collapse

Auteur Topic: Zenuwachtig!  (gelezen 8022 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Suzimoo

  • Gast
Zenuwachtig!
« Gepost op: 6 mei 2011, 13:02:06 »
Hoi allemaal,

Ik heb sterke vermoedens dat onze vrijgezellenfeesten morgen gaan plaatsvinden. We hebben beide een aantal maanden geleden een lijstje van vrienden moeten doorgeven, maar niemand heeft ons ooit gevraagd wanneer we wel/ niet kunnen. Nu gaan we volgende week zaterdag op vakantie en daarna is al na 1,5 week de bruiloft.
Morgen zou zo'n beetje de laatste mogelijkheid zijn. Maar toch krijg ik dan iedere keer weer de twijfels, is het wel echt zo? En ik ben zo zenuwachtig!! Slaat echt nergens op hoor..
Maar goed de deur gaat hier vannacht op de haak (net zoals iedere nacht trouwens) en telefoons uit. Verder hebben we niet echt afspraken staan, ik zou misschien met 1 vriendin gaan shoppen, uiteraard wekte dat al meteen wantrouwen bij mij op..
Het wordt morgen ook hartstikke warm, wat moet ik in hemelsnaam aantrekken? Het moet natuurlijk lekker zitten, niet te warm zijn, maar ook geschikt zijn om op stap te gaan. Ik ben normaal echt een regeltante en heb graag alles van te voren bedacht & gepland. Dus ik vind dit echt vreselijk moeilijk!

Groetjes,
Suzimoo

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Zenuwachtig!
« Reactie #1 Gepost op: 6 mei 2011, 13:14:37 »
Haha jeetje ik kan me voorstellen dat je super zenuwachtig bent!!
Ik zou gewoon iets leuks aandoen, makkelijke slippers ofzo? en een vestje of bolero voor s avonds als het wat kouder is?

Marliese

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 969
  • Geslacht: Vrouw
Zenuwachtig!
« Reactie #2 Gepost op: 6 mei 2011, 13:23:22 »
Suzimoo, relax! :wink: Je vriendinnen kennen je toch..als er iets aan kleding nodig speciaal voor de activiteiten die ze gepland hebben, dan zullen ze dat regelen. Ze weten immers dat jij van niets weet en het zijn tenslotten meiden, die met dezelfde kledingissues zitten :biggrin: Mijn vriendinnen hadden dat bij mij ook gedaan.
Een vrijgezellenfeest is echt zo ontzettend leuk (vond ik dan). Al je vriendinnen om je heen die wat voor jou hebben georganiseerd. Ik vond dat wel iets speciaals hebben. Dus ga er lekker van genieten!

twijfeltje

  • Gast
Zenuwachtig!
« Reactie #3 Gepost op: 6 mei 2011, 13:55:56 »
Toen wij ene vriendin op gingen halen, was ze nog niet eens aangekleed.
Wij hebben haar rustig de tijd gegeven en hebben lekker zitten kletsen.
Qua kleding hebben een paar meiden ondertussen haar kast 'geplunderd' voor goede dansschoenen die we nodig hadden.
Als je bang bent voor kou 's avonds kun je dat best vragen of het nodig is of dat je tussendoor weer naar huis kunt om om te kleden wat bij ons ook het geval was voor we dingen stappen.
Of laat gewoon degene die het organiseert je halve kast voor de zekerheid meenemen.
Misschien heb je een leuk jurkje waar je als het koud wordt een legging onder kunt trekken en een jasje ofzo?

liefmeisie

  • Gast
Zenuwachtig!
« Reactie #4 Gepost op: 6 mei 2011, 14:04:51 »
Je bent niet de enigste!!!!

Ik trouw op 20 mei en mijn vriendinnen hebben dus nog 2 opties.
Of morgen of volgende week zaterdag!

Paar meiden hebben wij afgelopen weken al goed voor de gek gehouden en misleidende teksten op hyves in www etc. Nu weet ik bijna zeker dat het morgen is omdat in mijn moeder haar agenda een mega kruis stond op 7 mei en bij mijn zusje ook (en daar stond zelf nog bij: vrijgezellendag) Ik zag dat toevallig toen we een datum wilde prikken voor mary poppins.
Dus ik sta morgen op tijd op.

Maar ik heb hetzelfde probleem... wat moet ik aan. Eigenlijk wil ik 3kwart broek aan en lekker slippertjes. Maar dat zullen ze vanzelf wel zeggen als dat niet kan.

Mijn AS heeft zijn vrijgezellendag al gehad... op 16 april...

Suzimoo

  • Gast
Zenuwachtig!
« Reactie #5 Gepost op: 6 mei 2011, 14:18:08 »
Wat grappig dat jij hem morgen ook hebt! Althans dat denken we :)

Ik sta ook op tijd op en ik denk inderdaad aan een jurkje met een drie kwart legging (die eventueel nog in mn handtas kan) of een super lichte spijkerbroek met een leuk shirtje en een jasje voor 's avonds.
Qua schoenen worden het denk ik zomerschoentjes met een laag hakje.
Dan ben ik dus wel netjes, maar kan ik ook heel de dag lopen als het zou moeten.

Ik ben zo reuze benieuwd wat ze voor mij bedacht hebben!!

liefmeisie

  • Gast
Zenuwachtig!
« Reactie #6 Gepost op: 6 mei 2011, 14:53:41 »
hahaha, ik ben ook benieuwd... krijg kriebels in mijn buik als ik eraan denk. Ik ga vanavond ff voor de kast staan en kijken wat ik aan ga trekken.
Bij mij wordt het denk ik 3kwart broek met leuk shirtje en qua schoenen een ballerina en als het kan en weer tussendoor nog thuis komen slippers.

Alvast veel plezier !!

MichelleJ

  • Gast
Zenuwachtig!
« Reactie #7 Gepost op: 6 mei 2011, 15:00:37 »
hahah, waar we ons al niet druk om kunnen maken he.

ik heb zo een beetje uitgevogeld dat die van mij 21 mei gaat plaatsvinden.
Mijn 2 vriendinnen die deze taak op zich hebben genomen zijn al maanden bezig en hebben al veelvuldig overleg gehad. De andere vriendinnen zijn duidelijk geïnstrueerd om mondjes dicht te houden, want ze laten geen boe of bah los.

Spannend he!?

We horen wel wat je hebt gedaan (En of je kledingkeuze hierbij goed aan sloot bij de activiteiten :)

gr. Michelle

Suzimoo

  • Gast
Zenuwachtig!
« Reactie #8 Gepost op: 8 mei 2011, 19:46:08 »
Nou meiden.. ik had het bij het rechte eind!!

's Morgens om 10 kreeg m'n vriend een smsje van z'n broer: "een slaapzak en een extra set kleren"
Vervolgens stonden ze binnen 3 minuten in de huiskamer met een hele club mannen. Hij moest binnen 5 min. al z'n spullen in de auto hebben en hij werd in een roze mini joggingpakje gehesen.
Hij heeft een enorm leuk vrijgezellen weekend gehad in Valkenswaard.

Toen was ik dus vanaf half 11 alleen thuis.. het was stil.. en er kwam ook niemand. Ik had om 1u in de stad afgesproken met een vriendin om te gaan shoppen. Die smste om half 12 dat ze geen tijd meer had om iets te eten, of we dat in de stad konden doen.
Prima.. ik was dus om 1u in de stad (met lichte twijfel), we liepen richting terras, en wie zat daar?? Al m'n vriendinnen, m'n zus, schoonzus, schoonmoeder en moeder!!
Enorm leuk, ik werd wel een beetje zenuwachtig van al die aandacht. Ik sta niet zo graag in de belangstelling.
We hadden eerst een high tea, daarna een workshop taarten maken, daarna gingen we grieks eten (wij zijn enorm griekenland-fan). Bij de griek gingen de mannen voor me zingen "een vrijgezel die gaat pas slapen"..  en ik moest voor iedereen de sirtaki dansen.
Na het eten zijn we op stap gegaan.

Het was een enorm leuke dag en heel hartverwarmend dat iedereen er voor me was, met cadeautjes, een leuk zelfgemaakt t-shirt.. leuke activiteiten.
Helemaal geweldig!!

Fee

  • Gast
Zenuwachtig!
« Reactie #9 Gepost op: 9 mei 2011, 08:06:44 »
Wat leuk dat klinkt als een heel gezellige dag. Ja, als het zo vlak voor het huwelijk is, dan ga je het inderdaad wel vermoeden.

Marliese

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 969
  • Geslacht: Vrouw
Zenuwachtig!
« Reactie #10 Gepost op: 9 mei 2011, 08:22:27 »
Klinkt als een hele leuke dag!! Het is ook erg hartverwarmend dat iedereen er voor je is. Dus voor niets zo zenuwachtig geweest :wink:

Suzimoo

  • Gast
Zenuwachtig!
« Reactie #11 Gepost op: 9 mei 2011, 12:33:51 »
Was zeker heel leuk! Ik ga nu doosjes Merci op de post doen vanavond met voor iedereen een kaartje erbij! Wil ze toch allemaal wel bedanken!

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
Zenuwachtig!
« Reactie #12 Gepost op: 9 mei 2011, 14:22:52 »
Klinkt gezellig suzimoo!
Ik begin m nou ook te knijpen.....
Heb nu al 2 kaarten zonder afzender ontvangen een zonder tekst en een met neem je zwemspullen en een stevige BH mee (?!).
Mijn as en ik zijn gevraagd om zaterdag te komen helpen om een schuur plat te branden, we zijn beide scouts en kleine pyrootjes dus das niet zo raar.
Maar mijn moeder is iets minder subtiel en heeft het min of meer al verraden.
En toch ben ik zenuwachtig  :dry:
Zeker na die kaarten! en wat moet je aan?!
Als ik een schuur moet plat branden ga ik in mijn mega oude kloffie maar als ik nog moet gaan stappen tja das een heel ander verhaal!
Ik ga het mee maken (of niet) dit weekend  :ph34r:

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Zenuwachtig!
« Reactie #13 Gepost op: 9 mei 2011, 14:44:43 »
Dat klinkt wel heel erg leuk zeg suzimoo! Zou perfect bij mij passen zoals jij omschrijft!

liefmeisie

  • Gast
Zenuwachtig!
« Reactie #14 Gepost op: 9 mei 2011, 19:01:55 »
@suzimoo: jij was dus ook aan de beurt!!! Klinkt inderdaad als een super leuke dag! Was je zenuwachtig smorgens?

Ik was eerst erg zenuwachtig maar rond 11uur/half 12 werd het weer minder en zag ik toevallig wat meiden aan komen lopen (was niet helemaal bedoeling)
Ik had gevraagd om gewoon een gezellige dag met vriendinnen en dat is het ook zeker geworden.
Toen ik de deur open deed stonden ze met zijn allen opgesteld en als paparazzi met camera's foto's te maken!
Ik moest een soepjurk aan en laarzen want ik werd ma flodder  en een schort met daarop foto van mijn AS en daaronder een tekst: Deze keeper ving ...., Red jij haar op deze laatste dag als vrijgezel? echt leuk!
Toen moest ik in het dorp een bakfiets vol met lege flessen in de container gooien en daarna wat boodschappen. Toen naar huis van mijn schoonzusje en daar lekker in de tuin met zijn allen gegeten.
Daarna met auto naar zwolle om gezellig servies te gaan beschilderen. Ik ben erg creatief en dat hadden ze voor mij bedacht. De reacties van anderen waren: oeh als dat bij mij maar wat wordt. maar aan het einde vond iedereen het ook super leuk en is hij ook heel erg mooi geworden.
Daarna lekker op terras gezeten en lekker gegeten. Daarna de kroegen in! Half 4 waren we weer thuis! Ik heb een super leuke vrijgezellendag gehad !!! Op naar de bruiloft! nog 11 dagen!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards