collapse

Auteur Topic: Schoonmoeder Is Beledigd  (gelezen 21713 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Schoonmoeder Is Beledigd
« Reactie #25 Gepost op: 28 september 2012, 10:33:26 »
Ons mam ging er ook meteen vanuit dat ze mee mocht. Eerst stond ik daar ook even van te kijken, maar ik vind het leuk om mn moeder erbij te hebben. Maar ja, dan moet mn schoonmoeder dadelijk natuurlijk ook mee. Anders voelt ze zich weer achtergesteld. Het is er nog niet over gegaan daar hoor. Ik wil haar er echt niet bij hebben. Ze is dan 71 (Ja, jeroen is pas geboren toen ze over de 40 was) en ze vind niets leuk en kan het ook allemaal niet meer zo soepel. Nou had ik het daar laatst over met mn moeder en AS en mn moeder opperde om haar dan misschien voor het eten uit te nodigen. Over een wilde activiteit vindt ze het toch niet erg mee te mogen. Maar bij het eten moet ze er dan weer bij zijn. (waarschijnlijk) Nou we zullen zien wat de tijd ons brengt...

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Re: Schoonmoeder Is Beledigd
« Reactie #26 Gepost op: 28 september 2012, 10:42:33 »
Mijn ouders en schoonouders waren bij het bbq'en aan het eind van de dag wel aanwezig. Dat hadden mijn zusjes bedacht. Nu vond mijn AS. dat eigenlijk wel vreemd, maar opzich wel prima. Ik vond het eigenlijk ook wel leuk. Kon ik ook gelijk mijn verhaal weer kwijt en wisten zij dat ik een leuke dag gehad had (ik hou namelijk absoluut niet van verrassingen en ik wil graag zelf dingen regelen).

Ik heb tussen de middag gelunched in het huis van mijn ouders, dus dat stuk hebben zij ook meegekregen. Maar mijn zusjes wonen allebei nog thuis en kunnen daardoor voor even snel ergens een maaltijd klaar maken en samen eten nergens anders terecht (aangezien de rest van mijn gasten niet echt in de buurt woont).

loez23

  • Gast
Re: Schoonmoeder Is Beledigd
« Reactie #27 Gepost op: 28 september 2012, 16:27:57 »
Ik zat ook een beetje in m'n maag met het 'uitnodigen' van familie (mam, schoonmoeder, oma, tantes, schoonzussen, etc) op m'n vrijgezellenfeest. Na het hier een paar keer met m'n moeder over gehad te hebben, hebben we samen bedacht dat zij speciaal voor de familie een bridal shower gaat organiseren, en dat ik dan voor m'n vrijgezellenfeest lekker met de jonge(re) meiden de beest kan uithangen. Misschien een beetje teveel van het goede, maar ik vind het zelf stiekem wel tof dat er 2 feestjes speciaal voor mij zijn. ;)

Veer

  • Gast
Re: Schoonmoeder Is Beledigd
« Reactie #28 Gepost op: 30 september 2012, 13:50:41 »
Klinkt goed October Bride! Geniet ervan! Best wel een leuk idee!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards