collapse

Auteur Topic: Uitnodigingen, Show Ze Hier!  (gelezen 367873 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Veer

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #175 Gepost op: 12 mei 2012, 10:50:11 »
Heel mooi gedicht!

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #176 Gepost op: 15 juni 2012, 18:13:24 »
Ik heb een vraagje: Bij kaartje2go.nl heb ik een proefkaartje gemaakt en ik ben positief over het resultaat!
Echter, op de achterkant staat het logo van kaartje2go, dat vind ik wat minder sjiek. Heeft iemand ervaring met kaartje2go? Kun je er ook zonder logo bestellen? Op de website zelf kon ik er geen antwoord op vinden namelijk.

zusje

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #177 Gepost op: 15 juni 2012, 18:31:10 »
Nee, je hebt bij die site altijd hun logo achterop staan.

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #178 Gepost op: 15 juni 2012, 18:33:53 »
Oke, dankje!

misseagle

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #179 Gepost op: 16 juni 2012, 12:53:09 »
Ja ik loop al op de zaken vooruit maar het houdt me nu eenmaal bezig.

Wij hebben een lijst gemaakt met mensen die we echt als daggasten willen, dus ook 's avonds mee eten enzo. Echter zijn er een aantal mensen die ik wel erg graag bij de ceremonie zou willen hebben maar die dus geen daggasten zijn.

Dit komt doordat het budget het niet toelaat en omdat ik zelf dan het idee heb dat als ik die tante bijv uitnodig, ik alle ooms en tante's moet uitnodigen als daggast en dat gaat ons budget helemaal te boven, naast het feit dat het dan echt teveel wordt met daggasten.

Hoe kan ik dit nu die mensen duidelijk maken op de trouwkaart dat ik ze enorm graag bij de ceremonie wil hebben?
Weet bijv dat mijn tante er eigenlijk wel vanuit ging dat zij er de hele dag bij mocht zijn.. (is mn peettante, enige tante waar ik eigenlijk een band mee heb)

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #180 Gepost op: 16 juni 2012, 13:14:28 »
als het je peettante is is dat toch genoeg reden om haar er de hele dag bij te willen hebben?

Veer

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #181 Gepost op: 16 juni 2012, 13:23:56 »
Ja ik loop al op de zaken vooruit maar het houdt me nu eenmaal bezig.

Wij hebben een lijst gemaakt met mensen die we echt als daggasten willen, dus ook 's avonds mee eten enzo. Echter zijn er een aantal mensen die ik wel erg graag bij de ceremonie zou willen hebben maar die dus geen daggasten zijn.

Dit komt doordat het budget het niet toelaat en omdat ik zelf dan het idee heb dat als ik die tante bijv uitnodig, ik alle ooms en tante's moet uitnodigen als daggast en dat gaat ons budget helemaal te boven, naast het feit dat het dan echt teveel wordt met daggasten.

Hoe kan ik dit nu die mensen duidelijk maken op de trouwkaart dat ik ze enorm graag bij de ceremonie wil hebben?
Weet bijv dat mijn tante er eigenlijk wel vanuit ging dat zij er de hele dag bij mocht zijn.. (is mn peettante, enige tante waar ik eigenlijk een band mee heb)


Wij hebben een hoofd uitnodiging waarop staat dat we gaan trouwen en dat we om 12:30 voor de wet trouwen en om 13:00 voor de kerk. En dan op de kaart die er bij komt staat of je daggast bent of avondgast. Zo weet iedereen wanneer we trouwen en ik wil de hoofduitnodiging ook geven aan degenen die al beloofd hebben om bij de ceremonie komen kijken. En die kunnen we ook aan de videograaf, fotograaf en pastoor geven.

Ik zou je peettante wel uitnodigen omdat je een band met haar hebt. Het is jullie feest doen waarbij je je goed voelt.

Wij nodigen onze ouders uit, onze zussen met kinderen de hele dag uit. En de broers en de zussen van Tom's ouders. Van mij kant nodig ik die niet uit omdat ik die jaren niet gezien heb. We hebben drie kinderen en vijf van hun zijn kinderen van Tom zijn zussen. Een is dat niet en is een dochter van een broer van Tom zijn vader. Nu wilde ik haar de hele dag erbij hebben zodat alle peters en meters van onze kindjes erbij zullen zijn. Nu heb ik haar gevraagd als getuige en een goede vriendin. De andere kinderen van de ooms en tantes komen op het avondfeest. Zo voorkom ik dat er gepraat gaat worden al denk ik het is ons feest wij doen het hoe als wij willen. Nu is het nog het dilemma niet voor mij of ze haar kinderen wel of niet mee mag nemen van mij mag het omdat ze daggast en dat is ook nog leuk voor onze kinderen. Tom vind van niet omdat de anderen neven en nichten hun kinderen ook niet mee mogen brengen maar die komen op het avondfeest en dat is toch iets anders.
« Laatst bewerkt op: 16 juni 2012, 13:24:16 door Veer »

misseagle

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #182 Gepost op: 16 juni 2012, 13:27:46 »
Tsjah maar ik persoonlijk vind het dan weer niet eerlijk tegenover andere ooms en tante's..
En ben ook bang dat er negatief gepraat gaat worden dan in de familie en dat lijkt me ook niet zo leuk. Mijn vader werkt bijv samen met zijn broer (mijn oom) en ik wil niet dat hij straks alles over zich heen krijgt..

Heel vervelend maar zo is het wel vaak!

Verder hebben wij al veel daggasten omdat we ook vrienden uitnodigen als daggast.
Dat zijn dan speciale vrienden maar zorgt er wel voor dat het aantal nu al op 36 zit!
Dit terwijl we het klein wilden houden overdag ;-)
(komt ook deels door de bruidsmeisjes, zijn er drie plus daar de ouders van.. oom en tante van mn vriend)

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #183 Gepost op: 16 juni 2012, 13:55:01 »
Roze, bij geboortekaartjes is het mogelijk om een actiecode in te voeren bij de bestelling van Kaartje2go zodat je geen reclame erop krijgt. Ik geloof dat het Blanco was maar dat kan je even googelen.

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #184 Gepost op: 16 juni 2012, 15:29:32 »
Roze, bij geboortekaartjes is het mogelijk om een actiecode in te voeren bij de bestelling van Kaartje2go zodat je geen reclame erop krijgt. Ik geloof dat het Blanco was maar dat kan je even googelen.

Aha, die ga ik even onthouden, dankje!

MissMip

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 227
  • Geslacht: Vrouw
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #185 Gepost op: 18 juni 2012, 13:42:20 »
:)
« Laatst bewerkt op: 6 juli 2012, 19:58:17 door MissMip »

Veer

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #186 Gepost op: 18 juni 2012, 13:47:31 »
Mooie uitnodiging! Wij trouwen ook in september.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #187 Gepost op: 18 juni 2012, 13:56:05 »
mooi rustige en persoonlijke uitnodiging :)

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #188 Gepost op: 18 juni 2012, 14:13:33 »
Heel mooi!

MissMip

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 227
  • Geslacht: Vrouw
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #189 Gepost op: 18 juni 2012, 14:16:45 »
Wat een lieve complimenten, dank jullie wel :) De rest van de vormgeving (menukaarten, liturgie, tafelkaartjes etc.) zijn in dezelfde stijl.

Carien85

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #190 Gepost op: 18 juni 2012, 21:21:32 »
Wat een moie uitnodiging! Hebben jullie die zelf ontworpen? Of is het een bestaand ontwerp waar jullie foto's aan toegevoegd zijn? Heel mooi in ieder geval!

MissMip

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 227
  • Geslacht: Vrouw
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #191 Gepost op: 19 juni 2012, 09:29:25 »
We hebben de kaart laten ontwerpen :) We moesten kiezen uit 20 ontwerpen, dus dat was wel best lastig :) Maar bij die vrouw is het ontwerpen maar 50 euro. Ik zal eens kijken of ze een site heeft, want ik ken haar gewoon uit de buurt en doe alles via facebook haha.

September2012

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #192 Gepost op: 1 juli 2012, 16:53:32 »
Hi allemaal,
 
We zijn nog steeds druk bezig met het uitzoeken van een mooie trouwkaart. Wat vinden jullie van een zwarte trouwkaart. Ik heb een voorbeeld van de kaart die we op het oog hebben erbij gevoegd. Ik hoor heeel graag jullie mening.

Groetjes!

Jassou

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #193 Gepost op: 1 juli 2012, 17:00:57 »
Mooi!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #194 Gepost op: 1 juli 2012, 17:05:59 »
Ziet er sjiek uit :)

wendy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4498
  • Geslacht: Vrouw
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #195 Gepost op: 1 juli 2012, 17:13:29 »
Onze kaart was donkerblauw, bijna zwart. Ik vind de kleur van de kaart dus erg mooi!
Stijl vind ik iets minder maar dat is (net als de kleur trouwens) een kwestie van smaak.

kim89

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #196 Gepost op: 1 juli 2012, 18:52:54 »
hm dacht dat ik ons ontwerp er al op had staan in dit forum maar blijkbaar nog niet!
ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Moet nog wel wat aangepast worden hoor.... eerst mijn naam en dan die van hem enzo..
« Laatst bewerkt op: 1 juli 2012, 18:53:36 door kim89 »

misseagle

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #197 Gepost op: 1 juli 2012, 20:21:32 »
Waarom laten jullie het niet zo Kim qua namen?
(gewoon uit nieuwsgierigheid)

Wij zijn totaal nog niet bezig met de kaart, dat komt over paar maanden wel!

kim89

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #198 Gepost op: 1 juli 2012, 20:34:42 »
Omdat wij meteen van iedereen commentaar kregen dat de naam van de vrouw eerst moet.....
En ik vind dat eigenlijk ook wel beter staan!

wat mij betreft hadden we ook nog niet aan de kaart hoeven te beginnen maar vriendlief kan niet stil zitten en kan er niet tegen als hij weet dat er op den duur iets moet gebeuren, dus alles wat ie al kan doen doet ie meteen haha!

misseagle

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #199 Gepost op: 1 juli 2012, 20:41:43 »
Oh echt? Ik vind de naam van de man vooraan juist veel mooier.
Staat ook bij ons op het naambordje hihi..

Ja t liefst doe ik nu ook alles al, maar zo zonde, heb ik straks maandenlang niets meer tedoen :wink:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards