collapse

Auteur Topic: 27 Augustus Met Regen En Zon!  (gelezen 4482 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

suzanned

  • Gast
27 Augustus Met Regen En Zon!
« Gepost op: 30 augustus 2011, 10:36:06 »
Het was zaterdag een heel mooie dag. Tussendoor keiharde buien en op de juiste momenten prachtig weer. Alsof het zo bedoeld was! En die buien maken het ook weer onvergetelijk, rennen onder een paraplu!
Zondag scheen het in de randstad bagger weer geweest te zijn, wij hadden de zon de hele dag gereserveerd boven ons strandhutje  :biggrin:

Moeilijk te omschrijven hoe bijzonder het was, daarom houd ik het maar even kort, bang dat de echte emotie niet duidelijk wordt  :)  Nog steeds nu aan het nagenieten van alle mooie herinneringen en supergave momenten.

We hebben nog maar weinig foto's, langzaam aan krijgen we wat binnen. Als mensen nog een fotograaf zoeken, onze fotograaf was geniaal!!! Mark de Vries.

En als mensen live latin muziek willen, onze band was GEWELDIG! Grupo Tamicos. Ook voor mensen die niet kunnen salsa dansen. Je moet op een gegeven moment gewoon bewegen! Zij maakten er een KNALFEEST van.
« Laatst bewerkt op: 30 augustus 2011, 10:39:52 door suzanned »

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
27 Augustus Met Regen En Zon!
« Reactie #1 Gepost op: 30 augustus 2011, 10:44:00 »
Gefeliciteerd! geniet lekker na, heel veel geluk samen!

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
27 Augustus Met Regen En Zon!
« Reactie #2 Gepost op: 30 augustus 2011, 14:46:52 »
Gefeliciteerd met jullie huwelijk. Geniet van elkaar en het getrouwde leven!

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
27 Augustus Met Regen En Zon!
« Reactie #3 Gepost op: 30 augustus 2011, 15:50:42 »
Leuk om te lezen dat jullie ook zo blij zijn met jullie fotograaf! Fijne en relaxte man of niet? :)

Was zelf erg blij met de kwaliteit van de foto's, alleen achteraf vind ik er wat weinig diversiteit in de reportagefoto's zitten. Miste ook een paar dingen op foto's.. geen foto van de ringen bijvoorbeeld, of van mijn schoenen. Maar goed, de foto's zijn zo mooi dat je zoiets snel weer vergeet :)

Gefeliciteerd met jullie huwelijk, het klinkt als een prachtige dag!

suzanned

  • Gast
27 Augustus Met Regen En Zon!
« Reactie #4 Gepost op: 30 augustus 2011, 16:57:42 »
Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's! Ik heb er op de feestavond een paar gezien, hij had een scherm neergezet met een slideshow. Heel veel positieve reacties gehad van de gasten. Wij hebben best wel wat diversiteit, maar dat komt denk ik omdat wij moesten verkassen van locatie (i.v.m. regen en zon). We hebben wel op 4 locaties foto's gemaakt! Hij heeft ook nog even onze ringen apart genomen om daar foto's van te maken. Hij had dat speciaal opgeschreven omdat een bekende van ons de ringen heeft gemaakt.

Even een kleine eerste foto  :biggrin:

ansjedansje

  • Gast
27 Augustus Met Regen En Zon!
« Reactie #5 Gepost op: 30 augustus 2011, 19:27:02 »
Oeh die foto is wel klein. Maar voor zover ik kan zien, zagen jullie er prachtig uit :-)
Gefeliciteerd en geniet van het nagenieten!

twijfeltje

  • Gast
27 Augustus Met Regen En Zon!
« Reactie #6 Gepost op: 30 augustus 2011, 19:41:19 »
Gefeliciteerd!
leuke jurk :wink:

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
27 Augustus Met Regen En Zon!
« Reactie #7 Gepost op: 31 augustus 2011, 07:35:59 »
Van Harte Gefeliciteerd! :)
« Laatst bewerkt op: 31 augustus 2011, 07:36:08 door Jof »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards