collapse

Auteur Topic: Trouwen In Mei 2013  (gelezen 791365 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lielaloesje

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Gepost op: 1 juli 2012, 11:34:07 »
Hoi hoi!

In mei 2013 is het zover, we gaan trouwen! Ik ben zo blij en denk er de hele dag aan. Ik ben druk ik blaadjes aan neuzen al zit braaf iedere avond 'Say yes to the dress' te kijken op TLC. Een programma dat ik vroeger verschrikkelijk vond, maar nu ineens geweldig :). Het lijkt me leuk om met andere meiden de zoektocht naar de geweldige bruiloft samen te delen. Met anderen die niet in het zelfde schuitje zitten kan dit toch minder goed. En daarnaast wil ik ook veel als verrassing bewaren. Het lijkt me leuk om samen naar het moment toe te leven en elkaar te helpen als je over een bepaalde keuzes twijfelt. Ook om mijn aanstaande een beetje te ontlasten die laatst al zei 'Gaan we het nu wéér over de bruiloft hebben?' :S

Lijkt je dit ook leuk? Post hier dan je berichtje en vertel kort wat over jezelf én over het aanzoek. Ik zal zelf beginnen:

Ik ben 30 en mijn AS en ik zijn bijna 9 jaar bij elkaar. We wonen in het midden van het land. Afgelopen mei hebben we een groot feest georganiseerd voor de 1e verjaardag van ons zoontje en daar is mijn vriend op z'n knieën gegaan. Ik schreeuwde JA! in de microfoon en begon te springen van blijdschap. Toen kwam iedereen ons feliciteren, veel hadden het ook niet droog gehouden, zo lief! Het was een grote verrassing en erg leuk, omdat iedereen erbij was.

Ik ben benieuwd naar jouw verhaal, en hoe ver ben jij al met de organisatie?

Groetjes,

Loes
« Laatst bewerkt op: 1 juli 2012, 12:22:32 door Lielaloesje »

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1 Gepost op: 3 juli 2012, 09:06:24 »
Hoi Lielaloesje,

ik trouw ook in mei 2013. Ik ben 31 jaar en mijn AS en ik zijn nu ong 1.5 jaar bij elkaar.
Hij is afgelopen kerstavond op zijn knieën gegaan na een romantisch diner voor twee.
Ik moest zo huilen dat ik nog maar net ja kon zeggen hahaha.
Nu hebben we al heel veel geregeld, het enige wat nog moet is:

Pak AS
Ringen
Uitnodigingen
Bedankjes

Volgens mij hebben we de rest al geregeld hahaha.
Wat heb jij allemaal al geregeld?

Groetjes LatinBride

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2 Gepost op: 3 juli 2012, 09:41:59 »
Oeh een aparte topic voor mei 2013! Die is populair hoor :wink:
Maar welkom en leuk dat je jouw voorpret met ons wilt delen!

Ik en mijn AS gaan trouwen op 24 mei.
Op 6 mei 2011 kregen we iets (ik ken hem al langer, alleen dan meer van zien en af en toe een praatje), op 12 mei 2012 vroeg hij me ten huwelijk op een zomerse mei dag tijdens een heerlijke wandeling door de natuur en op 24 mei 2013 trouwen we dus!

We hebben al geregeld:
* locatie ceremonie
* locatie diner + feest
* trouwauto
* lunch van te voren
* videograaf
* getuigen/ceremoniemeester
En we zijn nu bezig met de fotograaf.
De DJ hebben we wel op het oog, maar het is een kennis van AS dus moeten we nog vragen.

De rest moet dus allemaal nog... Maar gelukkig hebben we er genoeg tijd voor!

Jorien26

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3 Gepost op: 3 juli 2012, 10:54:36 »
Hoihoi,

Ook ik trouw in mei 2013, namelijk op 24 mei 2013!

ik ben 25 jaar oud, mn vriend 27. we zijn nu 7 jaar samen en op mijn 25e verjaardag (dat was 21 mei) heeft ie me ten huwelijk gevraagd!!

We hebben al:
Locatie diner+feest
Gemeentehuis

en zijn nu druk bezig met:
Dj
Fotograaf

De rest komt vanzelf, ik heb niet zo'n haast :-) Al heb ik wel erg veel zin om jurken te gaan passen!!

xxx

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #4 Gepost op: 3 juli 2012, 15:24:55 »
Hey wat leuk een eigen mei 2013 topic :-)
Wij trouwen ook in mei 2013 24 mei om precies te zijn.

Ik ben Kim (27), verloofd met Mike(25) en mama van Luc van nu 19 maanden.
We zijn nu bijna 4 jaar bij elkaar. Hebben daarvoor 3 jaar als directe collega's gewerkt en tegen elkaar geklaagd over onze toemalige partners uiteindelijk sprong de vonk over en zijn we samen verder gegaan,werden al snel verrast door de komst van ons zoontje en gaan nu trouwen.
September 2011 is mijn vriend op vakantie in turkije in een overvol restaurant op zijn knieeen gegaan :-)
heel erg leuk en heb uiteraard ja gezegd.
24 mei is het zover, we trouwen op citta Romana in Hellevoetsluis, en vieren hier eigenlijk heel onze dag.

We hebben nu geregeld:

Datum
Locatie trouwen + Feest + Diner
Bedankjes
DJ
« Laatst bewerkt op: 3 juli 2012, 15:28:54 door Kimmtt »

Jorien26

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #5 Gepost op: 3 juli 2012, 16:31:24 »
Wat grappig, ik dacht dat 31 mei populair was maar 24 mei lijkt hier wel nog populairder ;-)

Wij komen trouwens uit Utrecht en gaan trouwen op Goudestein in Maarssen en geven ons diner + feest in De Nonnerie in Maarssen!

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #6 Gepost op: 3 juli 2012, 16:33:25 »
Wij komen uit Eindhoven en gaan trouwen in Eindhoven, in het PSV stadion, daar hebben we ook het diner en het feest. Er zit namelijk een luxe eetcafé in het stadion in een hoek. De Verlenging en dat is zo mooi en gaaf daar.. Dus daar gaan we feesten, houden alles op 1 locatie!

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #7 Gepost op: 3 juli 2012, 17:44:53 »
Hoi,

haha 24 mei is inderdaad een populaire dag.. Ook ik trouw op 24 mei 2013.
Ik ben Marlie, 27 jaar, verloofd sinds 12 september 2011 met Danny, ook 27 jaar.
Hij heeft mij boven op de top van de Kilimanjaro gevraagd en ik kon nog net Ja uitbrengen.
We zijn 6 jaar samen en hebben samen een hondje.
Aan kinderen willen we beginnen als we getrouwd zijn.. maar ja, dat heb je niet voor het kiezen natuurlijk.

Leuk zo'n topic speciaal voor mei bruidjes, haha

oh ja, Wij wonen in Nijmegen. We trouwen in Mill, op landgoed Tongelaar

marian1313

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #8 Gepost op: 3 juli 2012, 19:30:10 »
Grappig dat er zoveel gaan trouwen op 24 mei, mijn broer(tje) gaat dan ook trouwen met zijn vriendin. Wel leuk om hier te lezen waar jullie allemaal mee bezig zijn.
Mijn schoonzus-to-be gaat in september voor haar jurk kijken met haar zus en haar moeder. Hopelijk mag ik bij een vervolgafspraak een keertje mee. Onze dochter mag bruidsmeisje zijn en ook mee op fotoreportage.

jootje22

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #9 Gepost op: 3 juli 2012, 22:13:51 »
Hier een andere datum, wij (Jolanda 43 en Peter 44) trouwen op 10 mei 2013 in onderstaand kasteeltje. Onze gemeente gebruikt dit alleen voor de burgerlijke huwelijken. Het echte gemeentehuis is oerlelijk dus dan is dit een juweeltje.
Wat wij al geregeld hebben:

trouwlocatie dus
feestlocatie
DJ
fotograaf

Over 3 weken ga ik met mijn vriendin voor een jurk kijken, ik houd jullie op de hoogte.


http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.goverssierhekwerk.nl/uploads/kasteel%2520cranendonck%25200.jpg&imgrefurl=http://www.goverssierhekwerk.nl/referenties_detail.php?referentie_id%3D5&h=401&w=600&sz=71&tbnid=YJNNHHJqlWnLjM:&tbnh=90&tbnw=135&zoom=1&usg=__hMsJLLkT3_IDVXTy6KzC4iGM01w=&docid=bgxlxWwCzOiqIM&hl=nl&sa=X&ei=wVHzT-_rGMOM8gObs7nMCQ&ved=0CGAQ9QEwAg&dur=7504

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #10 Gepost op: 4 juli 2012, 08:36:17 »
Wij trouwen wel op 31 mei en ik dacht idd ook dat het een populaire dag was.
24 mei is zeker een stuk populairder! Wel super leuk dat er nu een mei 2013 topic is!
« Laatst bewerkt op: 4 juli 2012, 20:37:56 door LatinBride »

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #11 Gepost op: 4 juli 2012, 10:30:06 »
Het is iets overzichtelijker, heb heel lang geprobeerd het 2013 topic bij te houden. Maar het gaat gewoon te snel :-)

Wij komen overigens uit Rotterdam, hebben al 1 kindje (verrassing dwars door de pil heen kwam er pas achter na 10 weken) En hopen na de bruiloft een 2e te kunnen krijgen.

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #12 Gepost op: 4 juli 2012, 10:56:09 »
Hallo aanstaande bruidjes!

Super leuk dat er nu een topic is voor Mei bruidjes!

Ik ben 23 en mijn A.S. is 28 jaar. Wij zijn 2 jaar bij elkaar en trouwen op 24 mei 2013!
Op onze vakantie in Turkije vorige maand heeft hij mij op het strand tijdens een fotoshoot ten huwelijk gevraagt!


We beginnen nu met het maken van de voorbereidingen.

Groetjes Mootje

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #13 Gepost op: 4 juli 2012, 11:13:14 »
Welkom mootje!
Ja vind het ook fijn.. lekker overzichtelijk al zal ik ook in 2013 blijven komen hoor..
Dan staat alles maar dubbel erop :wink:

Jorien26

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #14 Gepost op: 4 juli 2012, 11:21:17 »
Hoi mootje,

Misschien een beetje een rare vraag maar je verteld dat hij je vorige maand ten huwelijk heeft gevraagd, terwijl ik zie dat je in april al lid bent geworden van het forum! Wist je al dat hij je ging vragen of had je vermoedens? Sorry beetje nieuwsgierig ;-)

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #15 Gepost op: 4 juli 2012, 11:27:54 »
Welkom Mootje gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk :-)

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #16 Gepost op: 4 juli 2012, 16:48:43 »
He !

Wat leuk een apart mei topic!

WIj trouwen ook volgend jaar mei, om precies te zijn 24 mei 2013, ik zie dat hetn een populaire datum is!
Mijn vriend heeft mij vorig jaar op vakantie in een oud kasteel ten huwelijk gevraagd.
WIj hebben al geregeld
- gemeentehuis
- locatie feest ( ook locatie voor 's middags)
- fotograaf

We zijn nu bezig met  muziek en auto

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #17 Gepost op: 4 juli 2012, 21:59:38 »
Hoi mootje,

Misschien een beetje een rare vraag maar je verteld dat hij je vorige maand ten huwelijk heeft gevraagd, terwijl ik zie dat je in april al lid bent geworden van het forum! Wist je al dat hij je ging vragen of had je vermoedens? Sorry beetje nieuwsgierig ;-)


Hoi Jorien,

Dat is geen rare vraag hoor!
Ik heb het met mijn vriend begin dit jaar over gehad om te gaan trouwen. En toen ben ik een beetje op internet gaat kijken, hoe ver van te voren andere mensen dingen gaan plannen, dus ik ben ook nieuwsgierig  :wink:  

En vrienden van ons zijn dit jaar getrouwd en daar heeft mijn vriend een taartstandaard voor gemaakt, deze verhuren wij nu. En op dit forum heb ik dus ook een stukje geplaatst dat mensen de standaard kunnen huren.

daniielle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #18 Gepost op: 4 juli 2012, 23:23:45 »
Hallo,

ik ga ook trouwen in mei 2013 :)
Wij wilde 24 mei trouwen, maar alles wat we wilden was dan al bezet
Dus wij hebben het verzet naar 31 mei.

Wij hebben de trouwlocatie en de feestlocatie al vaststaan.
Mijn jurk heb ik ook al  :biggrin:

zijn nu bezig met de dj, fotograaf en de auto.

De dj en fotograaf vind ik echt het moeilijkste om te beslissen...

groetjes

Jorien26

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #19 Gepost op: 5 juli 2012, 10:00:37 »
Wat grappig Danielle, wij wilden juist 31 mei maar dat was bij ons al bezet dus toen werd het 24 mei :)
De fotograaf vind ik inderdaad ook heel lastig, al wat afspraken gehad en ik vind de meeste foto's heel mooi maar er zitten ook altijd minder mooie tussen. Vind het ook lastig in te schatten hoe onze eigen reportage wordt, toch wel gek om naar de albums van anderen te kijken!

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #20 Gepost op: 5 juli 2012, 10:34:32 »
Tsjah maar het is ook lastig om 800 "mooiste" foto's te schieten en dingen kunnen ook niet naar je smaak zijn. Foto album zijn ook maar een schim van wat een fotograaf maakt en vaak kiezen ze zelf welke foto's erin staan.
Ik heb bij een fotograaf gewoon een hele reportage gezien.. van het aankleden tot aan het feest bij wijze van! En dan zie je gewoon dat er zooooveel mooie foto's bij zitten en natuurlijk zitten er ook gewone foto's bij. Het is namelijk een verslag van JULLIE DAG!
En niet alleen een half uurtje een fotoshoot.

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #21 Gepost op: 5 juli 2012, 11:39:39 »
dan ga ik me hier ook maar eens aanmelden, want ook ik ben een mei-2013 bruidje... en raad eens welke datum; 24-05-2013.
Wij hebben deze datum uitgekozen omdat we die dag precies 12,5 jaar samen zijn.

Inmiddels zijn we 2 dochters rijker, 1 van 3 en de jongste wordt volgende week 1 jaar:-)

Ik heb mijn vriend ten huwelijk gevraagd tijdens een weekendje Rotterdam. Ik had een slinger gemaakt met allemaal harten en foto's van ons daaropvan de afgelopen jaren. Tussen de foto's heb ik harten met letters gehangen; lieve P. wil je met me trouwen. Ik heb contact met het Hotel gezocht en gevraagd of zij het wilden ophangen in de tijd dat ik met P. de stad in was.. dus toen we savonds terug kwamen......

Ik wist ook echt niet zeker of hij Ja zou zeggen, omdat hij altijd riep dat hij niet zo nodig hoefde.... Ik wel!!
Dus ik dacht, ik probeer het 1 keer, en als hij nu nee zegt, ligt het balletje bij hem.

ik was natuurlijk van te voren zenuwachtig en had bedacht dat ik eerst wel een paar drankjes nodig zou hebben voordat we terug gingen naar het hotel. uiteindelijk heb ik het allemaal broodje nuchter mee gemaakt omdat ik er vlak daar voor achter kwam zwanger te zijn van de 2e.

Gelukkig zei hij volmondig ja... Uiteindelijk hadden wij dus met sinterklaas voor de familie 2 verrassingen; een zwangerschap en een bruiloft in het verschiet:-)

Wij hebben inmiddels,

de band
het gemeentehuis
en de locatie voor overdag/diner/feest. (dit is 1 locatie)

Lielaloesje

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #22 Gepost op: 5 juli 2012, 13:55:46 »
WOW!! De eerste dagen kwam er geen reactie op het forum en nu kijk ik opnieuw, al meer dan 20! Geweldig! Hartstikke leuk dat julie hebben gereageerd!

Ik ben nieuw op het trouwforum en zag alleen een forum voor heel 2013 met al bijna 70 pagina's aan reacties en dacht, laat ik zelf maar een topic starten voor mei. (Zonder dat ik de mensen van 2013 voor het hoofd wilde stoten, natuurlijk. Gelukkig wordt er goed op gereageerd!)

@ LatinBride: Wat grappig dat je zo moest huilen. Ik wilde ook gelijk 'losgaan', maar toen zei toch een stemmentje in mijn achterhoofd 'misschien is het wel helemaal geen aanzoek', dus toen hield ik me maar in. Maar toen hij na de speech op zijn knie zakte, gingen de sluisen weer open! :wink: Wat heb je al veel geregeld! Ik dacht dat ik aardig op dreef was, maar als ik naar jou kijk, dan wordt ik zenuwachtig!

@ missagle: Jij hebt ook al zoveel geregeld! Ik ben toevallig ook op 12/5 gevraagd (was een mooie dag inderdaad) en wij gaan op 25 mei trouwen. Dus een zaterdag, omdat we dit relaxter vinden, voornamelijk voor de gasten.

@ Jorien26: Wij willen waarschijnlijk ook in Goudestein trouwen! Heb jij het al van binnen gezien? Dat willen we eerst doen, maar van buiten is het prachtig! Mooi ook he dat het aan de Vecht ligt. Willen jullie ook iets met een bootje doen? Ik heb ook zin in jurken passen! Het is een beetje uit de richting, maar ik denk erover om naar Harlingen te gaan. Daar hebben ze een outlet met 400 m2 nieuwe trouwjurken voor de vaste prijs van 500 euro (vermaken is 100 euro vaste prijs voor max 5 sessies). Mijn familie woont in het Noorden en wil ze graag mee, dus vandaar mijn reis.

Allen: Wat hebben jullie voor budget?

@ Kim: Welkom! Wat voor bedankjes doen jullie? Vind het moeilijk! En wat gaat jouw zoontje doen op de dag? Wij willen nog een meisje vragen en dat ze dan samen naar voren lopen met blaadjes en dat hij de ring brengt. Grappig detail trouwens; ik werd ook dwars door de pil heen zwanger én wij willen ook na de bruiloft voor de 2e gaan. Mijn Honeymoon wordt pilloos :wink:

@ Marlie, sportief hoor de Kilimanjaro. Jij hebt er hard voor moeten zwoegen :wink:. Wat heb jij al geregeld?

@ Jootjes22: Prachtige locatie zeg! Ga je alleen met een vriendin kijken of gaan er nog meer mee? Of ga je vaker?

@ Mootje, Flower8: Welkom! Romantisch aanzoek!

Ik heb al een trouwlocatie (waarschijnlijk) en feestlocatie, namelijk een vakantiehuis met een boomgaard. In de boomgaard zetten we een feesttent in geval van slecht weer. Ik hoop echt op bloesem opo 25 mei, maar vrees het ergste. Ik denk dat het een populaire datum is, omdat je de weekenden ervoor zit met dodenherdenking, hemelvaart en pinksteren of hebben jullie daar geen rekening mee gehouden? Verder doet een vriendin de visagie en.....we hebben een weddingplanner! Een super leuke meid die de opleiding doet.

Tot snel!
Gr. Loes

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #23 Gepost op: 5 juli 2012, 13:56:05 »
Fijn zeg Tol81, dat hij toch graag met je wil trouwen!
En had van te voren echt niet verwacht dat de 24e zo populair was!

Heb hier al gelezen dat het niet de datum van keuze was, bij jou (tol81) is het omdat je dan 12.5 jaar samen bent.. hoe zit het met de rest?
Waarom heb je juist die datum gekozen?

Wij hebben deze datum gekozen, mijn AS eigenlijk, omdat we op de 6e van mei iets kregen, op de 12e van mei vroeg hij me ten huwelijk (niet in het zelfde jaar ofcourse) en op de 24e willen we dan gaan trouwen.. Mooie data dus allemaal!

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #24 Gepost op: 5 juli 2012, 13:59:55 »
Wij hebben voor de 31ste gekozen omdat AS perse in juni wilde trouwen en ik perse in mei haha.
Nu trouwen we dus in mei, maar feesten door in juni  :tongue:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards