collapse

Auteur Topic: Locatie Zonder Verplichte Catering  (gelezen 12973 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Het stel

  • Gast
Locatie Zonder Verplichte Catering
« Gepost op: 15 mei 2012, 15:40:14 »
Hoi,

Wij hopen over ongeveer een jaar in het huwelijksbootje te stappen.
Voor de receptie zouden we graag over een locatie beschikken die enerzijds niet de lelijkste is (dus geen: wijkgebouwen, sportverenigingen, etc.) maar waar het anderzijds ook niet verplicht is om de catering af te nemen van de locatie. Dit laatste willen we namelijk graag zelf regelen.
Wie weet er in de regio Utrecht een dergelijke locatie? Wij hopen dat jullie ons verder kunnen helpen!

Het stel

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Locatie Zonder Verplichte Catering
« Reactie #1 Gepost op: 15 mei 2012, 19:56:30 »
Ik weet niet hoe ver jullie van Utrecht vandaan willen, maar eventueel zit er in Zaltbommel zo'n locatie. www.gasthuiskapel.nl

Het stel

  • Gast
Locatie Zonder Verplichte Catering
« Reactie #2 Gepost op: 20 juni 2012, 09:05:13 »
Ik weet niet hoe ver jullie van Utrecht vandaan willen, maar eventueel zit er in Zaltbommel zo'n locatie. www.gasthuiskapel.nl

Zojuist even de website bekeken, ziet er op zich goed uit!
Het voordeel is dat er zowel geen catering verplicht is, maar dat er wel een keuken aanwezig is.
Nog meer mensen tips?

marjolein1987

  • Gast
Locatie Zonder Verplichte Catering
« Reactie #3 Gepost op: 21 juni 2012, 18:24:52 »
Ik kan alleen maar zeggen dat (bij ons in de buurt iniedergeval) het heeeel erg moeilijk is om zo'n locatie te vinden. Wij hebben ons rot gezocht. Nu wist mijn CM toevallig een plek via via die toevallig een boerderij had. Echt geluk gehad...

Het stel

  • Gast
Locatie Zonder Verplichte Catering
« Reactie #4 Gepost op: 22 juni 2012, 09:43:55 »
Ik denk ook dat we het daar van moeten hebben ja, dergelijke locaties zijn dun gezaaid.
Misschien weet iemand op dit forum nog wat :)

Gootje87

  • Gast
Locatie Zonder Verplichte Catering
« Reactie #5 Gepost op: 23 augustus 2012, 14:02:37 »
Wij wonen in de bilt en hebben een zaaltje gehuurd waar we onze eigen catering kunnen doen. Het ziet er van binnen superleuk uit, niet al te groot, max. 60 personen...
Wij trouwen in de winter, dus niet iedereen zal buiten willen staan, maar er is een overdekt terras waar we warmtelampen en vuurkorven plaatsen. En hebben een groep van maar 50 man, dus kan prima.
Het zaaltje is op een camping in Elst (Utr.)
Ze hebben er ook nog een grotere zaal voor meerdere personen, ook wel gezellig maar wat minder modern en minder nieuw.

http://www.tabaksschuur.nl

Inti

  • Gast
Re: Locatie Zonder Verplichte Catering
« Reactie #6 Gepost op: 24 september 2012, 18:18:06 »
Ik zocht ook een locatie zonder verplichte catering en ik ben na heeeel wat zoeken terecht gekomen op een Marokkaans forum. Als je via google zoekt op zaal, eigen catering, marokko,  kom je een heel eind. De zalen kosten tussen de €1500 en €2000
Hieronder 2 zalen die ik zo snel kon vinden in Utrecht. Succes met zoeken.
http://www.deengel.nl/web/page/zaalhuur
http://www.ruyadoorn.nl/default.html

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards