collapse

Auteur Topic: September 2012  (gelezen 50192 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
September 2012
« Reactie #100 Gepost op: 16 augustus 2012, 21:35:32 »
Fijn dat bij jou alle puzzelstukjes ook steeds meer op hun plek vallen Veer! En wat tof dat je broer en zijn gezin erbij kunnen/zullen zijn!

Mijn jurk is nog niet goed, ik mag volgende week donderdag weer terug :sad: Enige wat echt nog spannend is, verder is alles in kannen en kruiken en zijn het vooral de puntjes op de i / de laatste puzzelstukjes die we nog 'even' moeten regelen.

Zaterdag eest lekker een dagje Efteling!!

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
September 2012
« Reactie #101 Gepost op: 17 augustus 2012, 09:31:41 »
Hey Veer,
Super dat je broer alsnog komt! Fijn! Er konden een aantal mensen niet komen toch?
Hoe kan t dat het jurkje van je dochter ineens niet meer paste? Was ze zo gegroeid? Gelukkig is het opgelost.
Ga zo eens op de gmail kijken!

Wat is er nog niet goed aan je jurk esprit? Ik ga m hier de vrijdag voor de trouw ophalen

Groetjes!

Veer

  • Gast
September 2012
« Reactie #102 Gepost op: 17 augustus 2012, 09:57:53 »
@Esprit Zo jammer dat je jurk nog niet goed is wat moet er nog aan veranderen? Hopelijk vallen de laatste puzzelstukjes snel in een. Heel veel plezier in de Efteling. Wij hadden daar echt een heerlijke dag.

 @Lies ja ik vind het super dat mijn broer gaat komen. Mijn vader heeft twee kinderen. Hij heeft dus dezelfde vader als ik. Mijn vader gaat er niet bij kunnen zijn. Ik had de nicht van mijn broer uitgenodigd maar ik denk niet dat ze gaat komen. Haar moeder moet verschillende chemo en onderzoeken ondergaan. Ik vind het heel erg fijn dat ze gaan komen. Ik had er echt rekening mee gehouden dat ze niet gingen komen. Zelf toen ze gingen kijken of ze gingen komen ik wilde me echt voor een teleurstelling beschermen. Ze komen dus helemaal van Terschelling naar een B&B in Eindhoven om op onze bruiloft te zijn. Hoera!

 Mijn moeder heeft drie dochters en een zoon waar ik dus een van ben. En ze hebben allemaal een andere vader en een donor. Mijn oudste zus weten we niet waar die nu woont. Mijn jongste zusje haar oudste dochtertje die net als Amber vijf heeft leukemie en is nog zeker tot eind december 2013 bezig met chemo en behandelingen tegen de leukemie die ze heeft. Grote kans dat ze niet kan komen. Ze heeft nog twee zoontjes. Dan is er nog een broertje die een dochtertje heeft. Voor haar geboorte was het gedaan met de relatie met de moeder. Geen idee of hij haar mag zien en hoe vaak. Geen idee of mijn moeder gaat komen. Mijn moeder, broertje en zusje wonen in Maassluis.

 De kinderen zijn bijna niet gegroeid anders was het probleem nog groter geweest. Ik denk dat ze de verkeerde maat hebben gekozen toen ze de jurkjes gingen maken. Er is helemaal niet over hun maat gesproken en ze zijn ook niet gemeten. Ik wist dat de beide jurkjes dezelfde maat gingen hebben. Gelukkig zaten er twee keer twee banden bij de jurk en kon het lengte tekort van Amber haar jurk worden opgelost. En door de te kort geknipte jurk kwam er een leuk randje op de jurk van Amber om de naad te verdoezelen. Zoë krijgt ook zo'n randje.

 Nu ga ik ontbijten. :wink:
« Laatst bewerkt op: 17 augustus 2012, 10:17:18 door Veer »

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
September 2012
« Reactie #103 Gepost op: 17 augustus 2012, 11:11:47 »
Wat een heftige gezinsituatie Veer. Wel heel mooi dat je nu zelf zo je geluk en je gezin hebt, dan ben je toch wel heel rijk als je het ook nog bekroont met een huwelijk!

Mijn jurk is van boven aan de achterkant (ter hoogte van mijn borsten) teveel ingenomen. Daar hoefden ze helemaal niets in te nemen, maar is blijkbaar toch gebeurd (alleen bij mijn taille moest de jurk wat ingenomen worden, verder zat hij perfect).

Dus met het passen zat de jurk ineens wel heel strak en had ik een hele rollade aan de achterkant, geen gezicht. Eerst werd ik natuurlijk opgemeten of het niet aan mij lag (duh, natuurlijk niet, ik zorg er wel voor dat ik zeker niet meer aankom hoor!) En daarna druk overleg en toen moesten ze melden dat hij 4cm uitgenomen moet gaan worden...

Ik ben benieuwd hoe ze die stof erbij gaan maken??? Maar, maak ik me nog maar niet te druk om, dat kan ik altijd nog doen. Heb me wel voorgenomen dat als het wel mooi is maar je ziet er wel wat van dat ze dan me tegemoet moeten komen met iets (korting ofzo?) Maar goed, zo ver is het nog niet, eerst even afwachten tot volgende week.

Veer

  • Gast
September 2012
« Reactie #104 Gepost op: 18 augustus 2012, 20:51:53 »
Wat een heftige gezinsituatie Veer. Wel heel mooi dat je nu zelf zo je geluk en je gezin hebt, dan ben je toch wel heel rijk als je het ook nog bekroont met een huwelijk!

Mijn jurk is van boven aan de achterkant (ter hoogte van mijn borsten) teveel ingenomen. Daar hoefden ze helemaal niets in te nemen, maar is blijkbaar toch gebeurd (alleen bij mijn taille moest de jurk wat ingenomen worden, verder zat hij perfect).

Dus met het passen zat de jurk ineens wel heel strak en had ik een hele rollade aan de achterkant, geen gezicht. Eerst werd ik natuurlijk opgemeten of het niet aan mij lag (duh, natuurlijk niet, ik zorg er wel voor dat ik zeker niet meer aankom hoor!) En daarna druk overleg en toen moesten ze melden dat hij 4cm uitgenomen moet gaan worden...

Ik ben benieuwd hoe ze die stof erbij gaan maken??? Maar, maak ik me nog maar niet te druk om, dat kan ik altijd nog doen. Heb me wel voorgenomen dat als het wel mooi is maar je ziet er wel wat van dat ze dan me tegemoet moeten komen met iets (korting ofzo?) Maar goed, zo ver is het nog niet, eerst even afwachten tot volgende week.

Heel mooi verwoord dat is precies hoe ik mij voel en ik voel me zeker heel rijk. Ik ben heel blij dat ondanks dat ik niet opgegroeid ben in een "gewoon standaard" gezin, wat voelt als een stempel die je meedraagt, ik had nooit durven dromen dat ik de liefde zou ontmoeten, daar een gezin mee zou krijgen en die ook nog eens met mij zou willen trouwen. Mijn eerste liefde wilde geen kinderen en niet trouwen achteraf ben ik hem daar dankbaar over. Tweede liefde goede liefde.

 Vanmorgen mijn vader aan de telefoon gehad. Het was opeens het juiste moment om het hem door de telefoon te vertellen.  En dus pas vandaag pas verteld dat wij gaan trouwen. Ik wilde het hem heel graag zelf persoonlijk vertellen. Maar aangezien hij bang is dat ons iets overkomt als we bij hem zijn vind ik het heel moeilijk  om op bezoek te gaan en ook om niet te gaan omdat je weet dat we niet het eeuwige leven hebben. En ik ook de kinderen hun opa wil laten ontmoeten. Ze praten nu alleen met hem door de telefoon maar dat is toch anders dan met de ouders die ze minstens een paar keer per week zien. Maar goed ik vertelde tegen mijn vader dat ik hem iets persoonlijk zou willen vertellen en toen antwoordde ben je opnieuw in verwachting. Hij is heel blij voor ons dat wij gaan trouwen. Hij vond het niet erg dat we zo lang samen hadden gewoond maar vond het ook fijn dat we gingen trouwen. Hj vond het heel positief dat we gaan trouwen. Hij heeft mijn verloofde niet zo vaak gezien maar hij is heel blij met zijn toekomstige schoonzoon. Hij vond het ook geen probleem dat we in de kerk gingen trouwen. Ik ben blij dat ik het hem heb verteld maar had het liever op een andere manier verteld. Verloofde was ook blij dat ik het verteld heb maar had dat niet tegen mij gezegd omdat hij mij niet onder druk wilde zeggen. Nu kan ik de uitnodiging en een kalender van dit jaar opsturen waarin vermeld staat dat we gaan trouwen op sturen.  Hopelijk komt het pakje aan. Dit weekend in orde maken en maandag versturen.


Marie-Louise

  • Gast
September 2012
« Reactie #105 Gepost op: 22 augustus 2012, 12:39:33 »
hoi allemaal,

ik lees nogsteeds mee hoor,
maar wil jullie even zeggen dat ik een geheugen/concentratieprobleem heb
waardoor ik het enorm moeilijk vind om overal op te reageren,
ik onthoud niet wat ik gelezen heb dus kan slecht een passend antwoord geven dan.

Dan weten jullie dat ff :wink:


nog 4 weken en dan trouwen wij al, heb er superveel zin in en mn vriend ook :biggrin:
net brief gehad van de gemeente dat alles nu geregeld is,
vorige week waren we namelijk in ondrtrouw gegaan, zodoende.

nu lekker Aftellen en nog kleine dingejtes regelen maar niet veel meer gelukkig.

clau-john

  • Gast
September 2012
« Reactie #106 Gepost op: 22 augustus 2012, 12:44:41 »
hoi allemaal,

ik lees nogsteeds mee hoor,
maar wil jullie even zeggen dat ik een geheugen/concentratieprobleem heb
waardoor ik het enorm moeilijk vind om overal op te reageren,
ik onthoud niet wat ik gelezen heb dus kan slecht een passend antwoord geven dan.

Dan weten jullie dat ff


nog 4 weken en dan trouwen wij al, heb er superveel zin in en mn vriend ook
net brief gehad van de gemeente dat alles nu geregeld is,
vorige week waren we namelijk in ondrtrouw gegaan, zodoende.

nu lekker Aftellen en nog kleine dingejtes regelen maar niet veel meer gelukkig.


ik lees ook mee maar kan ook niet op alles reageren hoor
wij zijn ook al druk aan het aftellen, 29 dagen nog !!!
hier komen de laatste dingen aan bod...zaterdag laatste gesprek met de fotograaf.
en volgende week met de locatie.

afgelopen weekend verrast door mijn hubbie , met een aanzoek !!!
we hadden allebei zoiets van een aanzoek hoeft niet zonodig.
maar super leuk dat die het alsnog heeft gedaan.
vandaag hoop ik de picknickmand binnen te krijgen, we gaan tijdens de fotoshoot picknicken.
we moeten dan toch eten, dus dan maar gelijk tijdens de shoot.

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
September 2012
« Reactie #107 Gepost op: 23 augustus 2012, 21:55:52 »
Vandaag mijn jurk weer gepast en hij zat perfect! Je ziet ook nergens dat ze er weer 4cm aan hebben gemaakt, dus helemaal blij!

Ik belde vandaag de gemeente op omdat onze BABS nog geen contact met ons had opgenomen. Blijkt dat wij niet in haar agenda stonden en dat ze echt geen tijd heeft 1 september......

Nou ja!! Lekker slordig.

Onze 2e keus kon wel, dus die maar vastgelegd. Na me wat verdiept te hebben in die man ben ik helemaal overtuigd dat hij zoveel beter bij ons zou passen dan de dame die ons nieteens in de agenda had staan. Alles gebeurd om een reden denk ik dan maar weer !!

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
September 2012
« Reactie #108 Gepost op: 24 augustus 2012, 09:01:43 »
Gelukkig is het weer goed gekomen esprit, mooi lullig van de gemeente ook trouwens! Gelukkig is het opgelost!
Fijn dat je jurk zo mooi is geworden!

Veer

  • Gast
September 2012
« Reactie #109 Gepost op: 24 augustus 2012, 09:48:00 »
@Marie-Louise een tip van het forum open word en tijdens het lezen schrijf je je reactie en dan kan je als je alles hebt gelezen het in een keer posten. Dat is wel zo gemakkelijk want een super geheugen heb ik ook niet.

 Spannend jullie trouwen over minder dan vier weken. Wij trouwen nu over vier weken en een dag. Succes met aftellen en de laatste dingen regelen.

 @Clau-john voor julie is het nog vier weken tot jullie trouw. Een picknick is leuk tijdens de fotoshot. Wij hadden op 30 april een gezellige en lekkere fotoshoot voor onze trouwkaart. Ik had verse sju de range bij en kinderchampgne eigenlijk had ik veel te veel drinken bij. En daarbij verschilldende boterhammen leuk gesneden met lekker beleg, vers fruit. We hadden mooie glazen bij om te proosten. Het was super geweest.

 @Esprit Gelukkig dat de jurk mooi is gemaakt. Zo zou het natuurlijk moeten zijn maar het is natuurlijk afwachten. Echt slordig van de Babs maar misschien maar goed dat je die niet hebt. Fijn dat jullie nu blij zijn met de tweede keuze. Hebben jullie al een afspraak met die meneer? Nog maar een week en een dag spannend! Jullie gaan het eerste huwelijk van september zijn. Ik ben benieuwd!



OsCarel

  • Gast
September 2012
« Reactie #110 Gepost op: 24 augustus 2012, 14:11:45 »
Oh mensen kijk dit: Onze huwelijksreis.

http://www.groote-engel.nl/kamers/aubergine

Zoveel zin in!

En álles is geregeld! Heerlijk.

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Re: September 2012
« Reactie #111 Gepost op: 1 oktober 2012, 16:25:44 »
Hoe was het oscarel?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards