collapse

Auteur Topic: Kledingwinkel Voor Kinderkostuum  (gelezen 2305 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Judith32

  • Gast
Kledingwinkel Voor Kinderkostuum
« Gepost op: 20 juni 2012, 23:05:38 »
Hoi dames

Ik ben voor mijn twee jongens nog op zoek naar een kostuum. nu heb ik al maanden gezocht op het internet en volgens mij heb ik alle bekende websites al wel gehad maar er zit niet tussen wat ik moet hebben. Ik ben nl op zoek naar een taupe kleurig kostuum. beige is te lich en bruin is te bruin. Ik kan het nergens vinden. Weet iemand in de omgeving van enschede ( wil er ook wel even voor rijden, maar geen uren) een winkel waar ze kostuums voor kids verkopen?
Ben bij Aimee in enschee geweest en bij henk ter horst in almelo maar dat was het ook niet voor mij.
Wie kan mij helpen want ik wil voor dat ik op vakantie ga toch de kleren van de jongens wel in the pocket hebben.
Hopelijk komt er iemand met de gouden tip.

Judith

Blitzey

  • Gast
Kledingwinkel Voor Kinderkostuum
« Reactie #1 Gepost op: 24 juni 2012, 11:01:25 »
Misschien kan je nog eens googlen op communiekleding. (er zit ook het één en ander in Belgie en onderin Nederland die veel aan communiekleding hebben) Volgens mij maken die ook op aanvraag.

En op afbeeldingen google communiekleding, komt er ook een bepaald merk jongens kleding voorbij, waar ook colbertjes etc tussenzitten.
(ik zal ook nog even zoeken, dan is het wat logischer wat ik schrijf hahaha)

monny.nl
lollypop.nl
glamourshopbalkbrug.nl
« Laatst bewerkt op: 24 juni 2012, 11:05:57 door Blitzey »

Judith32

  • Gast
Kledingwinkel Voor Kinderkostuum
« Reactie #2 Gepost op: 24 juni 2012, 11:09:23 »
Misschien kan je nog eens googlen op communiekleding. (er zit ook het één en ander in Belgie en onderin Nederland die veel aan communiekleding hebben) Volgens mij maken die ook op aanvraag.

En op afbeeldingen google communiekleding, komt er ook een bepaald merk jongens kleding voorbij, waar ook colbertjes etc tussenzitten.
(ik zal ook nog even zoeken, dan is het wat logischer wat ik schrijf hahaha)

monny.nl
lollypop.nl
glamourshopbalkbrug.nl


ja dat had ik ook al geprobeerd hahahah maar dank je.
denk dat ik wat bestel op humpiedump en suitsyouwell en dan kijk of het wat is. kan het altijd terug sturen.

judith

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards