collapse

Auteur Topic: Ons Na-Het-Trouwen-Vrijgezellen-Dagje  (gelezen 6384 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Ons Na-Het-Trouwen-Vrijgezellen-Dagje
« Gepost op: 20 juni 2011, 16:25:34 »
Jep, we zijn al getrouwd, min of meer in het geheim, dus destijds geen vrijgezellenfeestje. Om dat in te halen had men afgelopen zaterdag iets voor ons gepland. Omdat één van mijn lieve vrienden zijn mond voorbij had gepraat wisten we dat we iig. naar Walibi zouden gaan (dat de verrassing weg was, was niet zo erg, minder stress voor mijn lief die eigenlijk niet zo van vrijgezellenfeesten en verrassingen houdt :wink: )...

Zaterdagochtend werden wij bij mijn zwager en schoonzus in de auto gekieperd en hup, onderweg naar Biddinghuizen. Daar verzamelde zich zo langerzamerhand een bonte verzameling mensen die het gelukkig allemaal met elkaar kon vinden. In totaal zijn we met veertien man Walibi in gehobbeld en in de middag kwam nummer vijftien erbij. Geen ride overgeslagen en helemaal door elkaar geschud gedurende heel wat uurtjes en hier en daar wat nat (Goliath (snelste, hoogste en langste achtbaan van Europa) in de stromende regen is best heftig...)rolden we er rond zessen uit. Hoogtepunten waren de houten achtbaan, de boomstammetjes-in-het-water, wafels met chocolade en Goliath, oh en natuurlijk het scoren van de onvermijdelijke pluchen mascotte (door mijn vrienden aangeduid als "het Walibikonijn"). Weer viel overigens mee. Af en toe een bui en af en toe een prachtig zonnetje. Weersverwachting was veel beroerder dan het weer uiteindelijk.

Toen naar een wokrestaurant.... Welja. In Dronten.... Je komt nog eens ergens. In het wokrestaurant zijn er nog drie mensen bijgekomen (nadat ze alle rotondes van Dronten drie keer zijn rondgereden). Lekker gegeten en heel gezellig (bij)gekletst met iedereen.

Leukste was al met al dat al die best wel verschillende mensen het zo leuk met elkaar hadden. Werd er helemaal blij van :) (zo blij dat ik het echt heel jammer vond dat het afgelopen was). En dat al die mensen uit Den Haag, Eindhoven, Groningen, Amsterdam, Deventer, Raalte en ons eigen Apeldoorn de moeite hadden gedaan om naar Biddinghuizen/Dronten te komen.... Hoop dat het feest op 20 augustus aanstaande net zo gezellig zal zijn. Het scheelt iig. dat een hoop mensen elkaar dan al kennen.

Oja en geen konijnenpakken/tutu's enzo, alleen een button op onze tas die onze schoonzus voor ons had geknutseld... Hoera! :cool:

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Ons Na-Het-Trouwen-Vrijgezellen-Dagje
« Reactie #1 Gepost op: 20 juni 2011, 16:38:41 »
Superleuk Stimpy, klinkt als een heerlijke dag!

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
Ons Na-Het-Trouwen-Vrijgezellen-Dagje
« Reactie #2 Gepost op: 20 juni 2011, 16:39:49 »
Wat ontzettend leuk dat ze toch allemaal iets georganiseerd hebben voor jullie, het klinkt als een geslaagde dag die helemaal bij jullie past.
Fijn dat iedereen het zo gezellig had met elkaar, dat komt dan vast helemaal goed in augustus, dat wordt een knalfeest!

Fee

  • Gast
Ons Na-Het-Trouwen-Vrijgezellen-Dagje
« Reactie #3 Gepost op: 20 juni 2011, 16:49:05 »
Wat leuk dat jullie toch nog een vrijgezellendag hebben gekregen!

En de wok in Dronten is inderdaad best lekker. :)

twijfeltje

  • Gast
Ons Na-Het-Trouwen-Vrijgezellen-Dagje
« Reactie #4 Gepost op: 20 juni 2011, 22:19:38 »
Super!
Klinkt als een gezellige dag na / voor jullie trouwen / feest!

kloko

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2708
  • Geslacht: Vrouw
Ons Na-Het-Trouwen-Vrijgezellen-Dagje
« Reactie #5 Gepost op: 22 juni 2011, 08:36:11 »
Klinkt als een super leuke dag!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards