collapse

Auteur Topic: Eindelijk Mevrouw Van Den Berg  (gelezen 8247 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Eindelijk Mevrouw Van Den Berg
« Gepost op: 10 mei 2012, 22:32:11 »
Hallo allemaal!

Hier ook even een verslag van onze twee bijzondere dagen. Want bijzonder waren ze zeker!

Maandagochtend zijn F en ik maar om kwart over 6 opgestaan omdat we niet meer konden slapen. Samen ontbeten, geprobeerd rustig te blijven ondanks de spanning... en toen is Frank onder de douche gesprongen en vervolgens naar vrienden gegaan, waar hij zou omkleden. Daarna ik douchen en wachten op mijn schoonzusjes voor kapsel en foto's. Zij brachten ook de jurk mee die mijn vriendin en getuige mee zou helpen aantrekken. Het was gezellig maar ik was nogal gespannen en ik was een half uur eerder klaar dan gepland en tja, dan duurt wachten lang. Toen het allermooiste moment van de dag, dat was dat F beneden aanbelde en dat zenuwachtig als wat stond te wachten tot hij aan kwam lopen. En wat zag hij er fantastisch uit! Het eerste wat hij zei toen hij aan kwam lopen was: "Je bent groen!" :tongue: Hij had paars verwacht hihi. We keken elkaar aan en die blik in zijn ogen zal ik nooit vergeten :)Het was heel bijzonder <3

Toen was het op naar de locatie, waar de eerste gasten al aanwezig waren en voorzien van koffie en thee. Het was fantastisch weer maandag dus we konden heel veel genieten van het buiten zijn. We hebben rustig iedereen welkom kunnen heten en daarna zijn we gezamenlijk gaan lunchen. Na de lunch een groepsfoto gemaakt, wat nog lastig bleek :tongue:
Toen was het dan bijna zover... Daar stonden we dan zenuwachtig in de hal, te wachten tot de muziek zou gaan spelen... maar dat gebeurde niet :tongue: Na een paar keer proberen dan toch, hoewel met ruis door de installatie, maar dat mocht de pret niet drukken. De ceremonie was leuk gedaan door de ambtenaar, die wel erg haar best moest doen om de aandacht vast te houden want ons anderhalf jaar oude bruidsmeisje was onvermoeibaar rond aan het lopen/rennen, op bankjes aan het klimmen en zelfs achter de ambtenaar te verklaren dat het buiten 'mooooi' was, waarop die het raam in klom om het dicht te doen zodat ze er niet uit kon vallen  :laugh: Heel schattig. Toen het eindelijk echt haar beurt was (ze ging ons de ringen brengen) was daar nogal wat overtuigingskracht voor nodig :tongue: Haha, het was echt heel lief toen ze toch wel haar boeketje wilde afgeven en dat iedereen in applaus uitbarstte. Dat koppie toen met die verlegen glimlach was onbetaalbaar!

Tijd voor de taart! We mochten hem samen aansnijden en dat ging best lastig want de chocoladelaag was vrij dik :tongue: Maar toch gelukt en hij smaakte heerlijk! Glaasje prosecco erbij en genieten in de zon :) Daarna zijn we foto's gaan maken, eerst samen en daarna de portretfoto's met de familie en vrienden. Dat duurde vrij lang maar gelukkig was het goed weer :) Het leverde ook wat hilarische taferelen op, vooral omdat ons bruidsmeisje er niet zoveel zin in had en steeds het gras op probeerde te rennen :tongue:

Het diner was heerlijk, goed geregeld en iedereen was er heel tevreden over. En daarna was het tijd voor het feest! De eerste avondgasten kwamen binnendruppelen terwijl de daggasten lekker aan de koffie waren. Het was fijn dat ze niet allemaal tegelijk kwamen zodat we iedereen aandacht konden geven. Er was 1 klein dingetje, mn zusje en haar verloofde hadden ruzie  :rolleyes: (wat grotendeels bij ons is weggehouden), zodat mijn moeder de halve felicitatietijd heeft gemist. Maar niks aan te doen. Het was erg leuk, heel relaxte avond en heel gezellig, met zachte achtergrondmuziek waarbij iedereen lekker kon 'buurten' en wij de tijd hadden om gezellig met iedereen te kletsen. Tussendoor werden we drie keer naar voren geroepen voor 'stukjes'. Wat echt heel leuk was! We hadden er een beetje tegenop gezien maar het was echt heel leuk. We hadden een quiz georganiseerd door de broers en zussen van mijn man (hihi, dat klinkt nog steeds een beetje vreemd), een liedje gezongen door mijn familie en op het laatst nog een ABC (maar dan alleen met de letters van onze voornamen). Het was heel leuk :) En op het eind van de avond, toen een groot deel van de gasten al weg waren, gingen de voetjes nog even van de vloer en de muziek wat harder. Toen heb ik ook gedanst met mijn man (die dat echt vreselijk vindt), wat lief was. Uiteindelijk om half 1 zijn we naar boven gedaan (we konden op de locatie blijven slapen, met een deel van de gasten), want ik moest echt heel nodig naar de wc en ik was echt doodop :tongue: Er waren toen nog ongeveer 8 anderen wakker. Maar het was een fantastische avond precies zoals wij het wilden :)

De volgende ochtend waren we al vroeg wakker. Want het was nog niet voorbij! Na een heerlijke douche gingen we lekker ontbijten in de kelder van de locatie (Een mooie lichte ruimte met gewelven, echt prachtig!). We waren de eersten dus hadden de hele ruimte voor onszelf. Dat was heel gezellig en intiem :) Daarna volgden onder andere mijn schoonzusje, die na het ontbij met mij meeging om mijn haar opnieuw te doen. Een beetje onhandig zittend op de wc in de badkamer van onze hotelkamer heeft ze de boel weer keurig in orde gebracht :) Ondertussen pakte mijn nieuwbakken echtgenoot alle spullen en cadeaus in. Om half 10 vertrokken we naar mijn ouders (die 100 km verderop wonen), want we gingen in hun dorp nog trouwen in de kerk. Met bruidskapsel en makkelijk zittende kleding stapte ik een uur later uit de auto, waar tot onze verbazing mijn ouders een hoop werk hadden gemaakt van de versiering. Een heuse ballonnenboog (groen/wit) stond buiten, net als dat de huiskamer vol hing met slingers. Een hele verrassing! Mijn vriendinnetje was er al, en samen met mijn man heeft ze me binnen no-time in mijn jurk gehesen.
De kerkdienst... die was heel bijzonder en persoonlijk. Ik ga er verder niet teveel over zeggen, maar iedereen die er bij was, was geraakt (zelfs de dominee hield het niet droog maar wist het aardig te verbergen). Ik denk wel dat ik kan zeggen dat dit het hoogtepunt was van onze trouwdagen :)

En dan: foto's! Wel gewatermerkt, maar dat mag de pret niet drukken  :biggrin:



jassou

  • Gast
Eindelijk Mevrouw Van Den Berg
« Reactie #1 Gepost op: 10 mei 2012, 22:36:13 »
Leest als een paar hele mooie dagen, en schitterende foto's (die bij het water is erg mooi!). Nog gefeliciteerd!

junebride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1355
  • Geslacht: Vrouw
Eindelijk Mevrouw Van Den Berg
« Reactie #2 Gepost op: 11 mei 2012, 00:09:29 »
Gefeliciteerd! Wat een mooi verslag en mooie foto's. Klinkt als 2 mooie dagen. Geniet nog lekker na samen.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Eindelijk Mevrouw Van Den Berg
« Reactie #3 Gepost op: 11 mei 2012, 07:41:47 »
Gefeliciteerd! Mooie kleur jurk heb je gekozen, staat je goed :)

Lieke23

  • Gast
Eindelijk Mevrouw Van Den Berg
« Reactie #4 Gepost op: 11 mei 2012, 07:42:53 »
Gefeliciteerd! Een heel mooi verslag! Jullie zullen vast en zeker erg genoten hebben!

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
Eindelijk Mevrouw Van Den Berg
« Reactie #5 Gepost op: 11 mei 2012, 07:44:11 »
Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wat zagen jullie er schitterend uit! :wub:  die foto aan de tafel vind ik echt heel erg mooi! Wat een gelukkig paar!

Veer

  • Gast
Eindelijk Mevrouw Van Den Berg
« Reactie #6 Gepost op: 11 mei 2012, 09:33:55 »
Mooi verslag van jullie fijne trouwdagen en prachtige foto's gefeliciteerd met jullie huwelijk!

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Eindelijk Mevrouw Van Den Berg
« Reactie #7 Gepost op: 11 mei 2012, 10:01:11 »
Gefeliciteerd! Wat zijn jullie een prachtig stel! En die jurk..!!  :wub:   was al verliefd toen ie in het jurken topic voorbij kwam, maar met het complete plaatje zie je er nóg mooier uit!!

Geniet er nog even van :wink:

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Eindelijk Mevrouw Van Den Berg
« Reactie #8 Gepost op: 11 mei 2012, 11:10:28 »
Wat een mooie dagen hebben jullie gehad, klinkt echt geweldig. Gefeliciteerd!
En zoals hiervoor al genoemd: jullie zien er erg gelukkig uit:-)

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Eindelijk Mevrouw Van Den Berg
« Reactie #9 Gepost op: 11 mei 2012, 13:37:21 »
Gefeliciteerd! En woow wat stralen jullie in jullie geweldige kleding!

twijfeltje

  • Gast
Eindelijk Mevrouw Van Den Berg
« Reactie #10 Gepost op: 11 mei 2012, 14:25:54 »
Wauw, het geluk straalt van de foto's af.
Nogmaals: Van harte gefeliciteerd!
Je verhaal is ook mooi om te lezen.
Lekker genieten nu.

Cahira

  • Gast
Eindelijk Mevrouw Van Den Berg
« Reactie #11 Gepost op: 11 mei 2012, 17:43:13 »
Gefeliciteerd en heel veel geluk samen.
Jullie zagen er stralend uit.

cerylle

  • Gast
Eindelijk Mevrouw Van Den Berg
« Reactie #12 Gepost op: 11 mei 2012, 17:55:23 »
Gefeliciteerd! Echt mooi die groen / witte combinatie van je jurk! Staat je echt heel mooi!

Diamond

  • Junior
  • **
  • Berichten: 122
  • Geslacht: Vrouw
Eindelijk Mevrouw Van Den Berg
« Reactie #13 Gepost op: 11 mei 2012, 22:15:52 »
Gefeliciteerd!
Dat hadden jullie mooi geregeld zeg, 2 dagen!
Nu lekker genieten samen.

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Eindelijk Mevrouw Van Den Berg
« Reactie #14 Gepost op: 12 mei 2012, 08:37:34 »
Bedankt allemaal :biggrin: Ja we kijken er ook met een heel goed gevoel op terug :) Het waren twee geweldige dagen :biggrin:

KarinB

  • Gast
Eindelijk Mevrouw Van Den Berg
« Reactie #15 Gepost op: 12 mei 2012, 09:39:43 »
Wateen geweldig verslag om te lezen jullie hebben fantastische dagen gehad.
Nu nog lekker op je roze wolk blijven zitten  :biggrin:  
Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk.

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Eindelijk Mevrouw Van Den Berg
« Reactie #16 Gepost op: 12 mei 2012, 12:26:48 »
Gefeliciteerd!
Wat een leuke jurk en wat een leuk verslag!
Geniet van jullie wittebroodsweken

snowbunny

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 525
  • Geslacht: Vrouw
Eindelijk Mevrouw Van Den Berg
« Reactie #17 Gepost op: 13 mei 2012, 11:43:15 »
Gefeliciteerd!
Prachtige foto´s! En een mooie dag!

OsCarel

  • Gast
Eindelijk Mevrouw Van Den Berg
« Reactie #18 Gepost op: 14 mei 2012, 12:26:12 »
Wat straal je Melia! Jullie zagen er prachtig uit.
En als ik dit zie heb ik helemaaal zin in onze bruiloft over vier maanden.

deniesje

  • Gast
Eindelijk Mevrouw Van Den Berg
« Reactie #19 Gepost op: 15 mei 2012, 00:16:51 »
Van harte gefeliciteerd Melia! Jullie zagen er schitterend uit! Ben helemaal weg van je bruidsboeket echt zooo gaaf!!!

Anneli

  • Gast
Eindelijk Mevrouw Van Den Berg
« Reactie #20 Gepost op: 17 mei 2012, 14:18:58 »
Oh, Melia, wat een mooi verslag en wat een geweldige foto's! Wat zagen jullie er prachtig en gelukkig uit! Ik werd helemaal blij van de plaatjes en het verhaal en ineens voelde ik weer ergens de zin in mijn eigen bruiloft opduiken, die de laatste weken onder de schaduw van andere dingen was verdwenen.
Je bruidsboeket is heel bijzonder, inderdaad, zoals deniesje al zei.  :wink:
Gefeliciteerd en geniet van elkaar! :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards