collapse

Auteur Topic: Leuke ideeën om je trouwdag (jubileum) te vieren  (gelezen 38681 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Violet

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9269
  • Geslacht: Vrouw
Leuke ideeën om je trouwdag (jubileum) te vieren
« Reactie #25 Gepost op: 18 augustus 2010, 23:24:37 »
Wij gaan 4 dagen weg,eerst 2 dagen Antwerpen en gelijk er achter aan 2 dagen brussel. Hebben knusse hotelletjes geboekt. Hoop dat ik dan nog een beetje mobiel ben..maar goed, anders doen we het lekker rustig aan.

Is natuurlijk wel anders omdat jullie kleine er al is, maar misschien de kleine een nachtje uit logeren en lekker in een hotelletje aan zee 1 nachtje?

Liset en Han

  • Gast
Leuke ideeën om je trouwdag (jubileum) te vieren
« Reactie #26 Gepost op: 20 augustus 2010, 18:15:34 »
Mooi vooruitzicht, Violet! Leuk! Gezellig saampjes!
Ik ben nog nooit in Antwerpen/Brussel geweest, staat ook nog op ons lijstje.

Ik was vanmorgen goed pissed.
Kreeg een berichtje van Han dat hij met onze trouwdag moet werken (late dienst, dus van 14.00 tot 0.00u weg is).
Hij was te laat geweest met aanvragen, omdat hij het vergeten was...
Mooi balen dus...
Hij wilde het een andere keer vieren, en das ook prima, maar ik had het toch liever op de datum zelf gevierd.
Nu zit ik de hele dag met Lynn, ook fijn natuurlijk, maar ik had liever de dag doorgebracht met zn 3tjes.
Is dat raar?
Dus geen borrel samen op onze trouwdag...

nadkid

  • Gast
Leuke ideeën om je trouwdag (jubileum) te vieren
« Reactie #27 Gepost op: 20 augustus 2010, 23:44:19 »
Wij zijn het eerste jaar een weekend naar Harderwijk geweest. Op de dag van het jubileum zelf zijn we naar het Dolfinarium geweest en 's avonds hebben we ergens op een terrasje (er is in de zomer volgens mij elk weekend preuverie met live muziek en zo - erg gezellig) en hapje gegeten voordat we naar een schattig klein bioscoopje zijn geweest (naar Harry Potter). We hebben in een knus hotel geslapen dat mooi centraal lag (konden lopen naar het centrum). De volgende dag zijn we naar de sauna geweest (Zwaluwhoeve - had ik geveild, lekker uitgebreid met eten en massage en zo). Ik was toen zwanger maar het was goed te doen allemaal.

Dit jaar zijn we met z'n drieën naar Scheveningen geweest, met de trein (dat was al leuk, doen we niet zo vaak). We zijn de promenade afgelopen, hebben naar de toekomstplannen gekeken (vanwege de verbouwing) en geprobeerd elke keer een knus terrasje te pakken waar we met onze dochter op een bank met kussens konden knuffelen. Laat in de middag zijn we dan naar het Westbroekpark en hebben we daar een uitgebreide wandeling gemaakt en wat foto's gemaakt van onze dochter in de rozentuin. Als afsluiting hebben we daar in het wokrestaurant heerlijk gegeten voordat we met de trein terug naar huis zijn gegaan.

Van wat ik hier heb gelezen lijkt het me leuk om voor volgend jaar weer eventueel met z'n drieën erop uit te gaan maar deze keer met een picknickmand (inclusief champagne) en dan eventueel naar Bergen aan Zee of zo. We hebben nog even, onze trouwdag is net pas weer geweest. Volgend jaar mogen we dan ook een kistje open maken waar allemaal briefjes in zitten van onze gasten met erop wat zij denken waar wij dus in die drie jaar terecht zijn gekomen...

Sylvia86

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 781
  • Geslacht: Vrouw
Leuke ideeën om je trouwdag (jubileum) te vieren
« Reactie #28 Gepost op: 22 februari 2011, 17:09:15 »
Ik zat te denken om lekker met zn tweeen te gaan lunchen en dan iets leuks te doen, zoals een stranmdwandeling, museumbezoek oid. Dan 's avonds met intimi die ook op de bruiloft waren cava en fototaart nuttigen

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards