collapse

Auteur Topic: Als Ik Dat Eerder Geweten Had!  (gelezen 305481 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

snowbunny

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 525
  • Geslacht: Vrouw
Re: Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #325 Gepost op: 14 september 2014, 11:15:30 »
wij hadden op onze locatie alleen smiddags wat vreemde mensen ( 5 ongeveer ) die op het terras buiten zaten. Ons deel was wel enigszins afgeschermd maar je zag ze wel zitten. heb me er niet druk om gemaakt, want het is gewoon een mooi park wat bij de locatie zit. En het was vantevoren netjes aangegeven dat die kans aanwezig was, maar eigenlijk nooit als storend wordt ervaren en dat was inderdaad ook zo.

een dubbele bruiloft kon sowieso niet. daar is de locatie dan weer te klein voor en doen ze uit principe ook niet.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #326 Gepost op: 14 september 2014, 13:25:22 »
Wij hadden nog dezelfde dag door moeten spreken dat het een totaal alcoholvrij feest was. Nu had iemand toch alcohol besteld(kostte ons 5 euro extra) en is dat het eerste waar ik aan denk als ik aan de lunch denk. Echt vervelend, maar ik maak me er verder niet druk om

Kringeldingetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
Re: Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #327 Gepost op: 14 september 2014, 13:55:45 »
Had de feestlocatie dit dan niet even met jullie moeten overleggen wanneer er iemand toch alcohol bestelde? Als je dat hebt afgesproken, lijkt me dat niet meer dan normaal.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #328 Gepost op: 14 september 2014, 14:19:27 »
Ja dat hadden ze gemoeten, maar ze waren het vergeten. Wel nog excuses gekregen hoor :). Gelukkig dacht maar een gast dat ze het wel kon maken ondanks dat we het wel verteld hadden, en heeft de rest netjes gedaan wat we graag wilden :)

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #329 Gepost op: 14 september 2014, 22:56:28 »
mensen niet uitgenodigd die je er toch wel bij had willen hebben.. dat is het enige waar ik echt spijt van heb

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #330 Gepost op: 10 november 2014, 12:49:51 »
Duidelijke afspraken maken met de feestlocatie.
Rest van onze desserttafel is weggegooid en onze roze loper.

Arnhem

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 22
Re: Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #331 Gepost op: 12 maart 2015, 19:05:03 »
Nog een tip voor bruiden met een fotograaf: vraag of er ook een foto van jou apart met je volledige jurk gemaakt kan worden! En ook een foto met alleen de bruidegom erop en geen anderen.
Die mis ik wel echt, zou het leuk gevonden hebben om van allebei een solo-foto te hebben.

En wat ik aan de fotograaf heb gevraagd is of hij tijdens de ceremonie alle familieleden (of in ieder geval de mensen met corsage) apart op de foto wilde zetten. Ik heb nu twee pagina's in mijn fotoboek met iedereen als pasfoto, heel leuk!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #332 Gepost op: 13 maart 2015, 00:30:39 »
Zorg dat je als bruidspaar , toch een briefje met telefoonnummers of een telefoon bij je hebt.
Wij stapte in onze trouw auto en zouden naar de foto locatie rijden, de fotograaf reedt appart en de cm reed ook apart. We kwamen in de file en raakte elkaar kwijt. De cm wist niet waar ze moesten zijn.

Wij hadden geen telefoonnummers en geen telefoon bij ons om een van hun te bellen.
Gelukkig had de chauffeur een telefoon maar we hadden geen nummers om te bellen.
Via internet gelukkig een telefoonnummer van de fotograaf geregeld en via via ook de cm kunnen bereiken.

Maar had wel wat stress bespaard als we de nummers paraat hadden!

:)

sandra93

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 1
Re: Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #333 Gepost op: 17 juni 2016, 01:35:45 »
Toen ik trouwde en naar buiten kwam kreeg ik ineens in de gaten dat de wind verkeerd stond!
Daar ging ik dan in m'n prinsessen-jurk en het wóei me toch hard! Met een hand me sluier van 3 meter vast houden en de andere maar zoveel mogelijk op me rok..
Maar dat hielp niet, plots een enorme wind-boost en daar ging me jurk..

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards