collapse

Auteur Topic: Mijn Vrijgezellenfeest  (gelezen 5726 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

leentjeb

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 30
Mijn Vrijgezellenfeest
« Gepost op: 15 mei 2012, 16:03:39 »
Zoals verwacht hadden mijn AS en ik afgelopen zaterdag ons vrijgezellen feest.

Mijn AS is op de golfbaan verrast waarna ze Tilburg en omgeving onveilig hebben gemaakt.

Zelf werd ik naar ons huis gelokt (zijn aan het verbouwen en wonen momenteel bij schoonouders) met het smoesje dat de stroom was uitgevallen en dat ik deze voor de metselaars weer aan moest zetten. Daar aangekomen hadden mijn vriendinnen zich in de achterkamer verstopt. Surprise

Nadat we een kop thee hadden gedronken zijn wij met 2 auto's naar Amsterdam gereden, als eerste hadden ze een high tea bij het College Hotel geregeld. Erg gezellig. Na de high tea kwamen de enveloppen met opdrachten/ speurtocht tevoorschijn. De speurtocht eindigde bij de Tiffany's waar wij met champagne werden ontvangen en de dames een cadeautje voor me hadden geregeld. Ik heb een hele mooie blauwe tiffany's pen gekregen waar wij de huwelijksakte mee kunnen tekenen. Echt een hele leuke verassing. Daarna konden we het niet laten om even te shoppen.
Na het shoppen hebben we gegeten bij het Hard Rock cafe, nadat we allemaal teveel gegeten hadden zijn we naar Toomler gelopen om de dag af te sluiten met comedy.

Al met al een zeer geslaagde dag, ondanks dat je zelf niet weet wat er gaat gebeuren. Erg leuk om erachter te komen hoe goed mijn vriendinnen mij kennen en hoeveel moeite ze hebben genomen om dit te organiseren.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Mijn Vrijgezellenfeest
« Reactie #1 Gepost op: 15 mei 2012, 18:12:56 »
Klinkt als een zeer geslaagde dag!
Wat heeft je AS gedaan?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards