collapse

Auteur Topic: Ook Waren Aan De Beurt Dit Weekend!  (gelezen 6305 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KarinB

  • Gast
Ook Waren Aan De Beurt Dit Weekend!
« Gepost op: 27 juni 2011, 06:29:07 »
Dit weekend waren mijn lief en ik aan de beurt voor onze vrijgezellenfeestjes.

Door wat opmerkingen hier en daar waren we al op de hoogte van de datum maar dat mocht de pret niet drukken! Lief dacht zaterdagochtend vroeg overvallen te worden maar ik wist dat het 's avonds om 23.00 zou worden .. Dus vrijdagavond, wij lagen net in bed .. Tring tring de bel!

 Terwijl 2 vrienden hem kidnapte waren 7 man al op de plaats van bestemming alles in orde aan het maken. Ze gingen zaterdag overdag airsoften in Charleroi, Belgie. Dit is een militaire simulatie sport die lief en zijn vrienden al jaren beoefenen (in het dagelijkse leven is 75% van onze vriendengroep incl lief militair) en de dag was perfect. 's avonds en 's nachts is hij gedropt op 15 km afstand van het terrein en met behulp van coordinaten en hun militaire skills moest hij samen met zn vrienden de weg naar het terrein terug vinden. Helemaal in de stijl van lief. De 25% niet militair hoefde pas de volgende ochtend te komen en na jaren gebabbel over airsoft maakte zij nu ook eens kennis met deze sport. En ondanks de verwachting van veel jongens bleken zij dit ook bijna allemaal fantastisch te vinden en dat was mooi om mee te maken . Eindelijk begrijpt bv mijn broertje waarom mijn lief zo enthousiast is, sterker nog hij wil in het vervolg wat vaker mee ;-). 'S avonds flinke BBQ en toen op naar Breda om samen te komen met mijn vrijgezellenfeest.

Ik ben rond 2 half 3 opgehaald door mijn meiden. Helemaal leuk. Werd in een flowerpower pak gehesen, bloemen in m'n haar en blinddoek om. De dames hadden een uitdaging ivm mijn lichamelijke toestand en uithoudingsvermogen dus hebben ze iets briljantst gedaan. wat vind Karin leuk en lekker en dat gecombineerd. Dus eerst vliegtuigen kijken (een van de dingen die mij echtj ontspant) op Zestienhoven Rotterdam onder het genot van een glaasje prosecco. Daar kreeg ik m'n eerste opdrachten. Dit is een aansteker, de bedoeling is dat je deze gedurende de dag ruilt en aan het einde van de dag met iets moois en waardevols naar huis gaat. Ter plekke heb ik deze verruild voor een mooi gedecoreerd flesje bier.

Daarna naar Breda om een heerlijk Italiaans ijsje te eten!! Onderweg het flesje geruild voor een komkommer haha. Vervolgens stukje lopen door Breda onderweg naar een Italiaans restaurant dat bekend staat om zijn carpaccio (mijn favoriet!) en op een terras m'n komkommer verruilt voor een tshirt en in het restaurant kreeg ik voor het shirt een parasolhouder terug waar ik de rest van de dag mee heb gewandeld haha. Na het voorgerecht weer weg en onderweg naar restaurant Chocolat voor het hoofdgerecht. Wat een mooi restaurant en wat een lekker eten!! In het restaurant heb ik zonder inleveren van de parasolhouder toch een mooie fles Merlot weten te scoren en toen ben ik gestopt met ruilen! Vond ik een mooi score. Verder nog een hele stapel kleine opdrachtjes moeten uitvoeren: ga op de foto met een oudere man, verzamel 10 handtekeningen van vreemden, geef een onbekende vrouw een kus, doe een goede daad etc etc.

Twee schitterende cadeaus gekregen: een vliegles!! En een mooie Pandora armband waar iedereen een schakel heeft gekocht die iets uit beelde tussen ons of wat ze me gunde. Dat wàs het officiële jankmomentje van de dag;-)

Daarna naar een terras op de grote markt lekker wat drinken. Later voegde de mannen zich erbij en uiteindelijk was het half 3 voor dat we naar huis keerde.

Wij zijn allebei helemaal blij met deze feestjes! Wat een speciaal gevoel dat alles is geregeld om jou een mooie dag te geven.

Ellis 2909

  • Gast
Ook Waren Aan De Beurt Dit Weekend!
« Reactie #1 Gepost op: 27 juni 2011, 10:02:02 »
Wat een leuke dag KarinB!!
Hoe lang moet je nog wachten tot de GROTE dag?

Bride-77

  • Gast
Ook Waren Aan De Beurt Dit Weekend!
« Reactie #2 Gepost op: 27 juni 2011, 10:36:03 »
Karin,

Dat klinkt als een geweldig leuke dag voor jullie allebei!

Veer

  • Gast
Ook Waren Aan De Beurt Dit Weekend!
« Reactie #3 Gepost op: 27 juni 2011, 15:19:55 »
Wat een super dag voor jullie allebei!!

twijfeltje

  • Gast
Ook Waren Aan De Beurt Dit Weekend!
« Reactie #4 Gepost op: 27 juni 2011, 17:43:43 »
Leuk Karin!

irma79

  • Gast
Ook Waren Aan De Beurt Dit Weekend!
« Reactie #5 Gepost op: 27 juni 2011, 19:43:22 »
Leuk dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad! Kun je nog lekker van genieten.. En dan nu aftellen naar je bruiloft!  :biggrin:

KarinB

  • Gast
Ook Waren Aan De Beurt Dit Weekend!
« Reactie #6 Gepost op: 27 juni 2011, 23:13:09 »
@Ellis, onze grote dag is op vrijdag 22 juli .. Dus wij zijn al flink aan het aftellen, helemaal leuk!

Dank je wel iedereen voor de leuke reacties, het was een super leuke dag.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards