collapse

Auteur Topic: Datum Geraden  (gelezen 9476 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Molletje

  • Gast
Datum Geraden
« Gepost op: 14 mei 2011, 16:17:24 »
Hallo,

Afgelopen weekend waren we bij de verjaardag van mijn moeder en mijn zus begon een ongeloofelijk lulverhaal over een dagje artis op een specifieke datum en of wij dan mee zouden gaan. Nu vermoeden AS en ik dus dat het hier om ons vrijgezellenfeestje gaat. Ze heeft namelijk gezegd dat het die datum moest zijn, zonder te overleggen, alle redenen waren tot in detail vastgelegd, mijn moeder benadrukte dat het toch 'echt heeeel leuk zou zijn' als we allebei mee gaan en we komen nu toch wel erg dicht in de buurt van de datum (1 juli). Nu weten zij natuurlijk niet dat wij de datum door hebben.
Sorry dat ik jullie er mee lastig val, maar ik MOEST het even kwijt en iedereen die ik het anders zou vertellen zit in het complot. Dus bij deze LOL!!!

Nogevengeduld

  • Gast
Datum Geraden
« Reactie #1 Gepost op: 14 mei 2011, 16:56:41 »
Ik had zo'n zelfde soort situatie...onze ceremoniemeester moest echt op 28 augustus 2010 (3 weken voor de trouwdag) een vergadering plannen.
En dat mocht echt niet verzet worden. Wij hielden er dus al rekening mee dat het die dag zou zijn en zaten dus om de afgesproken tijd (13:00 uur) klaar.

Nu maar hopen dat ze dit niet hebben gedaan om jullie op een dwaalspoor te zetten door deze datum te noemen maar dat het bijvoorbeeld op de dag ervoor of de dag erna gepland is.  :wink:  Ach, hou er rekening mee dat het er aan zit te komen...leuk toch  :biggrin:

Molletje

  • Gast
Datum Geraden
« Reactie #2 Gepost op: 19 mei 2011, 13:56:44 »
Hartstikke leuk. Ben benieuwd wat ze hebben bedacht!

Fee

  • Gast
Datum Geraden
« Reactie #3 Gepost op: 19 mei 2011, 14:31:18 »
haha, leuk excuus, dagje Artis.

Het blijft nog steeds spannend of het zo is. Ik had te horen gekregen wanneer het VF van mijn a.s. zou zijn. Toen dacht ik uit een opmerking af te kunnen leiden dat de mijne ook die dag zou zijn. (de organisator zou mijn a.s. wel naar zijn huis toe lokken, want als ik hem daar mee naar toe zou nemen, zou niet handig zijn) Echter, mijn vriendinnen stonden al een aantal weken eerder voor mij op de stoep!

Misschien is dat vann Artis dus wel echt waar.
« Laatst bewerkt op: 19 mei 2011, 14:31:49 door Fee »

Carlijn

  • Gast
Datum Geraden
« Reactie #4 Gepost op: 5 maart 2012, 19:10:20 »
Oeps, ik weet de datum ook per ongeluk....
Ik weet dat de vriendin van mijn toekomstige schoonbroer in eerste instantie niet mee wilde omdat ze dan een jaar samen zijn. Vandaag zijn ze precies 10 maanden samen.....
5 mei is dus de dag  :mad:  dit wilde ik eigenlijk niet weten....

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Datum Geraden
« Reactie #5 Gepost op: 5 maart 2012, 20:40:39 »
Niet druk over maken joh. Bekijk het praktisch je weet het nu wanneer het is, dus kun je hun er mee sarren en je kunt juist je planning er iets op aanpassen.

Carlijn

  • Gast
Datum Geraden
« Reactie #6 Gepost op: 5 maart 2012, 21:54:20 »
Nou, ik wil eigenlijk niet dat ze het weten. Vind ik zo sneu voor mijn 2 vriendinnen die het regelen.
Ach ja, nu kan ik er wel naar toe leven inderdaad... En niets belangrijks plannen die dag haha

Demellie

  • Gast
Re: Datum Geraden
« Reactie #7 Gepost op: 27 augustus 2013, 09:55:26 »
En?!

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Datum Geraden
« Reactie #8 Gepost op: 27 augustus 2013, 10:04:02 »
Topic is al oud demelie, denk niet dat de desbetreffende personen zullen reageren ;)

Demellie

  • Gast
Re: Datum Geraden
« Reactie #9 Gepost op: 27 augustus 2013, 10:04:54 »
LOL, dacht dat er 2013 stond, maar het is al 2012! Nee, dat gaat hem niet worden nee, hahaha

Destino

  • Gast
Re: Datum Geraden
« Reactie #10 Gepost op: 27 augustus 2013, 10:38:42 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 21:21:29 door destino »

Demellie

  • Gast
Re: Datum Geraden
« Reactie #11 Gepost op: 27 augustus 2013, 10:43:30 »
Dat is wel spannend! Ben benieuwd wat je ga doen!!

Om eerlijk te zijn heb ik geen idee of de dames wat gaan uitspoken en ik had al aangegeven dat het voor mij niet hoeft! Hahaha.

Destino

  • Gast
Re: Datum Geraden
« Reactie #12 Gepost op: 27 augustus 2013, 16:36:39 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 21:21:22 door destino »

wedding2013

  • Gast
Re: Datum Geraden
« Reactie #13 Gepost op: 30 augustus 2013, 16:16:49 »
veel plezier destino!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards