen en nu maar hopen dat de kilo's eraf vliegen. Moet er bij jou veel af?

Ik vroeg me af of iemand nog bruidskinderen heeft. Wij zelf hebben er drie. mijn neefje, die zal dan 3 zijn, en mijn 2 nichtjes een van 4 en eentje van bijna 6.  :wub:

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #15 Gepost op: 4 januari 2011, 17:53:36 »
ja ik wil wel 10-15 kilo eraf hebben! dus idd best veel:) maar nog niet alles hoeft er af te zijn als ik trouwjurk ga uitzoeken maar ongeveer de helft ofzo, met het bestellen van de jurk kunnen ze er ook nog rekening mee houden heb ik wel gelezen:) maar over 2/3 maanden ofzo ben ik wel zover denk ik/hoop ik:p
wij hebben niet echt bruidskinderen, maar ons nichtje van 3 wordt ons ringenmeisje. we kennen haar te slecht om bruidsmeisje te laten zijn, dan vind ik dat je haar, zeker op die leeftijd, toch goed moet kennen en dat is ook weer niet zo, we zien haar eens in de 2 maanden. maar ze komt wel op een mooi kussentje onze ringen brengen in het gemeentehuis, en dat is wel weer heel erg leuk:)
ja wij willen misschien naar de algarve in portugal, daar is het ook nog mooi weer in oktober, canarische eilanden is bij ons ook wel een optie;)
maar wil jij veel afvallen?

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #16 Gepost op: 4 januari 2011, 19:17:54 »
Ik wil er in elk geval 9 kilo af hebben. Dat red ik ook niet meer voor dat ik mijn jurk uitzoek,
maar hoop op de helft te zijn. Ik ben al eens veel kilo's afgevallen met behulp van het
Sonja Bakker boek dus ben daar maar weer mee begonnen. Hoe ben jij aan het afvallen?
Het scheeld wel dat je een doel voor ogen hebt. Het gaat ons vast lukken!!!

Mijn bruidskinderen zijn de kinderen van mijn zus en die zie ik dus ook erg vaak. Ze vinden het helemaal
geweldig dat ze ook zo'n mooie jurk aan mogen.
Maar eerst maar eens op pad voor die van mijzelf. Heb je al wel een afspraak gemaakt voor het passen? Ik weet niet hoe druk het bij de zaak is waar jij je jurk wilt uitzoeken.

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #17 Gepost op: 4 januari 2011, 19:25:16 »
ik ben gewoon aan het afvallen door gezond te eten, geen tussendoortjes (behalve fruit dan) en mager beleg op brood etc, en ik weet uit ervaring dat dat wel werkt:) zeker weten dat het ons gaat lukken;)
ik heb nog geen afspraak gemaakt, maar ik wil op een donderdag gaan, dan ben ik altijd vrij, en m'n moeder en schoonmoeder die meegaan ook, en op de site van de winkel stond dat dinsdag en donderdag rustige dagen waren dus dat komt wel goed! het is beter om een afspraak te maken maar het hoeft niet! maar ga ik wel doen natuurlijk;)
heb jij al bepaalde jurken op het oog? ik vind de jurken van ladybird erg mooi:)

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #18 Gepost op: 4 januari 2011, 19:55:58 »
Het gaat ons zeker lukken. Wij willen mooi in DE jurk en dat gaat ons lukken ook!!! Ladybird heeft inderdaad erg mooie jurken en ik vind de jurken van Be the Light ook erg mooi. Ik denk dat ik namelijk niet voor 1 kleur ga. Heb al een jurk gezien die ik helemaal geweldig vind, maar heb geen idee of ie mij staat natuurlijk. Ben naar een show geweest en heb daar goede ideeen op kunnen doen. Ben zo benieuwd waar ik mee thuis kom haha. Ik vind een bolero ook altijd wel erg mooi en ook wel handig in de herfst. Gaat wel kriebelen als je het er zo over hebt. Heb jij dat ook?

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #19 Gepost op: 4 januari 2011, 20:31:49 »
ja zeker! ik wil wel echt een witte jurk, of iets wat op wit lijkt iig;) ben qua trouwen best wel traditioneel haha.. maar het is idd maar net wat je staat! ik ben ook erg benieuwd:)

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #20 Gepost op: 4 januari 2011, 20:51:41 »
Mijn vriend zei dat ook telkens dat ie een jurk met een kleur niet mooi vind. Maar hij
is mee geweest naar een beurs en toen zaten we aardig op 1 lijn met jurken dus dat scheeld weer.
Maar wie weet ga ik ook wel in een 'witte' jurk. Je hoort het zodra ik het weet!!!!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #21 Gepost op: 7 januari 2011, 19:38:51 »
Hallo allemaal,

Ik heb me in september/oktober al eens aangemeld voor het forum. vervolgens simpel weg te druk gehad. Maar nu weer wat meer motivatie en tijd.

Wij gaan in elk geval trouwen op 14 oktober 2011.

Wij hebben de locatie geboekt en de babs van de gemeente. We hebben de hele dag op dezelfde locatie, dus auto is voor ons niet van belang. (niemand ziet ons aankomen, want wij doen de foto's ook op de locatie en voor de ceremonie etc aan :wink:)
De dagindeling is klaar de eerste afspraken met 2 bruidszaken zijn gemaakt, dus de trouwjurk zit er ook aan te komen.
Ik lees al van alles over afvallen. Had het eerst ook ingedachten, maar ik red het niet, dus ga het met mijn 80 kilo maar gewoon doen.
Als je maar goed in je vel zit toch :tongue:

Qua budget las ik ook al wat over het overschrijden van het budget. Wellicht ben ik heel naive hoor, maar je hebt toch neem ik aan wel eerst heel veel gegoogled en dit soort forums afgestruind voordat je je begroting opstelde? Ook even goed gekeken wat je eigen eisen zijn en toen vervolgens het budget opgesteld? Ik heb eerst echt uren en uren zitten struinen vervolgens de bedragen erbij gezet en gekeken waar wij op wilden bezuinigen, dus daarna gekeken wat de mogeijkheden waren en zo het budget opgesteld. Bijna alle grote bedragen staan vast, behalve de ringen en de band. Lijkt erop dat ons budget heel erg goed te doen is, ben zelfs bij een paar dingen al iets goedkoper uit :biggrin:

Voor wat betreft een dj, tenzij je iemand via via kent kom je volgens mij op een minimum van 500 euro uit. Dit is wat vrienden van ons als minimum vonden na een half jaar gestruind te hebben op inet en weet ik wat waar. Zij hadden een echt budget bruiloft dus de prijs was voor hun super belangrijk. Ze hadden overigens een leuke dj!

Wat leuk om te lezen dat er al meer mensen bezig zijn met ondertrouw en het zelfs al gedaan hebben. Wij waren van plan om in december in ondertrouw te gaan, maar is er niet van gekomen. We denken er nu over om komende donderdag in ondertrouw te gaan en daarop volgend lekker naar de vakantie beurs te gaan op zoek naar een leuke huwelijksreis. Las hier dat ook al iemand anders daar heen gaat, leuk!

Nou ja dit is wel even weer genoeg :tongue: leuk om met meerdere oktober bruiden te chatten.

groetjes Jolanda

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #22 Gepost op: 8 januari 2011, 10:15:58 »
Welkom bij de oktoberbruidjes Jolanda,

Zo te lezen heb jij ook al veel geregeld.
Leuk he al die voorbereidingen.
Wanneer ga je precies je jurk uitzoeken, en heb je al enig idee wat je een btje mooi vind?

Ik ben 1 van de bruidjes die nog graag een paar kilo er af wil. Het is nog maar januari en we trouwen pas
in oktober dus alle tijd nog op de overtollige kilo's eraf te krijgen.
Het is inderdaad waar, dat als je lekker in je vel zit het er allemaal misschien minder toe doet. Ik zit ook prima
in mijn vel maar vind mijzelf mooier met paar kilo minder. Ook wel prettig voor de huwelijksreis, kan ik me in elk geval een btje op het strand vertonen in bikini haha.

Al een idee waar jullie op huwelijksreis naar toe willen of ga je alle ideeen nog op doen bij de vakantiebeurs? Wij zitten aan de canarisch eilanden te denken. Nog mooi weer in oktober en niet heel ver.
We wilden in eerste instantie weer naar Curacao maar daar is het orkaanseizoen dan in volle gang. Dus dat gaat um ni worden.

Succes met alle voorbereidingen

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #23 Gepost op: 8 januari 2011, 10:25:07 »
welkom jolanda hier! leuke trouwdatum hebben jullie uitgekozen;) wij hebben ook die datum:p
je heb ook al best veel geregeld, goed bezig!

wij kunnen waarschijnlijk via via onze dj gratis krijgen:) er moeten alleen wat versterkers gehuurd worden en dat zijn dan alleen onze kosten! maar dat zou wel mooi zijn voor onze begroting, dan gaat ie weer een beetje omlaag haha...

kaaatje, hoe gaat het afvallen tot nu toe bij jou? ben je al wat kwijt? ik ben de eerste kilo al kwijt:)
« Laatst bewerkt op: 8 januari 2011, 10:25:40 door elsbeth86 »

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #24 Gepost op: 8 januari 2011, 11:41:38 »
Hey,

Ik ben maandag begonnen dus ga aanstaande maandag weer op de weegschaal. Ben erg benieuwd of er wat af is,
aangezien ik bijna de hele dag plat lig ivm mijn stuitje.

Maar wat super goed dat je je eerste kilo kwijt ben!!! :applaus:  Das een heel mooi begin. Ga zo door meid!!!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards