collapse

Auteur Topic: Uitnodigingen, Show Ze Hier!  (gelezen 367370 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lidla

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #150 Gepost op: 1 april 2012, 20:57:21 »
Hoi allemaal,

Ik zit meestal op het mei2012 topic, maar wilde hier ook graag nog even onze uitnodiging plaatsen. Zie er zoveel leuke voorbij komen hier. Ben ook echt trots op de onze.

[attachment=18875:DSCN1109 - kopie (480x640).jpg]

Anneli

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #151 Gepost op: 1 april 2012, 22:12:30 »
Oja, leuk! Stoer huwelijksbootje, hoor!  :)

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #152 Gepost op: 1 april 2012, 23:37:53 »
Die is gaaf!!

lidla

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #153 Gepost op: 2 april 2012, 08:24:48 »
Thanx, we gebruiken de foto ook voor de fototaart op het feest en voor de voorkant van ons gastenboek. Zo komt ie steeds terug gedurende de dag.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #154 Gepost op: 2 april 2012, 15:43:34 »
Er waren wat vragen voor voorbeelden van uitnodigingen. Dus bij deze die van ons :tongue:
De binnenkant van onze uitnodigingen voor de avondgasten en de voorkant. Is een 3-luik kaart.
« Laatst bewerkt op: 2 april 2012, 18:00:48 door Jof »

Anneli

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #155 Gepost op: 2 april 2012, 17:17:07 »
Die is ook leuk, Jof! Vooral de buitenkant vind ik super, met die herfstblaadjes en dat dottige hartenwolkje! :)

lidla

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #156 Gepost op: 2 april 2012, 18:38:37 »
Ook een mooie kaart, Jof!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #157 Gepost op: 2 april 2012, 22:10:03 »
Dank jullie wel, hoop dat er wat mensen zijn die er wat aan hebben.

OsCarel

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #158 Gepost op: 15 april 2012, 14:27:42 »
Dit wordt onze uitnodiging.




Carlijn

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #159 Gepost op: 15 april 2012, 18:36:25 »
Dit is de voorkant van onze trouwkaart, gemaakt door mijn vriend.
Ze zijn vorige week al op de bus gegaan en we hebben tot nu toe alleen maar positieve reacties gekregen


Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #160 Gepost op: 15 april 2012, 19:10:34 »
@OsCarel, lief kaartje erg leuk! Ben niet zo'n fan van de tekst die jullie gebruikt hebben.

@Carlijn, erg stoer kaartje, volgens mij helemaal passend bij jullie als stel :biggrin:

OsCarel

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #161 Gepost op: 15 april 2012, 20:05:30 »
@OsCarel, lief kaartje erg leuk! Ben niet zo'n fan van de tekst die jullie gebruikt hebben.

@Carlijn, erg stoer kaartje, volgens mij helemaal passend bij jullie als stel :biggrin:
Huh, wat is er mis mee dan?
Dit is ook niet de definitieve tekst, trouwens.

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #162 Gepost op: 15 april 2012, 20:34:20 »
Hey OsCarel, jullie trouwen op dezelfde locatie als wij :biggrin:

Echt heel leuk kaartje!

OsCarel

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #163 Gepost op: 15 april 2012, 20:46:18 »
Wat toevallig Melia!
Wij hebben zelf honden en een kat dus het past echt bij ons.

Nu nog even stoeien met de tekst dus. Ik vind het lastig omdat we alles op dezelfde locatie doen. Ben bang dat het zo dubbelop wordt.

Carlijn

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #164 Gepost op: 15 april 2012, 21:35:18 »
@ OsCarel: Als jullie de tekst goed vinden, gewoon zo laten zou ik zeggen

@ Jof: Dankje! Je hebt helemaal gelijk, past echt bij ons hihi

OsCarel

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #165 Gepost op: 15 april 2012, 21:37:36 »
Alleen de kaart zelf is definitief. De tekst niet, waren we zelf ook niet helemaal uit.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #166 Gepost op: 15 april 2012, 22:19:03 »
OsCarel, ben geen fan van het jawoord (als woord uiteraard :tongue:). Het woord aldaar vind ik ook wat vreemd klinken. Met name omdat je zo'n lief kaartje hebt en dan van die afstandelijke tekst, vind dat erg jammer, dus een kwestie van dat ik de tekst niet bij het kaartje vind passen. Dit is erg persoonlijk, als jullie dat wel fijn vinden lekker zo laten :).

OsCarel

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #167 Gepost op: 15 april 2012, 22:35:41 »
OsCarel, ben geen fan van het jawoord (als woord uiteraard :tongue:). Het woord aldaar vind ik ook wat vreemd klinken. Met name omdat je zo'n lief kaartje hebt en dan van die afstandelijke tekst, vind dat erg jammer, dus een kwestie van dat ik de tekst niet bij het kaartje vind passen. Dit is erg persoonlijk, als jullie dat wel fijn vinden lekker zo laten :).
Oh zo!
Dat zijn ook precies de dingen waar we zelf mee zaten te stoeien. Het voelt niet helemaal goed nog.
Nog even puzzelen.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #168 Gepost op: 16 april 2012, 06:30:58 »
Succes met puzzelen, misschien nog eens goed het teksten topic doorspitten (bij doe het zelf deel), sommige hebben perfecte zinnen :)

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #169 Gepost op: 16 april 2012, 13:06:13 »
Wij hebben dit als tekst Oscarel, misschien heb je er iets aan:
(ook wij houden niet van formeel)

Daggasten:

Annelies en Emiel
6-9-12
Home is wherever I'm with you
We hopen deze dag samen met jullie onvergetelijk te maken. Graag zien we jullie om 13.30u bij het ouderlijk huis van Annelies.
Zijn jullie verhinderd? Laat het ons dan even weten:

Stadhuisgasten:
Annelies en Emiel
6-9-12
Home is wherever I'm with you
We hopen deze dag samen met jullie onvergetelijk te maken. Graag zien we jullie om 14.45 bij het Oude Raadhuis in Oud-Beijerland.
Aansluitend is de kerkelijke inzegening bij het ouderlijk huis van Annelies waarna er tijd is om ons te feliciteren tot 19.00 uur.
Zijn jullie verhinderd? Laat het ons dan even weten:

Uiteraard is het in de kaart wat mooier en netter opgemaakt dan hier :wink:

OsCarel

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #170 Gepost op: 16 april 2012, 16:08:29 »
Dankje Lies.
Mijn moeder heet ook Annelies. Ik vind dat nog steeds een mooie naam.

Judith32

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #171 Gepost op: 25 april 2012, 14:06:00 »
hallo dames

we zijn druk met de kaart bezig. mijn broer maakt hem dus dat is wel leuk. Nu zijn we met de tekst bezig maar dat is moeilijk zeg. We hebben nu dit

Daggasten

Op 28 september 2012 gaan wij trouwen!
Wij zouden het erg leuk vinden dat jullie hier bij aanwezig zijn om er samen met ons een onvergetelijke dag van te maken.
Jullie worden om 11:00 uur verwacht bij ons thuis, vanuit hier vertrekken we met zijn allen naar de ---------
waar we om 13:30 uur zullen trouwen.
Daarna zullen we proosten op ons huwelijk en er een geweldig feest van maken.



Avondgasten

Op 28 september 2012  gaan wij trouwen!
Wij zouden het gezellig  vinden als jullie deze avond  van de partij zijn op ons spetterend feest.
Vanaf 20.00 uur zijn jullie welkom bij de --------------
Hopelijk zien we jullie dan. Ben je verhinderd laat het even weten aan de ceremoniemeesters.


wat vinden jullie daar van? cadeautip en namen en telefoonnummer van de ceremoniemeesters komen er nog bij.

kan de afbeelding van de kaart niet posten. krijg het niet voor elkaar. Wie weet hoe dat moet??


groetjes Judith

aniekjhee

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #172 Gepost op: 25 april 2012, 14:21:21 »
quote name='Judith32' date='25 April 2012 - 13:06' timestamp='1335355560' post='490951']
hallo dames

we zijn druk met de kaart bezig. mijn broer maakt hem dus dat is wel leuk. Nu zijn we met de tekst bezig maar dat is moeilijk zeg. We hebben nu dit

Daggasten

Op 28 september 2012 gaan wij trouwen!
Wij zouden het erg leuk vinden [color="#FF0000"] dat (als?)[/color] jullie hier bij aanwezig zijn om er samen met ons een onvergetelijke dag van te maken.
Jullie worden om 11:00 uur verwacht bij ons thuis, vanuit[color="#FF0000"] hier (daar?)[/color] vertrekken we met zijn allen naar de ---------
waar we om 13:30 uur zullen trouwen.
Daarna zullen we proosten op ons huwelijk en er een geweldig feest van maken.



Avondgasten

Op 28 september 2012  gaan wij trouwen!
Wij zouden het gezellig vinden als jullie deze avond  van de partij zijn op ons spetterend feest.
Vanaf 20.00 uur zijn jullie welkom bij de --------------
Hopelijk zien we jullie dan. Ben je verhinderd[color="#FF0000"] (dan?)[/color] laat het even weten aan de ceremoniemeesters.


wat vinden jullie daar van? cadeautip en namen en telefoonnummer van de ceremoniemeesters komen er nog bij.

kan de afbeelding van de kaart niet posten. krijg het niet voor elkaar. Wie weet hoe dat moet??


groetjes Judith
[/quote]

Ik heb eens even mijn dingen erbij gezet die ik raar vind en zou aanpassen. Maar ik weet niet of het klopt hoor!

Judith32

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #173 Gepost op: 25 april 2012, 14:26:22 »
quote name='Judith32' date='25 April 2012 - 13:06' timestamp='1335355560' post='490951']
hallo dames

we zijn druk met de kaart bezig. mijn broer maakt hem dus dat is wel leuk. Nu zijn we met de tekst bezig maar dat is moeilijk zeg. We hebben nu dit

Daggasten

Op 28 september 2012 gaan wij trouwen!
Wij zouden het erg leuk vinden [color="#FF0000"] dat (als?)[/color] jullie hier bij aanwezig zijn om er samen met ons een onvergetelijke dag van te maken.
Jullie worden om 11:00 uur verwacht bij ons thuis, vanuit[color="#FF0000"] hier (daar?)[/color] vertrekken we met zijn allen naar de ---------
waar we om 13:30 uur zullen trouwen.
Daarna zullen we proosten op ons huwelijk en er een geweldig feest van maken.



Avondgasten

Op 28 september 2012  gaan wij trouwen!
Wij zouden het gezellig vinden als jullie deze avond  van de partij zijn op ons spetterend feest.
Vanaf 20.00 uur zijn jullie welkom bij de --------------
Hopelijk zien we jullie dan. Ben je verhinderd[color="#FF0000"] (dan?)[/color] laat het even weten aan de ceremoniemeesters.


wat vinden jullie daar van? cadeautip en namen en telefoonnummer van de ceremoniemeesters komen er nog bij.

kan de afbeelding van de kaart niet posten. krijg het niet voor elkaar. Wie weet hoe dat moet??


groetjes Judith

Ik heb eens even mijn dingen erbij gezet die ik raar vind en zou aanpassen. Maar ik weet niet of het klopt hoor!

hoi hoi

ja klopt wel ben ik gewoon vergeten te typen ;-)
[/quote]

Irene&Ruben

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #174 Gepost op: 9 mei 2012, 17:50:49 »
Nu dat ik eindelijk mijn scanner weer aan de praat heb hierbij onze kaarten (zelf ontworpen en laten drukken op mijn a.s. zijn werk)




 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards