collapse

Auteur Topic: Ervaringen Aphrodite Bruidsmode Barneveld  (gelezen 11136 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Ervaringen Aphrodite Bruidsmode Barneveld
« Gepost op: 13 mei 2012, 14:06:24 »
Ik weet dat er een algemeen topic is om recensies te plaatsen over bruidsmodezaken, maar ben toch specifiek op zoek naar ervaringen met Aphrodite Bruidsmode in Barneveld.

Van de gemeente kreeg ik een trouwgids met o.a. advertenties van bedrijven uit de hele regio. Nu zag ik daar ook een advertentie van deze bruidsmodezaak in staan. De zaak heeft jurken tussen de 400 en 1200 euro. Ik heb de site bekeken en het is echt wel een mooie zaak, de jurk wordt ook voor je besteld en op maat gemaakt.

Ik vraag me alleen af hoe het zit met de kwaliteit van de jurken, hoe is de stof, de afwerking e.d.

Zijn er hier mensen met ervaring?

Irene85

  • Gast
Ervaringen Aphrodite Bruidsmode Barneveld
« Reactie #1 Gepost op: 14 mei 2012, 12:19:57 »
Hallo Mo_23,

ik heb anderhalf jaar geleden mijn jurk bij Aphrodite in Barneveld gekocht. Ik vond het een hele fijne winkel en ik werd super geholpen door Gerry. De jurk is niet van een van de bekendste merken, maar hij doet er zeker niet voor onder. Gerry had deze jurk uitgezocht, ze dacht dat deze wel wat voor mij was. Dat bleek dus ook zo te zijn, ik kreeg een enorme big smile toen ik em aan had. De jurk is prachtig, mooie stof en mooi afgewerkt. De coupeuse heeft de jurk op maat gemaakt.

Ik zou als ik jou was in ieder geval een keer gaan kijken. Vind je het niets (wat ik me niet kan voorstellen) dan kan je altijd nog ergens anders heen. Maar ik vond het een prima winkel!

ikke89

  • Gast
Ervaringen Aphrodite Bruidsmode Barneveld
« Reactie #2 Gepost op: 14 mei 2012, 12:43:13 »
Ik heb ook mijn jurk gekocht bij aphrodite. Ben niet geholpen door Gerry maar door die andere (ben haar naam kwijt). Ze zijn erg kundig en ze heeft me goed geholpen. Bij de 2e jurk wist ik al zeker dat het hem was. Nog wel verder gepast, ze had ook snel door wat ik leuk vond, maar ook wat mij stond, qua stof e.d.

Kwaliteit van de jurken zijn volgens mij goed (heb alleen nog maar gepast). Goede stof, stevige balijnen (in de jurken zitten ook nog balijnen), stof is ook mooi.

De site is qua jurken ook helemaal up -to -date. Mijne staat er ook bij!! (dus elke keer stiekem spieken, heb zelf geen foto. Moeder en stiefmoeder wel).

Ben tot nu toe dan ook erg tevreden. En kan niet anders dan aanraden!!
ga er zeker kijken!!!

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Ervaringen Aphrodite Bruidsmode Barneveld
« Reactie #3 Gepost op: 21 mei 2012, 09:34:57 »
Bedankt voor jullie reacties!! Ik ga er zeker kijken.... Zal nog wel even duren want ik trouw pas over een jaar...... Maar kan nu al niet wachten  :rolleyes:

Marry24

  • Gast
Ervaringen Aphrodite Bruidsmode Barneveld
« Reactie #4 Gepost op: 24 mei 2012, 22:58:11 »
mmm ik vind het echt een minder fijne winkel om zo even te zeggen :sad:  
Baal er echt vreselijk van dat ik mijn jurk daar heb gekocht maar het moest wel omdat er maar 3 winkels in nl zijn die de jurk verkochten en ik woon natuurlijk net in Barneveld.k w

Ik mocht bijvoorbeeld geen eens sluiers en assecoires passen want dat was voor hun niet rendabel genoeg. Ja dat hebben ze echt letterlijk gezeg :sad:  
De jurk zou in mijn maten besteld worden maar toen de jurk er eenmaal was bleek dit niet het geval te zijn en kon ik de vermaakkosten (150 euro) betalen. Tijdens het vermaken werden we na een uur de winkel uitgezet omdat het de tijd voor de volgenk ophalen om de bruid was. De jurk was niet hoe ik het wilde maar ik moest het er mee doen. De dag erna wilde ik mijn jurk ophalen om hem ergens anders te laten vermaken maar was de coupeuse volgens hun er al mee bezig. Toen ik weer kwam om af te passen ben ik 2 uur in de winkel geweest en nog was de jurk niet hoe ik hem wilde. Ik wilde er nog extra strikjes op maar dat was te veel werk.... Elke keer dat ik kwam gingen we met zijn vieren en dat vonden ze ook niet leuk, ze bleven erop aandringen dat 1 persoon echt wel genoeg was. Ik kan nog wel meer vertellen maar dan wordt het een mega verhaal :) Ik zou er echt nooit meer heen gaan in elk geval. Mijn zusje haar schoonmoeder is de beste vriendin van de eigenaresse en zij kan haar jurk daar krijgen maar zelfs dan wil ze er niet heen. Zou er wel voor zorgen dat je echt op je strepen staat  en voor een torselet, hoepel en dergelijke ergens anders kijken. Alleen mijn hoepel was ergens anders al 100 euro goedkoper...

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Ervaringen Aphrodite Bruidsmode Barneveld
« Reactie #5 Gepost op: 25 mei 2012, 08:44:59 »
Ik weet ook iemand die daar haar jurk heeft gekocht. Hij was te klein gemaakt, en moest dus worden uitgelegd. Werd heel moeilijk over gedaan. Ze kon haar armen eerst niet eens omhoog doen, zo strak zat ie. Op de bruiloft zelf zat de jurk nog niet lekker.

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
Ervaringen Aphrodite Bruidsmode Barneveld
« Reactie #6 Gepost op: 25 mei 2012, 08:53:46 »
Ik ben er ook even wezen kijken maar vond ze erg pushen, aangezien dit bij mij dus niet werkt ben ik ergens anders heen gegaan.
In barneveld zit nog een zaak the new bride, daar hebben ze me super geholpen ook al heb ik daar mijn jurk niet gekocht.
Wellicht is het een idee om bij beide te gaan kijken.

ikke89

  • Gast
Ervaringen Aphrodite Bruidsmode Barneveld
« Reactie #7 Gepost op: 25 mei 2012, 09:33:52 »
@marry 24... Die ervaring heb ik totaal niet... Zodra ik mijn jurk uit had gekozen kreeg ik allerlei assecoires.. Sluier, tiara, oorbellen noem maar op... Ik vond ze daar te duur dus heb ze daar niet gekocht.
Verder vond ik ze daar erg vriendelijk.. Aantal dagen later de hoepel nog afgebeld.. Mijn moeder vermaakt haar oude hoepel (ze is coupeuse dus dat komt wel goed). maar daar deden ze ook totaal niet vriendelijk.

Wat ik wel zou aanraden is dat je iemand bij je hebt die wat nuchterder blijft. Ik was helemaal in de wolken over  mijn jurk dat ik de neiging om alles daar te kopen... En ze kunnen er wel op aandringen.. Maar dat pushen vond ik wel meevallen..
Ze zijn erg vriendelijk en naar mijn idee weten ze waar ze het over hebben...

Vooral als ik het verhaal van mijn vriend hoorde toen hij zijn pak ging kopen bij Jac Hensen. Ze wilde hem met een pak wat 2 maten te groot was naar huis toe sturen...

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Ervaringen Aphrodite Bruidsmode Barneveld
« Reactie #8 Gepost op: 25 mei 2012, 20:49:34 »
Jeetje... Toch een beetje verdeelde reacties.. Ik moet er nog maar eens goed over nadenken... Heb gelukkig nog de tijd!

sophie den berg

  • Gast
echt een aanrader
« Reactie #9 Gepost op: 13 februari 2013, 22:03:01 »
ik wou bij aphrodite bruidsmode in barneveld gaan kijken, omdat ik zelf in nijmegen woon hebben ze me toch aangeraden om naar hun andere winkel in wijchen te gaan, was voor mij korter bij.
ben daar super leuk geholpen door de verkoopster Syvia die al snel doorhad wat ik leuk vond en wat binnen mijn budget lag.
ik wilde er toch nog een nachtje over slapen, ( was geen enkel probleem)
1 nachtje werden er 2, uiteindelijk werd het een week,  door de drukte van onze verbouwing en verhuizing ben ik er niet meer aan toe gekomen om een nieuwe afspraak te maken.. Een maand later werd ik gebeld door aphrodite, dat de jurk die ik erg leuk vond uit de collectie ging, maar als ik nog interesse had kon ik in hun andere winkel in barneveld een passend alternatief bekijken en aanpassen. dus heb ik een afspraak gemaakt, ook daar werd ik professioneel en vriendelijk geholpen en ben ik dus ook heel goed geslaagd :biggrin:! de jurk waarvoor ik kwam heb ik toch niet gekozen. maar heb er wel de jurk van mijn dromen gevonden! jippie :) ( blij dat ze me toch hebben gebeld om langs te komen) :applaus:

als je een leuke jurk zoekt... zou ik er zeker gaan kijken!

Bruidje224

  • Junior
  • **
  • Berichten: 134
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ervaringen Aphrodite Bruidsmode Barneveld
« Reactie #10 Gepost op: 14 februari 2013, 18:37:15 »
Toevallig ga ik zaterdag even bij Aphrodite Barneveld langs voor schoenen. Ik heb mijn jurk elders gekocht.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards