collapse

Auteur Topic: Augustus 2011  (gelezen 113221 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wedding2011

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #575 Gepost op: 24 augustus 2011, 12:02:48 »
Nou SuzanneD dat is echt knap lullig van je vriendin! Ik snap echt niet dat mensen zich daar gewoon niet bij neer kunnen leggen. Sommige mensen lijken niet te begrijpen dat je dit alleen wilt vieren met de mensen die dicht bij je staan!

Ik word ook wel depri van de weersvoorspellingen. Probeer me erbij neer te leggen, maar dat gaat toch erg moeilijk :biggrin: Wij hebben maar alvast paraplu's gehuurd, zodat het op de foto's er dan nog tenminste een beetje gezellig eruit ziet (allemaal dezelfde plu ipv ieder zijn eigen van thuis waardoor je 100 verschillende plu's hebt).
Achja, we zullen zien hoe het loopt...

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2011
« Reactie #576 Gepost op: 24 augustus 2011, 12:15:26 »
Euh sorry, maar wilde toch ook even de andere kant hier neerzetten.
Jij zegt dat deze persoon je beste vriendin is en ze is je getuige, je viert die dag de liefde.
Nu haar kijk:
Ik ben getuige op een bruiloft van een super goede vriendin van wie ik houd. Echter mijn levenspartner is niet welkom terwijl ik de getuige ben, niet eens een 'gewone daggast'. Mijn levenspartner word schijnbaar niet gezien als mijn levenspartner, want die mag er niet bij zijn terwijl mijn beste vriendin gaat trouwen.

Ik weet niet hoor maar ik zou het zeer zeker ook niet waarderen als mijn levenspartner niet mee mag. Waarom niet? Als ze getrouwd zouden zijn wat dan?

Lotte09-09

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #577 Gepost op: 24 augustus 2011, 12:38:17 »
[font="Century Gothic"]ooh suzanned, wat ontzettend vervelend, ik snap dat je dit niet wilt hebben zo vlak voor de bruiloft!
Jof, ik vind dat je een punt hebt, maar ben het toch niet helemaal met je eens. Suzanned geeft aan de partner maar 1 keer gezien te hebben, en bij een 'klein' etentje snap ik dat die mensen dan niet direct aan tafel zitten. Buiten dat punt, vind ik dat die vriendin (goed blijkbaar, want anders geen getuige) dit wel eerder had aan mogen geven. Het is nu een paar dagen voor de bruiloft, dus dat is wel laat. Als het werkelijk de reden is en je bent goede vrienden had hier over gesproken kunnen worden in een eerder stadium.
De mogelijke reden van de vriendin kan ik begrijpen, maar het tijdstip vind ik echt niet kunnen![/font]

suzanned

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #578 Gepost op: 24 augustus 2011, 12:51:46 »
Euh sorry, maar wilde toch ook even de andere kant hier neerzetten.
Jij zegt dat deze persoon je beste vriendin is en ze is je getuige, je viert die dag de liefde.
Nu haar kijk:
Ik ben getuige op een bruiloft van een super goede vriendin van wie ik houd. Echter mijn levenspartner is niet welkom terwijl ik de getuige ben, niet eens een 'gewone daggast'. Mijn levenspartner word schijnbaar niet gezien als mijn levenspartner, want die mag er niet bij zijn terwijl mijn beste vriendin gaat trouwen.

Ik weet niet hoor maar ik zou het zeer zeker ook niet waarderen als mijn levenspartner niet mee mag. Waarom niet? Als ze getrouwd zouden zijn wat dan?

Ik vind levenspartner wel heel heftig klinken. Ze kennen elkaar nu 1,5 jaar en ze doet nooit enthousiast over hem en vertelt niets over hem. Daarnaast is hij wél uitgenodigd voor de middag en de avond (net als het overgrote deel van de gasten) We willen het diner klein en persoonlijk houden. Als ik daar aan ga beginnen moet ik ook weer andere uitnodigen anders voelen die zich weer gepasseerd. Die dag draait om ons en we doen het zoals wij willen. Als je het daar niet mee eens bent, prima, maar geef dat op tijd aan dan kunnen we het er over hebben.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2011
« Reactie #579 Gepost op: 24 augustus 2011, 13:30:04 »
Okay suzanned dat had je er niet bij verteld dat ze niet enthousiast erover is. Ik kan alleen maar dat weten wat je erbij zet en je hebt alleen neer gezet dat ze haar vriend is en dat je die nog maar 1 keer gezien hebt. Nou vind ik persoonlijk het criterium wel of niet zien erg 'slap', voor hetzelfde geld zie jij haar ook maar 1 keer in het jaar  (of zelfs nog minder) om wat voor reden dan ook, dan kan het goed zijn dat je partner haar/hem nog nooit gezien heeft. Ik heb een zeer goede vriendin in Amerika wonen, ik heb haar echter al 10 jaar niet meer gezien en haar man heb ik zelfs nog nooit 'ontmoet'. Echter zijn ze beiden van harte welkom op onze bruiloft ondanks dat mijn AS beide nog nooit ontmoet heeft. Ik mail en chat wel regelmatig met haar.

Wel eens met Lotte dat het wat kort dag is (had er ook even niet bij stil gestaan jullie bruiloft wel heel erg dichtbij is :)). Ik heb zo het vermoeden dat er heel wat meer speelt dan wat suzanned verteld, en dat het voor ons wel heel makkelijk oordelen is. (beide kanten op overigens!)
« Laatst bewerkt op: 24 augustus 2011, 13:31:00 door Jof »

Alex85

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #580 Gepost op: 25 augustus 2011, 09:59:44 »
Ik ben het wel met je eens Suzanned, je wilt je omringen met mensen waar je je prettig bij voelt en een 'vreemde' is dan echt letterlijk een vreemde eend in de bijt. Eenzelfde iets had ik eergisteren met mijn vader. Mijn ouders zijn vorig jaar uit elkaar gegaan en hij heeft een nieuwe vriendin. Ik heb haar een keer gezien op zijn verjaardag in juni en heb toen gezegd dat zij een uitnodiging kreeg. Zij is ervan uitgegaan dat dat dan meteen daggast was. Terwijl we een uitnodiging voor het feest hebben verzonden.. een misverstand dat deze week uitkwam. Mijn vader heeft me (via mijn moeder, zucht..) wel gevraagd of z'n vriendin wel mee mocht eten enzo maar ik heb aangegeven dat we niet op haar gerekend hebben (nu is dat natuurlijk vrij makkelijk op te lossen) en dat ik haar er bij zoiets 'intiems' niet bij wil. Heb haar een keer gezien en ze maakt het mijn vader best lastig af en toe, dus ik heb gewoon ook nog niet zo'n supergoede indruk van haar. Dan kan ze wel inmiddels drie keer een nieuwe outfit hebben gekocht maar als je de uitnodiging niet goed leest, dan is dat je eigen probleem en niet de mijne vond ik...
Maar evengoed balen dat je vriendin dan pas nu daarmee komt, én dat ze haar hakken in het zand zet, zelfs als ze je getuige is! Blegh supervervelend allemaal.

Jof ook jij hebt een punt hoor maar ik denk dat dat met je vriendin in Amerika een andere situatie is dan die van Suzanne. (wel gaaf overigens dat je vriendschap zo sterk is dat het een lat-relatie overleeft :wink:)

Zo nu weer naar het weer! Ik kijk inmiddels op drie verschillende sites en apps haha, en weeronline geeft inmiddels twee drupjes ipv drie (nooit gedacht dat ik daar blij mee zou zijn haha) en mijn weer-appje geeft zelfs een zonnetje achter een wolkje met regen!!! Even een vreugdedansje doen, Wedding??

Last but not least: RISJE een geweeeeeldige trouwdag toegewenst!!! Het weer is prachtig, iig hier in de Randstad!!Whie! 10.00 uur! Over 4 uur komt mijn moeder me halen! So much to do, so little time  :biggrin:

suzanned

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #581 Gepost op: 26 augustus 2011, 12:13:12 »
Ik ken denk ik inmiddels alle weersites van het moment haha! Morgen ochtend wordt het volgens buienradar droog in Amsterdam! Yes  :biggrin:  Morgen middag niet, maar ja wie weet!!!

Net enorm hard mijn blote voet gestoot.... doet gewoon pijn bij het lopen!!  :sad:  En blauwe plek  :mad:


Gisteren jurk opgehaald, zo bizar dat die nu in de slaapkamer hangt! Werd vanmorgen wakker en zag die als eerste hangen :)

Vanmorgen was het even droog dus snel de auto schoongemaakt van binnen zodat niet de jurk al vies is voordat ik de auto ben uitgestapt!

Vandaag nog zoveel te doen... moet maar snel aan de slag.

Heb nu ook even geen zin meer om over de vervelende dingen van deze week na te denken. Uiteindelijk even heel erg heftig maar wel uitgepraat en morgen gewoon feest!!!

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2011
« Reactie #582 Gepost op: 26 augustus 2011, 21:24:44 »
Hi Ladies,

Ik wil jullie even laten weten dat wij gisteren een super dag gehad hebben. Helemaal geen regen, veel zon, helemaal super! Echt genoten.
Foto's en verslag volgen nog, hebben we op het moment nog niet echt tijd voor.

Bruidjes van vandaag, hebben jullie een mooie dag gehad? Ik moest vanmorgen wel even aan jullie denken toen het hier met bakken uit de hemel kwam en het keihard onweerde. Wat lijkt me dat verschrikkelijk, om daar mee wakker te worden!

Bruidjes van morgen, heel veel plezier, geniet van elke tel, het is zo voorbij!

Alex85

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #583 Gepost op: 28 augustus 2011, 10:03:22 »
We hebben een fantastische dag gehad! 's Morgens begon het met noodweer, maar dat trok al gauw over en na nog een buitje of twee konden wij droog en wel foto's maken met zelfs een paar stralen zon! Daar was ik zo blij mee! De ceremonie was erg leuk, met veel humor en lekker relaxt en daarna een heerlijke taart gegeten op de receptie. Het diner was goed, waarbij vrienden en familie vreselijk leuke filmpjes toonden en speeches gaven, daar ging ik echt stuk om (tranen van geluk, dat wel :wink:) Daarna een knalfeest gehouden en het was DRUK! Alleen maar leuk.. Nu nagenieten, elke minuut mijn ring bekijken en mijn Facebook-status aanpassen :wink:
De dag was magisch mooi en ik heb het gevoel dat een stukje van die magie elke dag zichtbaar blijft.

Suzanne ik hoop dat je een mooie dag hebt gehad met hopelijk op de juiste momenten droog weer!

Meiden, ik vond het ontzettend leuk zo op dit forum! Thanks voor alle tips en ik wens jullie alle goeds voor in de toekomst.
« Laatst bewerkt op: 20 september 2011, 13:50:25 door Alex85 »

twijfeltje

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #584 Gepost op: 28 augustus 2011, 10:30:53 »
Gefeliciteerd Alex
Wat zagen jullie er mooi uit!
En gaaf met die bus

irma79

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #585 Gepost op: 28 augustus 2011, 13:19:14 »
heej allemaal!!

Ook wij hebben gisteren een superdag gehad! Een hele relaxte dag met gelukkig veel droge periodes. Het feest was helemaal top!!!

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2011
« Reactie #586 Gepost op: 28 augustus 2011, 13:26:50 »
Gefeliciteerd! Fijn dat je toch nog mooi weer hebt gehad!

Carmen

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #587 Gepost op: 29 augustus 2011, 18:43:16 »
een nichtje van mn moeder heeft ook (onverwachts) foto's gemaakt (naast onze fotografe), deze kregen we bij het diner al als verrassing, zodat mijn moeder ook wat afdrukken (633 op CD & 6 afdrukken voor mijn moeder) mee kon nemen naar het ziekenhuis.

aankomst gemeentehuis


voor de kerk


en mijn boeket


weggegeven door mijn broer


de ringen


duifjes



met mijn mam


& vooral deze laatste was belangrijk omdat het er lang (& de laatste week zeker) naar uit gezien heeft dat ze er niet bij kon zijn....ze mocht uit eindelijk voor de gemeente, kerk & het diner uit het ziekenhuis weg, maar lag ten tijde van ons feest weer aan de hartbewaking in Nieuwegein....

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2011
« Reactie #588 Gepost op: 30 augustus 2011, 15:20:14 »
Wat super dat ze er toch bij kon zijn Carmen!!
Ziet eruit als een heerlijke dag en jullie zagen er prachtig uit, beiden!

Mooie foto's en vind dat je echt een heel mooi boeket hebt!

Marjannn

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #589 Gepost op: 31 augustus 2011, 08:46:36 »
Dag dames!

Heb gisteren in het topic getrouwd en show je jurk al wat foto's geplaatst, maar zag dat er ook in dit topic aan me is gedacht vorige week zaterdag (wat lief Alex85!).

Het was echt een prachtige dag, we hadden het ons niet mooier kunnen wensen! Als verassing werden we door een aantal vrienden te paard van mijn ouderlijk huis naar de raadskelder 'geëscorteerd' wat ik echt een hele mooie verassing vond, aangezien paardrijden mijn grootste hobby/passie is. Enkele van hen hadden al jaren niet meer op een paard gezeten en kwamen nu in wedstrijdtenu opdraven. Ik vond het echt zo lief en mooi! Het weer was perfect, met onze receptiegasten hebben we anderhalf uur lekker geborreld op het terras. Diner was heerlijk en het feest echt een knalfeest. Eigenlijk ging er niets mis, behalve dan dat we de openingsdans eerder hebben gedaan dan gepland. Maar ach, als dat alles is?

Bedankt dat ik de afgelopen maanden mocht meelezen en schrijven op dit forum. Vooral het augustus topic vond ik erg leuk omdat we toch vaak met het regelen van dezelfde dingen bezig waren. Ik hoop dat jullie allemaal net zo'n mooie dag gehad hebben als wij!

Bij deze wat (amateur)foto's van onze trouwdag op 20 augustus:











Groetjes!

Charley

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #590 Gepost op: 31 augustus 2011, 20:58:25 »
Wat een mooie foto's, bruiden en bruidegommen! Nogmaals gefeliciteerd!

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2011
« Reactie #591 Gepost op: 1 september 2011, 12:13:30 »
Pretty pics van mooie bruiden en knappe kerels hier! Allen van harte!

http://www.trouwforum.nl/forum/index.php/topic/17467-stimpy-en-lief-update-partypics-20-augustus/page__st__25
Hier staan mijn partypics van ons trouwfeest van 20 augustus 2011 (wij zijn al getrouwd op 22 april 2011)...

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2011
« Reactie #592 Gepost op: 21 september 2011, 19:51:09 »
Ladies!
Hoe is het met jullie? Allemaal een beetje bijgekomen van de bruiloft en honeymoon? Ook allemaal al gewend aan jullie nieuwe naam?  :wink:
 
Hier gaat het goed, we hebben een heerlijke honeymoon gehad op Curacao! Heerlijk weer, relaxte mensen en een ontzettend mooi eiland!

Helaas lijkt de bruiloft alweer zo lang geleden, morgen alweer 4 weken! Sinds deze weer ook weer aan het werk, is toch wel ff wennen.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards