collapse

Auteur Topic: Trouwen In Augustus 2012  (gelezen 139102 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #325 Gepost op: 4 augustus 2012, 11:33:21 »
Ikke89: Onze ringen zijn gemaakt van witgoud, met een klein beetje roségoud. AS en ik houden allebei niet zo van geelgoud, maar wilden wel graag gouden trouwringen. Op deze waren we meteen verliefd, ze zijn niet heel alledaags en we vinden ze prachtig (en gelukkig toch nog een beetje betaalbaar doordat we een heleboel oud goud hebben ingeleverd) :)

Kwarkje: Wat een bijzondere ringen! Ik moet er even aan wennen, maar ik vind het idee erg mooi :)

Veer: Dan zijn jullie in totaal toch nog best veel geld kwijt, maar jullie hebben ook veel gasten toch? Wat leuk dat jullie je vroedvrouw uitnodigen, ze zal zich vast trots voelen dat jullie haar erbij willen hebben!

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #326 Gepost op: 4 augustus 2012, 14:05:30 »
Wat vervelend Tiphona  :sad:  Ik kan me voorstellen dat je daar een beetje treurig van wordt, zeker als het mensen zijn die je er heel graag bij had willen hebben. Wij hebben gelukkig pas 1 afzegging, en van 3 personen (waarvan 1 koppel) nog geen bevestiging gehad dat ze komen. Die afzegging wisten we stiekem al, dat koppel dat nog niets heeft laten weten zouden we niet missen als ze niet kunnen komen  :ph34r:  want dat was meer een moetje. We mogen ze eigenlijk helemaal niet. Van die andere persoon zouden we het wel jammer vinden als hij niet zou kunnen komen. Verder weet ik alleen van mijn kleine nichtje (10 maanden) niet of ze meekomt. Ik hoop van wel, maar snap ook dat haar ouders dat liever niet willen.
Je moet maar zo denken: er blijven genoeg leuke mensen over om je trouwdag tot een onvergetelijke dag te maken! Maar ik snap je wel hoor, als het mensen waren waar we heel veel contact mee hebben zou ik er ook wel verdrietig van worden!

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #327 Gepost op: 4 augustus 2012, 15:04:33 »
@tiphona.. Wij hebben 1 afzegging van mijn 3 neefjes(zijn broers). Die zijn dan nog op vakantie... Zijn alleen avondgasten maar vind het ontzettend jammer dat ze er niet bij kunnen zijn.. Zij zelf ook trouwens, vakantie was al geboekt voordat zij de datum wisten.. Dus weet precie hoe je je voelt.. Verder tot nu toe eigenlijk niet..

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #328 Gepost op: 5 augustus 2012, 11:24:39 »
Wij hebben meerdere afzeggingen. Ik kan me er niet te druk om maken, want ik had eigenlijk een beetje spijt dat het feest zo groot begon te worden. :blush:

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #329 Gepost op: 5 augustus 2012, 12:09:17 »
Haha Kwarkje, dan is het inderdaad meer een bijkomend voordeel  :rolleyes:  In ieder geval, als het mensen zijn die je er eigenlijk toch al niet per se bij wilde hebben. Anders blijft het jammer :)

Ik ben op zoek naar een nummer om te zingen voor mijn AS tijdens de feestavond. Zo lastig om iets moois te vinden dat niet al te afgezaagd is! Ik dacht een hele mooie optie gevonden te hebben met Time after time in de versie van Eva Cassidy, maar een uithaal is net iets te hoog  :dry:  (ik wil er zeker van zijn dat het goed gaat, ook in een strakke jurk met weinig ademruimte :tongue: ). Ik kan de melodie wel iets aanpassen, maar daar hou ik niet zo van.
Hebben jullie misschien ideeën?  :unsure:
« Laatst bewerkt op: 5 augustus 2012, 12:51:44 door nadine »

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #330 Gepost op: 5 augustus 2012, 13:27:47 »
Ik kom er dus net achter dat ik met mijn huidtype niet onder de zonnebank mag. Hoe ga ik die strepen van t-shirts nu wegkrijgen in zo'n korte tijd?  :blink:
« Laatst bewerkt op: 5 augustus 2012, 13:28:36 door nadine »

Anneli

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #331 Gepost op: 5 augustus 2012, 14:49:52 »
Wat een mooie ringen allemaal. Ik heb geen verlovingsring, dus ben jaloers op je, Veer.  :wink: Ik vind de ringen van kwarkje ook heel bijzonder!
Wij hebben ook zilveren ringen, vrij klassiek en vrij breed. Die van J. is strak en de mijne is gehamerd met een bolle hamer.

Wij gingen gisteren J's pak ophalen, maar hij had pech: het jasje zat echt helemaal niet! Dus dat moet nu opnieuw gemaakt en dan moeten we maar héélll hard hopen dat het goed komt! De rest van het pak was erg mooi, dus we hebben er nog wel vertrouwen in, maar toch. En 's morgens had J. al gehoord dat zijn broer misschien niet op de bruiloft kan komen, toen we gingen lunchen had hij een broodje besteld dat hij niet lekker vond en 's avonds hadden we nog een heel dikke parkeerboete, omdat we ergens bleken te staan waar alleen vergunninghouders mochten staan. En dat terwijl we wel de hele dag geld in de parkeermeter hadden gegooid... Een beetje dubbelop dus. In elk geval was het J's dag niet helemaal.  :sad:

Wij hebben ook afzeggingen, maar niet in het kleine daggezelsschap (de mensen zonder wie we niet zouden willen trouwen) - nou ja, behalve J's broer dan misschien, maar dat is een apart verhaal - en we vinden het ook niet heel erg dat het allemaal een beetje op kleine schaal blijft.

T-shirt-strepen weg krijgen... geen idee hoe je dat moet doen. Ik probeer zelf al weken om niet te verbranden, loop steeds met sjaals om, zodat ik niet een rode nek heb met die strapless jurk en toen we vorige week in Veere waren en ineens onverwacht de zon begon te schijnen kreeg ik een echte bruidzilla-aanval omdat ik helemaal geen "bescherming" bij me had. Pffffff. Vind het soms best vermoeiend, al dat gedoe.  :ph34r:

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #332 Gepost op: 5 augustus 2012, 15:17:13 »
Wat een pech op één dag Anneli!
Het is inderdaad vermoeiend om overal rekening mee te moeten houden, ik sla mezelf nu voor mijn kop omdat ik er niet eerder bij heb nagedacht. Als ik het niet een beetje egaal krijg ziet het er dadelijk echt niet uit met een strapless jurk.. :sad:

Tiphona, dat is misschien wel een idee! :) Heb je daar toevallig zelf ervaring mee (en dus enig idee welke goed werkt en niet knaloranje wordt?)
« Laatst bewerkt op: 5 augustus 2012, 15:18:39 door nadine »

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #333 Gepost op: 5 augustus 2012, 17:30:40 »
Ik zou er ook nooit aan hebben gedacht, maar de verkoopster in de bruidsmode winkel wees me erop.  :)

Ik wist niet dat er huidstypes waren die niet onder de zonnebank mogen? Volgens mij is het een kwestie van heeeeel langzaam opbouwen in sommige gevallen.

Ik ga morgen nog heeeel even bijbruinen.

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #334 Gepost op: 5 augustus 2012, 17:43:12 »
Dagje strand plannen en dan je topje uit? (wel smeren met minimaal factor 6!!)

Anneli

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #335 Gepost op: 5 augustus 2012, 18:05:18 »
Dan moet er wel nog minstens één strandwaardig dagje komen... Zit hier momenteel met ontzetting naar de moesson-achtige buien te kijken buiten! Bedenk met schrik dat het ook op 17 augustus wel eens zulk weer zou kunnen zijn...  :blink:

Nu ga ik lekker de keuken in. Uientaart maken van de overheerlijke Zeeuwse uien die we vorige week uit de moestuin van mijn a.s. schoonvader hebben gekregen. Njam njam.  :)

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #336 Gepost op: 5 augustus 2012, 18:13:10 »
Haha, Anneli... Ik had precies dezelfde gedachte  :laugh:  Hier HAGELDE het zelfs.

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #337 Gepost op: 5 augustus 2012, 18:34:10 »
Ik probeer nog maar een beetje zon te pakken, maar ik moet er heel voorzichtig mee zijn omdat ik belachelijk snel verbrand. En ook dat ziet er niet uit met een strapless jurk  :laugh:  
Misschien valt het ook wel helemaal niet zo erg op als ik nu denk, ik zat net wat verslagen te lezen en foto's te bekijken in het 'getrouwd' topic, en ook daar zie je wel vrouwen die geen egaal kleurtje hebben. Als je er niet op let zie je dat volgens mij helemaal niet zo :)

Ik zit een beetje tussen huidtype 1 en huidtype 2 in, en de medewerkster van de zonnebank waar ik ging informeren zei dat ik het beter niet kon doen. Als ik het per se wilde mocht het wel, maar ze kon me absoluut niet garanderen dat ik niet zou verbranden. Dus ik heb het maar gelaten  :unsure:

Hier schijnt het zonnetje nu trouwens heerlijk met 25 graden buiten! Limburg is meestal wel gunstig wat het weer betreft. Regen en hagel ( :blink: ) heb ik hier niet gezien!  :)
« Laatst bewerkt op: 5 augustus 2012, 18:37:06 door nadine »

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #338 Gepost op: 5 augustus 2012, 20:35:59 »
Wij zijn nog steeds op zoek naar een leuk hotel om de nacht(en) na het trouwen door te brengen.  :tongue: We komen er maar niet uit!

We zijn overal al geweest in gedachten...

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #339 Gepost op: 5 augustus 2012, 21:11:37 »
Bedankt voor de moeite Tiphona! Ik denk dat ik die maar eens ga bestellen, komende week meteen even proberen :)
Als het toch oranje wordt is het er dan wel weer af op de 31e  :laugh:

AS en ik zijn een beetje aan het twijfelen over onze aankomst bij de trouwlocatie.
Zullen we aankomen als alle gasten nog buiten op het pleintje staan en dan samen naar binnen gaan? Of zullen we alle gasten al laten plaatsnemen in de trouwzaal en daarna pas aankomen? Ik neig een beetje naar de laatste optie, omdat ik het wel mooi vind als ze ons pas voor het eerst zien als we de trouwzaal binnenkomen met mooie muziek op de achtergrond. AS heeft juist liever de eerste optie, omdat hij vindt dat mensen ons vooraf al uitgebreid moeten kunnen bewonderen  :laugh:
Hoe doen jullie dit?

Anneli

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #340 Gepost op: 5 augustus 2012, 22:45:04 »
Wij hebben een kleine groep daggasten (we zijn met 26 waaronder 7 kinderen) die allemaal al komen lunchen op onze trouwlocatie. Wij komen aan met een deel van die gasten in een leuke oude bus, de rest is daar dan al. De andere gasten komen pas voor de ceremonie en die zien ons ook niet voor het allemaal begint. Dus wij hebben het een beetje gemengd. :wink:

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #341 Gepost op: 6 augustus 2012, 06:31:02 »
Onze daggasten komen allemaal bij mijn ouderlijk huis. Dus als het goed is en wij komen terug van foto's maken staat iedereen op ons te wachten... Even een momentje om rustig aan iedereen even te spreken... We doen in die tijd ook de familie foto's en we eten en drinken daar wat... Maar hoe jullie het willen hebben, nadine, vind ik allebei wel wat... Ik zou denk ik ook gaan voor het laatste.. Iedereen wil toch wat zeggen (denk ik) en ik zou het wel leuk vinden om in ieder geval toch met een aantal mensen te praten. Veel succes met uitvogelen hoe jullie het willen hebben!!

Veer

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #342 Gepost op: 6 augustus 2012, 10:57:21 »
@Nadine  We hebben inderdaad veel gasten. En dat is een bewuste keuze. Ongeveer 70 daggasten. Alle ooms en tantes hebben bevestigd dat ze komen toen ze de uitnodiging kregen en een paar de laatste dagen nog eens. Van mijn familie is het nog niet duidelijk wie er bij gaan zijn. Mijn nichtje en broertje hebben aangegeven dat ze het gaan bekijken of ze erbij kunnen gaan zijn.  En dan ’s avonds de avondgasten .  De helft van de 42 neven en nichten (dat is zonder hun partner gerekend) heeft iets laten weten en vier kunnen niet komen. Van een neef verbaasd het ons niets dat hij niet komt hij komt op geen enkel familiefeest hij gaat alleen naar die van zijn vrouw haar familiekant. Onze twee buren die familie van elkaar zijn gaan op het avondfeest komen. Ik hoop dat we van veel mensen nog iets gaan horen omdat we het van ongeveer 93 nog moeten weten. We hebben op de kaart reageren voor 5 augustus gezet. Ik wil echt tijdig weten waar we aan toe zijn. Fijn dat de high tea gezellig was.

 Hopelijk gaat het moetje koppel niet komen. Ik zou degene die je er graag bij wilt bezoeken en polsen of vragen of degene gaat komen op jullie trouw en dan zeker erbij zeggen dat je het fijn vind dat de persoon erbij gaat zijn. Ik weet niet of de ouders weten dat jouw nichtje heel welkom gaat zijn? Anders zeker tegen de ouders zeggen. Een aantal kinderen gaan er overdag bij zijn en worden in de avond opgehaald. We vinden het ook heel fijn dat ze er bij gaan zijn. Gisteren een foto gezien van een meisje dat erbij gaat zijn heel erg mooi.

 Dankzij onze vroedvrouw zijn we drie keer thuis bevallen . En dat is iets wat in België niet gebruikelijk is. De huisartsen sturen alle vrouwen automatisch naar de gyn en de meeste vrouwen bevallen in het ziekenhuis. Al gaan er wel steeds meer thuis bevallen of in een geboortehuis. We hadden een speciale band met onze vroedvrouw en die was er nog toen we haar spraken. Bij de gyn ga je naar binnen en wat later max zo’n tien minuten sta je weer buiten met de foto’s van je kindje en een nieuwe afspraak. Dat heb je als alles goed met jou en het kindje in de buik. Bij de vroedvrouw zaten we iedere keer een drie kwartier tot een uur. En dat is dan niet alleen het onder zoek van de mama en baby. Dan is er aandacht voor de mama, papa en de geboren kindjes. Ik vergeet nooit dat ze iets zei over hoe belangrijk het blijft dat de relatie tussen de papa en mama ook goed blijft. Dat het ook voor de kindjes niet fijn is als de ouders uit elkaar groeien en daardoor niet meer bij elkaar zouden willen blijven.  Het is dat ons gezinnetje compleet is anders zou ik met haar hulp zeker nog wel een kindje op de wereld willen zetten. Als ik nu tien jaar jonger was :wink: Maar nog even dan gaat er een kindje geboren worden bij een nicht van ons, de dochter van een zus van verloofde en er zullen er vast nog volgen over en paar jaar. Ik vind het heel leuk.

 Leuk dat je gaat zingen voor verloofde. Ik wou dat ik mooi kon zingen dan zou ik dat ook wel willen.

 Het is iets om over na te denken. Ik denk dat de naaste familie ons al heeft gezien. Dat het alleen gaat om ooms en tantes en anderen die er bij aanwezig willen zijn. Het mooiste is als ze al in de trouwzaal zitten denk ik. Ze kunnen ons nog genoeg bewonderen denk ik. Het is goed om bij stil te staan als er nog gepraat gaat worden moet daar ook tijd voor zijn. :wink:

 @Tiphona mooie ringen. Wij hebben ook afzeggingen. Het is jammer als mensen erbij willen zijn maar er niet bij mogen zijn. We trouwen bewust op een zaterdag zodat de meeste gasten dan niet moeten werken. En gelukkig kunnen degene die wel moeten werken vrij krijgen. Ik kan me voorstellen dat je droevig word dat ze niet mogen komen. Een nicht van verloofde die avondgast is kan niet komen omdat ze met het werk in Disneyland is voor een dag. Ze gaf aan dat ze niet wist op welke datum we trouwden. Volgens Moeke moest ze dat toch weten. Goed het geeft niet het is haar keuze.

 @Ikke jammer dat drie neefjes er niet bij kunnen zijn. Leuk dat alle gasten bij het ouderlijk huis gaan komen. Dat zou bij ons door het aantal gasten niet kunnen. Het is goed om na te denken over hoe we het gaan doen. Dat we zeker tijd hebben om wat te zeggen tegen de daggasten.

 @Kwarkje denk dat er altijd mensen zijn die niet kunnen. Hopelijk gaat het aantal gasten precies zo zijn als jij dat wilt. Ik hoop dat ons aantal gasten onder de 200 gaat blijven. Iedereen is welkom maar ik vind er 200 toch wel genoeg. :wink:

 @Anneli Weet je verloofde het dat je graag een verlovingsring had gehad? Voor mij kwam het aanzoek van verloofde echt uit de lucht vallen. Een week van te voren had hij nog gezegd dat hij echt niet wilde trouwen. We hadden er voor regelmatig over gehad dat ik graag wilde trouwen en dat het voor verloofde niet zo nodig moest en toen zei hij een week van te voren we gaan niet trouwen bla bla. Hij heeft me gevraagd in oktober 2008 en vanaf het moment dat ze kleiner was gemaakt heb ik ze heel graag gedragen op een een week na want ze is nog een keer kleiner gemaakt toen ze door midden was gebroken doordat ze te groot was geworden. Ik vind het zo lief dat ik een ring van hem heb gehad en helemaal door hem alleen gekozen. Zijn jongste zus was wel mee maar die heeft niet mee gekozen.

 Wat een pecht met je verloofde zijn pak. Duim voor jullie dat het snel in orde komt. Wat erg dat zijn broer misschien niet kan komen. Hij krijgt toch een vrije dag om er bij te zijn? Wat een pechdag. Toch raar dat er parkeermeter staat op een plek die voor vergunninghouders is. Dan zal het niet goed zijn aangegeven. Echt balen.

 Het is absoluut vermoeiend. Ik blijf schrik hebben voor de jurk. Mooie ringen!!

 @Tiphona ik twijfel nog of het een spry-tan gaat worden. En dan ook maar een tintje donkerder dan wat ik nu ben. Ik moet niet echt super bruin zijn maar gewoon een licht tintje.


ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #343 Gepost op: 6 augustus 2012, 11:38:11 »
@nadine.. ik weet niet of je heel erg de t-shirt strepen kan zien? maar misschien zo'n bruinigscreme?? Moet zelf ook wat gaan bedenken.. Word nooit bruin maar dit jaar kun je in 1 keer mijn horlogeafdruk heeeelll goed zien...
Zonnebank is voor mij ook geen optie te lichte huidskleur...

Anneli

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #344 Gepost op: 6 augustus 2012, 11:42:31 »
Pfff, wat een spanningen allemaal. Maar ik heb er nu wel vertrouwen in dat alles goed gaat komen.
We kregen vanochtend de offerte van de croquembouchebakker, dus heb er nu weer alle vertrouwen in dat dat goed gaat komen.
De haarbloemen zijn verzonden en komen dus vandaag of morgen binnen.
We weten op een enkeling na van iedereen of hij wel of niet komt. Hahaha, wij gingen voor een kleine bruiloft, maar er komen toch nog 100 mensen. Op de een of andere manier is het steeds een beetje verder uitgedijd...  :wink:

J's broer is een verhaal apart, hij heeft toen hij jong(er) was psychoses gehad en is daar nooit helemaal bovenop gekomen. Hij lijdt dus soms aan irreële angsten en zo. Hij heeft er nu een op de bruiloft geprojecteerd... Op zich kun je daar dus niet boos om worden, maar ik vind het zo naar voor J, omdat het voor hem heel belangrijk is dat zijn broer er is en ook gewoon getuige is, zoals afgesproken. Bovendien heeft broerlief medicijnen tegen die angsten, maar die weigert hij in te nemen. Normaal gesproken kan ik me dat wel voorstellen, ik hou er ook niet van om teveel rotzooi te slikken. Maar in een speciaal geval als dit zou ik toch eieren voor mijn geld kiezen. Hij kan toch na de bruiloft gewoon weer ophouden met slikken? En wie weet ontdekt hij wel dat ze geweldig werken en wil hij nooit meer anders.

Weet je al wat je gaat zingen, Nadine? Ik ga tijdens de ceremonie piano spelen als we de kaars voor mijn pa aansteken. Ik denk er ook nog over om tijdens het feest iets voor J. te doen, maar ik weet het nog niet zeker. En ik weet ook vooral nog niet wat, dus dat maakt het niet makkelijker.  :tongue:

Jij krijgt ook een reuzebruiloft, Veer!  :) Leuk.

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #345 Gepost op: 6 augustus 2012, 12:10:15 »
We hebben gekozen: we laten de gasten al plaatsnemen in de trouwzaal voordat we aankomen, en ze zien ons dan pas voor het eerst als we binnen komen lopen! Als iedereen ons op zou wachten op het pleintje konden we nog even praten met sommige mensen, maar daar zouden we dan maar 5 minuten de tijd voor hebben. En dat vond AS ook niet echt zinvol, dus dat praten bewaren we wel voor na de ceremonie! :) Ik vind het wel een beetje vervelend dat mijn ouders ons dan nog niet gezien hebben voor de ceremonie, maar daar kom ik wel overheen. Gedurende de dag is er tijd genoeg om te praten :)

Veer, dat zijn inderdaad ontzettend veel gasten! Wij hebben tussen de 30 en 35 daggasten (afhankelijk van hoeveel kinderen er meekomen) en ’s avonds in totaal 60 gasten. Ik wilde het heel klein houden, AS wilde het wat groter, dus hebben we nu een beetje een compromis (ik wilde zelf het liefst de helft van het aantal gasten dat we nu hebben).
Wat vervelend dat zoveel mensen nog niets hebben laten weten! Een paar meer of minder maakt niets uit, maar dit zijn er wel heel veel! Je moet toch weten met hoeveel gasten je rekening moet houden!  :huh:
De ouders van mijn nichtje weten wel dat ze heel welkom is, maar omdat ze nog zo jong is zou ik het goed begrijpen als ze het te lastig vinden om haar mee te nemen. Ze zijn namelijk daggast, dus het is een hele lange dag. Ik hoop wel echt dat ze meekomt, ik ben helemaal gek op dat lieve kleine meisje  :wub:
Mijn vroegere buurjongetje van 3,5 gaat wel meekomen met zijn ouders, zij zijn alleen avondgast maar bij ons mogen alle avondgasten al vanaf 17.00u komen en mee eten. Ik vind het heel leuk dat hij erbij zal zijn, als hij erg moe wordt dan komen zijn opa en oma speciaal op en neer rijden om hem op te halen. Echt heel lief! :happy:

Ikke89, ik denk zelf dat je de strepen heel erg kunt zien maar waarschijnlijk valt het minder op dan ik denk. Ik let er nu natuurlijk ook echt op. Ik heb wel zelfbruiner besteld (die wat Tiphona noemde) en dat ga ik uitproberen, niet om heel bruin te worden maar gewoon om het hele bleke een beetje weg te krijgen en de strepen te laten verdwijnen. Echt bruin wil ik ook niet worden hoor, dat ben ik nooit dus dat zou er raar uitzien. Als de zelfbruiner geen succes is, is de kleur na 3 dagen alweer verdwenen. Dus ik probeer het gewoon even uit deze week :)Anneli: Heftig hoor, een broer met psychoses! Zeker als hij geen medicijnen wil innemen. Inderdaad goed te begrijpen, maar in dit geval zou het fijn zijn als hij het toch wil proberen.
Wat ik ga zingen: het blijft moeilijk.. AS liet gisteren doorschemeren dat hij het altijd zo mooi vond als ik Adele zong met mijn band, Make you feel my love. Maar die tekst is een beetje vreemd voor een bruiloft vind ik..
Ik heb ook gedacht aan Aerosmith - Don't wanna miss a thing, omdat dat wat meer bij onze muzieksmaak in de buurt komt. Maar hiervan kan ik geen goede karaoke-versie vinden (zonder hele valse achtergrondzang  :laugh: ), dus moet ik nog iemand zien te regelen die het speelt.
Gelukkig heb ik nog even  :unsure:Edit: of deze dus
Time after Time in de versie van Eva Cassidy

Het origineel vind ik echt vreselijk, maar deze vind ik zo prachtig  :wub:
Wat vinden jullie hiervan?
Ben alleen bang dat het me niet lukt om dit te zingen zonder te huilen  :dry:

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #346 Gepost op: 6 augustus 2012, 12:19:36 »
Lieve help, wat is het hier druk! Leukleuk! Ik heb wel het één en ander gelezen, maar het lukt me niet te reageren. Wel mooie ringen gezien en witte bandjes op de huid. :wink: Ik heb er al de hele zomer voor gezorgd dat ik met zonnig weer een strapless top aan heb, dat lijkt z'n vruchten af te werpen. Als het weer zo blijft, dan ga ik een paar weken van te voren een paar keer onder de zonnebank.

 Hier gaat alles nog prima met de voorbereidingen. We hebben dit weekend weer een pas van het pak van AS gehad. Hij was al uitgelegd, erg mooi geworden :wub:. We moeten nu nog schoenen voor hem en manchetknopen. Met name de schoenen is lastig! We hebben nu 2 paar besteld, die zullen morgen komen. Ben benieuwd!
Gisteren hebben we de bedankjes in elkaar gezet, erg mooi geworden!
We hebben ook materiaal ontvangen voor de versiering van de kerk en de autolintjes, dus daar ga ik deze week mee aan de slag.
Gisteren ook nog een armband verbouwd. Ik had armbanden gekocht met best grote parels, die heb ik vervangen voor kleinere. Een accent met steentjes zit er nu nog wel tussen, erg leuk geworden!

We zijn nog steeds erg rustig allebei, terwijl het nu nog maar 3 weken en 4 dagen wachten is. We hebben alles wel in controle, dus er is ook niet zoveel om je druk over te maken geloof ik. Wanneer ons vrijgezellenfeest is, daar heb ik echt geen idee van. Heel veel vrienden zijn nu op vakantie, maar er gaan er over een paar weken ook wel weer een paar, dus ik zit wat vast. :wink: Ach, ik wacht het wel af!

Anneli, jij gaat nu echt snel zeg!

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #347 Gepost op: 6 augustus 2012, 12:27:58 »
Blondbruidje, lekker hoor, om geen stress te hebben! Hier begint het langzaam toch wel een beetje.. Maar dat is vooral omdat we nog over zoveel kleine dingetjes moeten nadenken en de tijd nu toch echt begint te dringen :rolleyes:

Ik google dus net een beetje op 'zingen voor je man op bruiloft' en ik schrik me rot.. Van 'vreselijk klef' tot 'attention-whore' :blink: Wat vinden jullie er eigenlijk van? Misschien handig om erbij te noemen dat we elkaar ontmoet hebben doordat AS naar mijn band kwam kijken, dus het heeft wel een duidelijke betekenis voor ons. Ik begin nu echt te twijfelen of ik het wel moet doen   :unsure:

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #348 Gepost op: 6 augustus 2012, 13:23:09 »
Anneli wat ontzettend heftig!! Pfff ik hoop voor jou en je as dat zijn broer toch komt.. heeft hij niet iemand die hij goed vertrouwt en mee kan/wil praten waardoor hij er toch bij is? Of is er misschien wat anders te regelen?? dat hij maar een gedeelte komt?

@nadine ik vind het nog een kleine bruiloft als ik kijk wat hij hebben.. overdag 22 gasten (plus 4 kinderen) en 's avonds zo'n 170 man.. Uiteindelijk een beetje uit de hand gelopen. Maarja.. het zijn wel weer mensen die we er graag bij willen.. Of horen.. Mijn as heeft met alleen al vna zijn werk zo'n 30 man (met aanhang dat wel).. maar daar 'hoort' het dat iedereen uitgenodigd word.. ZO heb ik al menig feestje van hen gehad!
Als het voor jou goed voelt moet je vooral zingen!! Ik vind het erg knap en ontzettend romantisch!! Plus omdat het voor jou/jullie een betekenis achter zit!!

Zenuwen beginnen wel te komen.. Vooral omdat de laatste puntjes op i komen.. Woensdag jurk passen, haren verven, laatste dingen in elkaar knutselen...

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #349 Gepost op: 6 augustus 2012, 14:09:44 »
Over bruin worden: je kan natuurlijk ook een paar keer scrubben, waardoor je juist in totaliteit wat witter wordt.

Over schizofrene broer: echt heel erg naar! Maar helaas vrij weinig aan te doen; zal toch tot het laatste moment afwachten worden. Ik werk met schizofrene mensen en zelfs al zouden ze een dag van tevoren zeggen dat ze komen, dan alsnog kan het op de dag zelf toch teveel zijn... :sad:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards