collapse

Auteur Topic: Nou Hierbij Dan Mijn Verslag....  (gelezen 68048 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Nou Hierbij Dan Mijn Verslag....
« Gepost op: 23 juli 2005, 21:14:36 »
Smorgens was ik al vroeg wakker, ik kon niet meer slapen en ben dus maar even achter het forum gekropen om te kijken hoe en wat, uiteindelijk ben ik mijn bed weer ingegaan want ja om nou zo vroeg al wakker te zijn op zon lange dag leek me toch ook niets... enfin ik ben in slaap gevallen en werd moe wakker (iedereen kent dat)..... maar goed ik er met alle goede moed uit en heb lekker gedouched en me helemaal van top tot teen verzorgd..... eenmaal klaar zijn chris en ik lekker gaan ontbijten en we zaten beiden goed vol van de meusli (hahaha)...

nou ja ik ben naar de buurvrouw gegaan voor mijn haar en chris naar zijn ouders, alles ging heel snel en ik was ook zo weer terug voor mijn make up... ongelooflijk we waren ruime 1,5 uur verder en het leken 5 minuten!!! ik ben daarna mijn jurk aan gaan trekken met mijn mams en de fotograaf had wat kiekjes genomen... en ja toen was het zover op naar mijn mannetje!! ik had paard en wagen geregeld om hem op te halen, nou ja gewoon voor de aankomst dan voor de leuk zal maar zeggen... het was zo mooi gedaan ik hou enorm van zonnebloemen en het paard en de koets waren helemaal opgemaakt met zonnebloemen, iedereen keek me aan en er werden zelfs fotos gemaakt door wildvreemden!  :blink:  al met al was het wel een succes want het was zo mooi en ook leuk!... alleen ja de aankomst.... *slik* 33 mensen zijn er toch best veel als jij er alleen tegen over staat hahaha

we hebben lekker gegeten en de tijd is langs me heen gevlogen! voor ik het wist gingen we naar het gemeentehuis en zaten we in de zaal. er waren zoveel mensen en dat was zo vreselijk leuk! ook knuffelbeertje was gekomen echt super gewoon! mijn vader deed het ook heel goed en mijn opa heeft zelfs een traan moeten laten. het was mooi omdat het zo persoonlijk was ja gewoon super!... we zijn daarna duiven wezen loslaten en op de foto gegaan dus iedereen is vereeuwigd.....

vervolgens was het tijd voor de taart en we hadden verteld van de tekenaar.. wat een groot succes was iedereen vond het heel leuk!... wij zijn vervolgens fotos gaan maken wat ook leuk was. wat wij echter niet wisten was dat er ondertussen wat lieve familieleden waren die ons huis aan het aanpakken waren!  :ohmy:  :ohmy:  :ohmy:  gelukkig is dat wel goedgekomen en hadden ze het netjes aangepakt en was het erg leuk wat ze hadden gedaan.... (fotos volgen nog)... het BBQ´en was ook een succes het was heerlijk en ik heb goed zitten eten.... niets geen last van zenuwen... wat ik de hele dag dus niet heb gehad gelukkig!...

nou ja en toen werd het alweer tijd voor het feest.. alsof de dag nog niet snel genoeg ging!.... het tuinfeest kon niet doorgaan maar desondanks was het toch nog heel gezellig en mooi gemaakt! de muziek was heerlijk en ik was gewoon helemaal los! ik herkende mezelf soms niet eens zo ver ging ik  :ph34r:  nou ja we hadden 1 stukje en dat was kopspijkers echt heel erg leuk maar ik vond de aandacht wel minder... gelukkig mocht ik mensen uitnodigen dus de meiden van het forum mochten dat met mij delen!.... nou ja het was een super geslaagde dag die ik altijd bij me zal dragen met mijn man!!.......

ik ben nog lekker aan het nagenieten en het geld tellen was ook geweldig!! man o man wat hadden wij een geld gekregen zeg.... nou ja nu kunnen we kijken voor een goed nieuw bed!!!

sannie28

  • Gast
Nou Hierbij Dan Mijn Verslag....
« Reactie #1 Gepost op: 23 juli 2005, 21:19:26 »
leuke dag hoor zo te lezen,gaat zeker snel voorbij he???

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Nou Hierbij Dan Mijn Verslag....
« Reactie #2 Gepost op: 23 juli 2005, 21:20:11 »
Wat een leuk verslag Daan!!! En die tweede foto........ :wub: !!!!!!

Ja het was echt heel erg gezellig en we hebben erg gelachen op jullie feest! Was echt supergeweldig!!! Bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
« Laatst bewerkt op: 23 juli 2005, 21:20:28 door prinsesje »

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Nou Hierbij Dan Mijn Verslag....
« Reactie #3 Gepost op: 23 juli 2005, 21:21:27 »
je snapt pas wat ze met een roes bedoelen als je zelf je dag hebt meegemaakt alles gaat zo snel en alles is zo leuk!...  ja ik was ook helemaal nog niet moe ik had eigenlijk nog wel zin om ergens door te gaan feesten!! maar ja helaas ging dat niet door dus zijn we naar huis gegaan alwaar het alsnog wel 4 uur is geworden!

Natasja

  • Gast
Nou Hierbij Dan Mijn Verslag....
« Reactie #4 Gepost op: 23 juli 2005, 21:25:31 »
gaaaaf, fijn dat het zo'n geslaagde dag was!!

gefeliciteerd!

groetjes
natas

bruidje

  • Gast
Nou Hierbij Dan Mijn Verslag....
« Reactie #5 Gepost op: 23 juli 2005, 21:39:46 »
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw wat een mooi versag meid.

ik wil oooooook hahahaha.
hopelijk komen er snel meer foto,s.

jullie zagen er superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr uit.

echt helemaal top

Vero

  • Gast
Nou Hierbij Dan Mijn Verslag....
« Reactie #6 Gepost op: 23 juli 2005, 21:42:32 »
Toch fijn dat alles zo geslaagd is verlopen....
En wat vond je Chris toen hij je in je jurk zag?
Is hij nu niet benieuwd hoe je vorige jurk eruit zag??

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Nou Hierbij Dan Mijn Verslag....
« Reactie #7 Gepost op: 23 juli 2005, 21:47:32 »
hij had gezegd dat hij heeeeeel erg blij was dat ik deze heb genomen ik zag er volgens hem oogverblindend uit... hij had mijn andere jurk gezien op de dag dat ik die andere had gekocht.... zodoende dat hij zag dat deze heel anders was en dat hij deze veel mooier vond.... hij heeft het trouwens wel meer dan 14 keer gezegd dat hij blij was dat ik deze had gekocht!!!!!!  :cool:

seertje

  • Gast
Nou Hierbij Dan Mijn Verslag....
« Reactie #8 Gepost op: 23 juli 2005, 22:15:26 »
Heeeeyyy Dromer,

wat een geweldig verslag! Echt super, en die jurk al helemaal  :)
gelukkig hadden jullie een super mooie dag, geniet nog lekker na

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Nou Hierbij Dan Mijn Verslag....
« Reactie #9 Gepost op: 23 juli 2005, 23:29:03 »
Hey daar ben je dan toch even Daan! Leuk om je verslagje te lezen, want we hebben ook niet alles mee gekregen natuurlijk! Ben benieuwd naar nog veel meer foto's! Je hebt vast je foto's wel als wij langs komen 28 augustus he?
Jammer dat zo'n dag zo snel aan je voorbij gaat, maar gelukkig kunnen jullie nog járen nagenieten samen!
En een nieuw bed is een goede investering voor jullie toekomst :tongue:

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Nou Hierbij Dan Mijn Verslag....
« Reactie #10 Gepost op: 23 juli 2005, 23:30:17 »
haha! Da's een goeie Jorieke!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Nou Hierbij Dan Mijn Verslag....
« Reactie #11 Gepost op: 23 juli 2005, 23:40:28 »
nog een paar fotos

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Nou Hierbij Dan Mijn Verslag....
« Reactie #12 Gepost op: 23 juli 2005, 23:42:50 »
Ga vooral door Daan!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Nou Hierbij Dan Mijn Verslag....
« Reactie #13 Gepost op: 23 juli 2005, 23:44:39 »
nou deze dan nog... ja er komen er nog veel meer maar die moeten we nog krijgen van anderen via de mail.....

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Nou Hierbij Dan Mijn Verslag....
« Reactie #14 Gepost op: 23 juli 2005, 23:47:56 »
Ahh, die laatste foto is ook heel lief!

Candijtje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 467
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Nou Hierbij Dan Mijn Verslag....
« Reactie #15 Gepost op: 23 juli 2005, 23:49:40 »
Wauw zeg wat een schitterend stel zeg! Prachtig zien jullie eruit! Wauw... *zwijmel* wat een gave jurk heb je Daan!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Nou Hierbij Dan Mijn Verslag....
« Reactie #16 Gepost op: 23 juli 2005, 23:53:50 »
hier nog een foto van de aankomst op het paard..... ik heb dit pas op woensdag avond geregeld, de vrouw van de locatie waar we ons feest vierde heeft dit allemaal geregeld!! echt super zo mooi en zo goed!! super ....

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Nou Hierbij Dan Mijn Verslag....
« Reactie #17 Gepost op: 24 juli 2005, 00:02:06 »
Dat doet ze dan goed die vrouw! Had ze de locatie zelf ook aangekleed?

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Nou Hierbij Dan Mijn Verslag....
« Reactie #18 Gepost op: 24 juli 2005, 00:25:12 »
oh, wat een mooie foto's...

Sjakie

  • Gast
Nou Hierbij Dan Mijn Verslag....
« Reactie #19 Gepost op: 24 juli 2005, 08:30:31 »
Mooie foto's Daan! Super die paard en wagen met zonnebloemen, was op de locatie ook zo leuk dat die bloemen overal terugkwamen! Het ritje met het treintje was mooi, konden we het park goed bekijken.

Chris heeft inderdaad 's middags ook wel een paar keer tegen ons gezegd dat ie zo blij was dat je nu deze jurk had. Ik denk ook dat hij aanvoelt dat jij in de andere misschien veel minder een feestgevoel had gehad, dus al met al is het een hele goede beslissing geweest!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Nou Hierbij Dan Mijn Verslag....
« Reactie #20 Gepost op: 24 juli 2005, 11:04:26 »
[quote name=\'Jorieke\' date=\'24 July 2005, 00:02\']Dat doet ze dan goed die vrouw! Had ze de locatie zelf ook aangekleed?
[post=\"43931\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

ja dat was inderdaad door die zelfde vrouw geregeld....

Pappeline

  • Gast
Nou Hierbij Dan Mijn Verslag....
« Reactie #21 Gepost op: 24 juli 2005, 11:50:22 »
Hey daan, wat een superleuk verslag en wat een mooie foto's :wub:  :wub:

Zo te lezen hebben jullie een superdag beleeft en wat zagen jullie er prachtig uit samen :biggrin:

Geniet nog maar lekker van de wittebroodsweken en van het leven als een getrouwde vrouw :biggrin:

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Nou Hierbij Dan Mijn Verslag....
« Reactie #22 Gepost op: 24 juli 2005, 12:34:46 »
ja dat was inderdaad door die zelfde vrouw geregeld....
[post=\"43938\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

De fontein was zo leuk met de drijvende zonnebloemen erin!

krullebol

  • Gast
Nou Hierbij Dan Mijn Verslag....
« Reactie #23 Gepost op: 24 juli 2005, 12:49:51 »
hoi dromer,

wat goed te lezen dat jullie ook een geweldige dag gehad hebben!
heerlijk om nu nog na te genieten en voor altijd terug te kunnen kijken op zo'n mooie dag!

en wat waren jullie MOOOOOIIIIII!!!!!

 :wub:  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:

echt een hele mooie jurk waar jij helemaal in straalde!
maar je mannetje had zeker ook een mooi pak aan stond hem goed!

smartie

  • Gast
Nou Hierbij Dan Mijn Verslag....
« Reactie #24 Gepost op: 24 juli 2005, 12:52:32 »
Mooi verslag en mooie foto's
Gefeliciteerd!!!!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards