collapse

Auteur Topic: Uitnodigingen, Show Ze Hier!  (gelezen 367345 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kim89

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #200 Gepost op: 1 juli 2012, 20:48:22 »
ja op ons naam bordje staat hij ook eerst maar officieel moet het op de trouwkaart eerst de naam van de vrouw zijn... en met ons lettertype in dat hart past dat ook net wat beter :) Iedereen die het voorbeeldje zag kwam daarmee dus dan passen we het maar aan haha!

haha ja dat ken ik :tongue: ik baal nou al dak  bijna niks meer te doen heb :wink: maar dat komt omdat hij alles uit handen neemt haha :)

kwarkje

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #201 Gepost op: 1 juli 2012, 21:03:20 »
Oh echt? Ik vind de naam van de man vooraan juist veel mooier.
Staat ook bij ons op het naambordje hihi..

Ja t liefst doe ik nu ook alles al, maar zo zonde, heb ik straks maandenlang niets meer tedoen :wink:

Dat is de reden dat mijn AS en ik onze dag naar voren hebben geschoven  :laugh:

Wij hebben heel eenvoudige uitnodigingen, namelijk kaarten gekocht bij de Xenos en zelf de tekst uitgeprint en erin gedaan met een split-plennetje

twijfeltje

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #202 Gepost op: 1 juli 2012, 21:51:44 »
September2012 de kleuren vind ik mooi.
(onze kaart had een zwarte rand en zwarte achterkant, twee blz. terug te zien)
Het lettertype en de print iets minder, maar al met al chique.

Ki&Bas zouden wat mij betreft ook niet omgedraaid hoeven worden.
Ik zou eerder de namen niet in het hart zetten, maar ergens anders.

September2012

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #203 Gepost op: 1 juli 2012, 22:05:25 »
September2012 de kleuren vind ik mooi.
(onze kaart had een zwarte rand en zwarte achterkant, twee blz. terug te zien)
Het lettertype en de print iets minder, maar al met al chique.

Ki&Bas zouden wat mij betreft ook niet omgedraaid hoeven worden.
Ik zou eerder de namen niet in het hart zetten, maar ergens anders.


Hoi twijfeltje, leuk ik ben wel fan van keith haring!

kim89

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #204 Gepost op: 1 juli 2012, 22:14:13 »
@twijfeltje we hebben ook een versie met een kleiner hart en onze namen daarnaast.... die had de voorkeur van mijn lief.... maar mijn voorkeur gaat naar deze uit.... en tot nu toe heeft deze ook de meeste stemmen van de mensen waar ik ze aan heb laten zien haha!

misseagle

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #205 Gepost op: 1 juli 2012, 22:22:15 »
Ik doe t mooi zoals ik t wil met de namen hoor.. Vind het zo mooier klinken, ookal hoort het officieel niet zo.. Zijn wel meer.dingen die ik anders doe t;-)

Wij moeten.overigens nog genoeg sparen dus naar voren schuiven doen we maar niet!!

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #206 Gepost op: 1 juli 2012, 22:37:45 »
Ik doe t mooi zoals ik t wil met de namen hoor.. Vind het zo mooier klinken, ookal hoort het officieel niet zo.. Zijn wel meer.dingen die ik anders doe t;-)


Wij hadden ook eerst de naam van mijn man en toen mijn naam, lekker belangrijk, gewoon lekker doen wat je het mooiste vindt. Bovendien, al die dingen die zo 'horen', dan denk ik "waar staat dat dan"?
Alsof er een soort universeel boek met de regels van het trouwen bestaat ofzo :wink:

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #207 Gepost op: 1 juli 2012, 22:39:32 »
Dat staat in het boekje trouwen voor dummie's! Een aanrader moet ik zeggen :wink:

kim89

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #208 Gepost op: 1 juli 2012, 22:42:26 »
het zal zo vast wel in het boek trouwen voor dummies beschreven staan....:wink: Al is dat allemaal wel erg amerikaans wat daar in staat haha en vrijwel alles wat daarin beschreven staat doen wij niet :wink:
Wij doen ook niet alles zoals het hoort hoor, maar omdraaien pastie beter en issie zoals de ouders zeggen dat ie hoort!
En je hebt ook nog kans dat we gewoon een hele andere kaart gaan maken :)

misseagle

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #209 Gepost op: 1 juli 2012, 23:09:11 »
Ik ben blij dat mijn vriend me niet vanalles uit handen neemt.. Hij laat mij lekker freumelen en zoeken en zodra er.beslissingen genomen moeten worden is hij er.. Blijf hier wel kijken om te zien wat ik wel en/of niet wil!!

Elgee

  • Junior
  • **
  • Berichten: 83
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #210 Gepost op: 2 juli 2012, 11:12:28 »
Ik heb een vraagje: Bij kaartje2go.nl heb ik een proefkaartje gemaakt en ik ben positief over het resultaat!
Echter, op de achterkant staat het logo van kaartje2go, dat vind ik wat minder sjiek. Heeft iemand ervaring met kaartje2go? Kun je er ook zonder logo bestellen? Op de website zelf kon ik er geen antwoord op vinden namelijk.

Hoi Roze,
Volgens mij kan het ook zonder logo, volgens mij heb ik dat ooit per ongeluk op de website gelezen. Ik kan het nu alleen niet terugvinden. Neem anders even contact op met de klantenservice, zij zijn echt heel snel en vriendelijk.

Ploefje91

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #211 Gepost op: 5 juli 2012, 12:40:46 »


Dit is de voorkant van onze trouwkaart! Er moet nog een foto op van ons tweetjes.



De binnenkant van de kaart, de tekst klopt niet, maar dit is voorbeeld hoe het er ongeveer uit kan komen te zien.

twijfeltje

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #212 Gepost op: 5 juli 2012, 15:02:11 »
Hebben jullie elkaar in Parijs leren kennen?
Wel een leuk idee dat kaartje en dat je hem zelf aan kunt passen.

Ploefje91

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #213 Gepost op: 5 juli 2012, 16:28:43 »
@Twijfeltje nee, maar mijn verloofde heeft een halfjaar in Parijs gewoond, ook is onze eerste vakantie samen in Parijs. Dus we doen alles in parijsstijl zeg maar, oud papier met eiffeltorens erop, oude stempeltjes, oude auto's. Dus vandaar! Ja je kunt echt alles aanpassen op de kaart. Tekst, lettertype, lettergrootte, plek waar je het neer kunt zetten. En alles online!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #214 Gepost op: 5 juli 2012, 18:04:57 »
Leuk kaartje Ploefje :)

I-Know-What-I-Am

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #215 Gepost op: 6 juli 2012, 17:47:11 »
Wat een mooie kaartjes zie ik hier voorbij komen. Erg leuk Ploefje91, met dat Parijs thema!  

Onze dag is al snel, maar ik vond het wel leuk om ons kaartje ook te posten. Alleen de voorkant, want ik heb de binnenkant niet bij de hand. De achterkant was een grotendeels leeg schoolbord, met onderin de adressen van de locaties. Redelijk donker... Maar de binnenkant is weer licht, dus  :)

[attachment=19457:voorkant trouwkaart.jpg]
« Laatst bewerkt op: 6 juli 2012, 17:48:10 door I-Know-What-I-Am »

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #216 Gepost op: 8 juli 2012, 12:22:22 »
Leuk I know what I am! :)

I-Know-What-I-Am

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #217 Gepost op: 11 juli 2012, 23:25:17 »
Dank je Jof! :)

jen89

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #218 Gepost op: 12 juli 2012, 10:14:32 »
wij zijn ook een beetje aan het rondkijken voor uitnodigingen. nu vroeg ik me alleen af hoelang van te voren je deze het beste kunt versturen?

Jassou

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #219 Gepost op: 12 juli 2012, 10:17:09 »
Ergens tussen de 12 en 6 weken vantevoren is wel normaal geloof ik. Als je denkt dat mensen meer tijd nodig hebben vanwege reizen of vakantie planningen, kun  je het eerder doen of eerst een save the date (kaartje of email) sturen.

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #220 Gepost op: 12 juli 2012, 15:15:45 »
Ergens tussen de 12 en 6 weken vantevoren is wel normaal geloof ik. Als je denkt dat mensen meer tijd nodig hebben vanwege reizen of vakantie planningen, kun  je het eerder doen of eerst een save the date (kaartje of email) sturen.
jaa die save the date kaartjes/,mailtjes... ik had er nog nooit van gehoord... totdat ik vorig jaar een foto kreeg van mijn nicht met haar aanstaande, zij in haar trouwjurk (nou ja niet haar echte dus) hij in pak, kindjes opgetut en daar stonden ze voor de kerk... spreekwolkjes gaven aan dat ze een jaar te vroeg waren... hilarisch vond ik het !!

misseagle

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #221 Gepost op: 12 juli 2012, 15:23:55 »
Leuk is dat ja! Zelf had ik een save the date filmpje :)

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #222 Gepost op: 12 juli 2012, 16:17:57 »
Is ook enorm leuk die save the date kaartjes / filmpjes.

Maar ik ben zo blij dat wij dat niet gedaan hebben.

Er kan in een jaar tijd zoveel veranderen qua contacten / vrienden / vriendinnen. Is bij ons ook weer gebleken. Ik ben blij dat we pas zo laat mogelijk
de keuze hoefden te maken wie we echt op ons huwelijk uit wilden nodigen. En als we vorig jaar al save the date kaartjes hadden gestuurd hadden er nu
aan paar mensen geen kaart in de brievenbus gevonden, ook raar!
« Laatst bewerkt op: 13 juli 2012, 08:10:11 door Esprit »

marjolein1987

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #223 Gepost op: 14 juli 2012, 14:51:55 »
Wij trouwen volgend jaar mei en willen tegen de kerst save the date kaartjes sturen... neem aan dat er in 5.5 maand niet zoveel mensen af zouden vallen (3/4 is toch familie :wink: )

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #224 Gepost op: 14 juli 2012, 23:03:58 »
Is ook enorm leuk die save the date kaartjes / filmpjes.

Maar ik ben zo blij dat wij dat niet gedaan hebben.

Er kan in een jaar tijd zoveel veranderen qua contacten / vrienden / vriendinnen. Is bij ons ook weer gebleken. Ik ben blij dat we pas zo laat mogelijk
de keuze hoefden te maken wie we echt op ons huwelijk uit wilden nodigen. En als we vorig jaar al save the date kaartjes hadden gestuurd hadden er nu
aan paar mensen geen kaart in de brievenbus gevonden, ook raar!

oh ja...daar had ik eigenlijk nog niet over nagedacht....
dat zou inderdaad vreemd zijn!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards