collapse

Auteur Topic: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!  (gelezen 377809 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vlinder84

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #25 Gepost op: 21 januari 2011, 09:10:22 »
Mooi boeket Marretje!

Weet iemand of anemonen geschikt zijn voor een bruidsboeket? Ik heb op die site uit de post van Ingrid een leuk boeket van anemonen en tulpen gezien maar ik heb ooit ook ergens gelezen dat anemonen niet geschikt zijn voor een bruidsboeket omdat ze slap gaan hangen na een paar uur.

Maewyn

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #26 Gepost op: 21 januari 2011, 10:07:28 »
Anemonen hebben holle stelen - het is dus mogelijk ze te verstevigen met een ijzerdraadje en wat groenwerk aan de buitenkant van je boeket wil ook altijd helpen!

kanama

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #27 Gepost op: 22 januari 2011, 16:57:14 »
Hier ook een bruidje uit Eindhoven. Zou je het hier willen posten zodra je een prijs weet? Of regelt je AS dit?

Ik wil graag een polscorsage, om de kosten te drukken zoek ik iemand die geen duur winkelpand heeft.
Via marktplaats vond ik http://www.kimbloemwerk.nl/. Ik vind dit er erg goed uitzien, ik denk dat over een paar maanden contact met haar opneem.
Mocht iemand ervaring met Kim hebben dan lees ik het graag.



Ik heb geen ervaring met Kim, maar vind haar zeker een mooie site hebben!
Ik kom zelf ook uit 040 en ben ook nog zoekende!!
Ik denk dat ik toch eens bij haar ga informeren!
Heb jij al info ingewonnen??
Ik hoor het graag van je!

Flashy

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #28 Gepost op: 22 januari 2011, 18:04:29 »
Ik ben opzoek naar een bloemist in Groningen voor mijn bruidsboeket.
Niet elke bloemist doet dat blijkbaar.
Wie weet er een goede? ( het liefst met prijzen)

nounou

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #29 Gepost op: 22 januari 2011, 22:21:44 »
Goede vraag, ik sluit mij aan! :)

Gonda

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #30 Gepost op: 23 januari 2011, 11:14:44 »
Ik ben ook wel benieuwd :tongue: Laat het waarschijnlijk door een collega of vriendin maken omdat die dat allebei
kunnen maar weet hier in Groningen nog niet wat te prijzen zijn! :biggrin:

Ingrid

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #31 Gepost op: 24 januari 2011, 11:28:34 »
http://www.kimbloemwerk.nl/. Ik heb geen ervaring met Kim, maar vind haar zeker een mooie site hebben!
Ik kom zelf ook uit 040 en ben ook nog zoekende!!
Ik denk dat ik toch eens bij haar ga informeren!
Heb jij al info ingewonnen??
Ik hoor het graag van je!

Ik heb nog geen info opgevraagd, ben namelijk nog druk bezig met de lokatie voor onze borrel / receptie. Waarschijnlijk Partycentrum Cocody (misschien ook iets voor jou, in de regio).

Houd me op de hoogte als je eerder contact opneemt met Kim.

Maewyn

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #32 Gepost op: 25 januari 2011, 13:34:50 »
Hoera, mijn boeket is binnen!! Ik vind het echt helemaal geweldig: 15 gehaakte donkerpaarse rozen, in een perfect erbij passend donkerpaars lint. Ik ben er zó blij mee :biggrin:.

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #33 Gepost op: 25 januari 2011, 14:05:12 »
Maewyn: Echt een ontzettend gaaf en origineel boeket! Ik ben benieuwd naar het totaalplaatje!

twijfeltje

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #34 Gepost op: 25 januari 2011, 17:47:43 »
Maewyn: GAAF!
Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?

Maewyn

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #35 Gepost op: 25 januari 2011, 20:35:15 »
Tuurlijk mag dat! Ik heb ze gevonden op de website tuttespul.nl omdat we al een gehaakt ringenkussen hebben en ze zijn gemaakt door Nanda, superlieve meid die dus zo'n prachtig boeketje voor me heeft gemaakt :). Dit was de advertentie:

http://tuttespul.nl/index.php?option=com_content&view=article&catid=37:producten-accesoires&id=2614:bos-gehaakte-witte-rozen&Itemid=59

En het kan dus in alle kleuren :)

twijfeltje

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #36 Gepost op: 25 januari 2011, 21:29:59 »
Wat een leuke site!
Werd er helemaal vrolijk van  :biggrin:

misstiara

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #37 Gepost op: 1 februari 2011, 21:09:36 »
Akkerman Bloemenhuis Speciaalzaak
Heeft ook een prijs gewonnen.
Verder moet je gewoon even bellen. Alle prijzen ongeveer hetzelfde reken maar op 175 per boeket

Maaike

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4431
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #38 Gepost op: 1 februari 2011, 21:33:43 »
:ohmy: Ik heb 35 euro inclusief 1 corsage betaald. Ok, mijn boeket bestond uit 7 of 8 bloemen (calla's, en een andere bloem waarvan ik de naam niet ken). Maar een vriendin van mij had een behoorlijk groot watervalboeket en was daar 100 euro voor kwijt. Volgens mij 175 euro dus echt ontzettend veel.

suzan1983

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #39 Gepost op: 1 februari 2011, 21:58:01 »
je moet het woord bruids ook weglaten. Scheelt je een hoop geld!
« Laatst bewerkt op: 1 februari 2011, 21:58:38 door suzan1983 »

Diamond

  • Junior
  • **
  • Berichten: 122
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #40 Gepost op: 3 februari 2011, 22:08:00 »
Jeetje, als een boeket idd 175 euro moet kosten... laat dan maar hoor. Voor zo'n bedrag wil ik geen bosje bloemen :tongue: na een paar dagen is het weg.

Gonda

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #41 Gepost op: 4 februari 2011, 06:13:38 »
Jeetje, als een boeket idd 175 euro moet kosten... laat dan maar hoor. Voor zo'n bedrag wil ik geen bosje bloemen :tongue: na een paar dagen is het weg.

Idd dat zoek ik toch liever wat anders :tongue: Maar ken gelukkig wel mensen die het zelf kunnen maken denk dat ook hoop scheelt!

Pepper

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #42 Gepost op: 4 februari 2011, 09:40:35 »
Dat is ook idioot duur zeg!
enne, ik heb geen ervaring mee dat het woordje bruids meer geld kost...een normaal boeket is toch al heel anders dan iets wat voor een bruiloft gebruikt wordt? Gelegenheidsboeket, tja ik denk dat Pa dan al genoeg weet.....
"Ik wil graag een gelegenheidsboeket dat bij een witte jurk past" :laugh:

Nah sorry, ik denk dat je bloemisten dan toch een beetje te laag inschat. Of niet opzoek bent naar een 'echt' bruidsboeket. En dat is ook prima, een bolletje gerbera's, maar daar zal bijv. mijn vader ook niet het volle bruidsboeket tarief voor rekenen.

Pip

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3313
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #43 Gepost op: 5 februari 2011, 17:23:42 »
Haha ja pepper, ik krijg ze ook wel eens: een handboeket waar de hele dag mee wordt rondgelopen... Ik ben niet gek ofzo, vraag dan gewoon om een goedkoop bruidsboeket. Vind ik geen probleem alleen dan moeten de mensen ook niet verwachten dat ik een uur met ze ga bespreken en proefbloemen laat komen.

Maar 175 euro vind ik ook errug veel hoor, ik heb het nog nooit gevraagd :wink: Maar mensen zijn bij ons altijd blij verrast als ze de prijs van bruidswerk horen. Maarja ik ga er niet ineens 10 keer zoveel voor vragen!

twijfeltje

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #44 Gepost op: 5 februari 2011, 17:34:40 »
Ik merk dat hier mensen zitten met verstand van bloemen.
Ik heb nog geen jurk gekocht, maar zeer grote kans dat hij rood wordt.
(Wil liever geen rozen of traditioneel bruidsboeket)
Ik zit te denken aan een bont boeket met alle kleuren van de regenboog of zwarte bloemen?
(Misschien een beetje somber, maar lijkt me wel gaaf)
Tips voor een boeket?
« Laatst bewerkt op: 6 februari 2011, 22:07:33 door twijfeltje »

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #45 Gepost op: 5 februari 2011, 18:49:19 »
Ik weet het niet zo met die prijs... Ik had 7 wasrozen met een piepklein beetje groen, en om de steel wat gras en een stuk stof van mijn jurk, wat ik zelf had aangeleverd. M. had een corsage van één wasroos met wat groen. Niet echt spectaculair (wel heel mooi hoor, en ik was er erg tevreden over!). Maar voor dat boeketje plus een corsage was ik 75 euro kwijt, en ik vond dit behoorlijk veel, gezien het feit dat die rozen 2,50 per stuk kosten, en dat groen volgens mij behoorlijk goedkoop is. Ook was mijn boeket niet opgebonden ofzo. Dus hoe ze bij die prijs kwamen, ik weet het niet. Ik vond het best duur, maar och, ik heb me er niet echt druk om gemaakt.

PS: Is het niet een idee om dit topic samen te voegen met het bruidsboeket-topic?

Maaike

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4431
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #46 Gepost op: 5 februari 2011, 19:23:26 »
Ik vind dit inderdaad erg veel als ik het vergelijk met mijn boeket en corsage die dus zoals eerder genoemd ook klein waren. Geen groen erbij en andere bloemen, maar toch...


(op deze foto is een stukje steel gebroken dankzij mijn eigen onhandigheid.

Samenvoegen zal ik even doen.

idgnkv

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #47 Gepost op: 6 februari 2011, 00:03:35 »
Mijn boeket (staat hier ergens aan het begin van dit topic) was 55 euro incl. de corsage van R. Vergeleken met de prijzen die ik hier zie staan, valt dat nog best mee.
« Laatst bewerkt op: 6 februari 2011, 00:04:17 door idgnkv »

Yadah

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2312
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #48 Gepost op: 6 februari 2011, 14:11:47 »
mijn boeket zal ook ongeveer € 50,00 gaan kosten, maar nu ga ik ook wel voor een redelijk simpel boeket en de corsages zullen tussen de € 2,00 en € 3,00 liggen.
het ligt een beetje aan wat de bloemen die tijd van het jaar zullen kosten volgens de bloemist :wink:
heb een plaatje bijgevoegd van hoe het ongeveer zal worden, hij lijkt er op de die van MaaikeJ, de corsage trouwens ook :wink:

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #49 Gepost op: 6 februari 2011, 14:13:23 »
Ook met zulke enorm lange stelen?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards