collapse

Auteur Topic: En Daar Ging Het Hondenkussen Met Een Kwispelende Hond Erachter Aan  (gelezen 7051 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
Yep zaterdag wat het zo ver! mijn AS en ik hadden ons VGF!

In de weken vooraf gaand had ik al rare kaartjes ontvangen, de eerste was helemaal blanco met alleen een plaatje van kop op je kan het! (stond al op het punt om hallmark aan te klagen voor spam) op de 2e stond een geluksbeestje en de tekst leg je zwemspullen klaar en trek een stevige bh aan see you soon de laatste kreeg ik vrijdag daarop stond tijgertje (ben helemaal tijgertje gek) en de tekst tot morgen! (mmm dan krijg je toch wel de kriebels hoor).

AS was al de hele ochtend zenuwachtig.... ik werd er gewoon gek van (ik had nergens last van).
Om 9:30 werd hij door een maatje opgehaald om te gaan "klussen", ik was ondertussen boven lekker bezig op de pc om wat foto werk weg te werken en had de radio lekker (hard) aan.
En toen ging de telefoon "wil je nou asjeblieft die deur open doen????"  :laugh:
Ze hadden blijkbaar al even staan aan bellen  maar ik had ze niet gehoord, de hond was ook al niet echt een grote hulp geweest, die had alleen al kwispelend voor de deur gestaan.
Moet je je voorstellen een groep meiden die voor de deur een hond probeert te overtuigen om of te gaan blaffen of het vrouwtje te halen en dat de hond weg loopt (zij blij) om vervolgens met een bal terug te komen  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:    

Eenmaal binnen liep mijn schoonzusje meteen naar de kelderkast (voor hondevoer ben ik nu achter) terwijl de andere meiden mij versierde met een sjerp (knalroze met lampjes) en een mega roze (met veertjes) kroontje.
Toen zag ik opeens mijn twee schoonzusjes met het hondenkussen en de speeltjes weglopen en daar achter aan een vrolijk kwispelende hond (maffe beest!), dus ik zo van "uhm ja maarr uhm" werd meteen gezegd nee daar hoef jij je niet druk om te maken ( :huh: )
Mijn gsm moest ik inleveren en ik moest een tas met zwemspullen meenemen.
Vervolgens mocht ik bij de auto nog wel even dag zeggen tegen Meg (de hond) voor dat ik zelf in de auto werd gezet.
We gingen naar het huis van mijn beste vriendin waar we lekker koffie met koek hebben gehad, daar kreeg ik een mand voor schilderijtjes en moest ik raden van wie welk schilderijtje was.
Echt super wat voor een verhalen daar bij naar boven komen!  :biggrin:
Op een gegeven moment pakte ik een schildertijtje waarvan ik had mmm zou zo van mijn neefje kunnen zijn maar ja die is er niet dus heb ik die opzij gelegd, aan het einde hield ik er 2 over die ik niet kon plaatsen en ook niet bij een van de meiden kon horen want die hadden er al een gegeven.
Dus ik kijk mijn schoonzus aan, die die dan van Tim en die van Bart ... ja dus! :biggrin:
Die waren namelijk boos geweest dat ze niet mee mochten! toen had mijn schoonzus voorgesteld mij voor de gek te houden met de schilderijtjes  :ohmy:
Toen we weggingen krijg ik nog een tasje met daarop een foto van mij en mijn AS met de tekst dit maffe stel gaat 17 juni 2011 trouwen. (ik moet toch echt eens in de gaten gaan houden wie er met carnaval een camera bij zich heeft!)daar aan hingen een aantal flesjes die ik aan mannen moets gaan uitdelen maar die moets ik eerst "versieren" met de slinger die in het tasje zat.

Toen weer de auto in en op naar (wat bleek) de glind waar we stopte bij een boerderij, ik riep al "oeh gaan we varkens knuffelen?".
Het bordje bij de deur verraadde dat er crea workshops werden gegeven, we hebben daar echt lekker crea gedaan (er zijn zwanen, schoenjes, broeken, klompen, memoborden, taarten, windlichten en schuitmandjes gemaakt).
Ondertussen kregen we hightea (super lekker)en hebben we lekker gekletst.

Na het crea gebeuren gingen we naar voorthuizen om lekker te eten bij het herdertje, op het terrasje ben ik nog een aantal flesjes kwijt geraakt.
We hebben echt heerlijk gegeten en ik heb echt super zitten genieten van alle meiden, ik was best wel ontroerd, nooit had ik durven dromen dat ik ooit zulke lieve vriendinnen zou hebben!
Van een vriendin heb ik ook nog een zweeds woordje geleerd fika (koffie met iets vaak gebak) :) zo leuk om zo van elkaar te leren!

Weer de auto in maar nu naar Nijkerk om in een (haven)cafe de heren te treffen!
 :biggrin: zo leuk om mijn AS te zien!
We moesten de party openen met guus "het is een nacht" karakoke..... :unsure: ons zangtalent laat aardig te wensen over!
Vervolgens heerlijk met z'n allen gefeest (tot in de late uurtjes)! wat een top vrienden hebben we toch!
Op het einde stond iedereen om ons heen, toen kreeg ik het toch echt even te kwaad pfff wat een emotioneel moment.
Als dit een voor proefje was van onze bruiloft dan gaat het echt een super feest worden en kan ik niet wachten tot het zo ver is!.

p.s. hopelijk kan ik snel wat foto's posten!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
En Daar Ging Het Hondenkussen Met Een Kwispelende Hond Erachter Aan
« Reactie #1 Gepost op: 16 mei 2011, 10:54:48 »
Jeetje wat klinkt dat als een super geslaagde dag :)
Je hond goed terecht gekomen  :tongue:  (Super lief dat ze daar om gedacht hadden)

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
En Daar Ging Het Hondenkussen Met Een Kwispelende Hond Erachter Aan
« Reactie #2 Gepost op: 16 mei 2011, 11:04:21 »
Ze hebben de hond naar mijn schoonouders gebracht, alleen is zo nog even van slag geweest toen mijn schoonzus weer weg ging.
Gelukkig hebben mijn neefjes dit weer dubbel en dwars goed gemaakt, ze was zondag nog uitgeput!

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
En Daar Ging Het Hondenkussen Met Een Kwispelende Hond Erachter Aan
« Reactie #3 Gepost op: 16 mei 2011, 11:04:47 »
Het klinkt echt als een heerlijke dag! Wat fijn is het toch om lieve vriendjes en vriendinnetjes te hebben.
Nu is het grote aftellen echt begonnen!

trouwen2012

  • Gast
En Daar Ging Het Hondenkussen Met Een Kwispelende Hond Erachter Aan
« Reactie #4 Gepost op: 16 mei 2011, 11:19:11 »
Klinkt super zeg!

anna23

  • Gast
En Daar Ging Het Hondenkussen Met Een Kwispelende Hond Erachter Aan
« Reactie #5 Gepost op: 16 mei 2011, 11:28:16 »
Klinkt leuk zeg!! En idd, super lief dat je vriendinnen ook aan jullie hond hebben gedacht!!

twijfeltje

  • Gast
En Daar Ging Het Hondenkussen Met Een Kwispelende Hond Erachter Aan
« Reactie #6 Gepost op: 16 mei 2011, 11:55:39 »
Klinkt erg leuk.
Handig dat je je zwemspullen mee had genomen :wink:

11-06-2010

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4741
  • Geslacht: Vrouw
En Daar Ging Het Hondenkussen Met Een Kwispelende Hond Erachter Aan
« Reactie #7 Gepost op: 16 mei 2011, 13:19:11 »
Klinkt gezellig! fijn dat je een leuke dag hebt gehad!

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
En Daar Ging Het Hondenkussen Met Een Kwispelende Hond Erachter Aan
« Reactie #8 Gepost op: 16 mei 2011, 13:21:01 »
Het was ook echt super dat ze aan alles hadden gedacht.... nou ja bijna alles ze hadden bijna mijn huissleutels weggebracht (zaten in de tas met zwemspullen) :laugh:
En toen we bij het cafe kwamen moest ik het kroontje weer op maar ze hadden het tasje met het kroontje net daarvoor weggebracht  :tongue: (ik had het kroontje even afgedaan omdat ik er hoofdpijn van kreeg).
Nog grappiger vond ik dat er tijdens het feest nog uitgezocht werd wie ons thuis zou brengen  :laugh: :tongue:

kloko

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2708
  • Geslacht: Vrouw
En Daar Ging Het Hondenkussen Met Een Kwispelende Hond Erachter Aan
« Reactie #9 Gepost op: 16 mei 2011, 20:20:57 »
klinkt als een superleuke dag! Die heb je maar vast binnen. op naar de bruiloft!

Suuuus

  • Gast
En Daar Ging Het Hondenkussen Met Een Kwispelende Hond Erachter Aan
« Reactie #10 Gepost op: 16 mei 2011, 22:38:43 »
wat leuk zeg! Mooi dat je zo genoten hebt! :)

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
En Daar Ging Het Hondenkussen Met Een Kwispelende Hond Erachter Aan
« Reactie #11 Gepost op: 19 mei 2011, 15:01:11 »
klinkt als een superleuke dag! Die heb je maar vast binnen. op naar de bruiloft!

  :biggrin: Ik kan niet wachten!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards