collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2013  (gelezen 985226 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

SGV

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #25 Gepost op: 2 december 2011, 23:30:42 »
Jij je zin, en zal het gezellig houden. Maar ik ees toch echt dat je ook al een fotograaf en videograaf hebt geregeld, een voorlopige gastenlijst en de vriendin die kapster zal zijn!!!!!!!!!!
maar in ieder geval een hele fijne bruiloft gewenst voor over 1,5 jaar. HOpelijk ben je dan nog bij elkaar. want je weet nooit wat er kan gebeuren in de tussentijd. Al wens ik je toe dat je gewoon bij je man-in-spe blijft.
Sommige mannen scrhikken ook van alle voorbereidingen voor de bruiloft en rennen dan alsnog weg.
Spreek niet uit ervaringen van mezelf, maar uitervarign vanuit de branch

Je bent ook nog wel mega jong he, om te trouwen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HOe oud is je vriend dan????

Maar al met al, natuurlijk wel leuk dat je oveel vertouwen hebt in je relatie dat je wilt trouwen. Geniet er van.
En hopelijk geniet je over 30 jaar nog van deze liefde, ookal is het je jeugd liefde.
« Laatst bewerkt op: 2 december 2011, 23:36:16 door SGV »

twijfeltje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #26 Gepost op: 2 december 2011, 23:42:22 »
:blink:
Is er iets dat je dwars zit SGV?

Frutsel26

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #27 Gepost op: 3 december 2011, 09:30:30 »
@SVG

geef je mening lekker op andere forums, en laat iedereen hier doen wat hij wil.
Aan jou mening hebben wij niks, we doen toch zoals wij het willen.
En ja misschien heb jij er slechte ervaringen mee dat mensen naar jou idee 'te vroeg' plannen.
Maar bij andere mensen werken een lange termijn planning misschien wel.

@Sjaantje, ook hier is het gemeentehuis inmiddels in optie gezet :)

SGV

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #28 Gepost op: 3 december 2011, 09:59:31 »
Waarom zou me iets dwars zitten?
Zeker niet hoor.
Ik geef gewoon mijn mening.
Op dit forum praat iedereen maar lekker met elkaar mee en is het blijkbaar heel spannend als iemand een afwijkende mening heeft.
Iemand op naiviteit wijzen is toch niet erg.

Ik vind dat Sjaantje nogal ovekromt alsof ze opeen enorme roze wolk zweeft.
De realicteit is anders.
aLs je op je twintigste gaat trouwen, en dit 2 jaar van te voren al plant.
Dan vind ik niet dat je heel realisitisch kijkt, naar de werkelijkheid van alle dag.

twijfeltje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #29 Gepost op: 3 december 2011, 18:24:25 »
Het was voornamelijk de manier Waarop, maar dat lijkt me duidelijk.
Uiteraard ben je vrij om je eigen mening te geven, maar dit is gewoon ronduit bot.
Het is niet eens naar mij gericht en voor mij leest het al niet prettig.
Een afwijkende mening is prima hoor, zeker wel, maar nu lijkt het meer op afzeiken.
Net alsof je niet bij je jeugdliefde kunt blijven en wat zij doet niet goed zou zijn.
En hoezo is de realiteit anders dan een roze wolk, laat haar toch gewoon lekker zitten, heerlijk!

SGV

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #30 Gepost op: 3 december 2011, 23:12:20 »
Blijkbaar is Sjaantje er nogal van geschrokken. Geen reactie meer.
Zo was het uiteraard niet bedoeld hoor.
Meer een conforntatie met de werkelijkheid die niet altijd even zonnig is.
Tuurlijk mogen mensen op een roze wolk zwevene.
Echter een huwelijk is toch ook echt niet altijd alleen maar roze.
Om mij geen zie ik veel mensen die gelukkig getrouwd zijn met hun jeugdliefde. Maar ook best een aantal
die na een hele lange huwelijksvoorbeireiding kort van te voren de bruiloft afblazen.
In de meeste gevallen, ging dat om vrij hysterische, roze wolk achtige mensen, die dan plots van hun wolk aflazeren.
En dat vind ik dan wel sneu.

Mikey

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #31 Gepost op: 4 december 2011, 09:32:39 »
@SGV
Als je je mening over dit onderwerp wil geven wil je hier dan zelf ergens een eigen topic over openen.
Laat deze bruidjes lekker genieten van het feit dat ze net ten huwelijk zijn gevraagd/net zijn begonnen met het regelen van een bruiloft! Op deze manier word het namelijk voor de 2013-bruidjes echt aantrekkelijk om hier gezellig met elkaar te gaan praten. En ik als 2012-bruid weet hoe fijn het kan zijn om met elkaar te praten en elkaar te helpen.

Charley

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #32 Gepost op: 4 december 2011, 10:05:02 »
Wat fijn dat er een moraalridder in het midden is, die zich genoodzaakt voelt om  2013 bruidjes op de 'harde realiteit' te wijzen. Alsof deze bruiden dat zelf niet kunnen bedenken. Waar was je in 2010 toen (nog eerder in het jaar) een 2012 topic werd geopend?

SGV

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #33 Gepost op: 4 december 2011, 10:29:34 »
haha, in 2010 toen (en dan alleen slechts eind 2010) , toen hield ik me bezig met mijn bruiloft begin 2011.
Maar ik vind het een uitstekende suggestie om anders een eigen topic te openen. En dan laat ik jullie hier gewoon dromen en genieten.
Ik hoop dat jullie allemaal hele mooie bruiloften gaan krijgn. EMt alles verzorgd tot inde puntjes.

Kastanjaa

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #34 Gepost op: 4 december 2011, 15:13:31 »
Wij zijn afgelopen oktober getrouwd. In oktober 2009 hebben wij besloten te trouwen en zijn we op zoek naar een locatie gegaan (wij wilden een trouwweekend). Pas toen dat geregeld was hebben wij het onze familie verteld (juni 2010). Toen duurde het dus ook nog 1,5 jaar voor wij gingen trouwen! Ik ben blij dat wij die tijd hebben gehad om alles uit te zoeken en helemaal op onze eigen manier te regelen!

Ik wil hiermee alleen maar aangeven dat de een het heel vroeg vindt om alles zo ver van te voren te regelen, terwijl het heel gewoon is! Onze fotograaf hebben wij 1 jaar van te voren vast gelegd en dat was maar goed ook! En dat terwijl een zaterdag in oktober niet heel populair is.

Laat je niet (af) leiden door mensen met een andere mening. Doe het zoals jullie het zelf willen. Mensen (ver) oordelen nu eenmaal snel!

Ik wens jullie veel plezier en succes met alle voorbereidingen!

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #35 Gepost op: 4 december 2011, 17:25:40 »
Ik ben er niet van geschrokken, maar had een druk Sinterklaas-weekend!
Was erg gezellig.
Je mag je mening geven, maar het is inderdaad de manier waarop.
Mijn vriend is 7 jaar ouder en wanneer ik ga trouwen zijn we 6 jaar bij elkaar.
Lijkt me lang genoeg!
Ik mag dan volgens jou op een roze wolk zitten (wat niet zo is) Ik weet wat de realiteit is.
Mijn ouder zijn ook gescheiden. Maar wanneer je alleen maar negatief denk is je leven niet zo leuk denk ik!
Ik wil je veel plezier wensen op je topic wanneer je die opent, ga daar maar je negatieve meningen uiten.
Hopelijk hebben jullie allemaal een fijne Sinterklaas!

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #36 Gepost op: 4 december 2011, 17:32:47 »
Gewoon niet op in gaan, dit soort reacties..
( Heb het even gemeld bij de admins, volgens mij is dit niet helemaal de bedoeling van dit topic / forum).

Lekker doorkletsen over alle voorbereidingen! :) En leuk Sjaantje, dat jullie lekker jong trouwen. Wij trouwen zelfs nog jonger ( ik ben dan nog 20, as is 22). Liefde komt niet uit een datum en ook niet uit leeftijd, vind ik. Want ieder bruidje hier weet zelf precies waarom ze trouwt met de haar as!
K blijf een beetje meelezen hier , ben benieuwd met welke ideeen etc. jullie hier komen!

SGV

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #37 Gepost op: 4 december 2011, 17:42:04 »
Dat is inderdaad erg jong.
« Laatst bewerkt op: 4 december 2011, 17:50:15 door Femke »

twijfeltje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #38 Gepost op: 4 december 2011, 17:51:58 »
Wederom  :ohmy:
« Laatst bewerkt op: 4 december 2011, 18:04:48 door twijfeltje »

SGV

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #39 Gepost op: 4 december 2011, 17:53:55 »
Waarom aanvallend woordgebruik.
Ik vroeg wat het opleidingsniveau is?
Dat is een hele normale vraag.

Dus nogmaals... dezelfde vraag. Wat is het opleidingsniveau.
Er wordt wel vertelt hoe oud iedereen is.Niet of mensen nog studeren, al werken, ind e avodnuren een opleidn doen, al kinderen hebben, tienermoeder zijn.
Dat maakt toch verschil, voor het moment mensen willen trouwen???
Als je nog studeert dan hebben mensen vaak niet eens geld om te trouwen.

Zielig dat post is verwijderd hoor!

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #40 Gepost op: 4 december 2011, 18:12:33 »
haha, in 2010 toen (en dan alleen slechts eind 2010) , toen hield ik me bezig met mijn bruiloft begin 2011.

Aan je postgeschiedenis te zien hield je je vooral bezig (eh, maakte je je vooral druk om en was je enorm onzeker over) je vrijgezellenfeestje en het vrijgezellenfeestje van je as.

Wat triest dat je hier ineens zo raar komt posten... Laat die meiden toch lekker genieten van een lange voorbereidingstijd, ik vond dat ook heerlijk! En dat is alles wat ik hier te melden heb. :)
« Laatst bewerkt op: 4 december 2011, 18:15:59 door Hakkie »

SGV

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #41 Gepost op: 4 december 2011, 18:25:14 »
Wat me al eerder hier op trouwforum is opgevallen, is dat iedereen lekker met elkaar mee praat.
Ooit eerder gehoord van ´discusieren´???

Frutsel26

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #42 Gepost op: 4 december 2011, 18:36:16 »
@SGV. Je opperde eerder al om een nieuw topic te openen.
Discusieer lekker daar.!
Zoals ik al eerder zei, wij zitten niet te wachten op jou kritische opmerkingen. En ik denk dat ik weet waarop je doelt met de vraag naar het opleidingsniveau.
Om zometeen heel makkelijk te kunnen zeggen, ach het zijn allemaal domme mensen die niet beter weten en proberen te trouwen op een studenten loontje.
Al was het zo, laat mensen lekker genieten en op hun roze wolk zitten, dat jij er zelf misschien nooit op hebt gezeten kunnen andere niets aan doen.

Maaike

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4431
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #43 Gepost op: 4 december 2011, 18:38:05 »
Discussieren is iets heel anders als wat jij nu doet SGV. Je bent mensen in dit topic doelbewust aan het afzeiken. Ik ben met de andere moderators in overleg over maatregelen en voel me op dit moment nogal beroerd (griepje/verkoudheid) dus mijn acties zijn beperkt, die volgen later door mij of een van de andere moderators. Wel wil ik aangeven dat je op deze manier niet kunt posten op dit forum. het met elkaar oneens zijn en daar over discussieren is prima, maar wel op een respectvolle manier en een daarvoor bestemd topic. Dit topic is om voorbereidingen voor een bruiloft in 2013 te bespreken niet om te discussieren over een lange of korte voorbereidingstijd voor je huwelijk (nog afgezien van de manier waarop je post). Wil je daar over praten ben je welkom om daar een apart topic over te openen.

SGV

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #44 Gepost op: 4 december 2011, 18:40:09 »
>Ik zweef nog steeds op mijn roze wolkje hoor. Heerlijk.
En toevallig was dat zeker niet hetgeen waar ik heen wilde emt een discussie.
Wat je vaak ziet is dat mensen die erg jong trouwen, ook jong zijn gaan werken, en eerder budget hebben om te trouwen.
Maar dat daardoor het percentage scheidingen in die kring ook hoger ligt.
Vandaar, snap je.Boodschap is duidelijk hoor Maaike J.
groet

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #45 Gepost op: 4 december 2011, 19:49:01 »
Sjaantje lekker genieten van je voorbereidigen hoor!!
En zit je niet op een roze wolk, lekker doen hoor dat heb ik ook gedaan voor onze bruiloft en het is heerlijk.
Ik vond de voorbereidingen bijna leuker dan de dag zelf  :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 4 december 2011, 19:49:13 door Happy Bride »

jassou

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #46 Gepost op: 4 december 2011, 20:10:11 »
wow, ik kom ook even kijken. Maar don't feed the troll zeggen ze wel eens. :)

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #47 Gepost op: 4 december 2011, 21:06:54 »
Nou...ik werk sinds 3 maanden en doe daarnaast een deeltijd HBO opleiding, dus laten we zeggen dat ik een prima opleidingsniveau heb.
Mijn vriend werk al sinds zijn 18de dus die heeft al lekker kunnen sparen.
Verder wens ik je veel succes in je nieuwe topic!

Nu kunnen we weer verder met waar dit topic voor bedoeld is:
Wie trouwd er nog meer in 2013? Hopelijk word dit topic net zo'n succes al het 2012 topic!
« Laatst bewerkt op: 4 december 2011, 21:07:28 door Sjaantje »

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #48 Gepost op: 4 december 2011, 21:19:01 »
@ Sjaantje: Pittig hoor! :) Ook ik doe een HBO (voltijd, 3e jaar), en mijn vriend is ook dit jaar begonnen aan een hbo opleiding( ook voltijd, na MBO). Ik heb 3 bijbaantjes daarnaast (horeca, huiswerkbegeleiding etc) en mijn vriend heeft part time aanstelling als leidinggevende, ook naast de studie. Met goed sparen, besparen en veel werken kom je een heel eind!

En met creativiteit is een hoop te besparen natuurlijk, ik ben wel handig met knutselen (zelf bedankjes, kaarten, boeket, corsages, gastenboek ). Is trouwens ook erg leuk om op die manier bijv. je thema kleur etc. in zo'n bijzondere dag te verwerken. Lekker neuzen op dit forum dus, heb ik tot nu toe ook heel veel aan gehad!

chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #49 Gepost op: 4 december 2011, 22:14:38 »
pff klein kind vraagt nog meer aandacht... Ga in je echte leven je borderline-reacties plaatsen alsjeblieft...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards