collapse

Auteur Topic: Uitnoding Met Foto?  (gelezen 1707 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Klingel

  • Gast
Uitnoding Met Foto?
« Gepost op: 12 januari 2011, 18:17:14 »
Hoi allemaal,

Ik ben aan het rondkijken naar uitnodigingen. We zouden het heel graag met een (of meerdere) foto's van ons doen.

Maar bij de meest gangbare merken (Mercard, Intercard, Bella, Trend enz.) zie ik gewoon geen leuke kaarten.

Wie heeft er wel een leuke kaart of een leuk idee?


Groetjes Klingel

KarinB

  • Gast
Uitnoding Met Foto?
« Reactie #1 Gepost op: 12 januari 2011, 19:15:48 »
Wij doen ook een kaart met foto('s), wij laten deze maken bij een grafisch designer (een vriendin van mij) hier in de buurt.
Onze wensen sluiten ook niet aan bij de meest gangbare merken vandaar dat we door zijn gaan zoeken, zij bood toen aan om ons te helpen.

Wil geen risico lopen door reclame voor haar te maken dus als je haar website/mail wilt, stuur maar ff een pb geef ik het aan je door.

Al in de stijl van de trouwkaart heeft ze alvast een kerstkaart voor ons gemaakt.
« Laatst bewerkt op: 12 januari 2011, 19:20:57 door KarinB »

Maewyn

  • Gast
Uitnoding Met Foto?
« Reactie #2 Gepost op: 12 januari 2011, 19:39:03 »
Als  je googlet op 'trouwkaart zelf ontwerpen 'o.i.d. kom je heel veel sites tegen wara je met een foto je eigen trouwkaarten kunt maken, en die gaan echt van traditioneel tot hip en alles daartussen! Ook hebben we hier ergens een topic daarover...

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Uitnoding Met Foto?
« Reactie #3 Gepost op: 12 januari 2011, 22:15:08 »
Check het trouwkaartentopic! Daar staan ook zat voorbeelden met foto (2010 en archief) met leverancier en idd. Google is your friend! :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards