collapse

Auteur Topic: Trouwen In Mei 2013  (gelezen 791366 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #50 Gepost op: 10 juli 2012, 10:31:15 »
Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen Marlie! Dat is ook gewoon super leuk!!!! Het is heerlijk als het totaalplaatje voor jou helemaal klopt! Geniet er lekker van!

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #51 Gepost op: 10 juli 2012, 10:44:27 »
Oooh marlie dat is kei leuk! Ben dan wel benieuwd naar de sluier..
Is er overigens een reden voor dat je alles in het Spaanse zoekt?
De jurk ook bijv..

Zo'n workshop is wel super leuk zeg! Als dat ook nog eens op de locatie kan..
Bij ons kan het sowieso niet, maar zie de oma van mn AS (in de 80 en al 3 hersenbloedingen gehad) dat ook niet snel doen haha..
Maar wel vet idee hoor Marlie!

jen89

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #52 Gepost op: 10 juli 2012, 18:19:36 »
hoi,

sinds vandaag staat onze trouwdatum vast, het word 31 mei 2013!
nu nog alles regelen! dinsdag heb ik mijn eerste afspraak met een bruidsmode winkel. ik kan niet wachten!

lielaloesje

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #53 Gepost op: 10 juli 2012, 19:06:00 »
Hoi!

Leuk vd sluier Marlie! Juist hier delen met ons, dat soort dingen, daar is dit forum voor! En wat een superleuk idee om schorten te laten maken! Heb je gelijk een leuk bedankje! Mag ik het idee van je 'jatten' voor het schilderen? Inderdaad even kijken wat dit kost. Wij dachten ook aan gepersonaliseerde picknickkleden, omdat we in de boomgaard zitten, dus vinden we ook wel toepasselijk. Nog even denken wat het wordt.

Tol: een snoek is ook mijn favo auto! Wat toevallig, want het is geen gebruikelijke keuze. Maargoed als we de auto 'gratis' krijgen bij de ringen, dan laat ik mijn wens toch varen, het scheelt zoveel geld.

Welkom Jen! Leuk dat je al snel trouwjurken gaat passen. Ik zit ook constant op internet te surfen naar jurken, Jorien :). En heb al flink wat plaatjes uitgeknipt om mee te nemen naar de bruidswinkel, zodat ze een indruk krijgen. Ik wil 7 augustus gaan en maak er gelijk een leuk dagje en ga dan ook mijn getuigen vragen. Hebben jullie leuke ideeën hoe je dit kunt vragen? Ik zit te denken aan een koek in hartvorm, waar op staat 'Wil je mijn getuige zijn?'. Of van chocolade? Hoe gaan/hebben jullie het doen/gedaan?

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #54 Gepost op: 10 juli 2012, 19:31:49 »
Wij hebben eigenlijk niets speciaals gedaan met vragen.. Gewoon gevraagd en dat was dat..
Stom eigenlijk dat we er niet aan gedacht hebben..

Jorien26

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #55 Gepost op: 10 juli 2012, 23:33:59 »
Hoi Jen, welkom! Wat leuk dat je binnenkort jurken gaat passen, laat je weten hoe het was!!

Vandaag wat vrienden op bezoek gehad die net getrouwd zijn, ze hadden de foto's bij zich (daar komt ook mn profielfoto vandaan :tongue: ) en de video van hun bruiloftzuil, echt hi-la-risch!!! Zat er zelf ook aan te denken maar vond het eigenlijk een beetje duur, maar ben nu toch wel een beetje om :wink: toch wel 10x leuker dan een standaard gastenboek!!

Hebben jullie daar al een idee over, een 'gewoon' gastenboek of iets byzonders?

Lielaloesje

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #56 Gepost op: 11 juli 2012, 08:55:21 »
Een pasfotohokje leek mij heel leuk, dan kunnen ze foto's maken en dan krijgen ze twee velletjes van 4 foto's, 1 om mee naar huis te nemen en 1 om in het gastenboek te plakken met een tekst of tekening erbij, want leggen dan pennen en stiften bij het gastenboek. Maarrr dat is 550 euro excl reiskosten, dus doen we toch maar niet. Ik wil nu kijken of ik een poloroid toestel kan huren of goedkoop op de kop kan tikken voor hetzelfde idee.

We willen ook een videograaf inhuren, dus een film hebben we al.

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #57 Gepost op: 11 juli 2012, 09:13:20 »
Ja ondanks dat ik weet dat zo'n fotohokje of videohokje erg gaaf is doen we dat dus toch maar niet. Maar zitten wel aan alternatieven te denken.
Ken een fotograaf die net begint en die het misschien voor een heeeeel zacht prijsje wel wil doen. Dan kun je zelf attributen maken enzo.
Oke je kunt het dan niet gelijk afdrukken maar heb je wel iets leuks om naderhand nog op te sturen als bedankje ofzo.

Verder hebben we een fotograaf die ook filmt terwijl we ook al een videograaf hadden ingehuurd. Dus misschien kan zij dan reacties van mensen filmen. Vragen of mensen iets tegen het bruidspaar willen zeggen :wink:

Als gastenboek.. tsjah heb allerlei ideeen. Zat eraan te denken om mijn CM te vragen of hij in zn begeleidende brief in ieder geval wil zetten dat mensen een foto van zichzelf mee moeten nemen, dan kan dat in het gastenboek en dan ernaast iets schrijven.
Maar kan ook zijn dat ik tegen die tijd allerlei andere ideeen heb :wink:

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #58 Gepost op: 11 juli 2012, 10:05:58 »
Wij huren ook een photobooth. Mijn CM en ik zijn al druk bezig om allerlei leuke attributen in elkaar te knutselen. Ze kunnen de hele avond door foto's maken en we willen ook het liefste dat alle gasten op de foto gaan. Tevens krijgt iedereen een gekleurd kaartje bij binnenkomst waar ze iets op kunnen schrijven. Die worden dan is een soort van wensboom gehangen en later in een fotoalbum geplakt met de gekke foto die ze hebben gemaakt. En dat wordt dan ons gastenboek.

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #59 Gepost op: 11 juli 2012, 10:23:30 »
@LB, had jij al ergens neergezet waar jij je photobooth huurt?
Weet dat ik het al eens eerder aan iemand heb gevraagd, maar weet niet meer aan wie!

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #60 Gepost op: 11 juli 2012, 10:34:33 »
Ik heb een tip gekregen van iemand hier op het forum. Bij babybooth.nl. Daar is het goedkoper dan bij anderen :biggrin:

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #61 Gepost op: 11 juli 2012, 10:43:55 »
Oh ja die had ik ook gezien!
Vond alleen de kwaliteit van de foto's niet zo goed.
Dacht dat ik het dan net zo goed zelf kon regelen met een camera *bloos*

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #62 Gepost op: 11 juli 2012, 10:49:45 »
wij maken zelf een fotobooth..
Ik ga een leuke achtergrond maken, en attributen (brillen, lippen, snorren, hoedjes op stokjes..)en dan zetten we  of mijn schoonzusje met haar camera er neer om de foto's te maken, of we leggen er een polaroid camera neer.
Als we een polaroid doen, dan hangen we de foto's aan een waslijn. Na afloop doen we ze dan in een album (of we geven ze mee aan de gasten)
En als we digitaal doen, dan spelen we ze 's avonds tijdens het feest af of een beamer in de feestzaal

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #63 Gepost op: 11 juli 2012, 11:34:03 »
Ja daar hebben we ook nog over na zitten denken, maar ik ben zo bang dat er iets beschadigd raakt. Ik kan natuurlijk ook gewoon mijn digitale camera daarvoor gebruiken. Het scheelt wel weer in de kosten. Ik ga er toch nog maar ff over nadenken denk ik hahahaha. Gelukkig duurt het nog ruim 10 maanden!

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #64 Gepost op: 11 juli 2012, 12:01:17 »
Ja juist LB! Wij hebben iemand met een prof camera die we daar voor "inhuren". Zij stond op onze twijfellijst qua gasten en heeft zelf ook gezegd dat ze wel iets voor ons wil doen tijdens de feestavond in ruil voor hapje en drankje.
Dus ja... ideaal!
En dan inderdaad zelf nog even een achterwand maken en leuke accesoires erbij.
Komt goed want ivm carnaval hebben we al paar leuke dingen ;-)

Maar goed, het is nog meer dan 10 mnd dus kan zijn dat ik nog verander haha :tongue:

Yvon83

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #65 Gepost op: 11 juli 2012, 21:04:32 »
En hier nog iemand die op 24 mei 2013 trouwt :biggrin: Vonden het een mooie datum en zijn blijkbaar niet de enigen.. :wink:

Mijn vriend is 30 en ik 28 en zijn nu ruim 3 jaar samen..

Tot nu toe hebben we geregeld:
-Trouwlokatie
-Feestlokatie
-Fotograaf
-CM

Zondag gaan we kijken bij een band en daarna kiezen, we hebben al bij 1 gekeken, maar willen deze afwachten.. Dan zijn we eerst wel klaar, de rest komt dit najaar wel.. Eerst nog maar eens 20 kilo afvallen, ben al 15 kwijt :biggrin: Dan mag ik als beloning een jurk gaan passen :wink:

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #66 Gepost op: 12 juli 2012, 09:44:08 »
Welkom Yvon!! Wat een mooie datum 24 mei hahaah dan trouwen wij ook.
Wat goed al 15 kilo kwijt, hoe doe je dat als ik vragen mag?

Marlie wat goed, ik hou ook van die spaanse kanten sluiers prachtig vind ik het (helaas vind as het niets)


Ik vind die photobooth's hartstikke leuk maar hartstikke duur, wij huren polaroid camera's en laten dan de gasten op de foto gaan (cm mag de foto maken) die foto kan dan gelijk op een blanco pagina in het gastenboek geplakt worden waar ze ook de mogelijkheid hebben er nog een stukje bij te schrijven  :biggrin: leuk voor later

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #67 Gepost op: 12 juli 2012, 09:53:14 »
@Yvon, wat goed dat afvallen! Ik ben daar ook mee bezig... Alleen is er bij mij nog lang niet zoveel vanaf!

@kimmtt, heb ook voor polaroid gekeken maar voor 20 van die kaartjes was je dan 22 euro kwijt. Als je sowieso van iedereen al een foto wilt dan wordt het nog erg duur!
Bij ons tenminste... Dus wij zagen daar toch maar vanaf.. (op het moment :tongue:)

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #68 Gepost op: 12 juli 2012, 11:21:48 »
hoe hebben jullie je CM Gekozen??? Vind het nog al lastig...
Heb gisteren mijn beste vriendin wel al als Maid of Honour gevraagd... getuigen weten nog van niets:-)

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #69 Gepost op: 12 juli 2012, 11:38:25 »
Uhm tsjah voor mij was dat niet moeilijk.
De enige die ik vertrouw is mijn broertje.
Hij is een kei in organiseren en ludieke ideetjes!

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #70 Gepost op: 12 juli 2012, 15:51:25 »
Uhm tsjah voor mij was dat niet moeilijk.
De enige die ik vertrouw is mijn broertje.
Hij is een kei in organiseren en ludieke ideetjes!

wij hebben volgens ons geen organisatietalentjes in de familie... dus bij ons word het echt een afweging....

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #71 Gepost op: 12 juli 2012, 16:06:41 »
Had ik hier overigens al gemeld dat we onze fotograaf hebben?!
Nu ook met bevestiging!

Jeroen Rebergen wordt het, voor 12 uur! Ben super blij..!
Nu de DJ nog =D

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #72 Gepost op: 12 juli 2012, 16:31:16 »
Ik heb mijn beste vriendin gevraagd, maar niet alleen omdat ze mijn vriendinnetje is.
Mijn CM lijkt qua karakter heel veel op mij en heeft ook haar eigen bedrijf, dus ze is gewend om dingen te plannen en in goede banen te leiden zeg maar hahaha. Ook heeft ze dezelfde creatieve geest als ik, dus voor mij was het een hele simpele keuze :biggrin:

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #73 Gepost op: 12 juli 2012, 16:33:19 »
Fijn toch LB! Enige wat bij mijn CM wel is.. Hij is geen vrouw :wink:
En wat ik daarmee bedoel is dat hij heel nuchter kan zijn ook over de bruiloft.
Hij snapt niet dat ik er elke dag mee bezig ben.. Vooral met de "kleine" dingetjes denkt hij dan.. dat kan toch ook over zoveel maanden.

Terwijl ik juist die voorpret erg leuk vind en zo ideetjes op doe!

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #74 Gepost op: 13 juli 2012, 14:16:35 »
Hoi!
Even niet gereageerd maar wel mee gelezen.
Afgelopen woensdag zijn we bij iemand geweest voor muziek, dit is wel een verassing voor onze overige gasten omdat we tegen iedereen hebben gezegd dat we dat niet wilde.
We hebben iemand gevonden die gitaar speelt, oudere/nieuwere wat rustiger en wat vlotter, hij gaat ook langs de tafels lopen met zijn gitaar en dan kunnen mensen liedjes opgeven.. verder neemt hij een dj set mee dus kan er eventueel ook gedanst worden als de sfeer daar is…
Wij vonden het in combi met de bbq helemaal super zo!
Wel moeilijk om mijn mond te houden haha

Marlie:Wat  gaaf een sluier,helaas vind mijn vriend een sluier niet leuk anders had ik er ook 1 genomen

Jen: leuke datum!

Jorien: Leuk he een video zuil, ik ga is googlen wat de kosten ervan zijn

Yvon: gefeliciteerd! Mooie datum (dezelfde als ons) wat knap dat je zoveel bent afgevallen!

Tol: wij hebben ook moeite om de CM te kiezen.. zijn er nogsteeds niet over uit.. al weten wij wel dat onze CM’s geen hele grote  rol gaan hebben, meer voor de dag zelf

Misseagle: leuk dat jullie je fotograaf hebben

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards