collapse

Auteur Topic: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen  (gelezen 248836 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petroesca

  • Gast
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #50 Gepost op: 7 februari 2011, 12:13:47 »
Hey bruidjes to be and bruidjes geweest,
Het is op de foto inderdaad avond dus er is ook veel schaduw. In het licht is het minder donker! (logisch :S)
Normaalgesproken draag ik ook altijd dikke mascara en een donkere oogschaduw dus wat dat betreft is het niet heel anders dan anders. Nu inderdaad aangezet met nepwimpers... leuk om te proberen.. maar het ziet er toch snel een beetje travo uit al zeg ik het zelf.
Bedankt iig voor de leuke en eerlijke reacties. Goede tip Marre, ik trouw in waalwijk dus ik ga zeker eens bij haar kijken!

@nniek

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1927
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #51 Gepost op: 14 februari 2011, 10:04:26 »
Denk er aan dat make-up op de foto altijd enorm wegvalt. Vooral bij foto's die iets verder we worden genomen, kan het dan lijken alsof je hele kleine of zelfs helemaal geen ogen hebt. Dus de make-up mag gevoelsmatig best een beetje too much zijn.

(tipje mijnerzijds, heb voor de hobby een visagie opleiding gevolgd en maak veel bruidjes op...)

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #52 Gepost op: 14 februari 2011, 10:29:52 »
Hm, dat is wel zo, maar de dag draait natuurlijk niet alleen om de foto's, je bent ook de hele dag 'live' in beeld. Je moet je dan wel prettig voelen bij wat je op hebt, zeker als je normaal niet of nauwelijks make-up draagt.
Ik draag bijvoorbeeld nooit oogschaduw of oogpotlood, alleen mascara. En toen ik bij m'n proefmake-up oogschaduw en oogpotlood opkreeg moest ik wel even wennen als ik in de spiegel keek, maar ik vond het wel heel mooi. Omdat het vrij bescheiden was paste het prima bij mij, was het niet ineens heel anders dan ik anders heb, ik voelde mezelf niet "too much" met deze make-up. En op de foto's vind ik het er toch prima uitzien.

syrae

  • Gast
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #53 Gepost op: 14 februari 2011, 17:06:04 »
Ik maak me normaal gesproken altijd op met knallende metallic kleuren en glitters :biggrin: Ik gebruik make-up nog steeds een beetje als smink, zal wel door die cursus body-paint komen :giggle: Ben dan ook erg benieuwd wat een professionele visagiste ervan maakt :) Zeker ook omdat er een aantal prachtige, life-size, volledig gephotoshopte kunst foto's van mezelf aan de muur hangen a la warhol maar dan wat minder :wink:

@nniek

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1927
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #54 Gepost op: 21 februari 2011, 10:45:25 »
Hm, dat is wel zo, maar de dag draait natuurlijk niet alleen om de foto's, je bent ook de hele dag 'live' in beeld.

Helemaal mee eens, natuurlijk! Daarom is een proef make-up ook heel handig. En dan moet je het ook gewoon wel ff laten zitten. Dan kun je gedurende de uren dat je opgemaakt bent af en toe eens in de spiegel kijken en 'wennen'.

Ik bedoel ook niet dat je meteen met smokey eyes rond moet gaan lopen (mag wel, gaaf zelfs, maar dat terzijde  :wink: ). Maar iets meer dan je normaal draagt is over het algemeen gevoelsmatig al snel too much, maar wat mij betreft dus wel het overwegen waard!

Tanja84

  • Gast
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #55 Gepost op: 21 februari 2011, 18:51:37 »
Ook maar eens gekeken wat ik er zelf van bak... en later dit jaar eens vergelijken met een proef bij een visagist.
Bij de HEMA (natuurlijk niet echt je van het wat betreft make up misschien) kun je ook speciale basis creme, naast je dagcreme, voor onder je  make up krijgen. Werk tot nu toe goed bij mij.. Had anders .. ook met dure merken.. .veel last van kriebelende poeders en droge plekken ondanks vochtinbrengende foundation.
Wow heel goed en mooi gedaan :rolleyes:

MichelleJ

  • Gast
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #56 Gepost op: 4 maart 2011, 16:23:59 »
NA volgend weekend zal ik ook foto's posten van mijn haar en make-up. Ik ben gek op make-uppen, en mijn visagiste heeft een gave stijl. Het mag dus wel lekker anders dan anders zijn.
Dat van Petroesca vind ik helemaal niet too much, tenminste niet als ze normaal ook vaak make-up draagt. Het staat haar goed. Smokey eyes hoeft trouwens niet altijd met donkere kleuren, je kan ook met lichtere kleuren dezelfde techniek gebruiken.
Anyway, ik zou wel meer foto's willen zien van de anderen, want het blijft wel een beetje hangen bij Petroesca...

Michelle

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #57 Gepost op: 4 maart 2011, 18:14:29 »
Dit is mijn proefmake-up van vorige week zaterdag.

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #58 Gepost op: 6 maart 2011, 17:19:47 »
Mooi, je ogen, lijkt erg op wat ik had (zie blz 1 van dit topic)

mijkevg

  • Gast
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #59 Gepost op: 11 maart 2011, 16:30:59 »
@Amanda13052011: Ziet er erg goed uit!!! Heb je ook iets van lippenstift op? Je lippen lijken namelijk een beetje bleek (en daardoor je tanden wat gelig, wat vast in het echt niet zo is!)
Maar je ogen zijn echt heel erg mooi!!!

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #60 Gepost op: 12 maart 2011, 22:03:18 »
Thanks Inx en Mijkevg. Idd een beetje hetzelfde, Inx. Heb een lichte lippenstift/gloss op, misschien dat het idd daardoor komt. Volgende keer denk maar een iets donkere proberen.

MichelleJ

  • Gast
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #61 Gepost op: 13 maart 2011, 14:28:16 »
Mijn kapster/visagiste is net weg. Mijn haar wilde ik een beetje jaren '40 stijl (dita von teese achtig)
Het is goed gelukt! Maar het speltje aan de zijkant moet ff wat strakker. Mijn ene oog is in paarstinten de ander in zilvertinten. Allebei erg mooi, maar we vonden beide dat het zilver ook beter kon in de zomer en goed staat bij mijn schoenen en het pak van mijn vriend (ik heb nl een vermoeden dat hij een zilverkleurig pak heeft) We zijn echter wel de lippen vergeten, dus die krijgen een subtiel kleurtje. Helaas zie je de make-up op de foto een stuk minder goed dan dat het werkelijk is.

(ik zie dat ik één foto twee keer heb neergezet, maar ik krijg het niet weg...sorry)
« Laatst bewerkt op: 13 maart 2011, 14:30:04 door MichelleJ »

Lotte09-09

  • Gast
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #62 Gepost op: 13 maart 2011, 14:31:17 »
[font="Century Gothic"]Erg mooi... Ik heb al veel mooie koppies gezien, maar dit is zowel natuurlijk als feestelijk!
Ik vind het paars en zilver ook allebei mooi... Zou persoonlijk zelf voor het paars gegaan zijn, maar als jij vermoed dat hij een zilver pak heeft dan staat dat wel erg mooi denk ik.[/font]

Marretje

  • Gast
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #63 Gepost op: 13 maart 2011, 14:44:00 »
Ik vind beide kleuren oogschaduw mooi, maar met paars komen je groene ogen goed naar voren.
Haar is ook goed gekapt, zoiets draag ik dagelijks .
Wist niet dat dat Dita von Teese achtig was hahaha.
Dus Michelle, ik vind het geheel top staan hoor...
Moet je nagaan als je je jurk erbij aan hebt..
Super !!!

anna23

  • Gast
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #64 Gepost op: 13 maart 2011, 16:25:00 »
mooi Michelle! Ikzelf wil ook zoiets qua make up! Heb je nepwimpers of gewoon veel mascara op :biggrin: Hoe dan ook, super mooi.

twijfeltje

  • Gast
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #65 Gepost op: 13 maart 2011, 20:31:51 »
Ziet er heel mooi uit!
Make-pu staat je erg goed, paars is net een beetje warmer.
Leuk kapsel
« Laatst bewerkt op: 13 maart 2011, 20:32:10 door twijfeltje »

mijkevg

  • Gast
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #66 Gepost op: 13 maart 2011, 20:32:23 »
MichelleJ, mooie make-up. Beide kleuren zijn erg mooi. Persoonlijk zou ik voor paars gaan (mijn favo kleur) en wat kleuriger, maar het zilver is ook erg mooi en misschien wel wat chiquer (meer bruid).
In ieder geval mooi!

MichelleJ

  • Gast
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #67 Gepost op: 13 maart 2011, 22:00:44 »
Thanks voor de reacties! @Anna23, mijn wimpers zijn vrij lang en krullen vanzelf zo. Maar we zullen op de dag zelf in de buitenhoekjes nog wat verlengstukjes aanbregen. De paars is zeker mooi, maar ik blijk er allergisch voor, heb een knalrood linkeroog (charming....) ook bij mijn eigen paarse make-up heb ik allergische reacties. Dus het wordt sowieso zilver :) De paars was ook wel heel erg donker en dat is voor 's avonds leuk, maar voor overdag wel too much (is eigenlijk niet te zien op de foto...)

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #68 Gepost op: 13 maart 2011, 23:03:51 »
Prachtig! En ik vind het zilver het mooist staan :)

Kay

  • Gast
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #69 Gepost op: 15 maart 2011, 10:12:53 »
Prachtige make-up, Michelle....ik vind zilver ook mooier, wat chiquer....ik hoop dat bij mij de visagie ook zo goed lukken zal!

Yvie

  • Gast
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #70 Gepost op: 29 maart 2011, 10:58:30 »
Eén van mijn vriendinnen is visagiste, maar zij heeft haar make-up ook laten doen op haar DAG. Gewoon al een heerlijk idee dat je het niet zelf hoeft te doen, en dat het gewoon goed komt!

Ik laat mijn make-up doen door de zus van de fotografe. Zij is visagiste. Prijs 68,50 voor proefmake-up en de dag zelf, mijn moeder krijgt dan een gratis dagmake-up.

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #71 Gepost op: 4 april 2011, 00:40:50 »
Wie oh wie weet er een goede visagiste in de buurt van Leerdam (of in ieder geval midden Nederland)??

Marliese

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 969
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #72 Gepost op: 4 april 2011, 09:41:12 »
Vorige week ben ik naar de visagist geweest en dit is het resultaat. Roze komt terug in mijn boeket en ik denk wel een kleur die goed bij me past.

@Jnine89: ik ken geen visagist in jouw buurt.

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #73 Gepost op: 4 april 2011, 10:10:07 »
michelle ik vind het echt heel mooi!
Je bent trouwens ook gewoon een hele mooie vrouw!

MichelleJ

  • Gast
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #74 Gepost op: 4 april 2011, 11:08:32 »
oh hihi :blush: dank je Verooo!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards