collapse

Auteur Topic: Trouwen In Augustus 2012  (gelezen 138963 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HFYB

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #50 Gepost op: 2 mei 2012, 21:25:58 »
Hallo dames,

hoe gaat het bij jullie? Het is al MEI! Wat gaat de tijd snel he! Nog 113 dagen voor ons!

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #51 Gepost op: 3 mei 2012, 15:53:03 »
@HFYB! \
Naar mijn idee duurt het nog veeeeellllste lang!! Afgelopen dinsdag afspraak gehad met de DJ... En hebe er helemaal een goed gevoel bij!! Trouwkaarten zijn binnen!! Trouwauto is bijna rond!! pfff en deze maand gaat mn as zn pak kopen!!
Stiekem wil ik heeeellll graag weten hoe hij er in pak uit ziet (nog nooit gezien nl)...

En deze maand willen we in ondertrouw... Maar aangezien we in een andere gemeente trouwen dan waar we wonen.... Van de week maar even bellen..


Ben benieuwd hoever de rest is!!
« Laatst bewerkt op: 3 mei 2012, 15:53:33 door ikke89 »

HFYB

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #52 Gepost op: 3 mei 2012, 17:28:21 »
@ ikke89

Ohh spannend zeg! Leuk allemaal zeg! Ook al veel kriebels? Dat is helemaal spannend!

Hebben jullie ook een speciale datum daarvoor?
« Laatst bewerkt op: 3 mei 2012, 17:28:47 door HFYB »

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #53 Gepost op: 4 mei 2012, 21:22:19 »
@HFYB
Ja... ben met vlagen ook een echte bridezilla!! Probeer het wel zoveel mogelijk te voorkomen.. Maar heb zo'n lieve as die zich helemaal nergens druk om maakt.. En mn moeder al precies zo... Komt daar bij dat mn schoonzus (tevens ceremoniemeester) lekker dwars ligt met mn vrijgezellenfeest. En het sowieso al nodig vindt om alle aandacht naar haar te trekken...

Nee we hebben niet echt ene speciale datum. Vindt het belangrijker dat het gebeurt dan wanneer!!

Waar blijven alle augustus 2012 Bruidjes?? Ben benieuwd hoever jullie zijn!!

HFYB

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #54 Gepost op: 6 mei 2012, 13:33:30 »
@ ikke89

Maar dat is toch helemaal niet erg! Het is natuurlijk ontzettend veel wat erbij komt kijken, ik had wel in gedachte
dat er veel bij kwam kijken maar je moet bij de kleinste dingen al goed nadenken. Ik heb een map gemaakt met tabbladen en alles gesorteerd en een showmap voor de dag zelf. Geeft mij ontzettend veel rust. Heb jij ook zoiets?

Haha dan kunnen wij elkaar de hand schudden! Mijn AS is precies hetzelfde, hij heeft 1 taak en dat is de muziek uitzoeken. Het is nu mei en ik gaf hem in november de taak. Hij is niet eens op de helft! Heb jij je AS ook taken gegeven?

Oh dat is vervelend zeg! Het is ook zo vervelend als mensen zeggen ''ach maak je niet zo druk komt wel goed''.

Daar heb je ook gelijk in! Ben erg benieuwd!


Ja waar zijn jullie dames!

juliah

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #55 Gepost op: 6 mei 2012, 18:42:51 »
oke oke na een tijdje te hebben meegelezen en een enorme berg info van dit forum te hebben afgehaald , meld ik me bij deze !
ga ook in augustus trouwen en de voorbereidingen zijn in volle gang

heb al heel wat geregeld moeten alleen nog ff in ondertrouw binnenkort .

  heb mn jurk besteld
  jurkje voor het bruidsmeisje is binnen
  pak voor  AS is een hot item ! wordt hard naar gezocht
 
  we gaan trouwen op locatie en bijten de spits af hier in zeeland
  zijn de eerste die aan het strand gaan trouwen zujn druk bezig met allerlei vergunningen etc komt best veel bij kijken om dit te regelen
  maar gaat helemaal goedkomen ( hoop ik )

 
  Bij vragen barst maar los ..

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #56 Gepost op: 6 mei 2012, 19:34:55 »
@HFYB Ik heb geen map. Heb een doos waar ik alles in verzamel. Heb wel via een tijdschrift van die aftekenlijstjes. En een bestandje op mn laptop waar ik alles in bijhoud...

Mijn AS had/heeft 2 taken. Muziek en de auto. Na veel pijn en moeite 2 DJ's gebeld. Konden beide niet, verder niks gedaan. Heb ik uiteindelijk maar besloten het zelf te gaan regelen. En ja hoor, het is gelukt!! Auto idem dito. Is nog steeds niet helemaal rond. Net weer even een fictieve trap onder zn kont gegeven. Zucht mannen.....

@juliah WELKOM!!! Gezellig nog een augustus bruidje erbij. Leuk trouwen op het strand!!! Hopen dat het mooi weer blijft!
Mijn as gaat zaterdag over 2 weken op zoek naar zn pak.. hehe eindelijk!!

Ben vandaag opzoek gegaan voor de huwelijksreis. Dat wordt een hele opgave.... Ik heb iets anders in gedachte dan mijn as. Als het aan mij ligt gaan we naar malta of de canarische eilanden. En wil naar kroatie of iets dergelijks!... zucht...

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #57 Gepost op: 15 mei 2012, 16:37:41 »
Even een up-date van mij! Morgen ga ik samen met een van mijn ceremoniemeesters de enveloppen schrijven... EN volgende week woensdag gaan we in ondertrouw!!!! oewww kan niet wachten!!!
« Laatst bewerkt op: 15 mei 2012, 16:37:54 door ikke89 »

JoyceTG

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #58 Gepost op: 15 mei 2012, 20:36:59 »
Hallo allemaal!

Hier ook weer even een update over onze dag op vrijdag 31 augustus!

@ikke89 Wat leuk, wij gaan ook volgende week woensdag in ondertrouw! Ik verwacht er verder niet veel van, want het schijnt dat je binnen 10 minuten weer buiten staat! ;-)

Wij hebben inmiddels de uitnodigingen binnen en nu moeten we deze in elkaar zetten door middel van een strikje...kan jullie 1 ding vertellen, dat valt niet mee! Als dat eenmaal klaar is dan leveren wij de kaarten af bij onze CM's en dan worden ze eind juni/begin juli verstuurd! Verder gaat AS volgende week om zijn pak! Zou dat weleens stiekem om een hoekje willen zien. Hij samen op stap met zijn moeder en mijn moeder!

Verder zijn wij nu ook gaan kijken voor een openingsdans wat we daarvoor gaan verzinnen...AS is absoluut a-ritmisch aangelegd, dus dat wordt nog leuk! Ook zijn we bezig met de muziek die we willen hebben als de ceremonie zelf begint, het tekenen en als we daar weggaan.

Nu het zo snel allemaal gaat begint het ook steeds meer te kriebelen! We hebben er allebei onwijs veel zin in!

Ben ook benieuwd hoe met de rest van de bruidjes vergaat!

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #59 Gepost op: 16 mei 2012, 09:52:39 »
@ikke89: weet je al hoe je het gaat doen met de enveloppen?
Wat grappig m.b.t. het foto’s maken. Ik heb juist van iedereen gehoord dat het handig is iemand mee te nemen voor de ‘hand en span diensten’, zoals boeketje even aannemen, bijpoederen, jurk goed leggen, etc. We zijn sowieso niet erg alleen tijdens de shoot, want we hebben ook een videograaf bij ons. :wink:
Foto’s kun je plaatsen door de volledige editor te openen. Daar heb je de mogelijkheid om plaatjes van je computer up te loaden. Ze mogen wel maar een bepaalde grootte hebben.
Leuk toch, schuivelen. Wij doen waarschijnlijk helemaal niets. M’n AS heeft echt niets met dansen! Fijn dat de DJ geregeld is. Ben je blij met de kaarten? Haha, dat is bij ons ook zo: heb m’n AS ook nog nooit in pak gezien, dus dat vind ik best wel spannend!
Haha, die vakantieperikelen herken ik! Ik wil buiten Europa m’n AS wil er graag binnen blijven. Ach, we komen er vast wel uit.

@HFYB: jammer dat je altijd dat soort reacties krijgt hè, waarom mag die wel komen en die niet! Nou, het is jullie keuze hoor!
Haha, ik heb helemaal niet het idee dat het al snel is: nog 3,5 maand. Nu ben ik vrij nuchter, dus ik verwacht ook nog niet dat ik snel zenuwachtig ga worden.

@JoyceTG: Wij doen wel wat extra kaarten inderdaad. Ook wel weer handig voor later in het plakboek enzo. :wink: Zijn jullie er inmiddels helemaal uit met de kaart?
Mijn AS heeft niets met dansen, dus wij doen waarschijnlijk geen openingsdans. Nu nog bedenken hoe we het feest dan wel openen.

@juliah: welkom hier! Leuk zeg, op het strand trouwen! Loopt het nog goed met de voorbereidingen?

Hier loopt alles prima. De trouwringen zijn echt geweldig mooi geworden. Helemaal blij mee! We hebben inmiddels ook een taartenbakster uitgekozen. Ook daar zijn we helemaal blij mee. Eind mei hebben we een proeverij. Nu eens goed nadenken over de te proeven smaakjes.
De belangrijkste dingen die we nu nog moeten regelen zijn kaart en pak AS. De kaart hebben we al zo ongeveer in ons hoofd, dus dan gaat het meer om de teksten enzo. Het pak zal volgende maand wel gebeuren denk ik. De dominee is maandag weer langs geweest. Dat was een goed gesprek. Pas in augustus gaan we dan de liturgie in elkaar zetten, dus we hebben een hele poos om daarover na te denken. We hebben wat voorbeeld-liturgieën gekregen met prachtige liederen, dus ik heb er al helemaal zin in om daaraan te beginnen!
Verder staat het hier wat stil. M’n broer en z’n vriendin trouwen binnenkort, dus we zijn nu druk bezig daar de kleding voor te kopen, vrijgezellenfeest te regelen, stukje te bedenken, etc. Half juni gaan wij dan wel weer aan de slag met de details en aankleding.

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #60 Gepost op: 16 mei 2012, 12:18:25 »
@joycetg Wat grappig.. Allebei tegelijk... Ja heb ook gehoord dat je met 10 minuten weer buitenstaat... 's middags hebben we gelijk een afspraak in de gemeente waar we gaan trouwen (andere dan waar we wonen).. als het goed is zit je daar wat langer...

Grappig dat we ongeveer dezelfde planning hebben.. Ik laat de kaarten vanmiddag achter bij mijn cm. En ook eind juni begin juli gaan ze de deur uit.. En als het goed is gaat mijn as volgende week zn pak uitzoeken!!
Ben steeds aan het vissen waar hij naar toe gaat, maar hij laat absoluut niets los...


@blondbruidje... wat grappig dat iedereen wat anders zegt. Ik zie het vanzelf wel. Wij nemen niemand mee, maar het komt vast allemaal wel goed.
Ben helemaal tevreden met de kaarten. Als ik van de week tijd heb zal ik wel even een foto uploaden.

Even mijn frustratie uiten. Mijn andere cm is mijn schoonzuster. En zij kan het absoluut niet hebben ze niet zelf weinig hoeft te regelen. Bruiloft doen we zelf, vrijgezellenfeest onze getuigen. Nu wil ze perse mee met het uitzoeken van het pak van mijn as. Die wil dit absoluut niet hebben (kan op ruzie, smaken verschillen nog al) maar mijn andere schoonzusje gaat waarschijnlijk wel mee. Dus mevrouw chagerijnig...
Mijn getuige regelt mijn vrijgezellenfeest, nu loopt ze continu te zeuren over alles: kan het geen andere datum want dan heb ik al wat (duurt nog een maand of 2), ik wil wat anders doen, mag mijn vriend mee met het vrijgezellenfeest van b??? Gelukkig kan mijn getuige haar wel aan, maar leuk is het niet...

Je kan niks zeggen of ze is chagerijnig.. We hebben duidelijk gezegd dat hun taken grotendeels die dag zijn. Dat ze alles in goede banen gaan leiden.... Maar oowww wat is ze het er niet mee eens... pfff wat moet ik hier mee???

Roos819

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #61 Gepost op: 4 juni 2012, 19:58:35 »
Hallo mensen,

Ook ik ben een augustusbruidje! Ik ga 3 augustus trouwen. Deze datum heb ik nog niet voorbij zien komen!
Bij ons moeten er nog heel wat dingen geregeld worden en gelukkig is er ook al heel wat geregeld.

We hebben dit al geregeld:

* Dé jurk!
(Via marktplaats op een adres gekomen die nieuwe bruidsjurken uit het buitenland importeerd en tussen de 200 en 600 euro verkoopt! Aangezien ik de jurk van mijn ouders krijg en de rest van het bedrag dat mijn andere zus heeft gekregen apart krijg scheelt dit ook weer veel geld! Op dit adres vond ik trouwens ook echt mijn droomjurk! Je ziet niet dat ie goedkoop was!)
* De auto
* De taartenbakster (mn nicht)
* De fotograaf (andere nicht!)
* Videografen (oom + neef )
* Trouwlocatie
* Gemeentehuis
* Babs is gekozen
* Trouwkaart uitgenodigd en proefkaart besteld
* Jurk voor bruidsmeisje (dochtertje van een jaar)
* DJ (Een kennis)
* De kerk + dominee
* Bruidsboeket uitgezocht
* Bloemist gevraagd die het bruidsboeket maakt (mijn tante- onze hele familie kan samen een bruiloft organiseren;) )


Maar we moeten ook nog heel wat regelen:

* AS moet achter een pak aan..
* Kaarten bestellen en schrijven
* Huwelijksreis
* Dingen uitzoeken...



Maar nu zijn onze vrienden bezig met ons vrijgezellenfeest en we hebben gezien dat ze het apart doen, terwijl we hadden aangegeven dat we het graag samen willen aangezien aanhang niet veel mensen kent.. En nu?

Nou ik hoor graag van jullie!

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #62 Gepost op: 4 juni 2012, 20:33:37 »
@roos819

Welkom hier!! Gefeliciteerd dat je gaat trouwen!!

Maar nog best een hoop regelen?? Ik trouw de 31e en alles is geregeld!! muv huwelijksreis, maar dit s in afwachting of de auto door de apk heen komt!!

Wanneer willen jullie de kaarten op de bus doen??

En over het vrijgezellenfeest... Wie organiseert dit voor jullie?? en misschien eens heel stiekem gaan vragen of ze een lijstje willen met mensen die jullie er graag bij hebben! Misschien hebben ze zelf een oplossing bedacht? en anders kun je het heel voorzichtig aankaarten??


Maar spannend joh! nog 2 maanden!!


Maar ik heb de n.a.v. het ontzettend mooie weer van vorige week heb ik na zitten denken... Hoe doen jullie dat met verkleuren?? Ik heb een strapless jurk en nu ben ik van dat je heel goed de strepen van mn t-shirt kan zien... Echt zonnen zal ik dan wel strapless doen, maar over een maand heb ik een beachvolleyball toernooi waar het meestal mooi weer is, en dat kan moeilijk strapless... In smeren heeft geen zin, dan word ik niet rood, maar verkleur ik wel... Hoe doen jullie dat??

Roos819

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #63 Gepost op: 4 juni 2012, 22:04:56 »
Ikke89, we moeten inderdaad nog flink wat regelen.
Maar ik heb nu vakantie dus dat moet ik nu allemaal even regelen..
We willen eigenlijk binnen 3 weken de kaarten op de bus doen.
Zelf hebben we wel de gastenlijst kunnen samenstellen gelukkig!
Maar, heb het liever wel samen. Ach misschien moet ik het ook maar over me heen laten komen :wink:

Mir1013

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #64 Gepost op: 5 juni 2012, 20:16:30 »
Hallo allemaal,

Ik ben een paar weken niet op het forum geweest en las net alle ontwikkelingen. Wat gaat het goed bij iedereen! Wij hebben onze kaarten 11 mei verstuurd en op 11 juni is de sluitingsdatum :wink:. We hebben maar 3 afmeldingen gehad van een paar collega's voor de rest komt iedereen! Leuk!!!

We moeten nog wat offertes goedkeuren en ik ga maar eens aan de slag met een ringenkussen en de enveloppendoos. Vind het wel leuk als dit in dezelfde stijl is als onze uitnodigingen en de bruidstaart. Iemand nog leuke ideeen?

Zaterdag proefmake-up en mijn haar (lees extensions) zijn inmiddels ook binnen.

Wat vliegt de tijd toch, ik heb het idee dat we nog alle tijd van de wereld hebben, maar we trouwen al over 2 maanden en een paar dagen :)

Huwelijksreis is ook geboekt:Bali here We come!

As heeft trouwens afgelopen weekend zijn vrijgezellenweekend gehad, ik ben benieuwd wanneer ik aan de beurt ben....

JufSam

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #65 Gepost op: 6 juni 2012, 09:59:34 »
[font="Century Gothic"]Hallo allemaal!

Na een lange tijd mee te hebben gelezen, kom ik ook maar gezellig meekletsen. Ik vind het super leuk om rond te kijken op het forum want je komt zo veel leuke ideeën tegen!
Wij trouwen op 4 augustus in Servië en 24 augustus hier in Den Haag. Ik ben hier natuurlijk ontzettend blij mee want ik mag mijn jurk twee keer aan!!   :biggrin:

Nou is voor Servië wel al een hele hoop geregeld, er zijn nog wat kleine dingetjes zoals versiering voor mijn locatie waar AS me komt ophalen en er moet nog een bruidsboeket uitgekozen worden (mannen zijn niet zo snel heb ik ondertussen wel gemerkt :tongue:  ) Ook zijn we nog op zoek naar een enveloppen doos voor daar en nog wat kleine details. Maar dat komt allemaal vanzelf wel. De belangrijkste dingen hebben we: een feestlocatie met eten en drinken voor alle gasten (120!!), muziek, trouwjurk en pak en de trouwringen uiteraard!

Voor hier moeten er nog wel wat geregeld worden! De muziek moet nog geregeld worden en ik zit met spanning af te wachten wanneer het VGF begint. Geen idee wat ze voor me in petto hebben... :blink: Verder zijn we op zoek naar hapjes die wel zelf kunnen maken, ivm ons lage budget (twee studenten  :dry: ),  en nog wel wat kleine dingetjes. Owja, ik ben zelf bezig met bedankjes maken van strijkkralen, wat een werk :blink:  hihi maar wel heel leuk!

Ik ben erg benieuwd naar jullie jurken en ideeën over jullie feesten!
Ik ben nog wel op zoek naar een bruidsjurk voor mijn petekindje...iemand ideeën?? Ik hoor het graag!!

Liefs, Sam



[/font]

Veer

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #66 Gepost op: 6 juni 2012, 10:09:45 »
[font="Century Gothic"]Ik ben erg benieuwd naar jullie jurken en ideeën over jullie feesten!
Ik ben nog wel op zoek naar een bruidsjurk voor mijn petekindje...iemand ideeën?? Ik hoor het graag!!
[/font]

Het is leuk jurkjes kiezen. Mijn dochtertjes krijgen een jurkje uit dezelfde stof als mijn jurk.
Succes met kiezen. Er zijn vast nog veel meer winkels waar ze kan kopen.
http://www.dejurkjes.nl/
http://hadewich-kind...5-bruidsjurkjes
http://www.dreamdres...isjesjurken.php
http://www.kinderbruidsmodeshop.nl/
http://www.humpiedump.nl/
http://www.suitsyouwell.nl/meisjes/bruidsmeisjesjurken-en-feestjurken

En deze bij deze http://www.littleflowers.nl/ heb ik in 2010 een volledig kostuum en schoentjes voor Jonas gekocht. Hij zag er zo uit.
[attachment=19274:Jonas gouden bruiloft.jpg]
« Laatst bewerkt op: 6 juni 2012, 10:10:45 door Veer »

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #67 Gepost op: 6 juni 2012, 10:41:53 »
@guest voor je ringenkussen en enveloppendoos, misschien de kleur die jullie in je kaarten en taart hebt zitten. Of lettertype van de kaart.

Dat hebben wij gedaan met het ringenkussen. Namen erin geborduurd in het lettertype van de kaart...

Lekker hoor naar Bali!!!

Ben stiekem een klein beetje jaloers op al die verre huwelijksreizen.... Bij ons is het uberhaupt nog niet geboekt... Eerst even afwachten of de auto door de apk heen komt :sad:...

@jufsam...pff 2e keer over. Best wel een hele hoop geregel of niet?? Aan wat voor hapjes zit je te denken?? En voor hoeveel man?? En wil je ze zelf maken?? Misschien heeft 1 van ons hier nog ideeen??

Deeltje90

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #68 Gepost op: 6 juni 2012, 12:00:33 »
Hoi allemaal,

Ook ik heb een tijdje niet op het forum gekeken. Net weer even alle berichten doorgelezen, leuk leuk! Het schiet nu wel op hoor!
Volgens mij mogen ik en mijn AS het spits afbijten op 2 augustus! Nog maar minder dan 2 maanden, en nu maar hopen op goed weer,
want zoals het nu is.. Pff, al die regen..!

Ook hier zijn er al heel wat vorderingen gemaakt, de kaarten komen als het goed is deze week binnen en gaan dan z.s.m. op de post.
Verder zijn de bedankjes, ringenkussen en nog wat accessoires onderweg vanuit Amerika. Verder zijn ook de ringen als het goed is deze
of volgende week klaar. Mijn AS gaat volgende week zijn pak nog op maat laten maken en dan gaat het echt nog om de laatste puntjes.

@ JufSam, wel echt gaaf om je jurk twee keer aan te kunnen! Heb je een speciale band met Servië dat jullie daar ook trouwen?

@ Ikke89, je noemde het verkleuren/ zonnen met je shirt, heb je er al oplossingen/ tips voor om het op te lossen?:wink:

Hoe doen jullie dat met het bruidsboeket, zoek je dit zelf uit of samen met je AS? Of laten jullie hem een boeket uitzoeken met event. wat aanwijzingen?

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #69 Gepost op: 6 juni 2012, 12:26:55 »
@deeltje 90.. Spannend!!! We gaan er gewoon vanuit dat Augustus een stralende maand word!! Voor jullie zijn het nu echt de laatste puntjes op de i!!

En er is een topic waarin tips genoemd worden... Maar zonnebank word niks, dus denk dat het uitkijken word, veel insmeren en eventueel met die bruiningscreme... Al hoop ik dat mijn as daar wel bij wil helpen... Rug is smeren is nog al lastig en heb het van de week aangekaart.... hij vindt het onzin en denkt dat het wel me valt.. pff MANNEN!!!

JoyceTG

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #70 Gepost op: 6 juni 2012, 14:16:11 »
Ook ik meld me hier weer eventjes!

Wij zijn ook op de goede weg inmiddels! De kaarten zijn binnen en na ze in elkaar te hebben gezet (wat een rotwerkje was dat...begint nooit aan ministrikjes!) hebben wij ze afgeleverd aan onze ceremoniemeesters! Er komt nog 1 of ander briefje bij wat wij niet mogen weten...we wachten het wel af!

Hebben jullie nu ook dat het echt heel erg gaat kriebelen en de stress toeneemt?? Ik ben vrees ik in de week voor onze bruiloft een ware bridezilla..Heb mn AS alvast gewaarschuwd.

Ik ben nu erg veel bezig aan het zoeken naar juiste versiering voor bij mijn ouders thuis als mijn AS komt ophalen. Mijn ouders wonen namelijk in een huisje midden in de bossen...groot erf...dus ja...ik ben nog op zoek denk ik naar witte tule etc. Iemand ideetjes? Die ook niet zo duur zijn?

Ook om hetgeen waar je zelf geen invloed op hebt begin ik ook steeds meer te stressen: HET WEER!
Ik hoop zooooooo dat we niet gaan verzuipen die dag!

Ook ben ik erg benieuwd wanneer ons vrijgezellenfeest gaat plaatsvinden...ik heb echt totaal geen idee! Heb de ceremoniemeesters maar wel even gewaarschuwd met het feit dat ik tegenwoordig in de weekenden werk! ;-)

Verder heb ik hetzelfde probleem als @ikke89...ik ben dus al vreselijk verbrand met de Pinksteren...gaat vrij snel bij mij. Buiten aan het verven geweest en tja...mijn prachtige hempje staat nu gemarkeerd op mijn huidje...ik heb dan geen straples, maar wel een halter...maar dat bedekt ook niet alles. Ik heb ook geen idee hoe ik het aan moet pakken nu! Ik hoop dat het op tijd wegtrekt (is gelukkig al een heeeeeel stuk minder) en voortaan ook straples zonnen!Oja! Over ons huwelijksreis zijn we ook nog niet helemaal uit...ook kostentechnisch moet het maar meezitten.
Maar we hopen naar Curacao te gaan om daar op het strand languit te liggen en niets te doen.
Maar het wordt sowieso een lastminute tripje hoor!

Mir1013

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #71 Gepost op: 6 juni 2012, 20:14:38 »
Ook ik meld me hier weer eventjes!

Wij zijn ook op de goede weg inmiddels! De kaarten zijn binnen en na ze in elkaar te hebben gezet (wat een rotwerkje was dat...begint nooit aan ministrikjes!) hebben wij ze afgeleverd aan onze ceremoniemeesters! Er komt nog 1 of ander briefje bij wat wij niet mogen weten...we wachten het wel af!

Hebben jullie nu ook dat het echt heel erg gaat kriebelen en de stress toeneemt?? Ik ben vrees ik in de week voor onze bruiloft een ware bridezilla..Heb mn AS alvast gewaarschuwd.

Ik ben nu erg veel bezig aan het zoeken naar juiste versiering voor bij mijn ouders thuis als mijn AS komt ophalen. Mijn ouders wonen namelijk in een huisje midden in de bossen...groot erf...dus ja...ik ben nog op zoek denk ik naar witte tule etc. Iemand ideetjes? Die ook niet zo duur zijn?

Ook om hetgeen waar je zelf geen invloed op hebt begin ik ook steeds meer te stressen: HET WEER!
Ik hoop zooooooo dat we niet gaan verzuipen die dag!

Ook ben ik erg benieuwd wanneer ons vrijgezellenfeest gaat plaatsvinden...ik heb echt totaal geen idee! Heb de ceremoniemeesters maar wel even gewaarschuwd met het feit dat ik tegenwoordig in de weekenden werk! ;-)

Verder heb ik hetzelfde probleem als @ikke89...ik ben dus al vreselijk verbrand met de Pinksteren...gaat vrij snel bij mij. Buiten aan het verven geweest en tja...mijn prachtige hempje staat nu gemarkeerd op mijn huidje...ik heb dan geen straples, maar wel een halter...maar dat bedekt ook niet alles. Ik heb ook geen idee hoe ik het aan moet pakken nu! Ik hoop dat het op tijd wegtrekt (is gelukkig al een heeeeeel stuk minder) en voortaan ook straples zonnen!

Oja! Over ons huwelijksreis zijn we ook nog niet helemaal uit...ook kostentechnisch moet het maar meezitten.
Maar we hopen naar Curacao te gaan om daar op het strand languit te liggen en niets te doen.
Maar het wordt sowieso een lastminute tripje hoor!

Ha Joyce,

Mijn schoonzusje tipte mij over zelfbruiningscreme. Ze had een hele goede die niet afgeeft op je jurk en die je huid mooi egaal maakt, zelfs na verbranding! Ik zal komend weekend even informeren welk merk ze bedoelde.

En qua weer: wat nu valt kan in augustus niet meer vallen, toch? Tenminste daar hoop ik iedere dag op. We hebben wel een prachtige zomer verdiend na dit voorjaar!

Heeft iemand nog een tip waar je online leuke accessoires kan kopen, ik zag iets voorbij komen over Amerika? Ik heb het dan over decoratie, sieraden etc.

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #72 Gepost op: 6 juni 2012, 20:27:44 »
Ik kan echt niet meer wachten tot het augustus is!! Duurt nog zo lang! :sad:

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #73 Gepost op: 6 juni 2012, 20:56:04 »
@mir1013... Lees ik even mee... k gebruik nu dove bruiningscreme. Werkt tot nu toe redelijk... Heb het uitgeprobeerd op mn benen.. Tot nu toe nog niet afgegeven of vlekkerig. Belangrijk is wel dat je alles goed uitsmeerd!

@joyce Voor tule misschien op internet kijken. Kun je prijzen met elkaar vergelijken... En eventueel op de markt... En qua versieringen, misschien iets met ballonnen?? eventueel even googlen staan genoeg ideeen op internet. Ik mag me jammer genoeg niet met de versiering bemoeien...

JufSam

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #74 Gepost op: 6 juni 2012, 22:00:50 »
[font="Century Gothic"]
Veer: Dank je wel voor deze sites! Ik ga hier eens op mijn gemakkie naar kijken… Wat ziet Jonas er ontzettend lief uit zo zeg!

Ikke89: Ja het is een hele hoop geregel, maar het is wel zo ontzettend leuk om nu twee feesten te kunnen geven. We zitten aan vrij simpele hapjes te denken die we de dag van te voren kunnen maken. We zijn met ong. 100 gasten. Ideeën zijn heel erg welkom!  :)
Wij gaan ook niet op huwelijksreis aangezien we het op twee verschillende locaties vieren en dus geen budget over hebben voor zo’n  mooie reis. Maar wij gaan heeeel hard sparen voor ons éénjarig trouwen, dan gaan we gewoon dan heerlijk op vakantie.


Deeltje90: Mijn vriend is half servisch. Zijn vader komt daar vandaan, maar mijn AS woont zijn hele leven al in NL. Dus we hebben daar wel een speciale band mee, zijn familie woont daar en we komen daar 2 keer per jaar (als vakantie).
Spannend hè dat wachten op je ringen!! Hopelijk zijn ze precies zoals jullie wilden!


JoyceTG:
 Tule is vrij goedkoop te vinden op de markt. En ook in allerlei kleurtjes!

Owww ik begin toch zoo zenuwachtig te worden over mijn VGF, ik ben bang dat het een tuinfeestje wordt en daar had ik nou net niet zoveel zin in. Ik hoop dat het gewoon een leuke dag wordt en dan gezellig eten ofzo. Ik wacht het maar af, ik weet ook dat ik erg blij moet zijn met hetgeen dat georganiseerd is.  

Ik ga me een beetje een bridezilla voelen en dat was precies hetgeen dat ik wilde voorkomen!! Ben ik de enige??

Liefs
[/font]

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards