collapse

Auteur Topic: Oktober 2012  (gelezen 193646 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #75 Gepost op: 25 maart 2012, 21:38:17 »
Hier is het inmiddels redelijk rustig op trouwgebied. Over 1,5 week gaan we weer naar de locatie met onze cateraar en ceremoniemeester.

Jeroen is al wel aan het rommelen geweest met de trouwkaart, maar daarvoor moeten we nog langs de drukker om te kijken wat er allemaal mogelijk is. Ik heb een ronde kaart gezien en dat zou ik echt onwijs leuk vinden.

Morgen gaan we naar het stadhuis om foto's te maken voor de Save the date kaart. We willen deze rond 12 april laten bezorgen bij onze daggasten met als tekst: Over 6 maanden (op 12-10-12) staan wij hier in ons nette pak en een mooie jurk. Graag zouden wij jullie voor deze dag uit willen nodigen. Houden jullie de dag voor ons vrij in de agenda?

Verder zijn we op dit moment volop bezig in onze tuin. Vorige jaar hebben we de helft van de achtertuin al opgehoogd (20 kuub zand moeten verplaatsen :S) en gras gezaaid. Nu moet de voortuin nog, die is gelukkig bijna zaai klaar. Nog even een paar keer harken en in laten klinken. Dan kunnen we hopelijk volgende week nog zaaien. Dan is het in elk geval netjes voor de zomer. Dat mag eigenlijk ook wel na de 4 jaar dat Jeroen hier woont. Ik woon hier pas 1,5 jaar.

In de achtertuin moeten we nog egaliseren. Er ligt nog een hele berg zand, dus we hebben nog wat te doen.

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #76 Gepost op: 26 maart 2012, 09:46:25 »
Hier ook niet veel trouwnieuws, wel intussen mijn broer verteld over ons trouwen en hem als getuige gevraagd. Hij was verrast en zeer vereerd! Blonk ook wel een traantje... lief hoor! Hij kan het megagoed vinden met mijn AS, zijn zelfs zakelijk samen bezig met een project, heel tof!
Verders ook megadruk in de tuin, morgen en overmorgen worden nieuwe terrassen aangelegd en druk geweest om de oude tegels te verwijderen en af te voeren en de rest van de tuin ook weer klaar te maken voor de ongetwijfeld heeerlijke zomer die er aan komt! En een soort er al is  :)
Heb al een lekker kleurtje ervan gekregen. Helaas heb ik sinds mijn laatste zwangerschap (8 jaar geleden....) enorm last van pigmentvlekken in mijn gezicht. Deze zomer nog meer mijn best doen om ze niet te laten verergeren, vanwege de bruiloft. Ben net een gevlekte poema of tijger... Dus de factor 50 ligt alweer standaard op het aanrecht om het niet te vergeten...

Geniet nog lekker van het weer allemaal!!En Marianne succes met de tuin, pfffff klinkt ook als een fijne klus!

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #77 Gepost op: 30 maart 2012, 20:02:32 »
@kaatje het is zeker heel veel werk. Maar ja, als we eenmaal klaar zijn, zijn we ook echt klaar. Dan is het alleen nog gras maaien, heg snoeien en af en toe wat onkruid plukken.

Verder gaat het hier z'n gangetje nog steeds. Maandag mijn verjaardag gevierd met een van mijn zussen en mijn ouders. Morgen komt de rest van de familie.

Inmiddels zijn wij halverwege. Jeroen heeft mij 12 september ten huwelijk gevraagd. We zijn begonnen met 13 maanden en inmiddels is het nog minder dan 6,5 maand. Ik weet nu langer dat ik ga trouwen, dan dat het nog duurt. En toch duurt het stiekem nog zo ontzettend lang voordat mijn jurk binnenkomt. Maar goed, langzaam aan zal het wel oktober worden.

Ondertussen hebben wij ook nog een vakantie geboekt tussen hemelvaart en pinksteren. Wij gaan 5 dagen naar Tsjechie in de omgeving van Praag naar de camping (stacaravan). Daarna gaan we tijdens de pinksterdagen naar een scoutingkamp in Duitsland tegen de Tsjechische grens aan. Vervolgens nog een paar daagjes thuis en dan een weekendje weg met mijn schoonouders en zwager. Dus in 2,5 week tijd lekker veel te doen. Maar aan de andere kant is het ook wel weer heel erg leuk.

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #78 Gepost op: 5 april 2012, 15:38:28 »
Het is wel weer heel stil aan het worden op ons stukje forum  :sad: .

Gisteren zijn wij met de cateraar en de ceremoniemeester bij onze feestlocatie geweest. De zaal was nu al weer aangekleed voor een feest dan de vorige keer en dat maakt het wel meteen een stuk meer af.

De cateraar zag het gelukkig ook helemaal zitten. Dus dat is wel heel erg fijn, aangezien de keuken daar niet heel erg groot is. De bediening is ook al geregeld, dus ik ben helemaal happy.

Verder blijkt dat wat wij willen vrijwel allemaal gewoon kan en mag, dus die bevestiging is ook erg fijn.

Hoe is het verder met jullie allemaal? Nog druk bezig met alle trouwplannen of inmiddels al weer aan het voorbereiden voor pasen? In elk geval Fijne Paasdagen vast!

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #79 Gepost op: 5 april 2012, 17:17:37 »
Wat fijn Marianne dat eigenlijk alles wat jullie in jullie hoofd hebben kan! Dat is wel een hele geruststelling.
Hier zijn de voorbereidingen op een laag pitje gezet.. Ben namelijk druk bezig met afstuderen (en dat gaat toch écht voor :wink:)... Af en toe kijken we wel wat rond en van de week heb ik het eens met Lief over de uitnodigingen gehad... Heb wel een idee in mijn hoofd.. Eens kijken of dat gaat lukken...
Fijne paasdagen!

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #80 Gepost op: 5 april 2012, 22:29:30 »
Hoihoi!
Had ook niet veel te melden dus was alleen aan het meelezen op het forum de laatste tijd!

@Marianne, lekker hoor dat alles wat jullie willen ook mogelijk lijkt te zijn! Geeft toch weer een rustig gevoel, toch?

@Duurtnogeven Wow stoer hoor ook nog afstuderen voor die tijd! Ben blij dat ik die tijd al heeeeeel lang achter me heb,  :) Heel veel succes ermee!

Hier geen grote stappen gemaakt, wel een paar kleintjes.
We hebben via internet een fotograaf in de buurt gevonden met foto's op de site die ons aanspreken, hij kan op 12-10 en nu nog een afspraak maken of het klikt!
Verder wat aan het frøbelen aan de uitnodiging. We hebben het geboortekaartje van onze dochter en ook een paar nieuwjaarskaarten gemaakt bij Poobies. Hoop dat dat nu ook weer gaat lukken! Moeten alleen nog eens goed bedenken wat we er nou precies op willen hebben en hoe je dat kort en krachtig verwoordt.
Verder moeten we nodig op zoek naar een DJ! En kleding voor de andere 4, schoenen, accesoires etc. etc. Soms denk ik wel, waar ben ik aan begonnen! Ha ha!

Fijne paasdagen allemaal en tot snel weer!

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #81 Gepost op: 12 april 2012, 14:38:40 »
Marianne, over precies een half jaar is onze trouwdag!!! :biggrin:

Hoest bij iedereen??
Wij hebben woensdag een afspraak met de gevonden fotograaf, ben benieuwd!
Moet nog snel boodschappen doen voor de school uit is om 15.15 dus ga rennen!

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #82 Gepost op: 13 april 2012, 11:10:54 »
De tijd vliegt echt. Wij hebben gisteren bij al onze daggasten een kaartje laten bezorgen met de vraag of ze vrij willen houden. Ik heb van een tante al een reactie terug dat ze het erg leuk vinden en het kaartje ook erg mooi was!

Ik heb gisteren ook de bruidsmodezaak nog even gebeld. Mijn vader vond het maar niks dat hij wel betaald had, maar geen bevestiging had gekregen. Nu zou de levertijd van mijn jurk 4 a 5 maanden zijn... Nu vertelde ze mij dat mijn jurk waarschijnlijk eind april al binnen komt. Nadeel is alleen dat ik dus niet op maar 3 maanden levertijd had gerekend. Ik ga pas eind mei met mijn ouders kijken voor schoenen. Dan heb ik namelijk een paar dagen vrij. Maar goed ik heb nog zeeën van tijd om mijn jurk te gaan passen en hij kan maar in de winkel hangen.

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #83 Gepost op: 13 april 2012, 12:57:55 »
Mijn jurk is zelfs al binnen.... na 2,5 maand al in plaats van 4 a 5 maanden. Gelukkig was in juni een pas afspraak maken geen probleem.

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #84 Gepost op: 15 april 2012, 16:11:46 »
Oh, wat leuk Marianne! Super! Heb je nu niet de neiging om 'm nu nog een keer aan te passen? Ik gok dat ik dat wel zou hebben (maar ja.. ik moet nog even een jurk zoeken :unsure:)

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #85 Gepost op: 15 april 2012, 17:33:44 »
@duurtnogeven Stiekem wel, maar zonder schoenen gaat dat nog niet en ik ga eind mei pas met mijn ouders naar België om daar voor schoenen te kijken.

Ik word er nu ook wel ongeduldig van. Dat ik 4 maanden moet wachten prima, maar dat ik nu moet wachten terwijl de jurk al binnen is....   :unsure:  :unsure: :unsure:

Het liefste zou ik van de week een vrije dag nemen, mijn ouders meeslepen en schoenen gaan kopen. Maar helaas het is druk op het werk, het is eerder overuren dan verlof opnemen en mijn ouders moeten ook gewoon werken, dus dat gaan niet.

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #86 Gepost op: 17 april 2012, 13:03:54 »
Ha ha Marianne, je geduld wordt wel lekker op de proef gesteld zo! Maar toch wel een erg lekker idee dat je jurk er gewoon al is! En voor je het weet is het juni!! Wat leuk dat jullie STDkaartjes hebben verstuurd! Nog meer leuke reacties gekregen?

@Duurtngeven Weet je al wanneer je op zoek gaat naar je jurk?

Die van mij hangt voorlopig in de kluis van de winkel en komt er in augustus pas weer uit, over geduld gesproken... 22 augustus pas weer passen!
Ik moet eind april het resterende deel betalen, heb iets meer dan de helft aanbetaald. Nu maar hopen dat ze 'm niet verprutsen als ze 'm op maat maken!
Morgen afspraak met de fotograaf, morgenochtend maar eens op papier zetten wat we wel en niet willen!

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #87 Gepost op: 17 april 2012, 13:11:40 »
Ehm... Ik wil in de meivakantie kijken of ik tijd vrij kan maken (en oppas kan regelen :rolleyes: ) om naar een jurk te gaan kijken...
Ik ben al een keer wezen kijken in Hoogeveen, omdat ik toen écht geen idee had wat ik wilde... Inmiddels wel een beetje en dan wil ik eigenlijk een afspraak maken bij Anastaci... Maar goed, over geduld gesproken, ik moet dus nog even wachten :wink:

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #88 Gepost op: 17 april 2012, 19:24:24 »
@kaatje68 Ik heb gehoord dat de kaarten ontvangen zijn. Een tante van mij heeft gemaild dat ze het erg leuk vond, mijn ouders en zusjes waren enthousiast en de ouders van Jeroen hebben laten weten dat de familie aan die kant het ook erg leuk vond. Maar verder geen hele gekke of enthousiaste reacties, maar ik heb nog niemand echt gezien.

Spannend trouwens een afspraak met een fotograaf!! Bedenken wat je wil is erg belangrijk, maar ook met wie je op de foto wil (bij de familiefoto's bijvoorbeeld). Wij moeten deze lijstjes nog maken, maar dat komt wel goed. We moeten ook nog even op zoek naar een fotolocatie. We hebben mogelijk een tropische plantenkwekerijk gevonden in Beesd. We moeten er alleen nog even een keer gaan kijken of het binnen of buiten is.

@duurtnogeven Ik wist ook niet goed wat voor jurk ik wilde. De jurk die ik nu gekozen heb, is de jurk waarvan ik op de hanger zei hmmm ik weet het niet, ik vind de andere leuker. Maar hij stond gewoon onwijs leuk en ik voelde me er helemaal happy in.

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #89 Gepost op: 17 april 2012, 23:06:14 »
@Marianne, die lijstjes voor de foto's hebben wij ook nog niet eigenlijk...

Weet t ook nog niet zo goed. Doordat wij al ouder zijn en allebei onze ouders gescheiden zijn (en deels weer hertrouwd), hebben we een uitgebreide (stief)familie  van 40 man. Moet nog eens kijken of ik daar in allerlei varianten dan wel mee op de foto wil. Zou nog liever leuke foto's met onze vrienden hebben eigenlijk, maar dat kunnen we natuurlijk niet maken  :rolleyes:  Verder moet het dan allemaal gebeuren na de ceremonie en voor het eten. Op zich zich daar 2 uur tussen, waarin we borrelen dus dat moet wel lukken toch?
We trouwen op een kasteeltje en nemen voor de ceremonie daar ook de foto's en gaan nergens anders meer heen. Ik vind de foto's met onze kinderen en van de ceremonie eigenlijk de belangrijkste en een paar van ons tweetjes is voldoende. Ben niet zo van het poseren en AS ook niet.  :biggrin:

@duurtnogeven, nou lekker gaan plannen en oppas moet wel leuken toch? Als je het nu al gaat vragen ben je lekker op tijd! Ik vond het zelf altijd heel ladtig oppas te vragen, omdat ik niemand lastig wilde vallen, maar uiteindelijk vonden de oppassers het meestal erg leuk! En nu zijn mijn kids in de leeftijd dat ze zelf op nichtjes en neefjes gaan passen! Grappig!

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #90 Gepost op: 19 april 2012, 22:51:47 »
Fijn! De fotograaf was erg aardig en is door de hele familie (alle 3 de kids waren thuis) goed gekeurd. Nog even de offerte afwachten, maar we zijn er eigenlijk wel uit! De foto's die hij maakt waren eigenlijk al goedgekeurd, lang leve internet!! :rolleyes:

Nu een DJ...

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #91 Gepost op: 26 april 2012, 07:50:41 »
@kaatje Fijn dat het gelukt is met de fotograaf! Hopelijk gaat het ook nog lukken met het maken van lijstjes met wie je op de foto wil. Dat wordt vast nog wel ingewikkeld als ik jullie verhaal zo lees.

Een DJ is ook nog lastig vond ik. Wij hebben uiteindelijk mijn achterneefje gewoon gevraagd. Die is net begonnen en heeft laatst ook op een ander familiefeest gedraaid. Die muziek beviel ons wel. Bovendien vraagt hij super weinig. Anders ben je zo 500 euro kwijt.

Ik ben inmiddels helemaal happy. Ik heb een bedrijf in de buurt (we komen er regelmatig langs) wat glutenvrije bruidsijstaarten maakt  :biggrin:  :biggrin:  :biggrin: . We waren eigenlijk een uitje aan het zoeken voor de 50e verjaardag van mijn moeder en kwamen het toen tegen. En ze geven zelf aan dat het helemaal geen probleem is.

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #92 Gepost op: 2 mei 2012, 09:14:02 »
Hey allemaal,

Wij hebben inmiddels wel een aantal afspraken gemaakt, maar sommige duren echt nog wel even.

Vanavond gaan we langs bij een vriend van Jeroen, hij gaat de catering doen. Als het goed is, kunnen wij nu de puntjes al op de I gaat zetten wat dat betreft. Kunnen we ook gelijk even brainstormen over hoeveel we nodig gaan hebben. Dingen zoals koffie en thee hebben wij namelijk gewoon zelf gehaald. Thee hebben we ook zeker genoeg. Bij de koffie twijfel ik nog.

Vorige week heb ik contact gehad met een drukker en een ronde kaart kan.  :biggrin: Tijdens het rondkijken naar trouwkaarten vond ik de ronde kaarten echt supergaaf. Nu gaan we proberen om daar vrijdag even langs te gaan. Dat kunnen we mooi overleggen wat er kan en wat niet.

De glutenvrije bruidsijstaart is ook gevonden. Hopelijk kunnen we daar ook vrijdag even langs. En anders wordt het over zes weken want dan zijn we weer allebei vrij en terug van vakantie. Nadeel is alleen dat het dan al weer bijna zomervakantie is en als de zomervakantie geweest is, is het voor mijn gevoel zo oktober. Maar ja we zullen wel zien.

Ook hebben we voor half juli een afspraak gemaakt om trouwringen te gaan maken. Wij hebben dit cadeau gekregen en mogen dus zelf onze eigen trouwring ontwerpen en maken. Superleuk!

Dus wij hebben nog een hoop leuke trouwdingen in het verschiet. Maar de tijd gaat stiekem al wel heel snel.

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #93 Gepost op: 9 mei 2012, 16:16:47 »
Ha!
Vorige week vakantie hier van de kids en het laatste weekend nog even weg geweest met z'n allen, dus nu eindelijk even rustig weer aan 't lezen op het forum.
In de vakantie hebben we met onze 2 dochters jurken gekocht voor de trouwerij. Ze zijn er blij mee (en wij ook!)! Allebei in het zwart en niet lang, dat wilde ik graag, ik ben niet zo van de bruidsmeisjeskleding in het wit of creme. En zwart staat allebei mijn blonde dametjes heel erg goed! Ik hoopte dezelfde jurken te kunnen vinden of van dezelfde stof maar dat is niet gelukt. De ene is satijn en de ander taft. Ook niet te tuttig, gewoon leuk  :rolleyes: Nu maar hopen dat ze niet opeens enorm de lengte inschieten, want dan moeten we opnieuw op zoek...
Verder schiet het niet op, maar ik wil eigenlijk voor we op zomervakantie gaan het meeste geregeld hebben. Heb ook het idee dat de tijd daarna zo om vliegt... Wel bedacht om aan een vriendin te vragen ideeyjes te bedenken voor de aankleding, dat kan zij heel goed en verder ander vriendenstel om te vragen als ceremoniemeesters. Maar dat staat nog niet vast. We zien de laatste met pinksteren dus we denken er nog even over. Hoewel alles op 1 plek is en we van te voren alles zelf regelen vind ik het toch wel een beetje een belasting voor mensen, dus best lastig om het te vragen eigenlijk.

@Duurtnogeven, nog gelukt om in de vakantie op zoek te gaan naar een jurk? In ieder geval even lekker vrij geweest  :)

@Marianne, relaxed een cateraar die je goed kent! En wat goed dat jullie een maker voor je ijstaart hebben gevonden! Ben jij of je AS allergisch dan? Ben ook erg benieuwd naar je plannen met de ronde kaart, klinkt tof, ben benieuwd of je er nog iets speciaals mee doet, zoals tekst in circels laten lopen ofzo. En heel erg leuk dat jullie je eigen ringen gaan ontwerpen. Heb je al een idee??

Wij houden de gouden ringen die we al sinds 2 jaar hebben (of 3 :cool: ). We gaan ze mooi laten oppoetsen en 12-10-12 erin laten graveren en heeeeel misschien laat ik er nog 4 diamantjes bijplaatsen. Heb nu 1 heel klein steentje en 5 voor elk gezinslid 1 zou ik ook mooi vinden. En dan gelijk verspreid over de ring, zodat ik er altijd wel 1 aan de bovenkant heb zitten. Mijn ring draait veel en dan zie je het steentje nog vaak niet zitten.Hoe is het met alle andere oktoberbruiden?http://www.humpiedump.nl/cocktail%20jurkjes.htmDit is het jurkje voor mijn jongste, de andere staat niet op de site....Het is het zwarte jurkje "Manon" met die 4 bandjes op de rug!

October Bride

  • Gast
Oktober 2012
« Reactie #94 Gepost op: 11 mei 2012, 14:21:48 »
Kaatje, wat een supergaaf jurkje voor je dochter! Zou ik zelf ook wel willen, haha!

Hier een tijdje rustig geweest qua trouwzaken, behalve dan mijn nimmer aflatende zoektocht naar de perfecte schoen :wink:
Oh, en we gaan zometeen voor de tweede keer onze trouwringen ophalen - de vorige keer was mijn ring te klein (pasmaten kwamen niet overeen met de Martinshof-maten, dus was een gok), dus hopelijk is het nu wel goed! En dan nog bedenken wat we er in willen laten zetten...

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #95 Gepost op: 15 mei 2012, 20:21:34 »
@kaatje leuk jurkje zeg voor je dochter.

Ik en mijn AS hebben geen glutenallergie, maar een van mijn zussen wel. En ik vind het belangrijk dat zij ook een leuke dag heeft en niet de hele dag alles van een apart schaaltje moet eten en niks mag hebben. Dus daarom ben ik net zolang gaan zoeken tot ik de juiste taart had gevonden en het kan dus blijkbaar wel :biggrin:

Qua ringen hebben we wel al een beetje een beeld wat we wel en niet mooi vinden, maar de definitieve beslissing moeten we nog nemen. Maar we hebben gelukkig nog even.

@octoberbride
is het zoeken naar de perfecte schoen zo moeilijk? Ik ga de donderdag na pinksteren op pad, maar ik weet nog niet wat ik wil. Alhoewel ik wel wat eisen heb natuurlijk ik wil bijvoorbeeld absoluut geen hakken, want daar kan ik echt niet op lopen en dan heb ik zo pijnlijke voeten. En als ik ergens chagrijnig van wordt....  :dry:

Verder gaat het hier z'n gangetje wel.
Het gras groeit inmiddels in onze voortuin, dus die is gelukkig bijna af. Nu moeten we alleen nog een deel van de achtertuin. Maar ik vrees dat dat na de zomer gaat worden, behalve als mijn schoonvader tijd heeft en alles afwerkt.

Op het werk is het een drama. Ik heb gisteren te horen gekregen van mijn nieuwe teammanager dat ze twijfelt over mijn contractverlenging per 1 juli. Mijn oude teammanager is nu drie weken weg en die was wel overtuigd. Ik heb blijkbaar dingen niet optijd losgelaten. Ik moet maar accepteren dat dingen lopen zoals ik dat niet wil (= we moesten toetsen maken, krijgen de antwoorden niet te horen en dus ook onze fouten niet en vervolgens zak ik ook voor de hertoets, dus ik miep daar een paar dagen flink over). Nu willen ze het advies van een psycholoog afwachten. Ik heb morgen namelijk ontwikkeltoets en daaruit komt een advies.  :mad:

Verder heb ik morgen na de toets gelukkig vakantie :biggrin:. Zondag vertrekken wij voor 5 dagen naar Praag en daarna naar Intercamp. Vervolgens gaan we ook nog een weekend naar Renesse. Dus ik kan alle ellende weer even van me af zetten en kan even gaan genieten van andere dingen.  :biggrin:

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #96 Gepost op: 15 mei 2012, 22:49:00 »
Mariannw, succes me je toets morgen! Balen zeg van het gedoe op je werk, hou je taai! En geniet lekker van jullie uitstapjes!

October Bride

  • Gast
Oktober 2012
« Reactie #97 Gepost op: 15 mei 2012, 23:18:51 »
@Marianne: Balen van dat gedoe op je werk inderdaad! Werk je in zo'n competitieve business, dat er getoetst wordt en alles? Ik ben dat wel gewend voor nieuwe banen (in de vorm van assessments), maar had het nog nooit gehoord bij eventuele contractverlenging!
Geniet inderdaad maar lekker van je vakantie na de toets van morgen!

Op zich hoeft de zoektocht naar schoenen niet zo lastig te zijn hoor, behalve dan als je October Bride bent, je precies weet wat je wilt en het geval wil dat precies díe schoen op dit moment totaal uit de mode is. :wink:

Oh, en de ringen waren nu wel goed. We wisten nog niet wat we erin wilden laten zetten, dus hebben ze voorlopig maar even meegenomen om er over na te denken... :)

Kaatje68

  • Gast
Oktober 2012
« Reactie #98 Gepost op: 16 mei 2012, 23:19:40 »
Ha ha Octoberbride, ben nu wel heel benieuwd wat voor schoenen jij zoekt!
Ik wil schoenen die liefst zwart zijn, waar mijn steunzolen inpassen, niet te hoge hak, maar wel mooie niet te ronde/dus beetje puntige of hoekige voorkant... Eigenlijk mogen het ook best laarzen zijn :-) En verder zou ik ze graag ook later nog dragen, dus niet 'te ver afstaand' van mijn normale leven/schoenen. Vooral tweede eis is erg lastig, maar zonder gaan mij knietjes het geen trouwdag trekken vrees ik. Ik ben al een ramp met schoenen kopen dus hier wordt het ook nog wel een dingetje...

En wat in de ringen, tja hoeveel kan erin? ;-) Wij gaan vast gewoon voor naam en 12-10-12, saai maar zou het anders ook niet weten. Succes met bedenken.

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #99 Gepost op: 16 mei 2012, 23:22:58 »
Ha ha Octoberbride, ben nu wel heel benieuwd wat voor schoenen jij zoekt!
Ik wil schoenen die liefst zwart zijn, waar mijn steunzolen inpassen, niet te hoge hak, maar wel mooie niet te ronde/dus beetje puntige of hoekige voorkant... Eigenlijk mogen het ook best laarzen zijn :-) En verder zou ik ze graag ook later nog dragen, dus niet 'te ver afstaand' van mijn normale leven/schoenen. Vooral tweede eis is erg lastig, maar zonder gaan mij knietjes het geen trouwdag trekken vrees ik. Ik ben al een ramp met schoenen kopen dus hier wordt het ook nog wel een dingetje...

En wat in de ringen, tja hoeveel kan erin? ;-) Wij gaan vast gewoon voor naam en 12-10-12, saai maar zou het anders ook niet weten. Succes met bedenken.


Was niet ingelogd maar ik ben het gewoon hoor ;-€

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards