collapse

Auteur Topic: Bruidssuite Omgeving Bergen Op Zoom  (gelezen 10258 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bibi0406

  • Gast
Bruidssuite Omgeving Bergen Op Zoom
« Gepost op: 8 mei 2012, 21:27:45 »
Wij zijn al tijdén opzoek naar een luxe bruidssuite hier in de omgeving van Bergen op Zoom.


Met luxe bedoelen we: goede hotelkamer met 2 persoons bad (graag open badkamer zoals bijv. Van der Valk heeft) en bubbelbad.
Gewoon goed verzorgd, tja beetje luxe.

Het liefst in de omgeving, het enige wat een beetje in de buurt komt nu wat we vinden is al 'helemaal' in Gilze Rijen.
En dat is dus van der Valk.

de vraag is dus, iemand ervaring of tips of advies over Bruidssuite in deze omgeving die een beetje luxe te bieden heeft?

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Bruidssuite Omgeving Bergen Op Zoom
« Reactie #1 Gepost op: 8 mei 2012, 21:47:02 »
Wij zijn al tijdén opzoek naar een luxe bruidssuite hier in de omgeving van Bergen op Zoom.


Met luxe bedoelen we: goede hotelkamer met 2 persoons bad (graag open badkamer zoals bijv. Van der Valk heeft) en bubbelbad.
Gewoon goed verzorgd, tja beetje luxe.

Het liefst in de omgeving, het enige wat een beetje in de buurt komt nu wat we vinden is al 'helemaal' in Gilze Rijen.
En dat is dus van der Valk.

de vraag is dus, iemand ervaring of tips of advies over Bruidssuite in deze omgeving die een beetje luxe te bieden heeft?



Misschien heb je hier wat aan?
Ik zou gewoon even wat websites van hotels bekijken/hotels bellen.

Nogevengeduld

  • Gast
Bruidssuite Omgeving Bergen Op Zoom
« Reactie #2 Gepost op: 9 mei 2012, 12:11:45 »
Wij hadden een kamer geboekt in het vander Valk 'helemaal in Gilze'  :)
Snap heel goed trouwens dat je niet nog een heel eind wil reizen en liever iets dichterbij zoekt.
Wat wel een nadeel van Gilze was dat ze in het nieuwe gedeelte (waar wij zaten) geen ontbijt op de kamer wilden serveren. Omdat de keuken in het oude gedeelte zat en ze niet naar buiten wilden gaan met de schalen en voedingsmiddelen (eigenlijk wel een beetje logisch maar daar is toch een oplossing voor te verzinnen)
Verder was het prima verzorgt.

Succes met zoeken en de keuze.

Bibi0406

  • Gast
Bruidssuite Omgeving Bergen Op Zoom
« Reactie #3 Gepost op: 14 mei 2012, 20:38:23 »
Misschien heb je hier wat aan?
Ik zou gewoon even wat websites van hotels bekijken/hotels bellen.

Dankje voor de tip. Maar misschien had ik dat niet duidelijk neergezet, maar dat hebben we al uitgebreid gedaan met als resultaat niet veel!


@ Nogevengeduld; Oh dat is wel een goede opmerking. Ben benieuwd of dat nu 2 jaar later nog steeds zo zal zijn maar kan er altijd even naar informeren. Er verliep in de communicatie met van der Valk in Gilze bij ons ook vanalles niet helemaal vlekkeloos en kloppend dus dat was ook al een punt van kritiek voor ons.

Cahira

  • Gast
Bruidssuite Omgeving Bergen Op Zoom
« Reactie #4 Gepost op: 17 mei 2012, 21:26:31 »
Ik zal dit topic eens in de gaten houden. Want als het budget het toelaat willen wij misschien ook wel een bruidssuite. Maar veel verder dan de hotels die Roxymilan aangeeft kwamen wij ook niet.
De draak is wel gaaf, maar ook duur. Wij hebben ook gekeken bij de Bourgondier, maar de bruidssuite daar heeft geen bubbelbad. Bij de Tulip Inn hebben ze wel suites met bubbelbaden geloof ik.
Maar ik wacht sowieso nog even en houd het hier in de gaten.

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Bruidssuite Omgeving Bergen Op Zoom
« Reactie #5 Gepost op: 9 november 2014, 10:10:52 »
Zie dat het al erg lang geleden is dat jullie aan het zoeken waren, maar voor iedereen die nog aan het zoeken is; de jonckheer in Ossendrecht is een aanrader!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards