collapse

Auteur Topic: Uitnodigingen, Show Ze Hier!  (gelezen 367342 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marretje

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #25 Gepost op: 12 februari 2011, 15:23:20 »
[attachment=15898:1297461685NP1010027.JPG]
[attachment=15900:1297448996NP1010024.JPG]
[attachment=15899:1297449236NP1010030.JPG]

Dit zijn onze uitnodigingskaarten  geworden.


Roomwit met lila letter en paarse envelop.
In het papier van de kaart en enveloppe zit een klein glimmertje.
We hebben ze bij de drukker besteld.
Dit was net zo duur als een online kaart.
Nu konden we ook kiezen welke kleur bijvoorbeeld.
Bij XLcards.nl had ik deze kaart ook al gezien maar kon de kaart maar in 1 kleur nemen.
Bij de drukkerij kon ik kiezen uit megaveel tinten lila en paars.
Ik ben heel tevreden hoe de kaart nu geworden is.
 


15 daggast kaarten en 65 avondgast kaarten en 10 extra envelopjes
voor 250 euro en 56 cent inclusief de tekstwissel van dag en avondgastenkaarten


We hebben gekozen voor ingetogen uitnodigingen , dit past perfect bij ons.
We hebben wel een eigen postzegel bij TNT post ontworpen, was erg leuk om te doen.
1 maart gaan we de kaarten versturen..
« Laatst bewerkt op: 13 februari 2011, 15:28:00 door Marretje »

suzel

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #26 Gepost op: 13 februari 2011, 12:11:27 »
Heel mooi Marretje! Very stylish!

Yadah

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2312
  • Geslacht: Vrouw
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #27 Gepost op: 13 februari 2011, 13:26:31 »
dit zijn onze kaarten geworden
zwart met fuchsia-roze
met zilvergrijze letters :wink:
« Laatst bewerkt op: 13 februari 2011, 13:27:02 door Yadah »

Marretje

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #28 Gepost op: 13 februari 2011, 14:09:56 »
Ze zijn echt heel mooi Yadah  !
Sjiek met dat zwart/fuchsia


Dankjewel Suzel,  ik ben er zelf ook heel erg blij mee..

Faith

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #29 Gepost op: 21 februari 2011, 22:26:57 »
Ah, ik vind het allemaal echt supermooi! Ik blijf hier de komende tijd nog kijken, wij willen ook zelf onze trouwkaart ontwerpen en ik vind dit topic heel inspirerend!

Flashy

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #30 Gepost op: 22 februari 2011, 15:11:07 »
Vandaag de proefdruk binnen, is de achterkant WIT!!! aaargh! eerst hemel en aarde moeten bewegen voor een drukker/site waar het minimum geen 25 is... is de kaart gekleurd en de achterkant wit + logo van de website.. en dit kan ook niet anders  :sad: Wie o wie heeft er tips?

Maewyn

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #31 Gepost op: 22 februari 2011, 15:21:28 »
Awwww.... :sad:

Hoeveel kaarten wil je laten drukken? En wat mag het zo ongeveer kosten?

Yadah

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2312
  • Geslacht: Vrouw
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #32 Gepost op: 22 februari 2011, 15:24:16 »
dat is inderdaad zwaar balen Flashy kan je helaas niet helpen. hoop dat het goed komt!

Flashy

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #33 Gepost op: 22 februari 2011, 15:30:30 »
Tja hoeveel kaarten, we hebben 41 avond gasten en 11 daggasten. 2 verschillende kaarten lukt al helemaal niet, totaal een kaart of 20 denk ik. Een minimum van 25 is geen ramp op zich, alleen de leuke hebben een inlegvel... en tja voor de daggasten moet er al een inlegvel bij, dus die vallen allemaal al af. Toen had ik kaartje2go gevonden, echt hele leuk kaart ontworpen.. maar de achterkant is dus wit.

MichelleJ

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #34 Gepost op: 22 februari 2011, 16:25:05 »
Dit is de voorzijde van ons trouwkaart! De achterzijde zie je alleen een smalle afbeelding van 2 paar waterskies met daaronder korte tekst.
Wij hebben elkaar op wakeboarden ontmoet (bijna hetzelfde als waterskiën) en vonden deze afbeelding online. We hebben onze hoofden er in gephotoshopt.
We vinden hem zelf erg goed bij ons passen, niet standaard zeg maar en met een dikke knipoog. We versturen hem in glimmend gouden envelop, lekker kitch.

(mijn avatar is ht orgineel trouwens!)
« Laatst bewerkt op: 22 februari 2011, 16:55:45 door MichelleJ »

Marretje

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #35 Gepost op: 22 februari 2011, 16:50:12 »
Heel erg orgineel hoor.....
Super .....

Maewyn

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #36 Gepost op: 22 februari 2011, 16:56:32 »
Flashy, wat voor kleur had de achterzijde moeten zijn? En hoe hebben jullie die gemaakt? Allemaal online of zelf een bestand gemaakt en dat geüpload? En wat bedoel je precies met de inlegvellen?

Er zijn hartstikke veel websites om zelf kaartjes te printen en ik wil graag helpen, maar ik geloof dat ik nog niet helemaal begrijp waar je naar op zoek bent :).

Flashy

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #37 Gepost op: 22 februari 2011, 19:43:25 »
Ik heb ze via kaartje2go.nl gemaakt. De hele kaart is roze en de achterkant was dus wit... dit kun je daar niet aanpassen. Op alle andere sites hebben we wel een leuk (merk)kaartje gezien, maar dat is een kaart dat bestaat uit kaart + inlegvel. Omdat het minimum 25 is, en we eigenlijk als minder kaarten willen, is dat dus onhandig. Ook omdat als de kaart al een inlegvel heeft, je er dus geen inlegvel meer bij kunt doen voor de daggasten.

MichelleJ

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #38 Gepost op: 23 februari 2011, 12:32:53 »
Kijk eens bij Poobies!

Flashy

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #39 Gepost op: 23 februari 2011, 19:40:17 »
Heb nog geen alternatief gevonden.

Suzimoo

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #40 Gepost op: 25 februari 2011, 14:54:31 »
Dit wordt die van ons.... dit is het eerste ontwerp met een "nep" tekst.
Mijn neef heeft ze ontworpen en moet onze eigen tekst er nog in gaan zetten. Daarna zullen ze afgedrukt gaan worden.

De foto van de pier heb ik zelf genomen, hier ben ik ten huwelijk gevraagd!! :)
De tekst onder de pier zal als volgt worden:

14 Augustus, Molyvos, Griekenland

Een bijzonder mooie plek waar wij ons huwelijksbootje vonden!

MichelleJ

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #41 Gepost op: 25 februari 2011, 14:59:49 »
mooie foto!! Dat heb vast vaker gedaan!

Vind hem wel wat grauwig voor een trouwkaart, maar de drieluik en formaat is leuk!

Suzimoo

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #42 Gepost op: 25 februari 2011, 15:13:26 »
Ja, nu lijkt ie misschien wat grauwig, maar hij wordt of heel mooi papier afgedrukt.. maar ja, dat zie je hier niet :)

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #43 Gepost op: 25 februari 2011, 15:14:01 »
Mooi hoor! Ik vind het heel stijlvol!

Marretje

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #44 Gepost op: 25 februari 2011, 17:23:25 »
Heel erg leuk om al die diverse stijlen te zien..

@ Suzimoo...is een hele mooie foto die jullie op de trouwkaart hebben staan
 ...en het is zeker en vast een hele romantische plek om ten huwelijk gevraagd te worden.*zwijmel*:wub:

biene*

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #45 Gepost op: 25 februari 2011, 20:30:24 »
Wat een mooie uitnodigingen allemaal!
Suzimoo, die drieluik is echt een super idee!!

We hopen dat wij ook nog mooie uitnodigingen krijgen, maar hebben wel iets heel raars met de proefdruk wat ons nogal heeft verbaasd.
We hadden onze trouwtekst in Word getypt en een mooi lettertype uitgezocht.  We hebben dit lettertype ook op een trouwparaplu gebruikt die we zelf helemaal met tekst beschilderd hebben. Het lettertype van de trouwkaart moet daarmee overeen komen en is voor ons dus erg belangrijk.
Tijdens het bestellen van de uitnodigingen hadden we - stom natuurlijk - niet opgeschreven welk lettertype het was. Geen probleem, de drukkerij zou alle Word-lettertypen voeren, we hoefden het alleen even te mailen. Bij problemen zouden ze contact met ons opnemen.
We verheugen ons al de hele week op de proefdruk. Vanmiddag kregen we een mailtje dat ze ons lettertype niet hadden en maar zelf een proefdruk hebben gemaakt met een hierop lijkend lettertype. Zónder van te voren contact met ons op te nemen!! :mad: :mad:   Ben ik nu een zeur als ik dit niet vind kunnen?? :blink: :blink:  
We krijgen de proefdruk morgen pas. Hopelijk valt het mee, maar het eigenmachtig handelen van de drukker is toch een flinke domper op onze voorpret en ik ben erg bang dat het niet zo is als wij willen. Wat zouden jullie doen als dat inderdaad zo blijkt te zijn?

 biene*
« Laatst bewerkt op: 25 februari 2011, 20:34:16 door biene* »

twijfeltje

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #46 Gepost op: 26 februari 2011, 09:32:25 »
Biene een proefdruk is toch niet bindend, maar juist om te kijken wat je ervan vindt?
Mocht het toch goed zijn, fijn.
Anders gewoon aangeven dat dit niet is wat je wil en verder zoeken naar het goede.
Snap dat het even balen is dat het niet gaat zoals gewenst, maar zal vast goed komen.
Succes ermee.

m.

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1585
  • Geslacht: Vrouw
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #47 Gepost op: 26 februari 2011, 11:23:51 »
ik zou me er niet zo druk om maken, het heet niet voor niets een proefdruk. Als jullie het niet mooi vinden is daar heus nog wel een mauw aan te passen hoor! Wacht het eerst even rustig af voordat je je zo kwaad maakt, zonde van je energie :wink:

hugsandkisses

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #48 Gepost op: 26 februari 2011, 15:45:32 »
Wij hebben ons laten inspireren door een bestaande kaart. (helaas kan ik hem nog niet posten omdat teveel bekenden op dit forum zitten :wink: )
We hebben onze kaart zelf met fotoshop gemaakt en daarna zijn we gaan kijken waar we hem het beste en natuurlijk goedkoopste konden drukken. We kwamen toen uit bij drukland.nl 100 kaarten voor zo`n 80 euri (0.80 cent per stuk ipv de originele 2.56)De kaarten zijn net bezorgd en ze zijn helemaal super!!! Nu nog enveloppen en postzegels. Nu hebben we een prachtige persoonlijke kaart voor lekker weinig! (sorry ik hou daarvan)

biene*

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #49 Gepost op: 27 februari 2011, 23:12:39 »
ik zou me er niet zo druk om maken, het heet niet voor niets een proefdruk. Als jullie het niet mooi vinden is daar heus nog wel een mauw aan te passen hoor! Wacht het eerst even rustig af voordat je je zo kwaad maakt, zonde van je energie :wink:

ben inmiddels weer wat afgekoeld.  :rolleyes:   Jullie hebben gelijk, het is inderdaad maar een proefdruk, maar we moesten vóór de proefdruk wel een aanbetaling doen. Geen idee of dit normaal is (was dit bij jullie ook zo??), maar ik zag al allemaal problemen ontstaan. Het lettertype in onze proefdruk is totáál anders dan wat wij gekozen hadden. We nemen nu maandag contact op met de persoon die de druk verzorgt om alles te bespreken. Hopelijk komt alles in orde..

groet, biene*

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards