collapse

Auteur Topic: De Afvallers 2013  (gelezen 152922 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kwarkje

  • Gast
De Afvallers 2013
« Gepost op: 18 april 2012, 09:25:17 »
Een speciaal topic voor de dames die trouwen in 2013 en nog wel wat kilootjes kwijt willen.
Doel: elkaar motiveren, stoom afblazen, tips uitwisselen... enz, enz.

Zo hoef je niet tich berichten in het 'trouwen in 2013'  topic door te lezen.

Succes dames!


Ik wil trouwens mijn buikje kwijt. ik weeg nog net zoveel als een jaar geleden, maar dat komt omdat spieren zwaarder zijndan vet. En ik heb nu minder spieren en meer vet. Dus ik ga weer vaker sporten. Mijn aanstaande doet vrolijk mee gelukkig  :biggrin:

marian1313

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #1 Gepost op: 18 april 2012, 09:27:14 »
Van mij mag je dit topic houden hoor, maar er is al een speciaal topic over afvallen (alleen dan niet specifiek voor bruidjes).
dieetclubje
« Laatst bewerkt op: 18 april 2012, 09:28:47 door marian1313 »

kwarkje

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #2 Gepost op: 18 april 2012, 09:30:38 »
Ik weet het. alleen is deze specifiek voor de dames die in het topic trouwen in 2013 hebben aangegeven dat ze willen afvallen
Maar ik weet niet of dit dan zo mag?  :confused:

marian1313

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #3 Gepost op: 18 april 2012, 09:32:07 »
Dat weet ik ook niet, maar het is ook wel gezellig om juist ook met een paar andere meiden te praten toch?

(niet dat je dat niet al doet hoor, zag dat je je ook gemeld had in het dieetclubje)
« Laatst bewerkt op: 18 april 2012, 09:33:28 door marian1313 »

Maaike

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4431
  • Geslacht: Vrouw
De Afvallers 2013
« Reactie #4 Gepost op: 18 april 2012, 09:59:32 »
Natuurlijk mag dat, of Marian (of ik) dat nodig vind is daarin niet zo van belang zo lang je geen forumregels overtreedt of echt dubbeltopics post.  :)

Cahira

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #5 Gepost op: 18 april 2012, 10:54:56 »
Ik vind het wel prettig dat er een apart topic voor de 2013 bruidjes begint. Anders moeten we aansluiten bij meiden die al langer bezig zijn of niet gelijk oplopen. Nu hebben we hetzelfde doel in ongeveer hetzelfde tijdsbestek.
Ik doe mee.

kwarkje

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #6 Gepost op: 18 april 2012, 10:56:49 »
Hoeveel kilootjes wil jij kwijt Cahira?

kim89

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #7 Gepost op: 18 april 2012, 11:16:49 »
Ik doe ook mee! Inderdaad wel fijn zo'n apart topic voor de 2013 bruidjes :biggrin:
Hebben jullie nog speciale dieeten oid waarmee jullie willen gaan afvallen?
Of gewoon alleen opletten op wat je eet en meer sporten>?!?!
Ik gebruik de app van weight watchers of ik moet het anders zeggen die ga ik weer gebruiken!
hierbij vul ik in wat ik die dag eet en die rekent dan voor mij uit aan hoeveel punten ik zit! en geeft ook aan hoeveel punten ik mag op een dag!

Ideaal!!

gympie

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #8 Gepost op: 18 april 2012, 13:34:08 »
Zoals jullie hebben kunnen lezen moet er bij mij ook wat af. Dus: IK DOE MEE!!! :biggrin:
Ik ben idd wel een beetje koolhydraad arm aan het eten, weinig brood, aardappelen, veel groenten en
wat meer eiwitten.
Maar die app van de weight watchers lijkt me idd ook erg handig (moet alleen wel eerlijk bekennen dat
ik nog geen smartphone heb  :cool: )

Ohja en ik doe niet aan wegen, daar word ik helemaal hyper van (sta ik straks rustig 20 x per dag op
die weegschaal). Ik ga voor een kledingmaat (hopelijk 42). Ik ben niet zo heel groot maar wel stevig gebouwd
dus 36 gaat echt niet lukken.
« Laatst bewerkt op: 18 april 2012, 13:36:38 door gympie »

kwarkje

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #9 Gepost op: 18 april 2012, 13:41:16 »
Ik vind maat 42 een prima maat, heb dat zelf ook als doel.  :) Als ik slanker dan dat word, dan word ik mager (in mijn ogen) en dat vind ik niet mooi.

gympie

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #10 Gepost op: 18 april 2012, 13:49:46 »
Dat is bij mij dus ook zo. Ik kom namelijk van maar 48/50 en de laatste tijd steeds meer 50.
Heb pas een broek gekocht met maat 44 (weliswaar een stretch maar dat maakt niet uit). Maar moet ik
er wel bij zeggen dat ik al in november vorig jaar ben begonnen met opletten en niet meer snoepen.
In januari nog weer wat serieuzer, minder brood maar meer groenten. Heb alleen wel met
pasen en die week ervoor een flinke dip gehad. Ben nu weer streng bezig.

kwarkje

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #11 Gepost op: 18 april 2012, 16:09:40 »
Knap hoor!!

Ik heb vandaag vooral van die vezelcrackers gegeten. 3 met slankie, 1 droge en 2 met kaas. Daarnaast een pizza stokbroodje  :huh: en een plakje kaas.

Ik ben vrij lang, daardoor 'mag' ik wel iets meer eten dan kleinere mensen, maar die pizzastokbroodje, daar heb ik wel spijt van eigenlijk  :sad:

OsCarel

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #12 Gepost op: 18 april 2012, 17:37:33 »
Oooh, jammer. Ik ben een 2012 bruidje. :sad:

kwarkje

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #13 Gepost op: 18 april 2012, 17:39:44 »
Van mij mag je meedoen hoor  :laugh:

OsCarel

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #14 Gepost op: 18 april 2012, 17:43:15 »
Oh, gelukkig!

Ik heb pasgeleden mijn jurk gepast, en die wordt in maat 46 besteld. Voor de jurk hoef ik niet af te vallen, maar ik wil me graag wat zekerder voelen. Volgens de mevrouw van de bruidsmodezaak is het makkelijker om in te nemen dan uit te leggen. Ze kon geen maat 34 van een maat 56 maken, maar voor de rest kon er veel.

Ik ben gestart met het mentale dieetplan. En al vijf kilo kwijt inmiddels. En gewoon geen honger.

kwarkje

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #15 Gepost op: 18 april 2012, 18:11:24 »
Wow, wat knap van jullie beide zeg! Dat mentale dieetplan, wat houdt dat in?

OsCarel

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #16 Gepost op: 18 april 2012, 18:21:31 »
Dat bestaat uit een turboboostplan, waarin je de eerste elf dagen alleen vlees enm vis en zuivel mag eten, onbeperkt. Yoghurt mag een portie per dag. Daarna elf dagen met groente erbij.

Vervolgens ga je door naar het gewone plan. Voor elke kilo die je afvalt in de turboboostfase moet je elf dagen dat plan volgen. Dat plan bestaat uit dagen alleen vlees en vis, dagen vlees, vis en groente en dagen waarop je alles mag. Zodat je langzaam aan naar een normaal eetpatroon kan zonder aan te komen.

Daarnaast krijg je mentale coaching om de dag.Kwarkje, je mag best wat meer eten.
Nu eet je veeel te weinig.

kim89

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #17 Gepost op: 18 april 2012, 18:39:01 »
@gympie weight watchers punten tellen kan ook via hun website dat doet mijn vriend want die heeft ook geen smartfone :wink:
maar ik moet eerlijk zeggen dat het wel handig is op mijn telefoon! Zo kan ik als ik van te voren al weet wat ons avond eten is overdag besluiten of ik dat lekkere koekje wel of niet neem!


Dat mentale dieetplan klinkt ook spannend!

Ik ga ook voor de broekmaten! Moet me voor die app wel wegen omdat je aantal punten aan je gewicht word aangepast!
Zit nu in 50/52 en wil weer graag terug naar mijn maatje 46! Bij mij geen zwangerschapskilo's die er aan zijn gekomen maar samenwoonkilo's haha!

OsCarel

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #18 Gepost op: 18 april 2012, 18:48:27 »
Die samenwoonkilo's ja. Huuu.
Ik ben maar klein, dus mag niet zoveel wegen.

Dat mentale dieetplan was echt een noodgreep, ik wist het echt niet meer.
Het voordeel is dat je zes eetmomenten hebt, lekkere dingen mag eten maar tóch aan een streng regime vastzit.
Ik moet wel veel water drinken, 2.5 liter. Ik drink dan thee, dat vind ik beter te doen.

kwarkje

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #19 Gepost op: 18 april 2012, 19:02:24 »
@osCarel: heb inmiddels ook nog een gevulde aubergine op :wink: Denk dat ik inmiddels wel aan mijn kcal zit.

Voel me alleen heel gefrustreerd en heb daardoor heel erg trek in chocolade. Heb leuke schoenen gezien, maar die passen niet bij mijn trouwjurk volgens AS  :sad:

OsCarel

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #20 Gepost op: 18 april 2012, 19:07:32 »
@osCarel: heb inmiddels ook nog een gevulde aubergine op :wink: Denk dat ik inmiddels wel aan mijn kcal zit.

Voel me alleen heel gefrustreerd en heb daardoor heel erg trek in chocolade. Heb leuke schoenen gezien, maar die passen niet bij mijn trouwjurk volgens AS  :sad:
Oh, ok.
Het belangrijkste is het ontbijt. Een flinke kom yoghurt (met kaneel) of een boterham met pindakaas.
En chocolade mag best, maar neem dan een stukje en niet een hele reep ofzo. Maar dat is juist het lastige altijd.

kwarkje

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #21 Gepost op: 18 april 2012, 19:12:24 »
Ja, inderdaad... als er een hele reep in huis is, wil ik die ook opeten. Zeker nu ff

OsCarel

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #22 Gepost op: 18 april 2012, 19:26:06 »
Dat had ik dit weekend.
Ik slik altijd de pil door maar nu waren ze op en niet doorgehad, dus ongesteld. En ik had zo'n zin in chocolade. :sad:
Toch maar niet gedaan.

kwarkje

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #23 Gepost op: 18 april 2012, 21:45:42 »
Haha, dus ik ben niet de enige die de pil vergeet te bestellen.... Ik had precies hetzelfde  :blink:

OsCarel

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #24 Gepost op: 18 april 2012, 21:50:50 »
En ik baalde.
Ik haaat ongesteld zijn. Extreme buikpijn, spierpijn en me rot voelen. En ik wilde NU chocolade.

Gelukkig geen invloed op m'n gewicht.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards