collapse

Auteur Topic: Bruidspaar gezocht! Het topic voor weddingplanners i/o  (gelezen 79790 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidspaar gezocht! Het topic voor weddingplanners i/o
« Reactie #25 Gepost op: 8 juni 2012, 00:28:07 »
Beste aankomende weddingplanners...ook ik zou graag een "gratis" weddingplanner aan mijn zij hebben.
wij trouwen in september 2013...beetje ver weg...en we willen graag een bruiloft in 1001 nacht sferen..gelijk een leuk thema om mee te oefenen.

wij wonen in de flevopolder dus zoek jij in onze omgeving nog een stage koppel bieden wij ons bij deze aan!!

I do weddingplanner

  • Gast
Re: Bruidspaar gezocht! Het topic voor weddingplanners i/o
« Reactie #26 Gepost op: 8 juni 2012, 12:56:14 »
Trouwplannen? Of ken je iemand die gaat trouwen?

Als je gaat trouwen dan ga je een drukke, spannende maar vooral leuke tijd tegemoet. Trouwen betekent dat jullie elkaar voor altijd trouw beloven en dat vier je met een bruiloft. Wat jullie wensen ook zijn, als weddingplanner kan ik dit allemaal voor jullie regelen! Waarom een weddingplanner? De meeste bruidsparen realiseren zich niet wat er allemaal geregeld moet worden. En daar kan een weddingplanner goed bij helpen. Zodat jullie tijd hebben om te genieten van de aanloop naar jullie huwelijksdag toe. Overigens is een weddingplanner er niet alleen voor bruidsparen met een groot budget. Ook voor bruiloften met minder budget kun je mij inschakelen. Een weddingplanner is er tenslotte voor ieder budget! Elk huwelijk is bijzonder en speciaal. Ik plan en regel alles, en neem zoveel mogelijk zorgen uit handen. Door mijn creativiteit, styling en persoonlijke aanpak kunnen we samen de mooiste dag van jullie leven plannen. Ik neem echt de tijd voor jullie bruiloft. Ik ben gemotiveerd en gedreven om bruidsparen de mooiste dag van hun leven te bezorgen!

Op dit moment ben ik bezig met de opleiding weddingplanner (bwpn).Voor deze opleiding ben ik opzoek naar eens stagekoppel, waarvoor ik de gehele dag mag organiseren.

Zijn jullie geinterseerd geraakt of willen jullie nog meer weten? Laat dan een berichtje achter!
« Laatst bewerkt op: 19 juni 2012, 16:36:33 door I do weddingplanner »

Jacky1961

  • Gast
Re: Bruidspaar gezocht! Het topic voor weddingplanners i/o
« Reactie #27 Gepost op: 10 juni 2012, 11:57:50 »
Hallo Allemaal,

Leuk dat jullie gaan trouwen en wat een leuke tijd al die voorbereidingen.
Eigenlijk is dat dubbel genieten...de voorpret de dag zelf..en dan nog heerlijk nagenieten.
Dat laatste kan ik misschien bij helpen. Ik ben in opleiding voor Vakfotograaf en wil graag in contact komen met aanstaande bruidsparen.
Voor mijn opleiding heb ik foto's nodig van Love-shoots en Bruiloften.
Graag zou ik jullie (schaduw) fotograaf zijn op deze bijzondere dag. Natuurlijk ga ik eerst in gesprek met jullie over jullie wensen. De (on)kosten
zijn laag omdat ik op dit moment nog in opleiding ben.
Uiteraard lever ik kwalititeit en zal jullie zeker verrassen met mooie foto's zodat jullie van jullie herinneringen na kunnen genieten.

Neem rustig contact met mij op.

Lielaloesje

  • Gast
Re: Bruidspaar gezocht! Het topic voor weddingplanners i/o
« Reactie #28 Gepost op: 28 juni 2012, 21:00:13 »
Beste weddingplanner in opleiding,

In mei 2013 gaan wij trouwen en het lijkt me leuk als iemand dit samen met ons van begin tot eind, wil organiseren. We wonen in Utrecht en hebben een beperkt budget (circa 7.000), dus er is veel creativiteit vereist om het toch tot een geweldige dag voor ons te maken. Wil jij onze bruiloft samen plannen (want ik ben nog maar net begonnen) en kunnen we jou helpen met jouw opleiding, dus win-win? Mail me dan en dan kunnen we wellicht een keer afspreken.

Groetjes,

Loes
« Laatst bewerkt op: 29 juni 2012, 09:57:04 door Lielaloesje »

jjveldkamp

  • Gast
Re: Bruidspaar gezocht! Het topic voor weddingplanners i/o
« Reactie #29 Gepost op: 3 juli 2012, 13:13:32 »
Hallo!

Gefeliciteerd beste bruidsparen met jullie voorgenomen huwelijk!

Ook ik, Jacqueline, 36 jaar, ben op zoek naar een stagekoppel voor wie ik als weddingplanner hun huwelijk tot een fantastische dag mag maken. Het organiseren van jullie huwelijk is onderdeel van mijn opleiding tot weddingplanner bij bwpn en dus gratis (op reiskosten na) voor jullie. Ik woon zelf in Den Haag en heb reeds voor de opleiding meerdere bruiloften, inclusief themabruiloften, georganiseerd. Organiseren is wat ik goed kan en wat ik leuk vind en het lijkt me geweldig om bij te mogen dragen aan jullie mooiste dag.
Neem contact met me op als ik iets voor jullie mag betekenen!
Met georganiseerde groet,


Jacqueline
« Laatst bewerkt op: 3 juli 2012, 13:19:13 door jjveldkamp »

All4Weddings

  • Gast
Re: Bruidspaar gezocht! Het topic voor weddingplanners i/o
« Reactie #30 Gepost op: 18 juli 2012, 16:48:09 »
Voor mijn opleiding tot weddingplanner, bij Weddingplanners International, ben ook ik op zoek naar een stagebruiloft om te organiseren. Ik bied mijn diensten gratis aan!

Ik organiseer, uiteraard in nauwe samenspraak met u, uw gehele bruiloft. Ik maak afspraken met leveranciers, bewaak uw budget en ben op de grote dag zelf aanwezig om alles in goede banen te leiden.

Op deze manier kunt u zich zonder stress verheugen op en genieten van de mooiste dag van uw leven!

Liefst een bruiloft binnen 8 maanden en regio Noord Holland (ik woon zelf in Hoorn).

Stuur mij een mail als u interesse heeft: natasjaschoenmaker@hotmail.com

Vriendelijke groeten,

Natasja Bult-Schoenmaker

marieke09

  • Gast
Re: Bruidspaar gezocht! Het topic voor weddingplanners i/o
« Reactie #31 Gepost op: 31 juli 2012, 11:19:22 »
Hoi allemaal,

Ik Marieke (22 jr), heb ambities voor weddingplanner en ik zoek koppels die ik kan helpen met het
organiseren van de bruiloft zodat de bruiloftsdag echt een fantastisch feest wordt!

(regio Alphen a/d Rijn, Leiden, Gouda, Woerden,)

Mijn eigen bruiloft heb ik tot in de puntjes georganiseerd met heel veel plezier, hieruit heb ik een hoop ervaring opgedaan.


Voor vragen stuur gerust een berichtje!

Groetjes Marieke

Marianca

  • Gast
Re: Bruidspaar gezocht! Het topic voor weddingplanners i/o
« Reactie #32 Gepost op: 1 september 2012, 12:19:35 »
Gaat u volgend jaar trouwen of kent u iemand die in het huwelijksbootje gaat stappen en komt u uit de provincie Noord-Brabant dan kunt u mij misschien helpen.
 
Ik ben de opleiding professioneel wedding planner aan het volgen en moet hier een stagebruiloft voor lopen.
 
Ik ben op zoek naar een stage koppel dat volgend jaar gaat trouwen en zelf nog niets of pas weinig heeft geregeld.
 
Het is de bedoeling dat ik met u ga brainstormen wat uw ideeën en wensen zijn en wat er mogelijk is binnen uw budget.
Verder ga ik samen met u alles uitzoeken en regelen zodat u zelf een zorgeloze dag heeft. Alles gaat uiteraard in goed overleg en alleen met uw toestemming.
 
Omdat dit een stage is is dit uiteraard gratis.

Mocht u nog met vragen zitten twijfel niet en stuur me gelijk een mailtje.

Veertje89

  • Gast
Re: Bruidspaar gezocht! Het topic voor weddingplanners i/o
« Reactie #33 Gepost op: 10 september 2012, 15:43:11 »
Best aanstaande bruidspaar,

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk.

Aankomende week start ik met mijn opleiding aan de Weddingplanner Institute te Nieuwegein (www.owpn.nl) als Weddingplanner.

In het kader van deze opleiding ben ik op zoek naar een stagekoppel die graag professionele hulp willen bij de voorbereiding en uitvoering van hun bruiloft.
Naast een aantal praktijkopdrachten is het namelijk de bedoeling dat ik als stageopdracht een bruidspaar vanaf het begin tot eind ga ondersteunen bij het organiseren van hun bruiloft! Alle zaken gaan in goed overleg en worden in met het bruidspaar vastgelegd op papier.

Even een kleine introductie van mijn kant. Mijn naam is Vera, woonachtig in Vianen en ruim 4 jaar werkzaam als (interim) secretaresse. In juni 2009 heb ik een opleiding afgerond als Interieurstylist. Met mijn ervaring als secretaresse en creatieve opleiding, wilde ik graag mijn kennis uitbreiden met de organisatie van evementen. Mijn passie gaat uit naar alles wat te maken heeft met bruiloften! Dus mijn keuze was snel gemaakt toen ik de informatieavond van de Weddingplanner Institute bezocht en ik start dus komende week.

Hebben jullie plannen om in 2013 te trouwen? En zouden jullie het leuk vinden om door een gemotiveerde en creatieve Weddingplanner in opleiding begeleid te worden? Dan kunnen jullie een berichtje sturen naar mij via vera_werf@hotmail.com.

Met vriendelijke groet,

Vera

gijoy

  • Gast
Re: Bruidspaar gezocht! Het topic voor weddingplanners i/o
« Reactie #34 Gepost op: 14 september 2012, 16:22:24 »
We hebben een paar dagen geleden een mailtje hierover gestuurd, heb je hem gehad?

annagielen

  • Gast
Re: Bruidspaar gezocht! Het topic voor weddingplanners i/o
« Reactie #35 Gepost op: 16 oktober 2012, 15:46:04 »
Beste weddingplanners in opleiding,

Is er toevallig nog iemand die een stel wil begeleiden die in augustus 2013 in Woudenberg gaan trouwen? Zo ja mail me dan naar info@annagielen.nl

Groetjes,
Anna

Lasairiona

  • Gast
Re: Bruidspaar gezocht! Het topic voor weddingplanners i/o
« Reactie #36 Gepost op: 21 oktober 2012, 23:29:22 »
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een stagiaire voor weddingplanner. We hebben nog geen datum geprikt, maar het zal deze zomer, of volgend zomer plaatsvinden. Dat hangt nog van een paar factoren af.

We hebben nog niet veel op papier gezet, maar het idee is om met een kleine groep genodigden het wettelijk huwelijk op een doordeweekse dag te laten sluiten. In het weekend willen we trouwen voor de kerk met daarna aansluiten een feest.

Het hele huwelijk zal met een licht alternatief/gothic tintje worden aangekleed en aan het feest willen we een victoriaans thema geven. Dit willen we allemaal met een zo klein mogelijk budget klaarspelen. Ook willen we onze dochter Caithlynn van bijna 3 maanden oud een speciale rol tijdens het huwelijk geven.

Mocht je de uitdaging aan willen gaan dan kan je contact met ons opnemen. Stuur me een priveberichtje of stuur me een mailtje naar inge.roy @ gmail.com

Groetjes
Inge Roy & Caithlynn

nedmar

  • Gast
Re: Bruidspaar gezocht! Het topic voor weddingplanners i/o
« Reactie #37 Gepost op: 2 november 2012, 15:25:02 »
Beste mensen,

Ik zie hier best veel oproepjes 'bruidspaar gezocht'. Wel, wij zijn een gemengd stel (afkomstig uit Ned. en Mar.) dat voor 2013 trouwplannen heeft. Alleen is de exacte datum nog niet bekend, omdat wij afhankelijk zijn zijn van een toeristenvisum. Graag willen wij onze bruiloft een mengeling laten zijn van Arabische en Nederlandse elementen. En daar kunnen we best wat hulp bij gebruiken. Helemaal omdat het lastig is dat wij ver van elkaar een bruiloft zullen voorbereiden en daarbij ons budget beperkt is.

Zie je deze spannende taak toch nog zitten? Reageer dan alsjeblieft via PM!

Met een hartelijke groet en wie weet tot ziens.

Habiba

Nina25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Bruidspaar gezocht! Het topic voor weddingplanners i/o
« Reactie #38 Gepost op: 22 november 2012, 16:08:59 »
Hallo,

We gaan 10-05-2014 trouwen en zijn op zoek naar een weddingplanner in opleiding die ons hierbij kan begeleiden. Doordat we pas in 2014 trouwen staan onze plannen nog in de kinderschoenen en kun je het plannen vanaf het begin meemaken.
We willen graag een bruiloft met met een mix  van oosterse en nederlandse tinten.

We zijn woonachtig te Maastricht.

Zoek je nog een stageplaats waar in je veel creativiteit kwijt kunt??
Neem dan contact met ons op!


trouwregisseuse

  • Gast
Re: Bruidspaar gezocht! Het topic voor weddingplanners i/o
« Reactie #39 Gepost op: 6 januari 2013, 21:53:30 »
Net ten huwelijk gevraagd en kun je niet wachten om deze bijzondere dag te plannen?
Misschien dat ik jullie daarbij van dienst kan zijn!

Op dit moment volg ik de opleiding weddingplanner bij het instituut Weddingplanners International. Voor deze opleiding ben ik op zoek naar een stagekoppel dat ik van A-Z kan assisteren bij het organiseren van hun bruiloft. Het is voor mijn opdracht van belang dat jullie nog geen concrete stappen hebben ondernomen in het planproces. Na een eerste kennismakingsgesprek om te inventariseren wat jullie wensen zijn op het gebied van locatie, sfeer, thema etc., zal ik gaan uitzoeken wat de mogelijkheden zijn, binnen het aangegeven budget. Het gehele traject tot aan de bruiloft zal ik samen met jullie doorlopen, hierbij gebruik makende van mijn Hotelschoolachtergrond en mijn werkervaring in de evenementenbranche. Ook op de bruiloft zelf zal ik ervoor zorgen dat de gehele dag op rolletjes verloopt.

Een kleine introductie: mijn naam is Tanja, ik ben 30 jaar oud. Sinds kort woon ik samen in Amersfoort. Na mijn Hogere Hotelschool heb ik veel gereisd en in het buitenland gewoond. Tussendoor ook werkervaring in de hotelerie en evenementenbranche in Nederland opgedaan. Mijn achtergrond, samen met mijn passie voor plannen en organiseren hebben mij doen besluiten om de opleiding tot weddingplanner te gaan volgen. Ik heb heel veel zin om aan deze nieuwe uitdaging te beginnen.

Daar het om een stageopdracht gaat, zal de organisatie van Weddingplanner International op de achtergrond meekijken. Tevens nemen zij tussendoor graag contact met jullie op, om te zien of de organisatie van de bruiloft naar wens verloopt.
 
Geïnteresseerd in een kennismakingsgesprek of eerst wat meer informatie? Neem gerust contact met mij op.
« Laatst bewerkt op: 7 januari 2013, 16:41:40 door JoyceS »

Aafjes77

  • Gast
Re: Bruidspaar gezocht! Het topic voor weddingplanners i/o
« Reactie #40 Gepost op: 7 januari 2013, 15:33:51 »
Hoi Tanja,
Leuk hoor dat je deze opleiding bent gaan doen, ik ben ook erg van het plannen en organiseren en heb het zelf ook overwogen. Maar ja soms lopen dingen ff anders.
Maar goed daar reageer ik niet voor, ik denk dat je hier verkeerd zit namelijk....Ik denk dat alle dames die hier op het forum komen al veel geregeld hebben....en het veel te leuk vinden om het zelf te regelen. Maar goed ik kan me vergissen hoor!
In elk geval veel succes!
Groetjes,
Aafke

Chequita

  • Gast
Re: Bruidspaar gezocht! Het topic voor weddingplanners i/o
« Reactie #41 Gepost op: 23 januari 2013, 11:31:54 »
Hi,

mijn naam is Chequita en ik ben bezig met mijn opleiding weddingplanner. Voor de opleiding ben ik op zoek naar een bruidspaar die mij als weddingplanner wil en hun helpt met het voorbereiden van hun huwelijk. Het is de bedoeling dat ik er vanaf dag 1 bij ben. Dus eerst een kennismakings gesprek, dan alles bespreken, de leveranciers benaderen etc...
Het is helemaal gratis en ik word beoordeeld door het bruidspaar en mn coaches. Dus wie gaat er binnekort trouwen? Voor de zomervakantie of na de zomervakantie?

Ik hoop veel reacties te krijgen.

Chequita
« Laatst bewerkt op: 24 januari 2013, 22:14:50 door JoyceS »

Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: Bruidspaar gezocht! Het topic voor weddingplanners i/o
« Reactie #42 Gepost op: 24 januari 2013, 23:17:53 »
Wij trouwen pas in december, is dat een probleem?
Wonen wel heel erg in de buurt!

wedding2013

  • Gast
Re: Bruidspaar gezocht! Het topic voor weddingplanners i/o
« Reactie #43 Gepost op: 26 januari 2013, 18:30:31 »
Misschien is het handig om te vermelden uit welke omgeving je komt? Of maken de reistijden je niks uit?

lsandaal

  • Gast
Re: Bruidspaar gezocht! Het topic voor weddingplanners i/o
« Reactie #44 Gepost op: 10 maart 2013, 11:07:30 »
Wat leuk dat jullie gaan trouwen, proficiat!
Hebben jullie inmiddels ontdekt wat er allemaal komt kijken bij de organisatie van een bruiloft? En...geschrokken? Het is niet voor niets dat voor de organisatie van een bruiloft gemiddeld een jaar wordt uitgetrokken. Wil je het goed doen -en uiteráárd wil je dat want je trouwt tenslotte niet elke dag- dan moet je er rekening mee houden dat het zo’n 6 werkweken fulltime organisatie met zich meebrengt. En ik kan me voorstellen dat niet iedereen die tijd daarvoor eenvoudig kan vrijmaken.

Maar geen zorgen, ik ga jullie helpen! Maar wie ben ik dan wel? Nou, ik ben iemand die gelooft in passie, ook in je werk. Dat je datgene doet waarvan je hart een salto maakt. Voor mij ligt dat in het maken van mooie dingen, het werken met leuke mensen en hen helpen het beste uit hun bruiloft te halen en tegelijkertijd mooie en blijvende herinneringen te creëren. Ik benader mijn werk op een heel persoonlijke manier; ik leg een sterke nadruk op het opbouwen van relaties, zowel met mijn bruidskoppels als met degenen met wie ik samenwerk ten behoeve van het eindresultaat. Vertrouwen is immers van wezenlijk belang. En omdat dit een stageopdracht is, stel ik éénmalig mijn diensten kosteloos ter beschikking aan jullie.

Klinkt dit je als muziek in de oren? Trouw je in het najaar van 2013 of het voorjaar van 2014 en kun je wel wat hulp gebruiken bij de organisatie van je bruiloft? Wil je een bruiloft die écht anders is dan andere én woon je in (de buurt van) Noord-Holland? Dan moeten we elkaar zeker een keer ontmoeten voor een kennismakingsgesprek. Kan ik je berichtje tegemoet zien?

Mijn naam is Lucia Sandaal en ik ben Weddingplanner in opleiding.

BlondeBride

  • Gast
Re: Bruidspaar gezocht! Het topic voor weddingplanners i/o
« Reactie #45 Gepost op: 10 maart 2013, 22:51:53 »
echt jammer hoor. ik woon in brabant!

kekeni

  • Gast
Re: Bruidspaar gezocht! Het topic voor weddingplanners i/o
« Reactie #46 Gepost op: 2 oktober 2013, 21:45:58 »
Gefeliciteerd, jullie gaan trouwen! Er breekt een bijzondere tijd aan waarin jullie veel moeten organiseren. Misschien kan ik jullie daarbij ondersteunen.

In het kader van de  opleiding tot weddingplanner aan het Weddingplanner Institute te Nieuwegein (www.owpn.nl) ben ik op zoek naar een stagekoppel die graag professionele hulp willen bij de voorbereiding en uitvoering van hun bruiloft. Deze dienst is voor jullie geheel gratis.

Wat kunnen jullie o.a. van mij verwachten:
-   Advies en ondersteuning om jullie dag helemaal naar wens in te vullen.
-   Het maken van checklists en een draaiboek
-   Budgetbewaking
-   Ceremoniemeester op de dag zelf

Tijdens het gehele proces wordt ik begeleid door het Weddingplanner Institute en zal er met jullie een evaluatie (tussentijds en na het huwelijk) worden gehouden.

Ik kom zelf uit de regio Noord-Brabant, maar een koppel  uit een andere regio is geen probleem.

Gaan jullie in 2014 trouwen en vinden jullie het leuk vinden om begeleid te worden door een weddingplanner in opleiding? Neem gerust contact op via weddingplannerine@hotmail.com. We kunnen dan een kennismakingsgesprek inplannen om jullie wensen te bespreken.

Miranda 1982

  • Gast
Re: Bruidspaar gezocht! Het topic voor weddingplanners i/o
« Reactie #47 Gepost op: 10 oktober 2013, 15:55:16 »
Kekeni, wij trouwen in september 2014. Wij wonen in de regio Utrecht en trouwen in de gemeente Geldermalsen. De locatie en fotograaf zijn al geregeld. Ik weet niet hoeverre wij nog in jouw 'plaatje' passen?

kekeni

  • Gast
Re: Bruidspaar gezocht! Het topic voor weddingplanners i/o
« Reactie #48 Gepost op: 16 oktober 2013, 19:27:54 »
Hoi Miranda, ik heb je een prive berichtje gestuurd.

kcmonrooy

  • Gast
Re: Bruidspaar gezocht! Het topic voor weddingplanners i/o
« Reactie #49 Gepost op: 9 november 2013, 18:53:08 »
♥Gezocht :  Stagebruiloft♥

Beste Lezer !

Momenteel volg ik de opleiding Professioneel Weddingplanner bij Weddingplanners International te Nieuwegein.
In kader van deze opleiding ben ik opzoek naar een koppel dat wel wat professionele hulp kan gebruiken bij de voorbereiding  en uitvoering bij hun huwelijk.
Naast alle theorie en praktijkopdrachten ( ontwerpen van een concept voor een themabruiloft, draaiboek en opzetten van een leveranciersnetwerk ) is het namelijk de bedoeling dat ik als stage bruiloft een bruidspaar van A tot Z ga ondersteunen bij het organiseren van hun droombruiloft.

Een Weddingplanner in arm nemen kent vele voordelen! Een Weddingplanner heeft alle kennis in huis en kan veel advies, tips en informatie geven.
Een super mooi voordeel van de stage bruiloft is dat ik GRATIS voor het bruidspaar ga werken! Uiteraard word ik hierbij ondersteunt door de OWPN.

Weet je een koppel dat binnenkort gaat trouwen ? Of misschien ben je zelf druk bezig met de voorbereidingen van je eigen bruiloft ?

Neem dan vooral contact met me op ! 

Ik kom zelf uit regio Utrecht, dus het zou fijn zijn als het in de regio of in de buurt van regio Utrecht is !
« Laatst bewerkt op: 10 november 2013, 07:21:21 door kcmonrooy »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards