collapse

Auteur Topic: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!  (gelezen 338582 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marretje

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #25 Gepost op: 19 februari 2011, 09:40:18 »
Ben enorm tevreden over mijn kapster. Heel lief, goede ideeen, vakkundig en dat laatste extra ur heeft ze niets eens in rekening gebracht! Dat is toch wel sevrice he!
[/quote]

@SVG,


Nou , dat is inderdaad een super service hoor..
En wat fijn dat je AS eerlijk over je kapsel was...
Maar top dat je nu je bruidskapsel heb waar je (samen) tevreden mee bent.

Mijn lief heeft mijn kapsel ook gezien(kapster kwam bij ons thuis)
Hij vond mijn haar gelukkig wel mooi hahaha, en was heel blij dat mijn krullen nog zichtbaar waren.
Als de make-up en het kapsel weer zo mooi worden als met de proef...nou dan ben ik een heel blij bruidje.
« Laatst bewerkt op: 19 februari 2011, 20:59:17 door Marretje »

Yadah

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2312
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #26 Gepost op: 19 februari 2011, 13:24:19 »
mooi kapsel marretje! heel chique, eenvoudig maar daardoor juist heel erg mooi!
staat je ook heel mooi :biggrin:

narcisa

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #27 Gepost op: 26 februari 2011, 11:55:25 »
Wat een leuke kapsels allemaal!
Ik heb zelf lang donkerbruin haar en wil dolgraag een Spaanse sluier dragen dus ik denk dat ik mijn haar los ga dragen (een beetje krullen aan de onderkant).
« Laatst bewerkt op: 18 maart 2011, 16:57:13 door narcisa »

xDianax

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #28 Gepost op: 2 maart 2011, 13:20:57 »
Hoi Allemaal!!

Wat een Leuke ideeën allemaal, en mooie kapsels hoor!

Ik zelf heb gekozen voor mijn Nichtje!
Zij is kapster, en ik heb haar gevraagd mijn bruidskapsel te doen. ook zij is de hele dag aanwezig en ze zei al:
Ik loop de hele dag achter je aan met een bus haarlak hahahaha.
Ik heb best veel haar, dus ook wel zwaar... t komt tot op de helft van me rug (over me bhband)
Ik heb haar gevraagd om te zoeken naar een kapsel dat ze bij mij vind passen en zelf heb ik ook wel wensen.
Dan kunnen we samen kijken wat mooi is... en hoorde van de week dat we toch wel op1 lijn liggen wat betreft de ideeën!
Dus dat komt heel mooi uit!

Succes allemaal!
Liefs Diana

Maidenofmay

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #29 Gepost op: 4 maart 2011, 15:07:01 »
Mijn haar heeft zich op de trouwdag redelijk rampzalig gedragen... Het is erg steil en de kapster (m'n nichtje nota bene) had het opgestoken met losse plukjes die in de krul zaten, en er een liter haarlak in gespoten. De ceremonie was nog niet voorbij, of die krullen waren al uitgezakt. 's Avonds heeft m'n bruidsmeisje alle losse plukken gewoon vastgestoken en toen zat het weer mooi. Mijn advies is dus: alles vaststeken en niets los laten hangen :)
« Laatst bewerkt op: 10 maart 2011, 15:41:41 door Maidenofmay »

MichelleJ

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #30 Gepost op: 4 maart 2011, 16:18:35 »
De 13e maart komt mijn visagiste, zij gaat ook mijn haar doen. ik wil het a la Dita von Teese: http://www.youtube.com/watch?v=6trY75rQJ98
Meer jaren '50 (of eerder of later... geen idee) Ik heb zelf al slag, dus ga er vanuit dat het lukt en blijft zitten. Anders laat ik het half los, half opsteken.
Na volgend weekend dus foto's van make-up en kapsel :)

Jalikaatje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 121
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #31 Gepost op: 4 maart 2011, 17:26:35 »
Mijn haar heeft zich op de trouwdag redelijk rampzalig gedragen... Het is erg stijl en de kapster (m'n nichtje nota bene) had het opgestoken met losse plukjes die in de krul zaten, en er een liter haarlak in gespoten. De ceremonie was nog niet voorbij, of die krullen waren al uitgezakt. 's Avonds heeft m'n bruidsmeisje alle losse plukken gewoon vastgestoken en toen zat het weer mooi. Mijn advies is dus: alles vaststeken en niets los laten hangen :)

Da's balen dat jouw steile haar zo snel weer uitzakte. Toch ga ik voor losse plukken, mijn haar is vol en heeft veel slag, dus ik hoop dat het bij mij wel de hele dag blijft zitten :)

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #32 Gepost op: 4 maart 2011, 18:20:24 »
Mijn proefkapsel van afgelopen zaterdag.

tomaat

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #33 Gepost op: 6 maart 2011, 20:23:15 »
ik heb van de week mijn proefkapsel gehad van Denise Looze (rotterdam) die ik via marktplaats heb.
Ze was keurig op tijd en het was erg gezellig. Ik vond haar erg bekwaam en professioneel en ook de pris was oke (60 euro voor een proefkapsel en proefmake-up en 65 euro voor het echte kapsel en make-up

ik wil alleen nog de bovenste lokken van het opgestoken gedeelte smaller en de losse pony plukken worden nog golvend/krullend

Richelle

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #34 Gepost op: 7 maart 2011, 09:23:31 »
mooi hoor, ziet er heel sjiek uit!

MichelleJ

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #35 Gepost op: 13 maart 2011, 14:32:35 »
Ja mijn haar-wens is gelukt! Volgende keer het speltje aan de zijkant wat strakker en flinke laag haarlak erover en dan ben ik blij!
Het is dus wel jaren 40 (of 20 of 30, geen idee eigenlijk hihi) dat is echt wat ik wilde!

Zie foto! Mijn 'show je make-up' staat nog een andere foto.
« Laatst bewerkt op: 13 maart 2011, 14:33:19 door MichelleJ »

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #36 Gepost op: 13 maart 2011, 17:01:44 »
@ michele: leuk kapsel, staat je goed!

Femke

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #37 Gepost op: 13 maart 2011, 17:03:48 »
Mooi hoor Michelle!

15 juli

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #38 Gepost op: 13 maart 2011, 17:07:02 »
wow,
dat ziet er heel mooi uit michelle.
je make-up vind ik trouwens ook heel mooi.

twijfeltje

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #39 Gepost op: 13 maart 2011, 20:34:09 »
Nogmaals: mooi!

Yvie

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #40 Gepost op: 29 maart 2011, 10:53:49 »
Hebben jullie proefkapsel gecombineerd met proefmake-up? Ik heb mijn proefmake-up al gepland op 7 juni, is het dan handig om het proefkapsel ook die dag te plannen?

anna23

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #41 Gepost op: 29 maart 2011, 12:11:01 »
Ik heb het niet gecombineerd. Proefkapsels ga ik binnenkort even laten doen door vriendin en proefmake up is pas in juli.

Ik zal wel foto's maken van de kapsels zodat ik het kan laten zien aan de visagiste. Mss is dat een idee voor jou?

MichelleJ

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #42 Gepost op: 29 maart 2011, 16:06:52 »
Mijn visagiste heeft ook mijn haar gedaan, dus dat was makkelijk. Ik zou zelf het wel plannen op één dag. Zo kan je beter het hele plaatje beoordelen. Mijn make-up werd een stuk mooier toen mijn haar er ook mooi uit zag. Als het makkelijk te combineren is, why not?!

Yvie

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #43 Gepost op: 29 maart 2011, 20:52:43 »
Ik ga er zeker over nadenken :biggrin:

Bride-77

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #44 Gepost op: 29 maart 2011, 23:48:33 »
Ik zou het wel combineren, dan heb je toch inderdaad echt een goed beeld van hoe het je staat. Diegene die mijn haar gaat doen zal ook m'n make-up verzorgen. En ik heb de afspraak voor de proef expres 's ochtends vroeg ingepland: dan kan ik meteen zien of alles de hele dag wel goed/mooi blijft zitten.

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #45 Gepost op: 31 maart 2011, 16:16:57 »
Ik ben vanmiddag voor mijn proefkapsel en make-up geweest. Mijn kapster woont 4 huizen verder, dus dat is erg handig! Ik ben tevreden over het model, alleen merk ik nu, na nog geen 1,5 uur dat het al aardig uitzakt :sad: Natuurlijk zit er nu lang niet zo veel lak enzo in.. maar daar ga ik toch nog ff op terug komen. Mijn make-up ben ik nog niet over uit. Ik vond dat ze erg goedkope make-up gebruikte (etos eigen merk enzo). Je ziet nog erg veel vlekjes in mn gezicht die ik zelf al beter weg werk doordeweeks. Ook heeft ze eyeliner gebruikt, iets wat ik normaal nooit gebruik, en daar heb ik mijn twijfels over. Het past niet bij me. Wat vinden jullie er van?





Ok die ene kijk ik wel heel erg raar...  :blink:
« Laatst bewerkt op: 31 maart 2011, 16:29:51 door Jnine89 »

anna23

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #46 Gepost op: 31 maart 2011, 16:23:12 »
Je haar vind ik echt helemaal leuk! Jouw make-up vind ik iets minder (sorry), vind t een beetje to much, maar dat kan ook aan de foto liggen hoor. Het lijkt alsof je heel veel blush op hebt. Maar jouw haar vind ik echt geweldig, dus hopelijk blijft t mooi zitten tijdens jullie huwelijk!
« Laatst bewerkt op: 31 maart 2011, 16:23:33 door anna23 »

Nanna

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #47 Gepost op: 31 maart 2011, 16:29:24 »
Je haar is heeeel gaaf!! (op één of andere manier heb ik alijd gedacht dat je blond was  :blink: ) Bij mij hadden ze het op de dag zelf veel steviger gedaan. Het blijft een proefkapsel natuurlijk.
Ik heb niet heel veel verstand van make-up, maar ik ben het wel met anna23 eens, je hebt hele rode wangetjes. Verder vind ik het niet heel bijzonder.
(ga je de volgende keer lachen op de foto?  :tongue: )

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #48 Gepost op: 31 maart 2011, 16:33:11 »
De blusher is op de foto inderdaad wel heel erg, in het echt valt het reuze mee. Maar weet nog niet zo goed wat ik er mee moet..
sorry ik zal de volgende keer lachen :tongue:

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #49 Gepost op: 31 maart 2011, 16:38:10 »
@Jnine, eens met anna23... Haar mooi! Ook ik ben echter minder enthousiast over de make-up, dat zit 'em ook in de "basis" (foundation? poeder?) waarvan ik me kan voorstellen dat een betere afstemming op je eigen huidskleur mogelijk is. Ook is ze erg enthousiast geweest met de blush... De eyeliner vind ik niet opvallen overigens. Heb je wellicht eigen producten die heel goed zijn en die zij kan gebruiken? En anders misschien zelf doen?
« Laatst bewerkt op: 31 maart 2011, 16:39:14 door stimpy »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards