collapse

Auteur Topic: Trouwen Op 2 Dagen, Ervaringen?  (gelezen 14265 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jedalin

  • Gast
Trouwen Op 2 Dagen, Ervaringen?
« Gepost op: 31 maart 2011, 19:42:34 »
Haa,

Wij willen graag Juni 2012 trouwen. We kiezen voor deze maand omdat de kans op mooi weer er dan goed is, maar we nog wel buiten de meeste vakantieplannen blijven. April is de kans op slechter weer wat groter en Mei heb ik zelf niet zo'n feestgevoel bij vanwege het overlijden van mijn moeder die maand.

Maargoed, nu zijn we 28 Juni ook precies 4.5 jaar bij elkaar dus dat vind ik nog iets extra moois toevoegen! Alleen is dit op een donderdag...en we willen eigenlijk liever niet het feest op een doordeweekse dag geven.
Daarom denken we er nu over om het over 2 dagen te verspreiden. Donderdag trouwen voor de wet en vrijdag voor de kerk/in een kapel en het feest.

Maar ik heb echt héél weinig ervaring met huwelijken: ik ben 2 keer in de kerk aanwezig geweest en 1 keer op een feest daarna...
Dus eigenlijk ben ik op zoek naar mensen die ervaringen hebben met trouwen in 2 dagen.

Practische tips, vond je het handig/leuk, hoe doe je het met de jurk(en)...

Dus jullie reacties zijn welkom! :biggrin:

groetjes Linda

Marlayne

  • Gast
Trouwen Op 2 Dagen, Ervaringen?
« Reactie #1 Gepost op: 31 maart 2011, 20:40:03 »
Hai Linda! Wat leuk dat je er over denkt om het twee dagen te doen en vooral omdat de datum voor jullie speciaal is.
Wij doen het ook in een aantal dagen:

Donderdagavond lekker tafelen en gezelligheid met VIP gasten (30) - Kleding: ik zoek nog een leuk jurkje.
Vrijdag: DE dag met alles erop en eraan en DE jurk. Totaal aantal gasten (60)
Zaterdag: ontbijten en einde met VIP gasten.

Wij hebben een locatie waar we ook met de 30 gasten blijven slapen. Zelf zijn we erg blij dat we het zo doen :-)

Succes!

Femke

  • Gast
Trouwen Op 2 Dagen, Ervaringen?
« Reactie #2 Gepost op: 31 maart 2011, 20:56:59 »