collapse

Auteur Topic: Mijn Vrijgezellenfeest  (gelezen 7759 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Mijn Vrijgezellenfeest
« Gepost op: 20 juni 2011, 15:57:20 »
Zaterdag was het dan zo ver.. we hadden onze vrijgezellenfeesten!

De beste vriend van A kwam in de ochtend al onze koelkast vol stouwen met 2 kratten bier en drank.  :blink:

Om 2 uur werd A opgehaald door de mannen, ik had ook geen idee wat ze gingen doen. Gelijk daarna stonden alle meiden voor de deur! Ik heb ze binnen gelaten en even het huis geshowd (nog niet iedereen had het af gezien). Daarna kreeg ik een cadeautje.. Het was een roze t-shirt met een foto van A erop van het klussen. Met grote bril op en een stofmasker en een grote drilboor in zn handen. Haha heel grappig! Die moest ik  boven aan gaan trekken en ik mocht pas naar beneden op hun signaal. Na 5 minuten gewacht te hebben mocht ik beneden komen. Ze hadden de hele woonkamer versierd met roze ballonnen en waren zelf ook helemaal in het roze gekleed. De grote salontafel stond helemaal vol met lekkere dingen. Het was een high tea! Iedereen had iets lekkers gemaakt, cakejes, brownies, wraps en andere hapjes! En wederom was alles met roze glazuur, bordjes, servetjes en glazen haha! Toen mocht in een voor een een klein cadeautje uitpakken. Ik kreeg een leuk kookboek voor chocoladegerechten en wat lekkere maskertjes en lotions. Als klap op de vuurpijl een aantal durex-verassingen haha! Ook kreeg ik een kousenbandje die ik de rest van de dag om mn been gedragen heb haha!

Inmiddels was er nog iemand binnengekomen, een mevrouw die ik wel via via kon (waardoor ik wel door had wat we gingen doen). Zij nam de eettafel en een extra tafel in beslag en begon hier haar spulletjes uit te stallen. We kregen een workshop zeepketting maken! Super leuk! En nog best lastig! haha! Mijn eerste stuk zeep belande al bijna in mijn op thee, het was namelijk nogal glibberig! Haha dat leverde wel wat meligheid op natuurlijk :wink: Uiteindelijk had iedereen een hele leuke zeepketting gemaakt en ik was ook zeer fier op de mijne :)Helaas moest 1 van mijn vriendinnen na dit onderdeel alweer gaan en was ze er de rest van het feest niet bij.

Na nog even gezeten te hebben stapten we in de auto naar een voor mij onbekende plaats. Uiteindelijk kwamen we aan bij een wokrestaurant in de buurt van Breda. Daar hebben we heerlijk gegeten en gekletst met zn allen. Was reuze gezellig! En we hadden natuurlijk aardig wat bekijks allemaal in het roze!

Na het wokken zijn ze snel naar Breda gereden waar we naar de bioscoop gingen. Mijn schoonzusje had dit per ongeluk al verklapt in de auto haha! We hadden extra luxe kaartjes. Je mocht bij de speciale luxe bar een wijntje en wat te snacken halen en daarna konden we gaan zitten op extra grote en luxe stoelen. Met een tafeltje voor je eten en drinken en je benen languit gestrekt. Heerlijk! Ik wist overigens nog steeds niet welke film het nou was! Bleek de film "Something Borrowed" te zijn, een echte vrouwen- zwijmelfilm!

Na de film zijn we naar ons huis gereden en hebben we daar een afterparty gehouden met de mannen. Daar werd wel het nodige genuttigd en was natuurlijk ook wel bar gezellig haha! Toen kreeg ik de verhalen van de mannen te horen: Ze zijn eerst gaan sumo-worstelen in van die pakken (hilarische foto's gezien!!) en daarna krat stapelen in een partycentrum, gevolgd door karten. Ook zij zijn daarna naar een wokrestaurant in Breda geweest (andere). Daar  mocht A zelf een keertje wokken. Wat resulteerde in een grote steekvlam en een vernielde pan! Whahahaha! Dat had ik wel heel graag willen zien! Manlief had trouwen een short om met daarop een foto van zichzelf (blijkbaar niets van mij kunnen vinden) tijdens een BBq met een kippenpoot in zijn neus  :huh: Daaronder stond: "24 juni ga ik trouwen met mijn chickie" whaha! Na het wokken zijn de mannen nog even de kroeg in gedoken en hebben zich daarna bij ons gevoegd voor de afterparty die tot een uur of 2 duurde.

Kortom.. heel braaf allemaal.. maar wel vreselijk leuk gehad! :)


Ik ga even rond vragen voor een paar foto's...

anna23

  • Gast
Mijn Vrijgezellenfeest
« Reactie #1 Gepost op: 20 juni 2011, 16:02:09 »
Leuk Jnine! Ben zeer benieuwd naar de foto's. Vind trouwen de tekst op de t-shirt van jouw vriend super hahaha

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
Mijn Vrijgezellenfeest
« Reactie #2 Gepost op: 20 juni 2011, 16:12:25 »
Het klinkt echt als een hele leuke, geslaagde, gezellige en hilarisch vrijgezellenfeest.
Ik vind die test op het schort van je as man ook geweldig!
Ik kijk uit naar je foto's!
Nog maar een paar dagen te gaan, spannend hoor en ik ga duimen voor een stralende dag!

11-06-2010

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4741
  • Geslacht: Vrouw
Mijn Vrijgezellenfeest
« Reactie #3 Gepost op: 20 juni 2011, 19:00:04 »
Klinkt als een leuke en gezellige dag!

Ben benieuwd naar de foto's!!

twijfeltje

  • Gast
Mijn Vrijgezellenfeest
« Reactie #4 Gepost op: 20 juni 2011, 22:23:23 »
Hahaha dat had ik moeten weten.
Ik zat ook bij die film, ook clubseats!
Heb je niet herkend van de foto's op het forum anders had ik even hoi gezegd.

Klinkt verder allemaal erg gezellig!
« Laatst bewerkt op: 20 juni 2011, 22:24:15 door twijfeltje »

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Mijn Vrijgezellenfeest
« Reactie #5 Gepost op: 20 juni 2011, 23:40:00 »
Dat meen je niet! Whaha wat grappig! Heb je ons groepje wel gezien? We zaten op de voorste rij van de clubseats, ongeveer in het midden.

twijfeltje

  • Gast
Mijn Vrijgezellenfeest
« Reactie #6 Gepost op: 21 juni 2011, 08:01:01 »
Nee, maar heb ook helemaal niet om me heen gekeken.
Wij zaten op de achterste rij, links van het midden.
Hadden jullie nog wel roze kleren aan of niet meer?
Anders heb ik echt niet op zitten letten...
« Laatst bewerkt op: 21 juni 2011, 08:01:56 door twijfeltje »

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Mijn Vrijgezellenfeest
« Reactie #7 Gepost op: 21 juni 2011, 08:23:12 »
Ja we waren nog steeds in het roze! Maar was je wel om dezelfde tijd dan? Om 20.00u?

zusje

  • Gast
Mijn Vrijgezellenfeest
« Reactie #8 Gepost op: 21 juni 2011, 09:16:24 »
Haha wat grappig twijfeltje en Jnine!
Klinkt als een gezellig dagje! Nog wel van genoten ondanks de vriendinnen die er niet waren?

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Mijn Vrijgezellenfeest
« Reactie #9 Gepost op: 21 juni 2011, 12:07:16 »
Ja zeker wel genoten, maar ik heb ze wel gemist. Het waren nu eigenlijk alleen maar schoonzussen en 2 vriendinnen, waarvan 1 alleen smiddags. Hartstikke gezellig met ze hoor, maar de meeste zijn toch een stuk ouder dan ik en niet van die gigantische feestbeesten. Voor de lol had ik m'n vriendinnen er ook graag bij gehad.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards