collapse

Auteur Topic: Oktober 2012  (gelezen 193821 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #100 Gepost op: 17 mei 2012, 16:34:05 »
Dag meiden! Ik lees nog braaf mee hoor! Alleen helaas niet alle dagen tijd om uitgebreid te reageren...

OctoberBride; ik gok dat iedereen daar wel last van heeft, haha! Waar ben je naar op zoek dan? Ik zoek leuke witte balerina's, die zijn er genoeg [size="1"]alleen nu nog in mijn maat[/size] :ph34r: .

Marianne; wat balen zeg van je werk! Ik hoop echt dat je contractverlenging krijgt... *duimt heel hard*
Kaatje; wat een mooie jurk heb je uitgezocht voor je dochtertje! Leuk hoor!

Hier niets opgeschoten met de huwelijksplannen.. Heb mezelf gezegd dat ik pas in de zomervakantie achter een jurk aan mag, tot die tijd is het alleen maar school, school en nog meer school [size="1"](en een beetje TF)[/size]. Nu is het gewoon veel te druk om daar naar op zoek te gaan.. Ach, heb ook wel wat in mijn hoofd, ik weet alleen niet of ik daar zwanger (nee, ik ben op dit moment niet zwanger) ook in pas :wink:

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #101 Gepost op: 17 mei 2012, 18:28:42 »
Pff de ontwikkeltoets zit er op en mijn eerste vakantiedag helaas ook al weer bijna. Uiteindelijk is de ontwikkeltoets nog meegevallen, maar jeetje wat zag ik daar tegen op. Morgen krijg ik als het goed is het dossier ter inzage en dan kan ik beslissen of ik het wel of niet door laat sturen naar het werk. Ik heb blijkbaar het recht om het tegen te houden. Ik ben alleen bang dat ik dan wel mijn eigen ontslag teken. De dingen die ze naderhand vertelden, klopte wel. Het is nu alleen afwachten wat mijn teammanager hiermee gaat doen.

@octoberbride: Ik werk helemaal niet op een competatief bedrijf, werk gewoon op een klantenservice. Ze hebben alleen sinds 1,5 maand toetsen ingevoerd. En daar gaat nogal vanalles mee mis en daar struikel ik dan behoorlijk over. Ik kan er niet tegen als ik zak, terwijl er fouten in de toetsen zitten. Ik vind dat niet eerlijk. Maar blijkbaar had ik daar niks over mogen zeggen.

@duurtnogeven: Wat ben jij geduldig! Ik zou echt niet zo lang kunnen wachten hoor op het uitzoeken van een jurk. Alhoewel school ook erg belangrijk is, maar ik zou er echt al eerder een avondje zijn gaan kijken.
En lees ik goed dat jullie voor een tweede kindje willen gaan? Leuk hoor.

Wij wachten in elk geval nog even tot de bruiloft. De pil gaat vermoedelijk wel wat eerder aan de kant, zodat alle hormonen uit mijn lijf zijn. Maar de echte poging komt pas na oktober. Alhoewel dat nu natuurlijk ook wel twijfelachtig wordt als mijn contract niet verlengd word. Maar hoe dat afloopt weet ik over een paar weken.

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #102 Gepost op: 18 mei 2012, 11:03:19 »
Wat fijn dat je ontwikkelingstoets is meegevallen.. Ik blijf voor je duimen hoor! Maar ik kan me voorstellen dat je wel onzeker wordt van alle dingen die rondom jouw contractverlening 'spelen'. Hopelijk komt het allemaal goed, daar gaan we gewoon van uit...

Geduldig, ach ja.... Soms heb ik ook wel zoiets van, hè wat balen dat lang niet alles klaar is, maar ik heb er gewoon geen tijd voor.. Het is meer noodzaak denk ik.. Ik ben in december wel een keer met mijn moeder en zusje wezen kijken hoor.. Dus het is niet dat ik nog helemaal geen jurk aan heb gehad... Had toen een hele mooie jurk aan, maar het bedrag stond me niet zo aan.
En kinderen, ja.. We zijn nu nog niet bezig hoor.. Ik heb wel een idee van wanneer ik weer zou willen proberen. Lief heeft laatst wel aangegeven dat hij wel weer zou willen gaan voor nog een kindje, maar ik heb 'de touwtjes in handen'. Ik mag zeggen wanneer ik er weer 'klaar' voor ben ([size="1"]of ik er écht ooit weer klaar voor ben, vraag ik me af, want ik kan me nu al druk maken over een volgende rotzwangerschap[/size]).

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #103 Gepost op: 4 juni 2012, 21:20:50 »
Hey Dames!

Hoe is het met jullie en jullie bruiloftvoorbereidingen?

Mijn vakantie zit er helaas weer bijna op. We hebben de afgelopen 2,5 week heerlijk genoten van alle vrije tijd en de leuke tripjes naar Praag, naar Scouting kamp in Duitsland, een dagje naar Antwerpen en een weekendje Zeeland met mijn schoonfamilie. Maar zoals altijd is de vakantie weer te kort geweest.

Mijn schoenen heb ik gevonden in Antworpen:). Ik ben er helemaal blij mee. Ze passen ook perfect bij mij. Ze zijn van Luca Renzi, maar ik kon geen afbeelding vinden  :mad:  Dus ik moet van de week nog even een foto maken, maar Jeroen is nu thuis dus ik kan de schoenen niet te voorschijn halen.

Jeroen heeft inmiddels zijn pak gekocht. Hij moet nog een stropdas en een blouse. Maar de zaak waar hij zijn pakken altijd koopt wordt opgeheven. Hij heeft zijn pak nu in de opheffingsuitverkoop gekocht en een blous hadden ze niet meer. Ik ben stiekem wel benieuwd, maar ik moet nog zo'n 4 maanden rustig afwachten.

Morgen mag/moet ik weer gaan werken. Ik heb zelf het verslag van de ontwikkeltoets nog gekregen en gelezen. Nu is het hopen dat mijn leidinggevende in het verslag leest wat ze wil lezen. Ik ben wel heel benieuwd wanneer ik iets hoor. Ik heb nog een hoop vakantiedagen over. Deze vakantie was enkel overuren en feestdagen. Dus het is eigenlijk best wel spannend om morgen te gaan werken, zou ik iets horen, zou ik niks horen.

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #104 Gepost op: 6 juni 2012, 10:08:00 »
Ha!

@ Marianne, lekker hoor al die uitstapjes! Jammer dat je nu weer moet werken... Hoop dat het goed is gegaan gister op je werk en dat de leidinggevende geen dingen leest in het verslag die jij er niet in terug leest. Wel lekker idee dat je nog zoveel dagen vakantie te gaan hebt!
En je hebt schoenen (foto!!!) en Jeroen heeft zijn pak, goeddd!

@duurtnogeven, en... intussen al op jurkenjacht geweest? Knap dat je daar enigzins rustig onder kan blijven ;-) En wat betreft nog een kindje, tja, een volgende zwangerschap hoeft echt niet hetzelfde te verlopen, maar ja dat weet je natuurlijk wel. Na mijn 3e (=1e van AS) had ik het ook echt helemaal gehad hoor (alle kwalen die te verzinnen zijn incl. bekkenellende). Veel mensen verwachtten toen nog een broertje of zusje omdat de jongste nu om de week alleen thuis is en 6/8 jaar scheelt met de anderen, maar sorry dat was voor mij echt geen reden nog een keer zwanger te zijn. Dus je moet er echt aan toe zijn en het willen om er voor te gaan. Dus als je leeftijd mee zit zou ik zeggen, neem de tijd ;-)

Hier schiet het weinig op op trouwgebied, als ik niets doe of zeg of vraag gebeurt er ook niets. Dus nog geen DJ, geen uitnodigingen, geen pakken voor de heren, geen schoenen, geen definitieve gastenlijst... Alleen wel een CM! Een lieve vriendin gevraagd die samen met haar vader (AS's getuige) de boel in de gaten gaat houden, fijn!
Mijn ketting, armband en jasje van lightinthebox zijn ook nog steeds niet binnen en ik twijfel stevig of er geen petticoat/hoepel(tje) extra onder mijn jurk moet, zodat ik een beetje normaal kan lopen. En als dat moet moet ie zwart zijn en das nog niet zo eenvoudig heb ik al gemerkt.
Zouden jullie mijn jurk nog eens kritisch willen bekijken, hij staat ergens in deel 2 geloof ik? Op de foto nog veel te lang, maar je ziet wel dat de plooien onderaan vooral aan de zijkant zitten en niet achter. Hoop dat jullie kunnen volgen wat mijn probleem is... :-) Verder mijn torselet nog eens aangepast en de cups zitten heel ''los'.  Nou ja affijn, ben een beetje in een twijfelfase, ha ha. Verder wil ik graag schoenen waar mijn steunzooltjes in kunnen en zoek me echt suf naar liefst zwarte schoenen met leuke beetje puntige voorkant, kleine maar stevige hak, die geschikt zijn voor onder mijn jurk. Help!!!
Op 22 juli gaan we 3 weken op vakantie en dan hoop ik toch echt dat er iets meer klaar en gevonden en gekocht is...Oh, jurk staat in deel 3!

wefoundlove

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #105 Gepost op: 6 juni 2012, 11:41:54 »
@kaatje ik vind je jurk super!!!!

Hier is het zelfde. terwijl hij alleen maar een dj en een fotograaf moet regelen.
de rest wil ik dan toch liever zelf uit zoeken(wel in overleg met hem).

Mannen zijn denk ik allemaal het zelfde hihi

ik twijfel alleen aan de locatie , we hebben er een maar vind hem toch net niet..  
Andere locaties bezocht maar dat viel tegen ( ik wil namelijk zelf voor de catering zorgen , heb een soort van smetvrees zullen wr et maar noemen)  
En dat gaat bij veel locaties niet helaas..
Dus hard opzoek naar een mooie locatie omgeving breda! Hahaha

succes verder
x

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #106 Gepost op: 6 juni 2012, 19:38:22 »
@Kaatje Je jurk is mooi! Ik weet niet of er nog een hoepel of petticoat onder moet. Ik denk dat het er ook al ligt hoeveel de jurk korter zou moeten.

@wefoundlove lastig hoor een locatie zoeken als je zelf de catering wil verzorgen. Wij hebben ook zo'n locatie maar wij zitten meer in de omgeving Den Bosch.

Mijn contract wordt definitief niet verlengd  :dry:. Het verslag van de toets was niet positief en ze vonden dat mijn ontwikkeltraject te zwaar zou worden en dat het werk mij dat niet kon bieden.
In de loop van volgende week heb ik mijn laatste werkdag en daarna heb ik vakantie. Enerzijds natuurlijk ontzettend balen, maar aan de andere kant heb ik nu een nieuwe kans om een leuke nieuwe baan. De vraag is of het zo makkelijk zal worden, maar de eerste twee hengels heb ik al uitgegooid. Dus wie weet wat daar uit komt.

De foto van mijn schoenen maak ik vrijdag, dan is Jeroen niet thuis
« Laatst bewerkt op: 6 juni 2012, 19:38:39 door Marianne121012 »

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #107 Gepost op: 8 juni 2012, 12:56:54 »
@Marianne, balen zeg van je werk, maar goed inderdaad, nieuwe ronde nieuwe kansen! Spannend dat je al weer bezig bent met zoeken naar iets nieuws! Heel veel succes daarmee!
Enne het is vrijdag... Schoenenfoto-dag :-)

@wefoundlove, jammer dat je niet helemaal blij bent met de locatie. Woon in Utrecht dus kan je echt niet helpen, sorry! Is je "smetvrees"probleem dat je moeite hebt met de keuken waar het eten wordt bereid? Anders zou je gewoon eens moeten vragen of je daar een kijkje mag nemen en je kan je probleem misschien ook uitleggen bij locaties, misschien gaan ze dan soepeler om met de regels? Maar eerst dus maar eens wat vinden wat jullie schikt... Succes!

Hier kreeg ik na mijn klaagzang spontaan mijn chinese pakketje binnen. Jasje te strak en te goedkoop er uit ziend, maar dat was het ook ;-). Ketting is redelijk, armband okee, maar net niet helemaal. Voor €45,- bij elkaar toch een leuk probeersel geweest ;-) Vrees dat ik er toch meer geld aan moet gaan besteden en dus verder moet zoeken.
Verder had ik de hoop vandaag samen met AS er eens goed een paar uurtjes voor te gaan zitten tijdens schooltijd, moet ie toch weer werken vandaag, begin er een beetje verdrietig van te worden... het is nog maar 4 maanden... Verder kost het ons een klein vermogen, dus het is ook zonde om het dan maar af te raffelen allemaal, vind ik. maar ja, het zal allemaal wel goedkomen uiteindelijk.

Ben wel begonnen met een '101 redenen waarom ik met je trouw'-boekje voor AS, dat wil ik hem op de avond ervoor of op de dag zelf geven. Denk dat ik ook zelf het receptieboekje ga maken, leuke foto's van ons en het gezin en dan lege vakjes maken waar mensen wat kunnen schrijven bij aankomst of vertrek.

Genoeg te doen dus, alleen weer even in de juiste spirit komen!

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #108 Gepost op: 8 juni 2012, 14:43:53 »
Zo als beloofd een foto van mijn schoenen.

@kaatje, balen zeg dat je as geen tijd heeft/neemt voor de voorbereidingen van de bruiloft. De bruiloft is toch iets van jullie samen en de voorbereidingen zijn juist zo leuk.

Zo'n 101 reden boekje is onwijs leuk. Ik ben er ook al een keer aan begonnen, maar door drukte ben ik eigenlijk niet meer verder gegaan. Dus ik denk dat ik dat de komende weken nog eens af ga maken. Ik had eigenlijk het idee om het boekje 101 dagen van te voren te geven, maar dan is Jeroen op kamp  :sad: Dus dat gaat niet.Krijg net een smsje vanuit het werk: ik moet in de komende 3 weken nog 5 uur werken. Dus dat betekent eigenlijk dat ik maandag om 1 uur gewoon al klaar ben.

Mochten jullie nog vacatures weten in de regio Den Bosch - Utrecht, dan hou ik me aanbevolen.

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #109 Gepost op: 8 juni 2012, 16:03:34 »
@Marianne Leuke schoenen!! Zo'n leuk hakje!
Wow nog 5 uur werken... das niet veel! wat zoek je voor 'n soort baan? Lees het AD/utrecht editie dus wie weet kan ik wat voor je in de gaten houden!

Veer

  • Gast
Oktober 2012
« Reactie #110 Gepost op: 9 juni 2012, 11:02:34 »
@Kaatje prachtige jurk!! Heel erg mooi!. Ik ben ook degene die heel veel bezig is met uitzoekwerk en regelwerk. Hier hebben we ook nog geen DJ dat moet nu echt snel gekozen en geregeld worden anders hebben we er geen. Ik wist niet dat we er een nodig gingen hebben ik dacht dat hij zijn neefje zou vragen te draaien. Maar goed.
Gelukkig nog een trouwauto gevonden. Wat hij gelukkig wel samen met mij heeft geregeld zijn de trouwringen en die zijn prachtig. En ook heeft hij met zijn vier zussen een pak gekozen en ze zeggen dat ze roze maar dat denk ik van niet. Het heeft een tijd geduurd maar de gastenlijst is klaar. We wachten nog op de definitieve versie van de uitnodigingen. Er moest nog een aanpassing aan. Er is iemand voor ons bezig en ook met het gastenboek en ander drukwerk. Het is erg spannend. Verder menu regelen met de cateraar. Misboekje laten goedkeuren. Bedankjes bedenken en maken. Schoenen voor mij en de kinderen. Pffffffffff zo veel en de tijd tikt door. Succes met alle voorbereidingen.

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #111 Gepost op: 12 juni 2012, 14:24:55 »
@kaatje ik werkte nu op de klantenservice van een zorgverzekeraar. Maar of ik dat wil blijven doen weet ik niet.
Nadeel is dat ik alleen mijn HAVO diploma heb gehaald. Ik ben wel aan het HBO begonnen maar niet afgemaakt. Ik wil eigenlijk de economische/administratieve kant in, maar ik heb nog geen papieren. Ik wil proberen of ik nu het diploma basiskennis loonadministratie te halen en eventueel basiskennis boekhouden. Dan heb ik in elk geval iets. De rest kan ik daarna altijd nog halen.
Een voordeel van het thuis zitten is dat ik nu allerlei van die klusjes kan doen die zijn blijven liggen.

Enne kaatje.... vandaag nog maar 4 maanden. Wat gaat de tijd hard he.

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #112 Gepost op: 12 juni 2012, 23:56:32 »
@Marianne; wat balen van je werk zeg! Positief is inderdaad wel dat je nu lekker veel dingetjes kunt regelen voor de bruiloft! Wat een leuke schoenen trouwens!
@Kaatje; nee.. Nog steeds niet op jurkenjacht geweest... 13 juli is mijn laatste stagedag dus vanaf dan mag ik aan mijn bruiloft denken.. Af en toe wordt er wel wat geregeld hoor, maar helaas nog geen jurk... Af en toe begint het wel te kriebelen hoor...
@Wefoundlove; vervelend dat je niet helemaal tevreden bent over de locatie... Misschien nog even lekker verder kijken? Je hebt nog even tijd ([size="1"]zei degene die nog geen jurk had :ph34r:[/size] )..

Wat doen jullie trouwens met de kaarten? Hebben jullie die al uitgezocht? En wat is een goed moment om deze op te sturen? Ik meende dat dat toch 6 weken van tevoren moest??

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #113 Gepost op: 13 juni 2012, 08:45:23 »
@duurtnogeven Mijn vriend regelt/ontwerpt de kaarten. Maar hij moet nogsteeds opzoek naar een drukkerij die geen belachelijke prijzen vraagt voor ronde kaarten. Wij willen ze half augustus versturen. Dus zo'n 8 weken van te voren. Mochten er in september nog mensen op vakantie zijn, dan hebben ze de kaart wel vast ontvangen.

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #114 Gepost op: 14 juni 2012, 11:34:52 »
Hai!
Nou de boel is weer een beetje in gang gezet hier. Ik ben weer blij! Gisteren eindelijk met z'n 2en aan tafel gezeten en flink wat dingen doorgesproken. We hebben de ondertrouw vastgelegd hier in Utrecht, 4 juli 9.00. Lekker vroeg ;-) Daarna moeten we naar de gemeente Baarn waar we trouwen met het dossier van hier en de rest vastleggen (ambtenaar, getuigen).
Een bedrijf met DJ's aangeschreven en die hebben al gereageerd vanochtend. Ze kunnen in ieder geval op 12-10-12. De gastenlijst nog eens goed doorgenomen (zitten nu op 71 dag met onszelf erbij en totaal 140 avondgasten).
De vraag wie willen we dat er blijven slapen/ontbijten en op wiens kosten doorgesproken en knopen gehakt. Willen we kado's/geld of niet. We gaan voor het laatste, maar iets doen voor een goed doel. 't Voelt voor mij niet zo goed om zelf te kiezen om zo te trouwen en dus zoveel geld uit te geven en dan geld terug te "vragen". We hebben en kunnen alles in het leven wat we wensen en gunnen het graag anderen of organisaties die het goed kunnen gebruiken. Nog even bedenken hoe we het precies gaan vormgeven.
Over de uitnodiging gehad, wat moet erin en hoe doe je dat... 's Middags meteen aan de slag gegaan op de site waar ik ook het geboortekaartje van dochterlief heb gemaakt en eigenlijk ligt er al een hele goede basis nu! Maak toch 2 kaarten voor dag en avondgasten, weet anders niet hoe ik met de tekst moet omgaan.

Nog vraagje, hoe doen jullie dat? Ik wil dat de avondgasten zich ook welkom voelen om op de plechtigheid zelf te komen 's middags en op de borrel erna (hoop alleen niet dat er straks 140 man zitten ;-) Alleen willen we wel een beetje weten waar we op moeten rekenen qua aantal. Lastig puzzeltje nog.

Oeps moet zo naar school, kom nog terug, sorry voor deze egopost...
« Laatst bewerkt op: 14 juni 2012, 11:36:09 door kaatje68 »

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #115 Gepost op: 14 juni 2012, 16:40:46 »
Ben ik weer!

@Duurtnogeven (ha ha wanneer heb je deze naam bedacht? Je kan 'm al bijna veranderen in Duurtnietlangmeer  :) ) Oh fijn, das nog te overzien, een maand dus. En dan kan je los gaan! Wat voor stage loop je, basisschool? Hier hebben ze vandaag op school van de jongste een lipdup opgenomen voor op de schoolsite. Mijn dochter had nog een soort hoofdrolletje, nou ja, ze mocht iets meer doen dan de rest van de klas, ze was helemaal trots. Ben wel erg benieuwd naar het resultaat!
Moeten jullie verder nog veel regelen? Ben even kwijt wat voor soort bruiloft jullie er van gaan maken... En de kaarten ontwerpen wij dus zelf, maar weet ook nog niet wanneer we ze precies gaan versturen. Of voor 22 juli al of net na onze vakantie half augustus.

@Marianne, en... geniet je een beetje van je vrijheid? Al lekker aan het opruimen en klusjes doen geweest? Wel slim om nog aan de studie te gaan, kan nooit kwaad om op zak te hebben! Ga je daar nu al mee beginnen eigenlijk?

@Veer bedankt voor je schrijven, tja, moet 'm af en toe even een schop onder z'n kont geven en mopperen, maar het heeft dit keer in ieder geval resultaat gehad, hij zei zelf dinsdag "Zullen we dan morgen maar eens wat gaan doen?" :biggrin: Zag je mooie boom en kinderaktes in ander forum, mooi hoor!! Mooie kinders hebben jullie! Wat zijn ze van mij dan al weer groot...

@Wefoundlove Al een betere optie voor de locatie gevonden??

@Octoberbride Waar ben je?? Alles goed?

Zo, weer bijgepraat! Doei!
« Laatst bewerkt op: 14 juni 2012, 16:51:47 door kaatje68 »

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #116 Gepost op: 15 juni 2012, 10:48:33 »
@kaatje Fijn joh dat er inmiddels zoveel knopen doorgehakt zijn!

Het thuis zitten bevalt opzich nog wel hoor. Heb al geschilderd, grote schoonmaak gehouden op de badkamer en slaapkamer en vooral veel opgeruimd. En al afspraken gemaakt met de tandarts etc. Als het goed is komt vandaag de cursus basiskennis loonadministratie binnen. Hopelijk wil dat een beetje vlotten en kan ik straks een andere richting in.

Over 2 weken mag ik mijn jurk voor de eerste keer gaan passen. Ik ben wel heel erg benieuwd hoe dat zal zijn.

Veer

  • Gast
Oktober 2012
« Reactie #117 Gepost op: 15 juni 2012, 11:02:10 »
Ben ik weer!

@Veer bedankt voor je schrijven, tja, moet 'm af en toe even een schop onder z'n kont geven en mopperen, maar het heeft dit keer in ieder geval resultaat gehad, hij zei zelf dinsdag "Zullen we dan morgen maar eens wat gaan doen?" :biggrin: Zag je mooie boom en kinderaktes in ander forum, mooi hoor!! Mooie kinders hebben jullie! Wat zijn ze van mij dan al weer groot...

Zo, weer bijgepraat! Doei!

Ik dacht dat mijn as in gang was geschoten maar het is bij het kiezen van de ringen en zijn pak gebleven. En besluiten dat we geen trouwauto gaan huren maar dat we waarschijnlijk de auto gaan gebruiken van zus omdat die niet verkocht gaat worden. Heb ik voor niets tijd ingestoken. Het is niet anders.
We hebben een DJ die heeft zich zelf aangeboden dat is de man van iemand die ik al meer dan 17 jaar ken dankzij Clouseau. Heel erg leuk.
Bedankt ik ben heel blij dat we iemand kennen die hele mooie dingen kan ontwerpen en alles in dezelfde stijl komt. Onze kinderen zijn onze trots en het is super dat ze erbij zullen zijn. Onze drie ringen hebben drie kleuren die symbool staat voor onze drie kinderen. Hoe groot zijn jouw kinderen en betrek je ze ook bij de bruiloft? De meisjes gaan bloemblaadjes strooien en Jonas mag de ringen geven.

October Bride

  • Gast
Oktober 2012
« Reactie #118 Gepost op: 17 juni 2012, 00:04:07 »
@Kaatje: lief dat je me miste! Ik was voor werk even in de VS, en daarna erg druk met een nieuwe baan (vanaf september, wel bij zelfde werkgever), dus het forum is even naar de achtergrond geschoven. Nu ook zoveel bijlees-werk dat ik al 2 weken aan het bijlezen ben - maar ik ben nog steeds niet bij :wink:
Qua bruiloftszaken zijn we nog niet veel verder - behalve dan dat we tot de conclusie zijn gekomen dat we nu echt eens achter de muziek aan moeten, haha. Ohjah, en ik sta op het punt om spullen te bestellen voor de bedankjes, ik denk dat ik dat morgen ga doen. We twijfelen alleen nog of we per persoon moeten doen, of per stel/gezin. Dat laatste scheelt toch ongeveer de helft. Wat doen jullie daarmee?


Hmm, tijd voor bed - sorry voor de egopost! Nog nieuws bij jullie?

Veer

  • Gast
Oktober 2012
« Reactie #119 Gepost op: 17 juni 2012, 10:19:53 »
Hier is het echt per stek. Alleen nog weten wat ik ga kiezen. De kindjes willen op school trakteren en geven op school een bellenblazer. En degene die over blijven geef ik aan de kindjes op de bruiloft.

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #120 Gepost op: 17 juni 2012, 13:11:51 »
@Veer Mijn kinders zijn 15 (zoon), 13 en 7 (dochters). De jongste is van AS en mij samen, maar de andere 2 intussen ook ;-) We waren in mei 10 jaar samen dus ze kennen hem al van heel klein af en het gaat echt ontzettend goed. Ze wonen om en om een week hier en een week bij hun vader en vriendin. Mijn zoon gaat mij weggeven en de dames zijn bruidsmeisjes, zij brengen beide een ring. Ze hebben er enorm veel zin in! We willen ze ook betrekken in de openingsdans, ze dansen een stuk beter dan wij dus denk dat wij langzaam beginnen en dan over in wat vlugs met de kids erbij. Lijkt ons erg leuk!

@Octoberbride, welkom terug  :) Wij zijn nog niet zo uit met de bedankjes. Wilde kleine weckpotjes van de Xenos doen met M&M's met eigen tekst erop. Maar ja dat moet vind ik dan wel per persoon, wij hebben er ook complete families met 5 personen erbij zitten en dan worden het wel erg weinig snoepjes per persoon  :tongue: Maar voor 140 man kwam ik toch wel op een erg hoog bedrag uit, bijna €5,- per persoon... :sad:
Dus daar gaan we nog even goed naar kijken, misschien een combi met gewonen M&m's. 't Worden wel M&m's dat zijn onze favoriete snoepjes die we elke avond bij de thee eten.

@Marianne, Goed bezig hoor, meteen weer aan de studie en lekker in huis bezig. 't Weer is er ook niet naar helaas om in de tuin te gaan zitten  :cool:

Nu moet ik een spelletje gaan doen dus ga stoppen!
Fijne zondag en hopelijk veel plezier als je voetbal kijkt vanavond, ik zit al in het oranje nu :biggrin:

wefoundlove

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #121 Gepost op: 17 juni 2012, 23:49:10 »
Hoi hoi.

@kaatje  nee nog geen betere locatie. Helaas. nog even flink zoeken...  
vind de bedankjes dan inderdaad aan de dure kant..

de rest is wel geregeld gelukkig  taart, dj, fotograaf.
Na enige twijfel toch onzeker over de gasten wel-niet.

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #122 Gepost op: 19 juni 2012, 19:50:43 »
@kaatje Heb je al eens bij de action gekeken voor potjes? Daar zijn ze ook niet heel duur.

Ik kom net weer van zolder. We hebben net de spullen die we de afgelopen weken weer verzameld hebben naar zolder gebracht en eens opgeschreven wat we allemaal al hebben. Ik koop anders alles gewoon dubbel of veel te veel. Dus dat is niet echt handig. We hebben zo bijvoorbeeld al twee keer twee kleuren paars cadeaulint voor de bedankjes.

Verder zijn we qua decoratie al wel klaar. Ik moet nog wel bloemen (foamrozen) bestellen voor in de vaasjes. Daarna kan ik ze in elkaar gaan zetten. Worden dezelfde rozen als in het boeket.

Qua boeket wil ik zoiets:
http://www.pompoenzaden-decoshop.nl/img/cms/bruidsboeket1_1.JPG

Ik wil het eigenlijk zelf proberen te maken. Dus ik hoop dat dat lukt. Anders kan ik een oud collega nog bellen, die wilde mij eventueel wel helpen.

Wat willen jullie uiteindelijk met je boeket en de corsages? Hebben jullie al enig idee.

Verder lukt het ons ook aardig om dingen te verzamelen voor het paars/witte snoepbuffet. We hebben inmiddels al een heel aantal vazen/schaaltjes/potjes op de kop kunnen tikken bij de kringloop en we hebben al 5 soorten paars snoep en 3 soorten wit. We hebben ook al wel wat andere dingen gezien, maar die moeten nog gekocht worden. Hebben jullie eventueel nog een idee voor grappige paarse, witte of zilvere snoepjes?

October Bride

  • Gast
Oktober 2012
« Reactie #123 Gepost op: 19 juni 2012, 23:17:40 »
@Kaatje: 5 euro p.p. wordt inderdaad wat gortig! Ik weiger zelf om meer dan 1 euro per bedankje te betalen, en het lijkt er nu op dat dat gaat lukken (ligt er een beetje aan wat de kaartjes voor eraan gaan kosten).
Voor goedkopere potjes kun je inderdaad eens bij Action kijken. Bij Xenos hebben ze ook goedkopere potjes - weckpotjes zijn volgens mij juist duurder omdat ze luchtdicht afsluiten, dus het kan lonen om naar een alternatief te zoeken. Evt. zou je ook jullie 'persoonlijke' M&Ms kunnen combineren met andere snoepjes (bijv. goedkopere/kleinere smarties-achtige snoepjes van eigen merk van de lokale supermarkt, waar niets op staat)... Misschien kunnen jullie de kosten zo een beetje beperken?

Marianne: Boeket heb ik wel een idee over, maar AS wilde dat eigenlijk zelf regelen. Ik wil zelf graag iets met onze themakleuren, maar aangezien zwarte bloemen lastig worden, zal ik genoegen nemen met paars en roze. :wink: Corsages wil ik zelf gaan maken met veertjes, maar hoe dat er precies moet gaan uitzien weet ik zelf ook nog niet.
Wat betreft je snoepbuffet: misschien van die witte muisjes? En witte winegums? Paarse en witte tumtummetjes? Ik weet alleen niet of dat ook los te koop is... Anders misschien heel selectief scheppen bij de Jamin? :wink:

wefoundlove

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #124 Gepost op: 20 juni 2012, 15:53:56 »
Jaja een nieuwe locatie gevonden( hopelijk).
Morgen gaan we kijken..

@marianne121012  Ik vind je snoepbuffet een erg leuk idee! Succes met het zoeken van de verschillende soorten snoepjes. Het enige wat ik kan bedenken zijn de geboorte dragees.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards