collapse

Auteur Topic: Fotolocatie En Feestlocatie Gezocht In Amsterdam  (gelezen 3405 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

carstegijo

  • Gast
Fotolocatie En Feestlocatie Gezocht In Amsterdam
« Gepost op: 20 mei 2012, 21:03:50 »
Ik ben op zoek naar een mooie locatie in Amsterdam voor de bruidsfotos.
Het Amstelpark valt af want daar doet iedereen het tegenwoordig.
Ik fiets daar dagelijks langs en zie ook bijna elke dag een bruidspaar lopen daar.
En dan ben ook nog op zoek naar een locatie voor het feest of zo.
We weten nog niet presies wat we willen.
We houden het klein en er komen ook enkel belangrijke mensen op de bruiloft dus dat zijn er ongeveer 10, en om daar nou een hele zaal voor af te huren..
We hebben geen tuin en de ouders ook niet dus dat valt af.
Iemand ideeen?
« Laatst bewerkt op: 20 mei 2012, 21:07:04 door carstegijo »

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Fotolocatie En Feestlocatie Gezocht In Amsterdam
« Reactie #1 Gepost op: 20 mei 2012, 23:06:58 »
ik ken amsterdam verder niet dus aan locaties kan ik je niet helpen, maar voor het feest zou mijn eerste gedachte lekker met zijn allen uit eten gaan zijn. Als je dat niet speciaal genoeg vind zou ik misschien kijken naar een plek waar je kunt barbecuen ofzo en dan kunt afsluiten rond een vuurkorf, dat lijkt me leuker met 10 mensen dan echt een groot feest in een zaaltje. Wat je ook zou kunnen doen is ergens wel een ruimte huren en er een leuke film avond met filmpjes en fotos en herinneringen van jullie en de andere aanwezigen. Ik weet niet of hierbij ideeen zijn die bij jullie passen en hoe dit uit zou pakken maar denk er vooral eens over na wat jullie willen. Desnoods ga je lekker met het hele gezelschap binnen zitten en bestel je eten, het is jullie dag en jullie feestje!

Samen_11

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 14
Fotolocatie En Feestlocatie Gezocht In Amsterdam
« Reactie #2 Gepost op: 21 mei 2012, 09:02:01 »
Foto's maken in het Westerpark en daarna uitwijken naar de Westergasfabriek of Strand West?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards