collapse

Auteur Topic: Juni 2011  (gelezen 107373 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Suuuus

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #25 Gepost op: 19 januari 2011, 14:10:29 »

@Suuuus: ik kom alleen op dit forum en een konijnenforum :biggrin:

haha dan ken ik jou daarvan! Ik heet daar *** :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 26 januari 2011, 13:48:11 door Suuuus »

Suzimoo

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #26 Gepost op: 19 januari 2011, 16:14:35 »
@Suuuus: Oooh ben jij van die foto een grijs konijn voor 't raam naar buiten staat te kijken?Hihi wat een toeval zeg..

Suuuus

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #27 Gepost op: 19 januari 2011, 17:26:30 »
Nou geen grijs konijn.... een bruin wit konijn!

Echt heel toevallig zeg!!

Suuuus

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #28 Gepost op: 22 januari 2011, 21:02:12 »
zo wij hebben vandaag de huwelijksreis geboekt naar de dominicaanse republiek!
Zijn er nog meer mensen die op huwelijksreis gaan?

Bride-77

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #29 Gepost op: 22 januari 2011, 22:59:46 »
Ja, wij hadden oudjaarsdag al onze reis geboekt, wij gaan (met de kinderen) 3 weken naar Toscane.

Vandaag tegen een leuk 'bruidjurkje' aangelopen voor m'n dochter! Weer wat om af te strepen. Was wel schattig...ze zei beteuterd: 'waar is mijn sluier nou?'  :biggrin: . Tja, die was er dus niet (heb ik trouwens ook niet). Mijn jurk hangt ook al thuis dus morgen gaan we samen even onze jurken passen en kijken hoe het bij elkaar lijkt. No men allowed! :cool:
« Laatst bewerkt op: 22 januari 2011, 23:01:35 door Bride-77 »

Suuuus

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #30 Gepost op: 23 januari 2011, 10:00:32 »
Ah wat lief zeg dat je dochter een sluier wilt! Hoe oud is ze?
Wat gaaf dat je je jurk al thuis hebt! Kun je hem zo vaak aantrekken en bekijken als je wilt!
Ik moet het alleen met foto's doen...

Sabine80

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #31 Gepost op: 23 januari 2011, 10:00:57 »
Wij hebben een week of 2 geleden een reisje geboekt. zojuist
zat ik op hun site te kijken, alles weg! Maar goed dat we dat meteen
geboekt hebben :)

xlns

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #32 Gepost op: 23 januari 2011, 10:12:16 »
Wij gaan niet op huwelijksreis. Nou moet ik zeggen dat we eigenlijk nooit echt op vakantie gaan.

@Bride-77: Veel plezier met het jurken passen met je dochter! Heb je meteen een goed excuus om de jurk nog eens aan te trekken :wink:

Die van mij moet nog komen, heb hem in oktober besteld en hij zou deze maand binnen moeten komen... Spannend! De kleren voor onze zoon moeten we nog halen maar ik denk dat ik dat niet eerder dan een maand van te voren doe aangezien hij de laatste twee maanden weer flink aan het groeien is... Daarnaast moet mijn vriend dan toch eerst ook zijn pak hebben uitgezocht maar dat gingen ze komende maand doen.

Suuuus

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #33 Gepost op: 23 januari 2011, 11:59:13 »
Dan heb je wel veel geluk Sabine!

@ xlns, vervelend dat je zo lang moet wachten he! Ik heb mijn jurk in september uitgezocht en hij is als het goed is eind feb begin maart binnen...

Saskia1979

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #34 Gepost op: 24 januari 2011, 15:34:27 »
Vorige week woensdag naar een Bruiloft Discoshow kijkavond geweest en we hebben geboekt!!
Leuke avond gehad, ze namen goed de tijd om alles met ons te bespreken en erg meedenkend team.

Nu de ringen nog  :)
« Laatst bewerkt op: 24 januari 2011, 15:35:01 door Saskia1979 »

Jalikaatje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 121
Juni 2011
« Reactie #35 Gepost op: 25 januari 2011, 13:13:36 »
21 juni is onze datum, de eerste dag van de zomer. We moeten nog best wat dingen doen (fotograaf, jurk, kaartjes) maar volgens mij gaat het wel goed komen. We hebben een hele goede CM en hebben deze week afspraken staan voor de fotograaf en trouwjurken dus dan zou ik weer een beetje bij moeten zijn.

Suuuus

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #36 Gepost op: 25 januari 2011, 17:23:58 »
Nou veel plezier deze week dan!

Wij gaan vanavond kijken naar onze ringen die we hebben laten ontwerpen!

mylene

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #37 Gepost op: 25 januari 2011, 20:24:51 »
Wij trouwen ook de 24e...
De tijd gaat ineens zo snel!!

MichelleJ

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #38 Gepost op: 26 januari 2011, 16:18:14 »
Ben ik de enige die 10 juni gaat trouwen??? Dat zou ik niet zeggen toen ik een datum wilde gaan prikken :wink: Heb veel moeite moeten doen om trouw- en feestlocatie op elkaar af te stemmen. Ik kreeg best wel wat opmerkingen in de trant van 'jij laat er geen gras over groeien' maar ik ben blij dat ik voortvarend te werk ben gegaan. Ik wilde graag in mei of juni trouwen, en werd 30 sept gevraagd. dus ben meteen begin oktober aan de slag gegaan en mijn wens om in het voorjaar te trouwen is uitgekomen. Zijn veel mensen die 12 tot 18 maanden uittrekken vanaf aanzoek tot datum. Dus je kan maar beter een beetje voortvarend bezig zijn als je een specifieke dag of maand in je hoofd hebt.

Jurk is geregeld (heeft wel ruim 4 maanden levertijd) DJ geregeld, fotograaf, huwelijksreis (zeilen in Griekenland), trouwkaarten + save the date.
AS moet nog een pak (maar daar bemoei ik me niet mee) en ik moet nog schoenen en boeket. Heb eigenlijk niet zo veel zin in een boeket. Het is erg duur en ligt grootste gedeelte van de dag op een tafel. Twijfel daar dus nog over.
Misschien maar een nieuw forum onderwerp aansnijden.

Juni wordt voor ons allemaal een topmaand!!

Michelle

Suuuus

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #39 Gepost op: 26 januari 2011, 16:26:39 »
@ michelle, wij doen er ook geen 12 maanden over hoor! Ik ben eind augustus gevraagd en we zijn in september echt alles gaan regelen.

Wij zijn gisteren voor de ringen gaan kijken. Ze had 1 ontwerp klaar, nou ja het was een proefmodel. Het was echt helemaal geweldig!
Over 2 weken zijn de ringen klaar! :)

Dan kunnen we gaan knutselen voor de kaarten!

Ik ben net gaan kijken wat bloemen ongeveer kosten. Ik denk dat we ook maar zelf gaan knutselen voor corsages! Jeetje wat duur!
3,50 met speldje, 5,00 met magneet! Absurd!

Bride-77

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #40 Gepost op: 26 januari 2011, 23:47:46 »
Ja inderdaad absurd, daarom ga ik ook zelf (proberen) corsages te maken. Het worden alleen geen bloemen kan ik alvast verklappen. Mocht het niks worden kan ik altijd nog voor bloemen gaan.

Mijn buurvrouw is vorig jaar getrouwd en zij tipte me dat ik voor een boeket gewoon beter naar het tuincentrum kon gaan hier vlakbij, die doen ook bruids- en grafwerk en qua prijs scheelde het nogal. Dus daar ga ik t.z.t. ook maar eens informeren. Ik wil graag een boeket met lila/paars-kleuren erin verwerkt en dan voor m'n dochter ook 1 maar dan in mini-formaat.

Ik vind juist helemaal niet dat je voortvarend bent Michelle, je bent eind september gevraagd dus zoveel tijd heb je dan toch niet eens..Ik heb mijn a.s. in april gevraagd, na de zomervakantie hebben we toen in augustus geloof ik de locatie vastgelegd maar de dag die wij wilden (1-juli) was al weg, dus toen hebben we maar een dag eerder op donderdag gedaan.
Nu nog 5 maanden te gaan maar als ik zie wat er allemaal nog moet gebeuren.. :blink:

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Juni 2011
« Reactie #41 Gepost op: 27 januari 2011, 00:32:42 »
Ik haal mijn bruidsboeket bij een dame waar wij al eerder bloemschikcursussen hebben gedaan.
Ik moet max 35 euro voor mijn boeket betalen , 50 euro voor het bloemstuk van de auto en 2,75 per corsage.
Eigenlijk had ik gedacht dat het meer zou zijn....

xlns

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #42 Gepost op: 27 januari 2011, 06:58:18 »
Hey Verooo waar is dat dan, ik ben ook van zuid limburg namelijk...
Ik was een week geleden bij een bloemist die vroeg 150 euro voor alleen het boeket.

Sabine80

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #43 Gepost op: 27 januari 2011, 08:38:27 »
@ Michelle, wij hadden vorig jaar ook al veel dingen geregeld; o.a jurk en pak al uitgezocht en de locatie hadden we ook al snel
gevonden.

Vandaag ga ik langs bij de bloemist en kapper samen met mijn moeder.

Junibruid2011

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #44 Gepost op: 27 januari 2011, 13:15:58 »
Ben ik de enige die 10 juni gaat trouwen??? Dat zou ik niet zeggen toen ik een datum wilde gaan prikken :wink: Heb veel moeite moeten doen om trouw- en feestlocatie op elkaar af te stemmen. Ik kreeg best wel wat opmerkingen in de trant van 'jij laat er geen gras over groeien' maar ik ben blij dat ik voortvarend te werk ben gegaan. Ik wilde graag in mei of juni trouwen, en werd 30 sept gevraagd. dus ben meteen begin oktober aan de slag gegaan en mijn wens om in het voorjaar te trouwen is uitgekomen. Zijn veel mensen die 12 tot 18 maanden uittrekken vanaf aanzoek tot datum. Dus je kan maar beter een beetje voortvarend bezig zijn als je een specifieke dag of maand in je hoofd hebt.

Jurk is geregeld (heeft wel ruim 4 maanden levertijd) DJ geregeld, fotograaf, huwelijksreis (zeilen in Griekenland), trouwkaarten + save the date.
AS moet nog een pak (maar daar bemoei ik me niet mee) en ik moet nog schoenen en boeket. Heb eigenlijk niet zo veel zin in een boeket. Het is erg duur en ligt grootste gedeelte van de dag op een tafel. Twijfel daar dus nog over.
Misschien maar een nieuw forum onderwerp aansnijden.

Juni wordt voor ons allemaal een topmaand!!

Michelle


Nee hoor, hier ook 10 Juni!!

Ik wilde ook erg graag in het voorjaar trouwen :)
Jurk, locatie zijn ook geregeld, pak van AS moet nog. Volgende week kijken bij een bandje!

Suuuus

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #45 Gepost op: 27 januari 2011, 17:08:57 »
Dat zijn mooie bedragen Verooo!
Ik ga ook zeker nog verder kijken voor bloemen hoor! Vond dit toch wel erg prijzig!

Sabine80

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #46 Gepost op: 27 januari 2011, 18:19:34 »
Is een  van jullie al wezen informeren voor make-up en kapsel?
Ik ben daarvoor € 210,- kwijt. In april heb ik afgesproken voor de proefsessie.

Boeket en corsages zijn ook geregeld. Boeket komt op +/- € 40,- en de corsages zijn € 2,50 per stuk.
In maart wordt ik gebeld door ze om te zien hoe de proef eruit ziet en of de kleur van de
rozen naar mijn zin zijn.

Sarah_2706

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #47 Gepost op: 28 januari 2011, 13:09:17 »
Wij gaan de 27e trouwen (ja, een maandag) want dan zijn we precies 3 jaar samen :) Het moet allemaal een beetje low budget omdat we nog studeren. Dit hebben we al:

* Ringen
* Jurk + schoenen
* Getuigen, zowel voor bij de gemeente als het religieuze gedeelte
* DJ

Dus er moet ook nog aardig wat geregeld worden :tongue: Maar we zijn aan het kijken naar een 'all-inclusive' trouwpakket in een soort hotel/bungalowpark. Zou fijn zijn als het leuk is, zijn we in 1x klaar :)

Ik twijfel ook nog over een boeket enzo, vind het zo duur voor iets wat je alleen maar voor wat foto's de hele dag mee moet slepen...
« Laatst bewerkt op: 9 februari 2011, 13:27:29 door Sarah_2706 »

Maewyn

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #48 Gepost op: 28 januari 2011, 13:48:42 »
Lees ik dat goed, pas 3 maanden samen en dan al trouwen?

Suuuus

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #49 Gepost op: 28 januari 2011, 18:05:44 »
Ja dat dacht ik ook al... maar zal vast een foutje zijn want juni duurt nu sowieso nog 4 maanden en nog wat dagen dus...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards